Käyn läpi Liskosta ottamiani kuvia, jotta saan niistä koosteen hänen sukulaisilleen.
Rakastin häntä hyvin paljon.
Valtava kaipaus, enkä kykene jatkamaan lajittelua.
Tuskallista
8
<50
Vastaukset
- Bunnyluv
Tuollaisia juttuja kannattaa harkita tarkkaan, etenkin jos on itselläkin salattavaa. Aika lapsellista kontaktoida sukulaisia, kypsät ihmiset selvittää asiat keskenään
- outokommentti
Lisko kuoli, miten voi selvitellä?
- Jokuvaanp
Kirjoiitn kerran, siitä että tämä surusi jakaminen tälle trollipalstalle, on liian kallista.
Toisaalta taas, nyt jattelen asiaa siten että, ehkähyväkin niin, sinä käyt nyt suruasi läpi.
Olen itsekkin menettänyt läheisiäni ja hyvin rakkaita minulle....
Voimia, olen sen sanonut kerran ja parikin siinä isossa ketjussa......Aika parantaa usko minua, ja keskustele ystävien kanssa. Joskus on rankkaa käydä läpi omaisten kanssa, koska he käsittelevät asiaa eritavoin. Hän oli heidän tyttö, sisar, serkku tai muu. Perun sanani sen shteeni kerran täällä mainitsin että,ei tänne trollipalstalle kannata enempää surra, mutta toisaalta taas olet anonyymi ja se on helppoa.
Sinä rakastit häntä, heillä ei ollut sitä suhdetta mitä sinulla oli.
Toivotan sinulle hyvää juhannusta kuitenkin, itse olen onnellisesti parisuhteessa :) Kaikista kauheinta olisi, jos hänet menettäisin.
https://www.youtube.com/watch?v=JzfV8QsB1WY
Al. Ex.fiona- pimperopamperopoks
"huitasee sinulta liiat puuterit pois"
Kiitos.
Mietin tässä juuri, että mehän olimme tavallaan perhe.
Lisko halusi perheen ja hän, minä ja beagle olimme jollain tavalla juuri se.
Beagle oli omalla tavallaan yhtä epätavallinen kuin Liskokin.
Lapsistakin oli puhetta, mutta tässä tilanteessa lienee parempi ettei ole.
- sillai---
.
Kui se ny sillai kuali???
har!!1
.- Its_possible----
.
"Koska me kaikki #KUALLAAN#" niin säkin
har!1
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372