Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jeri1970
profiilit
jeri1970
jeri1970
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
1447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olet oikeasti tyhmä, kyse oli yk.n lauselmasta jossa tuomittiin ukrainan puolustautuminen. Itsehän kerroit että uskot tuon instanssin juttuja mieluiten, etkä pysty seuraamaan edes omia kirjoituksiasi siten että ymmärtäisit keskustelun merkityksen.
Oliko se haukkuminen ja herjaaminen sinun ja kaltaistesi yksinoikeus, jos minun helvettipaikkani on vielä kesken niin sinulla se on jo ehdottomasti varma, saattaa olla että elät jo tuolla ymärryksellä maanpäällistä helvettiäsi.
07.03.2024 13:12
Minä puhun niistä, tuollainen typerä mölinä ei edelleenkään johda mihinkään. Ja missäkohtaa olen valehdellut ja mitä?, tai herjannut?
Luetko yhtään mitä itse kirjoitat, sivuutat hamasin teot olankohautuksella, nekö ei olleet sotarikos, ai niin kun ne koghdistui siviileihin niin mielestäsi niistä ei kannata mainita?
Sinähän vasta paha ja tyhmä ihminen olet kun luulet että vain sinulla on oikeus herjata toisia, tyyppillisesti tuollaisella aivotoiminnalla olevat ihmiset hyväksyvät itselleen sen mistä muille loukkaantuvat verisesti, narsismi yhdistettynä tyhmyyteen ja typeryyteen on ennekin saanut kauhistuttavia piirteitä, hitlerit ja putlerit ovat kulkeneet samoja latuja kuin sinä nyt jutuissasi, kun oma ajatus on kirkkaana niin ei kannata katsoa sivuille.
Olet ilmeisesti paikalla käynyt kun nyt noin hyvin tiedät mitä siellä on tapahtunut ja kuka on tappanut ketäkin, ja miksi nuo vekulit terroristit ovat siellä ihmiskilpien takana, ketä siitä voimme syyttää, tyyppillisesti vähälahjaiset jotka ovat toisten selän takana saaneet koko elämänsä mölistä jargoniaan eivät ymmärrä katsoa kokonaiskuvaa syy-seuraussuhteista.
Ilmeisesti jos israel tekisi samanlaisia iskuja kuin tuo hamasin tekemä, pitäisi viikon välin ja taas uudestaa niin se olisi sinulle ok?, kun se ei olisi mielestäsi saanut aiheuttaa minkäänlaista reagointia?, miksi terroristit tekivät mitä tekivät, tekivät sen kuitenkin alueelta mihin siellä asuvat ovat itse liikkeen valtaan valinneet.
Skenaario, hamasin tapaan israel kyökkäilisi joka päivä tappaen tuhat siviilia, niitä lapsia ja naisia eikä tietenkään yhtään miestä kun niitä ei ilmeisesti ole tähänkään mennessä kuollut yhtään. sadan päivän jälkeen noita viattomia siviiliuhreja olisi 100 000, mutta ketään sinun kaltaistasi ei kiinnostaisi kun ovat olleet niin pieniä iskuja, ja hamasin olisi sitten vaan pitänyt lähteä etsimään noiden iskujen tekijöitä. Tuntuu pöljältä kun juuri hamas on se osapuoli joka kokoajan tulittaa siviilejä, israel sentään yrittää saada terroristeja hengiltä. Miksei nuo palestiinalaiset lapset ja naiset nousseet hamasia vastaan ja käskeneet niitä lähtemään pois alueelta niin tällaista ei olisi tapahtunut, typerä kysymys kun liki kaikki siellä kannattavat hamasia, ja kuten aiemmin todetu niin länsimaissa musut juhlii kaikkia näitä terrori-iskuja avoimesti ja näyttävästi, oatko he ihan viattomia osapuolia kaikki.
Miten suhtaudut israelin puolelle kuolleisiin lapsiin ja naisiin, palestiinalais-alueilta tulee vuosittain tuhansia raketteja israelin puolelle
07.03.2024 13:08
Mutta et ole tuminnutkaan niitä niin silloinhan omalla logiikallasi kannatat niitä palavasti.
Kerro nyt meille sinä hyvyyden ja pyhyyden ruummiillistuma että miten tuohon hamasin iskuun olisi pitänyt reagoida, ilman vastausta tähän tällaista on turha jatkaa koska et kykene keskustelmaan millään tasolla järkevästi.
Eli miten israelin olisi pitänyt reagoida hamasin iskuihin missä julmasti ja tarkoituksella tapettiin pelkästään siviileitä?
07.03.2024 12:15
Olenko jossain kohtaa väittänyt sinun väittäneesi itseäsi hyväksi? Sinähän olet kuinputin jo, väität toisia pahaksi vaikka itse olet vielä pahempi, ja putinin tavoin olet muka oikeutettu muita moiseksi haukkumaan.
Sairashan sinä olet.
07.03.2024 12:11
Yk antoi julkilausunman jossa kertoi että ukraina aiheutttaa siviilien kuolemaa koska tuo taistelut siviilikeskuksiin. Tämä on todellakin yk.n lauselmasta.
Joten pidä tunkkin, nytkö se yk.n keroma ei pidäkkään paikkaansa vaikka vielä hetki sitten kerroit että uskot sen kertomaa.
Juuri kaltaisesi ihmiset aiheuttavat mittaamatonta tuhoa tässä maailmassa, olet oikeasti paha mutta voiko sinua siitä syyttää kun olet noin tavattoman tyhmä.
07.03.2024 12:09
Elik kaltaisesi ihminen haluaa sivuuttaa kaiken syy-seuraus suhteen näissä asioissa. En ole sinun nnähnyt tuomitsevan sitä iskua mistä kaikki alkoi loppusyksystä, taidat olla paha ihminen kun sellaista kannatat. Tuon iskun uhrina ei ollut yhtäkään sotilasta, eikä sellaisia paikalla ollut, kuitenkin siellä palestiinahallinnon edustajat tappoivat ja vangitsivat liki 1500 ihmistä, samalla tekivät iskuja missä kokonaisia perheitä, sylivauvoista vanhuksiin tapettiin julmasti koteihinsa.
Tämä jatlkumo mitä ilmeisesti sinun synapsisi eivät voi ymmärtää on jatkunut ja tulee jatkumaan sukupolvien ajan, oikeasti siihen ei voi kukaan vaikuttaa, tietysti sinä kirkasotsaisena hyviksenä voisit mennä paikan päälle ja kertoa kunka ne on tuhmia kun suomessakin ilkeät ja pahat ihmiset niitä toimia oikein puolustelee.
Kerrotko muuten mikä sai sinut hyväksymään wtc-iskut, ja samaan syssyyn meni ari muutakin koneellista, ilmeisesti joukossa ei mielestäsi ollut yhtään viatonta lasta ja naista, typerääniiris-moodiin kuuluu sinulla tietenkin että viattomia miehiä ei olisi kun niitä et ole osannut liittaa itkuusi missään kohtaa.
Ja kyllä, kyllä niitä pommivyötyttöjä ja -lapsia on tuolla ollut, ja tulee olemaan edelleen. Se mikä tuon alueen ylittämätöntä typeryyttä korostaa että muslimit tekee toisilleen samoja terrori-iskuja kuin muillekin, kuten mainitsin, uskonta, aate ja ideologia ovat asioita jotka ruokkivat tuota kierrettä.
Se ei tee kenestäkään pahaa jos tunnustaa asioiden todellisuuden, mutta se että ne kieltää itsepintaisesti todellisuudesta välittämättä, tekee typeryksen.
Miten sinulle niiden liekkien kansssa mahtaa käydä, kun se isokin kirja sanoo kellä on valta muita tuomita kadotukseen, vai oletko sen kirjan kannattaja missä kehoitetaan tappamaan kaikki vääräuskoiset, oli kumpi vaan niin olet esimerkki ihmisesti joka koittaa korotta itseään muiden verellä, teikäläisiä on aina ollut ja on aina oleva. Onneksi nykyään aatteelliset agitaattorit eivät saa sivistyneessä maailmassa jalansijaan kuten aikoinaan saivat, sinullekkin jää käteen vaan se oma kuplasi jossa saat piehtaroida ja kokea ylemmyydentuntoa kun muu pyörittävät maailmaa jotta kaltaisesi saavat syyllistää ja haukkua muita.
07.03.2024 11:49
Niin se yk lausui ukrainalaisistakin että aiheuttavat siviiliuhreja kun puolustautuvat asutuskeskuksissa eivätkä mene suureksi joukoksi pellolle missä olisi helppo tappaa kaikki kerralla, venäjän ampumat ohjukset ja tykistötulihan olivat siinä vain mitätön sivujuonne.
Se että mitä yk sanoo asiasta on aika absurdia, hamasin lukuihin yk.kin tukeutuu ilman mitään kritiikkiä. Nythän monet maat ovat lopetaneet avustukset tälle yhdelle järjestölle joka on ollut hamasin asialla, yk.n alaisena.
Valitettavasti yk.sta on tullut nykyisen maailman dinosaurus jolla ei ole mitään valtaa eikö keinoja puuttua mihinkään, tekemänsä julkilausumat ovat mitättömiä jos ja kun toinen osapuoli ei niitä kunnioita niin ei toinenkaansitä voi tehdä. Onhan siellä turvallisuusneuvostossa pysyväisjäsenenä suuri humanistien ystävä venäjä, miksi epäilisimme yk.n kykyä toimia missään missä sitä oikeasti tarvittaisiin, kun näyttöjä ei viime vuosikymmeniltä enää ole.
Olitko ajatellut pyrkiä hörhöjen puheenjohtajaksi, siellähän on just vaalit?, tuo muiden syyttely ja moralisointi tekemättä asioille itse yhtään mitään kun on lähellä sydäntäsi niin voisit olla ns. musta hevonen, sielusihan on jo musta, ja tuskin tuo hevonenkaan kauas kuvailustasi karkaa?
07.03.2024 09:55
Vaikka ilmeisesti luulet niin se että haukut toisia pahaksi ei tee sinusta hyvää. Olen melko varma että olen elämässäni tehnyt huomattavasti enemmän hyvää kuin sinä, kaltaisesi muiden moralisoijat yleensä haukkuvat muita juuri niiden selän takaa joita haukkuvat, nuo halveksimasi ja haukkumasi ihmiset turvaavat sinukin olemassaolosi. Voist käydä hieman muualla välillä kertomassasotiville tahoille että ovat pahoja koska on rakenteita joissa vääristä sanomisista joutuu ongelmiin, tuossa idässä rajantakana on sellainen paikka, ja välimeren itäisellä ja kaakkoisella suunnalla samoin.
07.03.2024 09:45
Ei kun koitan ymmärtää miten sinä haluaisit asioiden hoituvan, moraalisesti itseään kohottavat ihmiset yleensä eivät kykene kuitenkaan parantamaan mitään ongelmia. Palaan edelleenn tähän pommivyön kera väkijoukkoon läetetyn tytön skenaarioon; ,itä sinun mielestäsi siinä kohtaa pitäisi tehdä, miten toimia? Ampua tyttö ja säästää 100 viatonta torilla olevaa lasta ja naista, vai antaa tytön tulla vapaasti ja 100+1 lasta ja naista kuolee, tietenkin jutun juoni on se että tuo terrosirti-ali räjäyttää pommin etänä jolloin myös se pommiin klytetty tyttö kuolee muiden mukana, siitä tuo +1.
