Sinä siellä

Laudi

Minä täällä

Laineet liplattavat
ja auringon lämpö hyväilee..
..järven pinta on peilityyni


Tuhannet muistot tallessa sydämessä
kohtaamme huomisen..

..Tulenhan takaisin
kun maa peittyy ruskaan
kun taivaantulet syttyvät yötaivaalle



* tunturiin - lentosuudelma tää lentäköön*
jälleennäkemisen riemulla
sydämensä täyttäköön

11

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      Aivan ihana runo Sinulta, pitkästä aikaa Laudi.

      Kesäinen, pehmeä, sulonen.
      Sinä tunturin tyttö olet ilo silmillemme.

      • laudi**

        ..pitkästä aikaa linda, ja
        hiukan..hm kankealtahan tuo tuntuu kirjoittaa
        :/

        kaikenkaikkiaan ihana oli päästä helteiksi sääskien ja paarmojen keskeltä poiskin!


        jaa, että kesäinen, pehmeä ja sulonen..
        kiitos Linda...*nauraa*


    • Sinä siellä
      minä täällä...missä olet
      ollut,nyt kuitenkin
      onneksi täällä.

      Tervehdys- että hän on vielä
      keskuudessamme

      vaikka liian harvoin.

      Tule ja pysy kauemmin
      kuin - vähäsen.

      Hyviä illan hetkiä Sinulle.

      • laudi**

        Oli ajaa pohjoiseen
        ....ja.. sitten taas ruskalla...:)..

        *hyvää yötä* dolan ja kiitti :)
        aamuvuoro odottaa


      • laudi** kirjoitti:

        Oli ajaa pohjoiseen
        ....ja.. sitten taas ruskalla...:)..

        *hyvää yötä* dolan ja kiitti :)
        aamuvuoro odottaa

        Kiva jos Sinusta olisi pitemmäksi
        aikaa tälle palstalle,vaikka
        ymmärrän kiireesi työn
        saralta.

        Hyvää toivotan kun en
        muutakaan voi,kohtele
        lempeästi itseäsi.


      • laudi**
        dolan kirjoitti:

        Kiva jos Sinusta olisi pitemmäksi
        aikaa tälle palstalle,vaikka
        ymmärrän kiireesi työn
        saralta.

        Hyvää toivotan kun en
        muutakaan voi,kohtele
        lempeästi itseäsi.

        Tule ja ole. Niin Sinä kirjoitit.
        Ja niin aion ollakkin :)

        ******
        voi..itseltä tuleekin vaadittua aivan liikaa
        kiitos, kun huolehdit :)
        tunturissa tankataan :)))))))


      • laudi** kirjoitti:

        Tule ja ole. Niin Sinä kirjoitit.
        Ja niin aion ollakkin :)

        ******
        voi..itseltä tuleekin vaadittua aivan liikaa
        kiitos, kun huolehdit :)
        tunturissa tankataan :)))))))

        Toisinaan täytyy muistuttaa,
        että pitää huolehtia
        omasta henkisestä
        hyvinvoinnista
        kaikenkin
        keskellä.

        Mitähän siellä tunturissa
        oikein tankataan.

        Yö toivotukset
        vielä kerran kuin myös
        aamu herätys sisäisen
        kellon mukaan.


      • laudi**
        dolan kirjoitti:

        Toisinaan täytyy muistuttaa,
        että pitää huolehtia
        omasta henkisestä
        hyvinvoinnista
        kaikenkin
        keskellä.

        Mitähän siellä tunturissa
        oikein tankataan.

        Yö toivotukset
        vielä kerran kuin myös
        aamu herätys sisäisen
        kellon mukaan.

        Hyvinvointi on todella tärkeää, ja siksipä juuri "tankkaan" sitä "virtaa" Lapissa :)
        Minulle hyvä konsti jaksaa paremmin.

        Huh, mikä helle täällä!
        Pitääkin ajaa pyörällä pikku lenkki tuonne luontoon...:)
        Koirille kärsimystä olla ulkona...ainakin meillä on sisällä viileämpää


      • laudi** kirjoitti:

        Hyvinvointi on todella tärkeää, ja siksipä juuri "tankkaan" sitä "virtaa" Lapissa :)
        Minulle hyvä konsti jaksaa paremmin.

        Huh, mikä helle täällä!
        Pitääkin ajaa pyörällä pikku lenkki tuonne luontoon...:)
        Koirille kärsimystä olla ulkona...ainakin meillä on sisällä viileämpää

        Voi jos minäkin saisin nauttia
        tuota pilleri purkista Lappi
        rohtoa...purkita ja tuo tänne
        tai lähetä annan osoitteenkin.

        Nyt sitten aloit oikein
        kiusaamaankin vielä
        tuolla ihanuudella...kyllä
        minä kestän..Huumoria sitten...

        Koirille raikasta vettä
        ja luita...eikä saa kiusata,
        miehiä sitten saat härnätä...Hyviä iltoja sinne.


    • Yölintu**

      ihanaa "nähdä" pitkästä aikaa Sua
      lapin likka,,?

      lappi ja sen lumous
      *wow*,,,runosi kaunista, kaunista,,,
      ,,,,,,,pidin,,,
      ,,vai ruskan aikaan lappiin
      likka menossa,,,,
      ,,,,,silloi siellä
      äärettömän kaunista,,,,
      ,,,,,,,,,,,
      ,,oiiih, kun ajattelenkin
      niitä vaellusreissuja akhujoen varrelta,,,
      ,,,,,,,,,,,,,kaipaus,,,,,,
      ,,,,,,,,hymyjä, haleja,
      hymyä huuleen ja tukka tuuleenn,,tirpsukalta** :))))

      • laudi**

        Rutistus ystäväni:)))))))))))

        Kyllä..
        ruskan aikana menen takaisin..
        mukaan sopii...:))))))))))



        Sydämessä tuhansia muistoja kannan
        ja ne lämmittävät vaikeina hetkinä

        p.s
        *kirjoitan*


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      117
      1279
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1153
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      47
      1050
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe