Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
buddy-love
buddy-love
buddy-love
Vapaa kuvaus
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1438
Kommenttia
23385
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tein tänään eräänlaisen virheen, sillä mieleeni tuli etsiä mitä eräälle koulussa samalla luokalla olleelle nykyään kuuluu.
Facebookissa kaikilla on valtavasti kavereita.
(tietysti se on suurelt osalta illuusiota, mutta silti)
Itse en pidä yhteyttä kuin kolmeen ihmiseen ja heihinkin harvoin.
Lisäksi kontaktit alkavat käydä muutoikin vähiin, sillä olen tuntenut lähinnä selvästi itseäni vanhempia ihmisiä ja heitä on kuollut joka vuosi.
https://www.youtube.com/watch?v=B1oxor0lj1Y
Cathedral - Solitude (Black Sabbath Cover
Jostain syystä minun kuuluu olla enimmäkseen itsekseni ja se on eräänlainen virhe.
02.04.2026 23:30
https://www.youtube.com/watch?v=qj3QPx089g4
Portishead - Roads
02.04.2026 23:10
Hienoja ovat, mutta toisinaan väärässä paikassa.
Katsotaan nyt miten noille käy.
02.04.2026 22:59
Eräillä oli aikomus perustaa nutriaa tarjoileva ravintola, mutta koemarkkinoinin tulos ei tukenut investoinnin kannattavuutta.
(se on lähinnä suuri piisami)
02.04.2026 22:53
Hauskoja otuksia ovat, mutta harmillisesti aiheuttavat tuossa liikenteellistä vaaraa, sillä sillan pielet saattavat sortua. Naapuri on purkanut padon jo muutamia kertoja, eli nyt taitaa käydä niin, ettei majavie siedetä enää kovin kauaa.
02.04.2026 22:52
Öisiä otuksia ovat etupäässä, enkä ole käynyt paikalla kuin päivällä, joten ei ole näkynyt.
Koko alue on kuitenkin tallattu ja polkuja kulkee reunoilta kauemmas.
Joskus kauan sitten otin kuitenkin majavan kiinni keskellä yötä.
Koirat haukkuivat oudosti ja kun tulin paikalle, niin päättivät, että heidän urakkansa loppui siihen ja häipyivät paikalta. Noh, hyvin äkäinen majava löytyi sitten kaukana vesistöstä, joten kävin hakemassa puulatikon ja taskulampulla häikäisten nappasin sen laatikkoon ja sitten siitä vanerilevyä pitkin auton perään.
Yöksi autotalliin talteen ja seuraavana päivänä vein sen joen varteen.
02.04.2026 22:50
Kyllä itämaisia mattoja pestään vedellä.
Ei se villamatto varsinaisesti poikkea villapaidasta.
(mutta ne värit saattavat kyllä levitä)
02.04.2026 17:41
Noh, itämaisia mattoja muutetaan valeantiikiksi pitämällä niitä tiellä ja autot ajavat niistä yli.
Ohje:
Matto telineelle ja huuhtelet sitä vesiletkulla niin kauan, että sotkut ovat poistuneet.
Nestemäistä pyykinpesuainetta voi myös käyttää.
Kannattaa toimia nopeasti, sillä koiraperäiset päästöt saattavat vaikuttaa väreihin.
JJa koko matto pitää huuhdella, tai muutoin tulee näkyviä rajoja.
Eikä sitten ehkä kannata antaa sen maton lojua sillä telineellä huuhtelun jälkeen, sillä lunnonväreillä on taipumus irrota ja sitten siellä vaaleimmat kohdat eivät ole enää ihan vaaleita.
Kuivaus siis jonkin tason päällä (tosin sää ei suosi kuivumista).
Jos loppuvaiheessa haluaa nopeuttaa kuivumista ripustamalla maton telineelle, niin se pitäisi tehtdä toisesta päästä superkokoisilla metallisilla pyykkipojilla ja niin tiheästi, ettei matto pääse venymään aalloille (ne aallot on erittäin vaikea saada jälikäteen pois).
Jos on lian suhteen epätoivoinen tilanne, niin painepesuri käyttöön, mutta se aukoo lankojen kierteitä ja se lyhentää maton ikää.
02.04.2026 17:39
Drone on suomeksi kuhnuri.
Molemmat sanat ovat tässä yhteydessä kehnosti tarkoitukseen soveltuvia.
(ja tilanne johtuu siitä, ettei amerikkalaisilla ole vastaavaa sanaa lennokille)
((englanti on ttavattoman kömpelö kieli))
01.04.2026 21:19
Aina kannattaa siirtää eteenpäin.
Kyllä se tilanne yleensä helpottaa.
01.04.2026 21:16
Kylläpäs.
01.04.2026 21:15
Ilmastointiteippi auttaa tunnetusti kaikissa mahdollisisssa ongelmissa.
(toisinaan myös mahdottomissa ongelmissa)
01.04.2026 21:14
Täällä taas riidellään asiasta ja asian vierestä, mutta minut on taas täysin laiminlyöty tuolla saralla.
Kai on kuitenkin selvää, että minussa on valtavasti piirteitä, joita voisi pitää negatiivisesti esillä.
Tänäänkin olen syönyt taas täysin sopimattomasti, vaikka minun piti yrittää pudottaa painoani.
01.04.2026 21:13
Itse olen kuunnellut joitain stadionin konsertteja (jonkin aikaa) kattoluukun reunalla istuen.
Meillä olivat kattoluukut siis helposti avattavia, kunnes joku huumetyyppi kiipesi palotikkaita vintille ja vei sieltä muka arvokasta tavaraa (ei siellä mitään myyntikelpoista ollut kenelläkään, mutta niin vain häipyivät) ja sen jälkeen luukkuihin tuli lukot.
31.03.2026 20:48
Ajattelen massatapahtumista juuri samoin.
(bileissäkin olen useimmiten keittiön puolella, sillä siellä on helpompi keskustella)
31.03.2026 20:43
Ei suunnitelmia pääsiäiseksi, eli teen todennäköisesti eräitä rästiin jääneitä juttuja pois vaivaamasta.
En käy keikoilla, paitsi jos kuvaan niitä.
Toukokuussa on taas yksi (ei niitä usein ole, eli edellisestä on jo paljon aikaa).
31.03.2026 20:41
Liittyy siihen, ettemme ole erityisen hyvin sopeutuneet maanviljelyskulttuurin tuottamaan ravintoon.
Lisäksi on mahdollista, että Streptococcus mutans on muuttunut haitallisemmaksi tuon jälkeen.
30.03.2026 23:42
Verkkoja ja katiskojakin koetaan.
;)
30.03.2026 22:53
(nivea on latinaa ja tarkoittaa lumista)
((tuo tieto on kaikille täysin välttämätön))
30.03.2026 22:51
Saatan ollai puuduksissani.
30.03.2026 22:49
23 / 1170