Itse toivoisin että tuo terroristi-ali saataisiin eliminoitua, mutta koska tuollaiset ei noudata niitä sinun yk.i sääntöjä, miten muut voivat olla reagoimatta.
Siitä tietää että maailma on rappiolla kun uskonnolliset, aatteelliset ja ideologiset typerykset alkavat syyllistää muita tapahtumista joita ovat itse ruokkineet roihuamaan.
Täytyy sanoa että meistä kahdesta en ole minä joka helvetin tulissa palaa.
07.03.2024 09:39
Ilmeisesti typeryksillä, siis kaltaisillasi on ainoastaan oikeus puuttua toisten sanomisiin?
Tietenkin tuo typeryytesi tulee ilmi kun oikein lainaamalla tekstiäni väität minun siinä syyttäneen sinua halustani tappaa naisia ja lapsia, eihän siinä lue mitään sinnepäinkään.
Kysymyksenihän ovat hyvinkin relevantteja joilla yleensä määritellään syyllisyyskysymys mielestäsi, ja ihmetellään että miten se takaisin lyöjä voi olla aloittaja.
Kiitos että todistit olevasi typerys ja hyödyllinen idiootti tahoille jotka haluavat tuota tappamista ja sen jatkuvvan vielä seuraavillekkin sukupolville.
06.03.2024 16:42
Eli terroristi ampuu lapsen takaa niin otat mieluummin luodin itse ja kuolet kuin ammut siihen suuntaan missä lapsi on?
Uskotko itse että hamsin ilmoittamat luvut kuolleista ovat paikkansapitäviä, että pääasiassa on kuollut vain lapsia ja naisia, hamasin taistelijat ovat oikeastaan vältyneet osumilta koska niitä ei oiekastaan ole vai miten se on muuten selitettävissä?
Jos hamas-taistelija on siviilivaatteissa ja ampuu siviilien takaa niin mikä on mielestäsi oiva ratkaisu poistaa tämä hamas-taitelija yhtälöstä?
Varmaankin uskonto on minuun vaikuttanut, islam on alkanut minussakin nostaa tunteita jotka ovat islamisteihin verrattavissa, en saa oikein armollisesti ajatella niistä tyypeistä, enkä kauheasti niistä jotka sitä toimintaa puolustelevat.
Mikä sinusta on tehnyt tuollaisen, uskonto vai joku muu ideologia, toisen nimittäminen pahaksi ilman ratkaisua nihin kiistoihin antaa minulle varmaa oikeuden nimetä sinut typerykseksi joka muiden selän takaa hyvesignaloi omia tekojaan.
06.03.2024 16:38
Tää taitaa olla niitä Tyrnävän junantuomia sharmarkeja? Muuten voisi luulla että olisi niitä joista täytyy musitaa että nämä ovat väkivallan uhreja eivätkö sen tekijöitä?
Olisi kyllä hävytöntä syyllistää tätä tapetua vanhusta väittämällä että hän ei sitten kilisytellyt sitä avainnippuaan. Toki olen saanut myös vastakkaista tietoa asioista, eli avainnipun kilistely aiheuttaa tietyltä suunnalta oleville henkilöille seksuaalisen hätätilan, ja kun kilinä ei kuulukkaan lampaan kaulasta niin onhan se selvää että silloin voi tällainen väärinymmärretty poloinen tehdä mitä tahansa.
Kyllähän tälle nyt täyty syyllinen löytyä, olisiko purran leikkaukset aiheuttaneet tämän?
06.03.2024 14:01
Kuten todettu, kaikki rikolinen toiminta on väärin, se että toista tutkitaan ja toisen annetaan vaan tapahtua ei ole ylevää toimintaa. Kyllä harmaata taloutta on suitsittu jo vuosia, olihan hautalan heidi ihan sen ytimessä, asian ylin toimja samalla itse harmaan talouden vilpitön tukija, mutta tämähän on sitä parempaa harmaata taloutta kun sen tekee korkea- ja kirkasotsaiset hihhulit.
