Joku palstalainen jätti koko palstan uteliaaksi, kuka poliitikko voisi olla hänen seksihaaveilujen kohde.
Tyly totuus tietysti on, että harva poliitikko yhtään mitään sellaista ajatusta herättää tai ainakaan poikkea sen kummemmin kenestäkään muusta julkisuuden kohteesta.
Nyt olisi mielenkiintoista tietää, kuka poliitikko Paavo Väyrystä lukuunottamatta (joka jo mainittu), voisi sellainen mielestänne kenties olla?
Poliitikko ja seksihaaveilut
30
189
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Enpä osaa yhtään arvella, kun en itse ikinä tuollaisia haaveile ... en poliitikoista, enkä muistakaan julkkiksista.
- Anonyymi00002
Arvaan: Paavo Väyrynen?
Pikemminkin minulla on pelko siitä, että lukuisa joukko poliitikkoja haaveilee seksistä kanssani ja varsnkin nyt kun vaalit ovat tulossa.
;)- Anonyymi00003
Pelkäät että kohta p ane vat sinua halvalla oikein porukalla?
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pelkäät että kohta p ane vat sinua halvalla oikein porukalla?
Ainakin niillä on se haaveena, mutta pidän varani.
- Anonyymi00012
buddy-love kirjoitti:
Ainakin niillä on se haaveena, mutta pidän varani.
Muista että jos annat niille äänesi niin et saa sitä takaisin.
Anonyymi00012 kirjoitti:
Muista että jos annat niille äänesi niin et saa sitä takaisin.
Ääneni on pakottava ja loihtii äänestetyn toimimaan enimmäkseen kuten haluan.
(tosin mystisesti se ei ihan aina toimi kuten olen ajatellut)
- Anonyymi00004
Häkkänen on todella komea.
- Anonyymi00005
Keskisarja se ei ainakaan ole.
Se poliitikko olisi varmaan palapeli.
Yhdeltä ääni, yhdeltä ulkonäkö, yhdeltä äly ja aatteet.
Ois kiva, jos osaisi rämpyttää skitttaa ja osaisi laulaa puhtaasti baritonina, esim. Munkkiniemen kreivistä sen yhden biisin.
Ois kiva, jos osaisi leipoa, voisilmäpullia.
Vilma
Mä voisin tarkistaa, onko vaalikampanjassa mitään järkeä.
Pari pikkasen seksikästä on, mutta ihan väärät aatteet ja ovat tuhmia. - Anonyymi00016
Häkkänen on kouluesimerkki narsistista. Mutta jos ulkonäkö riittää...
>Simiti<
- Anonyymi00006
Ei nyt kyllä nappaa. Kukaan poliitikko.
Jos yksi olisi ihan pakko mainita, niin Silvia Modig sitten.
Nöf 🐷 Politiikka.. not sexy ja politiikot antisexyjä.
Hei c'moon oikeasti??- Anonyymi00007
Se on paavo väyryinen.
- Anonyymi00008
Voisiko olla Anders Adlercreutz?
Vaikka tuossa:
https://www.youtube.com/watch?v=ezG8CXP6wEs- Anonyymi00009
Ok. Olis hänessä ainesta.
- Anonyymi00010
Tulee mieleen vain kaksi ehdokasta, joista toinen voisi olla Jussi Halla-Aho ja toinen Päivi Räsänen. Eikös noissa ole melko riittävästi ainesta?
- Anonyymi00015
Onhan niissä ainesta minkin rehuksi.
>Simiti< - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Onhan niissä ainesta minkin rehuksi.
>Simiti<Mutta arvaas mitä. Tiedän oikeasti, että nuo kaksi herättävät intohimoja ihmisissä. Sen lisäksi Huhtasaari on innoittanut etenkin nykyisiä +30 nuoria miehiä. Muitakin miehiä, kuin alla hänet maininnutta palstalaista.
Saako nimetä televisiosta tutun Fräntin?
- Anonyymi00011
Kenet tahansa saa nimetä :)
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kenet tahansa saa nimetä :)
Paavo Väyrynen
- Anonyymi00017
Huhtis on mieleeni (Huhta-saari) :). So what 🤷♂️? Siinähän höyläät. Ideologiasta viis, näillä mennään. Ex-pm ei oo koskaan oikein sytyttänyt mua. Kyllä mä syytän sekä viime että nykyistä hallitusta pahuudesta. On ne muutkin olleet pahoja, kuten se yks kuuluisa kultisti. -💊-.
- Anonyymi00020
Räksyttäjä. Ei pysty kuuntelemaan.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Räksyttäjä. Ei pysty kuuntelemaan.
Jesari on keksitty :). Itte käytän gorillateippiä. En siis suuhuni, vaan ihan muihin käytännönläheisiin toimiin. Kokovartalomuumiointi toimii koska silloin ihminen on nipussa. Kakaroina me tehtiin synttäreillä niin että balsamoitiin toisemme vessapaperilla. Ei ollut käytettyä, btw ;). -💊-.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Jesari on keksitty :). Itte käytän gorillateippiä. En siis suuhuni, vaan ihan muihin käytännönläheisiin toimiin. Kokovartalomuumiointi toimii koska silloin ihminen on nipussa. Kakaroina me tehtiin synttäreillä niin että balsamoitiin toisemme vessapaperilla. Ei ollut käytettyä, btw ;). -💊-.
Jesarilla lähtee sitten kaikki taljat ja viikset irrotettaessa. Hmm,.
- Anonyymi00018
Orpoa ja ek vammasia tuholsisia pitää panna kuivana kakkoseen, samalla kun maho purra suolistetaan.
- Anonyymi00021UUSI
Kekkonen
Kekkonen
Kekkonen
Kekkonen
Kekkonen
Kekkonen
Kekkonen
Kekkonen
Kekkonen
Kekkonen
... - Anonyymi00024UUSI
Väyrynen se on kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 87948
- 74925
- 59861
- 50702
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p268692Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni27686- 17532
- 58518
- 86515
En tiedä sinusta
Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?38512