Täälläkin on

nykyään ihan liian tylsää.........
Ei huvita oikeastaan mikään.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitus_stop----

      .

      "Älä nyt taas aloita *W I N E T T Ä M I S T Ä*!!!!!!!

      har!1!

      .

      • Voi voi, kun valittamistakaan ei saisi enää jatkaa.


    • Maximum-jeejee

      .

      "Me ollaan jo kaikki #KUALTU# maximum tylsyyteen!!!1!!!11!1!!" DBS=Döden bakom styret

      har!11

      .

    • Jaa, mutta tulisihan sieltä Alien.
      Aika hyvä mutta liian usein nähty (tosin pitäisi ostaa tuo silti hyllyyn).
      Siirryn katsomaan Subia.

      • huutoa-----

        .

        "Kukaan ei kuule #HUUTOASI# palstallla!1!!1!!1!1!!!11!"

        har!11

        .


    • Et sinä enää todennäköisesti vastaa minulle. Liekö joku provosoinut minua vastaan?
      No mutta väliin tulijoita löytynee.

      • En jaksa vastata.
        Asiani ovat liian huonosti.
        Pitäisi myös lähettää postia useammalle taholle, mutten saa sitä tehtyä.
        Enkä halua nähdä ihmisiä.


      • Rosen_ukko
        buddy-love kirjoitti:

        En jaksa vastata.
        Asiani ovat liian huonosti.
        Pitäisi myös lähettää postia useammalle taholle, mutten saa sitä tehtyä.
        Enkä halua nähdä ihmisiä.

        Ruikutat ihan liikaa. Se on ongelmasi.


      • Rosen_ukko kirjoitti:

        Ruikutat ihan liikaa. Se on ongelmasi.

        5kk vauvvaseni joutuu munuais johtimen korjausleikkaukseen kuukauden päästä. minulla on stressi taso korkealla. Vanhimmainen pelkää liikkua kun satuttaa juokseminen sydämeen.

        Tottakai ruikutan kun kärsin henkisesti ja oireilee kehollisesti.
        Olen huolesta sekaisin.yritän päätäni rentouttaa mutta vain stressi on paras kaveri.

        Ainut että ruikutukseeni on syy tarkoittaako etten saa sanoa mitään koska käsittelen ongelmia puhumalla siitä. Harmi kun ne ihmiset puuttuu jotka hokisivat. Kaikki muuttuu parhaimmaksi kunhan vain uskot siihen. Kokeile tuota ja tätä. Hymyilyttäisi ja naurattaisi hölmöyksille ja hölmöyksillä.
        no mutta sitä se on elämä on taistelua selvisi pysymiseen


        Haluat että vien kärsimyksen mutta puhumalla niistä selviää. Jospa en puhu enää omista asioita helpostaisiko se päivääsi.


      • Suomen_kansa
        moraalinvartija kirjoitti:

        5kk vauvvaseni joutuu munuais johtimen korjausleikkaukseen kuukauden päästä. minulla on stressi taso korkealla. Vanhimmainen pelkää liikkua kun satuttaa juokseminen sydämeen.

        Tottakai ruikutan kun kärsin henkisesti ja oireilee kehollisesti.
        Olen huolesta sekaisin.yritän päätäni rentouttaa mutta vain stressi on paras kaveri.

        Ainut että ruikutukseeni on syy tarkoittaako etten saa sanoa mitään koska käsittelen ongelmia puhumalla siitä. Harmi kun ne ihmiset puuttuu jotka hokisivat. Kaikki muuttuu parhaimmaksi kunhan vain uskot siihen. Kokeile tuota ja tätä. Hymyilyttäisi ja naurattaisi hölmöyksille ja hölmöyksillä.
        no mutta sitä se on elämä on taistelua selvisi pysymiseen


        Haluat että vien kärsimyksen mutta puhumalla niistä selviää. Jospa en puhu enää omista asioita helpostaisiko se päivääsi.

        Buddy ruikuttaa liikaa.


      • Suomen_kansa
        Suomen_kansa kirjoitti:

        Buddy ruikuttaa liikaa.

        Olen ilkeä kaikille ja kuvittelen olevani vitsikäs.


      • Suomen_kansa kirjoitti:

        Buddy ruikuttaa liikaa.

        Aijaa luin väärin, mutta eihän se mitään ruikutan myös ja itken kun pelottaa.
        Buddylla on raskasta, taidan vaan lisätä painolastia. Täytynee jättää rauhaa, sen se on ansainnut mutta totuus on jos ei ole kunnossa ei jaksa muitakaan tukea. Unohdan sen niin usein kun tarvin henkistä tukea.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        Aijaa luin väärin, mutta eihän se mitään ruikutan myös ja itken kun pelottaa.
        Buddylla on raskasta, taidan vaan lisätä painolastia. Täytynee jättää rauhaa, sen se on ansainnut mutta totuus on jos ei ole kunnossa ei jaksa muitakaan tukea. Unohdan sen niin usein kun tarvin henkistä tukea.

        En osaa auttaa ihmistä joka ei kaipaa seuraan.


      • moraalinvartija kirjoitti:

        En osaa auttaa ihmistä joka ei kaipaa seuraan.

        Pahennan oloa, en osaa säädellä tunteitani. Hei helpostaisiko ettei nyt ajatella pahoja ryppyjä elämässä, tarvii vähän hymyä poskille oikenee ne rypyt.
        Näytän paholaiselta kun olen ärtynyt mutta kauniimmalta kun hymyilen.

        Nyt kaikki räpyttelemään silmiä ja hymyä, saadaan naapurit hymyilemään. Näin paahtavana päivänä saa kyljetkin rusketus radoille ja niin se rasvakin tirskuu kun käännytään toiselle kyljelle kuhan muistatte auringon rasvan ettei aurinko paista vain käryksi. Ja kuin saataisiin kullan ruskeaväritys lettuihin. Ne on jo herkullisia.


    • Ole hyvä itsellesi ja käy hakemassa keskusteluapua. Nuo asiat eivät helpotu, jos vaan haudot niitä omassa päässäsi. Surutyötä pitääkin tehdä, mutta teksteistäsi päätellen uit nyt liian syvissä vesissä.
      Ymmärrän ettet halua tavata ketään, etkä puhua kenellekkään, mutta tuolle kärsimystaistelulle ei tule loppua, ellet itse hakeudu takaisin "päivänvaloon".

      Toivottavasti, jossain vaiheessa, löydät itsestäsi sen verran voimia, että käyt avautumassa elämästäsi ja kaikista mahdottomista solmukohdista, jonkun luotettavan henkilön kanssa.
      Se olisi se ensimmäinen askel kohti toipumista ja oman elämänhallinnan tavoittelemista.

      Voimia ja jaksamista sinne.

      • Ennen_wanhaan---

        .

        "Ennen wanhaan #KUALTIIN# jatkuvalla syötöllä niin ei siinä ehtinyt jäädä kauaksi aikaa märehtimään"

        har!11

        .


    • määmy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe