nykyään ihan liian tylsää.........
Ei huvita oikeastaan mikään.
Täälläkin on
17
<50
Vastaukset
- valitus_stop----
.
"Älä nyt taas aloita *W I N E T T Ä M I S T Ä*!!!!!!!
har!1!
. - Maximum-jeejee
.
"Me ollaan jo kaikki #KUALTU# maximum tylsyyteen!!!1!!!11!1!!" DBS=Döden bakom styret
har!11
. Jaa, mutta tulisihan sieltä Alien.
Aika hyvä mutta liian usein nähty (tosin pitäisi ostaa tuo silti hyllyyn).
Siirryn katsomaan Subia.- huutoa-----
.
"Kukaan ei kuule #HUUTOASI# palstallla!1!!1!!1!1!!!11!"
har!11
.
Et sinä enää todennäköisesti vastaa minulle. Liekö joku provosoinut minua vastaan?
No mutta väliin tulijoita löytynee.En jaksa vastata.
Asiani ovat liian huonosti.
Pitäisi myös lähettää postia useammalle taholle, mutten saa sitä tehtyä.
Enkä halua nähdä ihmisiä.- Rosen_ukko
buddy-love kirjoitti:
En jaksa vastata.
Asiani ovat liian huonosti.
Pitäisi myös lähettää postia useammalle taholle, mutten saa sitä tehtyä.
Enkä halua nähdä ihmisiä.Ruikutat ihan liikaa. Se on ongelmasi.
Rosen_ukko kirjoitti:
Ruikutat ihan liikaa. Se on ongelmasi.
5kk vauvvaseni joutuu munuais johtimen korjausleikkaukseen kuukauden päästä. minulla on stressi taso korkealla. Vanhimmainen pelkää liikkua kun satuttaa juokseminen sydämeen.
Tottakai ruikutan kun kärsin henkisesti ja oireilee kehollisesti.
Olen huolesta sekaisin.yritän päätäni rentouttaa mutta vain stressi on paras kaveri.
Ainut että ruikutukseeni on syy tarkoittaako etten saa sanoa mitään koska käsittelen ongelmia puhumalla siitä. Harmi kun ne ihmiset puuttuu jotka hokisivat. Kaikki muuttuu parhaimmaksi kunhan vain uskot siihen. Kokeile tuota ja tätä. Hymyilyttäisi ja naurattaisi hölmöyksille ja hölmöyksillä.
no mutta sitä se on elämä on taistelua selvisi pysymiseen
Haluat että vien kärsimyksen mutta puhumalla niistä selviää. Jospa en puhu enää omista asioita helpostaisiko se päivääsi.- Suomen_kansa
moraalinvartija kirjoitti:
5kk vauvvaseni joutuu munuais johtimen korjausleikkaukseen kuukauden päästä. minulla on stressi taso korkealla. Vanhimmainen pelkää liikkua kun satuttaa juokseminen sydämeen.
Tottakai ruikutan kun kärsin henkisesti ja oireilee kehollisesti.
Olen huolesta sekaisin.yritän päätäni rentouttaa mutta vain stressi on paras kaveri.
Ainut että ruikutukseeni on syy tarkoittaako etten saa sanoa mitään koska käsittelen ongelmia puhumalla siitä. Harmi kun ne ihmiset puuttuu jotka hokisivat. Kaikki muuttuu parhaimmaksi kunhan vain uskot siihen. Kokeile tuota ja tätä. Hymyilyttäisi ja naurattaisi hölmöyksille ja hölmöyksillä.
no mutta sitä se on elämä on taistelua selvisi pysymiseen
Haluat että vien kärsimyksen mutta puhumalla niistä selviää. Jospa en puhu enää omista asioita helpostaisiko se päivääsi.Buddy ruikuttaa liikaa.
- Suomen_kansa
Suomen_kansa kirjoitti:
Buddy ruikuttaa liikaa.
Olen ilkeä kaikille ja kuvittelen olevani vitsikäs.
Suomen_kansa kirjoitti:
Buddy ruikuttaa liikaa.
Aijaa luin väärin, mutta eihän se mitään ruikutan myös ja itken kun pelottaa.
Buddylla on raskasta, taidan vaan lisätä painolastia. Täytynee jättää rauhaa, sen se on ansainnut mutta totuus on jos ei ole kunnossa ei jaksa muitakaan tukea. Unohdan sen niin usein kun tarvin henkistä tukea.moraalinvartija kirjoitti:
Aijaa luin väärin, mutta eihän se mitään ruikutan myös ja itken kun pelottaa.
Buddylla on raskasta, taidan vaan lisätä painolastia. Täytynee jättää rauhaa, sen se on ansainnut mutta totuus on jos ei ole kunnossa ei jaksa muitakaan tukea. Unohdan sen niin usein kun tarvin henkistä tukea.En osaa auttaa ihmistä joka ei kaipaa seuraan.
moraalinvartija kirjoitti:
En osaa auttaa ihmistä joka ei kaipaa seuraan.
Pahennan oloa, en osaa säädellä tunteitani. Hei helpostaisiko ettei nyt ajatella pahoja ryppyjä elämässä, tarvii vähän hymyä poskille oikenee ne rypyt.
Näytän paholaiselta kun olen ärtynyt mutta kauniimmalta kun hymyilen.
Nyt kaikki räpyttelemään silmiä ja hymyä, saadaan naapurit hymyilemään. Näin paahtavana päivänä saa kyljetkin rusketus radoille ja niin se rasvakin tirskuu kun käännytään toiselle kyljelle kuhan muistatte auringon rasvan ettei aurinko paista vain käryksi. Ja kuin saataisiin kullan ruskeaväritys lettuihin. Ne on jo herkullisia.
Ole hyvä itsellesi ja käy hakemassa keskusteluapua. Nuo asiat eivät helpotu, jos vaan haudot niitä omassa päässäsi. Surutyötä pitääkin tehdä, mutta teksteistäsi päätellen uit nyt liian syvissä vesissä.
Ymmärrän ettet halua tavata ketään, etkä puhua kenellekkään, mutta tuolle kärsimystaistelulle ei tule loppua, ellet itse hakeudu takaisin "päivänvaloon".
Toivottavasti, jossain vaiheessa, löydät itsestäsi sen verran voimia, että käyt avautumassa elämästäsi ja kaikista mahdottomista solmukohdista, jonkun luotettavan henkilön kanssa.
Se olisi se ensimmäinen askel kohti toipumista ja oman elämänhallinnan tavoittelemista.
Voimia ja jaksamista sinne.- Ennen_wanhaan---
.
"Ennen wanhaan #KUALTIIN# jatkuvalla syötöllä niin ei siinä ehtinyt jäädä kauaksi aikaa märehtimään"
har!11
.
- määmy
Suruduuni o duunattava. Ol se tylsää /e. Tylsyyski o yks osa siit. Siin vaihees ku syntyy itsetuhoisii aikeit, kandee hakee apuu.
https://www.youtube.com/watch?v=GXbk3OL-t-s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
