Laskeutuneet sineen
aaltojen lauluun
tuulen hyväilyyn.
Veden tie piirretty viiva
vie sinne miss
rakkauden rannat
kuumat sannat.
Salaisuuksia
kesäyn jäljet
kehoimme kuvioin.
Sen saaren nimi
rakkauden saari
miss kaislahelmat
keinuu aalloilla.
***^^^^***^^^^***
Parveilevat saaret
Vedentiet sielä
on jossain tuo
rakkauden saari.
Myrskyn jättämät muistot
hiljaisina lepopaikkoina
levähdys paikkoja linnun.
Kupsahtaneet toisiaan vasten
kaatuneet nojaa
suojamme nuo hedelmäiset puut.
Puhun Sinulle sydämelle
tiedän
haavottuneet tuntees
ne hiljaa vuotaa.
Tule tule sittenki
uusille vesille.
Avatuille
niille vaienneet
tunteet sinetöidään.
Parveilevat saaret
lentää sinessä veen
Sinusta rakas laulaa.
Parveilevat saaret
17
365
Vastaukset
- *MURUKULTA*
Tämän täytynee lukea vielä hiljaa ja hitaammin
ajan kassa että saa kaikki kauniit väreet esiin,
sillä niitä on runosi tulvillaan! :)
Nyt huikkaan aurinkoiset ja helteiset aamut ja pvät sinne Liisa ! :)- TöllinLiisa
Aamua aivan uutta..MURUU
Ollaan taas uus aamu nähty ja
sen sivulle itsekuki tuntojaan kirjoitellu.
Vauhtia on hyvä hiljentää
jos mielii nähdä jotai.
Vielä tuulen vire viileesti tervehtii
mut kohta kuumana hohkaa.
Varjoja katse etsii siinne piiloutua.
Sinulle eilisestä sylillinen kiitoksia.Liisa
- kaaru
sanoja
runojesi kauneutta kertomaan
Rakkauden saari
Saimaalla keinuu
aurinko kultaa veden
ja muistot Sinusta
pintaan tuo
Puhun Sinulle sydämellä
puran tunteet sisimmästä
aarteiden kammioista
ne siellä yöllä myrskys
nyt tuo vesi on tyyntynyt- TöllinLiisa
Rakkauden saaret niille
sielä eletty ja koettu.
Mut elämä on matka
mille eikös jossain ois
veden syvyydestä
noussu uus saari
mille kypsynyttä
rakkauden hedelmää
sitä sielä rakkaalle
jaettavaks annettu
Sinulle maljaas valkoisia lumpeenkukkia.Liisa
- lindalinda1
tämä runosi Liisa.
Kaislahelmoineen, hedelmäisine puineen kaikkineen
koko runosi on kauniin päätöksen kanssa rauhaisan
levollinen.
Kiitos lukuhetkestä.- TöllinLiisa
Jännää eikös elämä tää
see venhoa aina joskus vie.
Niin ett sanattomaks
ei kait oo tarkoitettu
niitä sanoja ollenkaa?
Sanojen helminauha
nytkii tänää kun taas
aamu on niin Jumalainen.
Olen itsekki ollu kuin mykkä
laitettu vain katselemaan.
Eilisestä käynnistäs Sinulle
taitan noita tummia ruusuja.Liisa
Kauniit lempeät sanat jotka
soljuvat kuin purot
toisiinsa yhtyen
lammeksi.
Kevyttä kesäistä
luonnon kertomaa
kuvaa ihmis silmälle
ja tunne
poimuihin.
Hieno otsikko,jota pidän
aika tärkeänäkin
määrätyissä runoissa.
Tähän upea sellainen,joka
houkuttaa...lempeä runosi.- TöllinLiisa
Luonto sanoittaa
sielun lehdelle
"kaunis on maa
korkea taivas
soi lintujen laulu ja
kukkivat kunnaat"
Suomineito
katsees sininen
järvissä noissa
tuhansissa katsoo.
Parveilevat saaret
sinessä siintää
kutsuu vaeltajaa
rannan syli odottaa.
Sinulle kiitos et pidit
sieluni maalauksesta.Liisa TöllinLiisa kirjoitti:
Luonto sanoittaa
sielun lehdelle
"kaunis on maa
korkea taivas
soi lintujen laulu ja
kukkivat kunnaat"
Suomineito
katsees sininen
järvissä noissa
tuhansissa katsoo.
Parveilevat saaret
sinessä siintää
kutsuu vaeltajaa
rannan syli odottaa.
Sinulle kiitos et pidit
sieluni maalauksesta.LiisaJos tuo sielun kuin
mielen maisema
olisi kuin luonto
parhaimmillaan
niin Elämä olis juhlaakin
Arvokkaampi.
Itse en olisi keksinyt
nimeksi- Parveilevat
saaret -
...eikös tuosta voisi
jo anoa Taiteilijan
apu rahaa palkinnoksi.
Laitetaanko vetämään.- TöllinLiisa
dolan kirjoitti:
Jos tuo sielun kuin
mielen maisema
olisi kuin luonto
parhaimmillaan
niin Elämä olis juhlaakin
Arvokkaampi.
Itse en olisi keksinyt
nimeksi- Parveilevat
saaret -
...eikös tuosta voisi
jo anoa Taiteilijan
apu rahaa palkinnoksi.
Laitetaanko vetämään.dolan..hei
Niin nuo sanat
ne alkoi sisälläni soida.
Itsekki ihmettelin
aivan uus, Parveilevat saaret?
