Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23381
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla ei ole edes haalaria (siis sitä erityishaalaria (tavallisia on montakin)).
Sivusta joskus hulinointia seurasin ja kerran puutuin peliin henkilövaurioiden välttämiseksi (eräät kiipeilivät vaarallisesti, joten lainasin viereiseltä työmaalta tikapuut).
30.04.2026 23:24
Täysin puhdas vesi on hyvä eriste ja siihen liittyy se omituinen piirre, että se on tavallaan syövyttävää, sillä se nappaa säilytysastian pinnasta atomeja sekaansa.
On totta, että noita ioneita on vedessä jatkuvasti. Kummallisesti kuitenkaan OH- ioneista ei muodostu itsekseen vetyperoksidia eikä H2 tai O2 molekyylejä.
Tarkoituksella olen etsimättä tilanteeseen täsmällistä selitystä ja huvikseni ihmettelen asiaa itsekseni, sillä minulla on pulaa mielenkiintoisista ongelmista.
30.04.2026 20:13
Nopeasti arvioituna, ei vetyatomien vaihto liene mitenkään yleistä, sillä sidoksen rikkominen vaati paljon energiaa ja normaalilämpötiloissa sitä on niukasti. Tietysti kaikki aineen lämpötila on keskimääräistä, eli seassa on aina huomattavasti kuumempia ja viileämpiä molekyylejä, mutta silti minusta tuntuu siltä, ettei noita riittävän kuumia ole kovinkaan tiheästi.
Sitten kun mennään todella kuumiin paikkoihin, niin silloin vetyä todennäköisesti vaeltaa jatkuvasti hapelta toiselle.
(eli kun lähestytään plasmatilaa, alkaa tilanne muuttua yleiseksi)
((tämä asiaa paremmin tarkastamatta ja pelkän tuntuman perusteella))
30.04.2026 13:18
Ei ei, kyllä dinosauruspitoista vettä pitää käyttää äärimmäisen varovaisesti, sillä muutoin siitä aihautuu vakava myrkytystila. Tosin se ehkä vähentää vaaraa, ettei vettä ole sekoitettu oikeaoppisesti sekoitussuuntaa vaihtaen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vesimuisti
Mutta mikäli ilmenee myrkytysoireita, niin ne voi poistaa kristalliterapian avulla.
https://www.valonsilta.fi/kristallivuodehoito/
Maasäteilykin pitää ottaa huomioon ja omituisesti se yleensä keskittyy juuri oman sängyn kohdalle ja siksi se pitää siirtää.
(ehkä aion harkita hurahtaneisuutta, sillä minulla on jokseenkin tylsää)
30.04.2026 12:29
Saa paheksuakin, en minä siitä pahastu.
:)
30.04.2026 00:02
itse menin vikaan siinä, etten lukenut kysymystä riittävän tarkasti kalkkunaleikkeen osalta.
(tosin en ole edelleenkään täysin vakuuttunut poikkeaako kalkkunaleikkele suurestikaan uunikalkkunasta, vaikka siinä onkin se leikkele-sana.
(ei kai sitä ole suolassa uitettu)
((en syö moisia leikkelejuttuja, joten en ole tarkastanut mitä niissä on))
(((ja meni se sokerijutukin pieleen)))
29.04.2026 23:59
Japanilaisilla on vessoja, jossa pesualtaan kautta tuleva vesi täyttää vessan huuhtelusäiliötä.
29.04.2026 23:55
Riippuu likaisuusasteesta, eli kelpaa jos vain täyttöventtiili suostuu toimimaan.
(tosin vessa-ankan kulutus voi kasvaa)
29.04.2026 23:54
Pitää muistaa, että homeopaatisten oppien mukaan tuo muinaisen dinosauruksen kohdannut vesi on äärimmäisen tehokasta lääkettä kaikkiin vaivoihin, sillä sen laimennussuhde on tolkuton ja homeopatiassa lääke tehostuu yhä vahvemmaksi mitä enemmän sitä on laimennettu.
29.04.2026 23:52
Pitäisiköhän tässä aktivoitua ja kehittää ihan huvin vuoksi laumoittain aloituksia, jotka ovat normaalielämässä täysin kelvollisia, mutta täällä pikaisesti sensuroitavia.
(kiireinen päivä, sillä äitini tarvitsi kuljetuksia tänään ensin itselleen ja sitten eräille lainaan meneville tavaroille ja nyt olen menossa auttamaan kaveriani jonkin pöytälevyn kannossa ja sitten sen pöydän kokoamisessa (lupasi kyllä saunontaa sen jälkeen))
29.04.2026 16:43
10.
29.04.2026 16:39
Sehän oli hieno ja sopi auton aikakauteen.
29.04.2026 13:53
https://www.amazon.com/GIRLS®-Generation-Z-Commodification-Everything/dp/1250442222
28.04.2026 21:01
Tuo on kyllä erittäin todennäköinen tulos.
27.04.2026 22:20
Olen nyt katsonut tuota videota vartin ja väitän, että jos joku on selvästi noin fiksu ja havainnointikykyinen, niin on vaikea väittää, että hän voisi olla täysin väärässä.
Asioihin voi olla useita keskenään ristiriitaisia näkökulmia ja silti ne voivat kaikki olla tosia.
(on se klassinen tarina sokeista, jotka törmäävät elefanttiin ja jokaisella heistä on siitä eri käsitys riippuen siitä mihin kohtaan sattuvat koskemaan)
27.04.2026 22:14
Sellainenko tuo kyseinen kirja on?
27.04.2026 21:52
Olisiko vastaava tilanne, jos ylipainoisille kirjoitettaisiin laihdutusopas ja sen jälkeen ne jotka eivät ole ylipainoisia hermostuisivat, että sellainen on kirjoitettu vaikka he eivät ole ylipainoisia?
;)
27.04.2026 21:37
(ensimmäisenä epäilisin jarrujen jumittavan ruostumisen takia, sillä laakerit harvemmin jumiintuvat jos ovat jääneet paikoilleen ajamalla)
27.04.2026 21:33
Myös selittää hyvin mitä asiasta ajattelee ja miten aikoo toimia.
27.04.2026 21:32
Ok.
En ole seurannut viimevaiheita juuri millään tavalla.
27.04.2026 21:31
14 / 1170