Vapaa kuvaus

Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.

Aloituksia

1438

Kommenttia

23366

  1. Tuskallista

    Käyn läpi Liskosta ottamiani kuvia, jotta saan niistä koosteen hänen sukulaisilleen. Rakastin häntä hyvin paljon. Valtav
    Miehen logiikka
    8
    35
  2. Domino original

    Ei kyllä ole alkuperäinen jos on kaadettu suklaata päälle. Silti hyviä, mutta väärin mainostettu.
    Miehen logiikka
    0
    35
  3. Liian usein toistuu

    Parannamme palvelua! Suomi24 Keskustelut ovat tilapäisesti poissa käytöstä, voit kuitenkin käyttää Treffejä ja Postia n
    Suomi24
    1
    35
  4. Odottelin tuota

    ilmoitusta jo aiemmin, mutta odotusten vastaisesti eivät näköjään aikoneetkaan iskeä juuri joulunpyhinä. http://www.ilt
    Miehen logiikka
    2
    35
  5. Suuri paljastus

    Lisko hermostui tässä taannoin, sillä kellaristani löytyi kolme laatikollista exäni tekemiä hilloja. Vanhimmat olivat jo
    Miehen logiikka
    0
    34
  6. Olenpa tehokas

    Palstan trollipitoisuus on minimoitunut. (eikö kukaan haluaisi yrittää trollata minua)
    Miehen logiikka
    11
    34
  7. Ääh, typeryyttä......

    http://www.ruokala.net/ajankohtaista/pitaako-ulkomaiset-mansikat-pesta-ennen-syomista-nain-asiantuntija-vastaa/143569807
    Miehen logiikka
    0
    34
  8. Seksi on vaarallista

    Selvästi kannattaa pysyä erossa noin oudosta toiminnasta: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Charizard
    Miehen logiikka
    6
    34
  9. Paljonko vaimosi kustantaa?

    Ja tähän kysymykseen liittyvä kysymys: Onko joku ostamassa vaimoa?
    Miehen logiikka
    6
    34
  10. Mamu-suomi-mamu-ohjelma

    Miten ihmeessä noin kehnosti tehtyä ohjelmaa kehdataan esittää televisiossa. Ja jos tuon on tarkoitus jotenkin vähentää
    Miehen logiikka
    0
    34
  11. Trollausopastusta

    Paikka: kaupungin maalla oleva palstaviljelys. Tilanne: palstasta joudutaan luopumaan edellisen haltijan pyrkiessä yhä k
    Miehen logiikka
    2
    33
  12. Tuolla ollaan

    typerämpiä kuin olen kuvitellut: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015062219911553_ul.shtml
    Miehen logiikka
    1
    33
  13. Taidanpa....

    käydä hiukan pyöräilemässä, sillä olen taas lihonut. (palsta on nykyisin huomattavan tylsä, eikä minua edes yritetä tro
    Miehen logiikka
    16
    33
  14. Tylsää......

    ...............
    Miehen logiikka
    5
    33
  15. Havaitsen..

    kaipaavani ihmisiä. Entiset ovat hävinneet kuka minnekin ja uusiin ihmimisiin tutustuminen on aika raskasta. Lisäksi maa
    Miehen logiikka
    9
    33
  16. Katson Taksi-sarjaa

    Sitä 70-lukulaista.
    Miehen logiikka
    0
    33
  17. Täälläkin on

    nykyään ihan liian tylsää......... Ei huvita oikeastaan mikään.
    Miehen logiikka
    17
    33
  18. Qatarhan on hieno paikka

    http://areena.yle.fi/1-2840465 Paikallisilla keskipalkka 16000 € verottomana. Vierastyöläisen saa töihin 50c tunti ja r
    Miehen logiikka
    2
    33
  19. Kännykkääni on soluttauduttu

    Olen tietoturvan suhteen ollut hiukan huolissani ja nyt kävi näin: eli pöytäkoneellani lasketin Google mapsillä reitin H
    Sinkut
    1
    33
  20. Ja uudelleen

    Vastaus siihen yhteen kysymykseen: http://en.wikipedia.org/wiki/Critical_realism Ja tämän tyypin pohjalta: http://en.
    Miehen logiikka
    0
    32