Tauluks sille nimeks
ois seki vielä ajatus maalata.
Mihis sitä joutuis
jos oikein palkinnon arvoinen ois?
Parveilevat saaret.
Yllätitpäs minut vähäpätöisen
olen otettu, kiitos arvostuksestas.
Sinulle lämmin kiitos ja
hyvää kesäpäivää. Liisa mökiltä TöllinLiisa kirjoitti:
dolan..hei
Niin nuo sanat
ne alkoi sisälläni soida.
Itsekki ihmettelin
aivan uus, Parveilevat saaret?
Tauluks sille nimeks
ois seki vielä ajatus maalata.
Mihis sitä joutuis
jos oikein palkinnon arvoinen ois?
Parveilevat saaret.
Yllätitpäs minut vähäpätöisen
olen otettu, kiitos arvostuksestas.
Sinulle lämmin kiitos ja
hyvää kesäpäivää. Liisa mökiltäTuo Parveilevat saaret on
Otsikoiden Diplomi
suoritus
tämä on nyt minun
mielipide kuin myös
maininnan arvoinen.
Olen usein tai kiinnitän
huomiota myös Otsikon nimeen.
Kun Sinulla soi tuo Otsikko
omallesi...
... niin minulle soi omaani
tuo Kalmiston Otsikko
- lienee olleet meillä
samat tuntemukset
tuon soimisen osalta.
Ole vain otsikostasi
Ylpeä,minä ainakin olisin.Palaillaan.- TöllinLiisa
dolan kirjoitti:
Tuo Parveilevat saaret on
Otsikoiden Diplomi
suoritus
tämä on nyt minun
mielipide kuin myös
maininnan arvoinen.
Olen usein tai kiinnitän
huomiota myös Otsikon nimeen.
Kun Sinulla soi tuo Otsikko
omallesi...
... niin minulle soi omaani
tuo Kalmiston Otsikko
- lienee olleet meillä
samat tuntemukset
tuon soimisen osalta.
Ole vain otsikostasi
Ylpeä,minä ainakin olisin.Palaillaan.Sinulle kiitos tästä päivästä,
olet noista otsikoista tuonu
esiin niiten tärkeyttä.
Runopolulla sielä
kuljimme syviä tuntoja.
Niinkuin itse samastuin
"Kalmistoon"
sehän on minulle jo
osa elämää,
sielä lepää rakkaani.
Noiks runoiks
saanu pukea sitä
kaikkea mitä suru
pitkä tie tuonu.
Elämä sen moninaiset vaiheet
sitä ollaan välillä kotelovaiheessa.
Yllätys perhosenaki saa lentää
nuo tuulet rakkaudenki
senki valtaan sydämen asettaa.
Parveilevat saaret
niitten lentoa asetttua
sineen omalle paikalleen.
Jokainen erilainen
niinkuin meki ihmiset.
Tuota ylpeä
valikoivalla katseella
hiljaa ohitellaan.
Hämärtyy yö saapuu
kauniita unia Liisa toivottaa TöllinLiisa kirjoitti:
Sinulle kiitos tästä päivästä,
olet noista otsikoista tuonu
esiin niiten tärkeyttä.
Runopolulla sielä
kuljimme syviä tuntoja.
Niinkuin itse samastuin
"Kalmistoon"
sehän on minulle jo
osa elämää,
sielä lepää rakkaani.
Noiks runoiks
saanu pukea sitä
kaikkea mitä suru
pitkä tie tuonu.
Elämä sen moninaiset vaiheet
sitä ollaan välillä kotelovaiheessa.
Yllätys perhosenaki saa lentää
nuo tuulet rakkaudenki
senki valtaan sydämen asettaa.
Parveilevat saaret
niitten lentoa asetttua
sineen omalle paikalleen.
Jokainen erilainen
niinkuin meki ihmiset.
Tuota ylpeä
valikoivalla katseella
hiljaa ohitellaan.
Hämärtyy yö saapuu
kauniita unia Liisa toivottaaKiitän tästä,jota nyt vasta luen.
Hieno lausahdus...Tuota ylpeä
valikoivalla
katseella
hiljaa ohitellaan.
Toivotan Hyvää tähän
loppu iltaasi ja samaa
huomiseen aamuun.
- Minänoita
Ihana runosi jälleen
kerran!- TöllinLiisa
Aamuisen rantaas Sinulle
venhostani jätän kukkaseppeleen
sen punoin kaisloista ja
lumpeenkukista.Liisa
- Yölintu**
lauloin just risulle
ja kun luen runosi,,,,
,,,,,,,,,,
,,jopa minä, omituinen höpöttäjä,,
,,oon nyt sanaton,,,
,,,saan vaan soperrettua,,,
,,,,äärettömän kaunista,,,,,,,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
,,,,,,
kaunis kiitos
ja helteisiä kesäpäiviä
lekotellessa
aaltojen keinunnoissa~~ :)))))))))- TöllinLiisa
Täälä minullaki on kuules
katseltavaa ihmeteltävää.
Eilen juttelin mustarastaan kanssa
see tuli hätääntyneenä luokseni
musta kissa ilmestyi ja
sen pesä siinä lähellä jossaki.
Aamu on taas koskettannu
sielun syviä vesiä.
Kauneus koskee sanattomaks vie
ollaas aamun herkällä lehdellä.
Veden syliin sielä oiiii
uinki kierrän tuon saaren
sinne jään hetkeks
hyväilen veden hiomia kiviä.
Kukkasen hiuksiis kiitokseski..Liiskukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592