Suomessa tuo tuskin on miljardeissa, tietenkin riippuu millaisella aikavälillä asiaa tutkitaan, mutta samalla lailla molemmista lajeista tuo laittomasti kerätty raha on pois sitä tarvitsevalta toimialalta.
Harmaata taloutta on jo suitsittu, tuskin sitä puolta ollaan nyt hylkäämässä jos aletaan myös tukien huijausta suitsimaan?, vai onko uutisoinnissa mennyt multa jotain ohi.
06.03.2024 12:09
Piti oikein äänestää sinua, olet ilmeisesti oikea alan ihminen kun jonkun tuollaisen puolueen päivillä käyt, koska ethän muuten tietäisi mitä siellä puhutaan.
En tiedä onko harmi etten ole tuollaisiin kinkereihin itse ehtinyt, muta jos joskus niin kävisi että sinne siunaantuisin niin mitä tunnistan sinut?
06.03.2024 12:01
Miten ajattelit tuon toteuttaa?, kieltäydyt menemästä kelaan hakemaan tukiaisiasi?, vai jätät väliin naapuriräkälän päivittäisen deeku-hetkesi kaltaistesi joukosa? Elämä on valintoja.
06.03.2024 10:51
Miksi naista pitäisi kunnioittaa erikseen, eikös se sama porukka joka hamuaa tätä sovinistista, homofobista ja väkivaltaista uskontoa tänne kerro meille tasa-arvon rienuista?
Naisten kuuluukin saada juuri samanlaista kohtelua kun täysin sulupuolettomasti asioita tutkien, kuspäätä saa sanoa kuspääksi sukupuolesta riippumatta. Tämä ihana tasa-arvomalli on jo tuottanut hienoja tuloksia, tytöt lopettavat urheilun kun vastustajat ovat karvaisia tytöiksi itsensä tuntevia miehiä, ja tämän kritisoiminen tekee sinusta ahdasmielisen natsipersun, ai että tämä maailam on hieno.
06.03.2024 10:49
Nyt olisi kyllä sun syytä ottaa liput tuolle alueelle ja mennä ratkaisemaan tuo konflikti, olen ihan varma että molemmilla puolilla kuuntelevat sinua ja tekevät sitten sen ratkaisunsa, ongelmahan on ihan tuota pikku matkaasi vaille ratkaistu.
Toisaalta et ole kovin uskovainen itsekään jos et tuota matkaa tee joka maailmanrauhan alulle laitaisi, vai onks tää joku sittari hoitaa juttu et jonkunmuun tehtävä kaikki.
06.03.2024 10:42
Kukaan ei ollut natseista kuullutkaan kun uskon varjolla jo tapettiin himisiä ihan ilman mitää omantunnontuskaa, kristinuskon hirmuteot ovat olleet joitakin vuosisatoja sitten, valitettavasti tämä islan kannattajineen elää edelleen keskiaikaisen ihmisen kapasiteetilla ja näiden kehitysasteiden yhteensovittaminen on mahdotonta kuten ympäri maailmaa on saatu huomata.
06.03.2024 10:37
Pohdin tuota kirjoitustasi, ja tulin siihen tulokseen että sinähän vasta hirveä ihminen olet, mielestäsi syyttömiä miehiä saa tappaa vaikka kuinka paljon mutta naiset ja lapset pitäisi jättää moisten toimien ulkopuolelle.
Olisi tärkeää tässä kohtaa määritellä lapsen fyysinen ikä jotta maailmalla sitten osaavat alkaa lahtaamaan noita mielestäsi riittävän vanhoja aikuisuuteen siiirtyneitä miehiä.
Miten sitten syyllisten naisten ja lasten tappaminen, miten määritellään syylisyys se että kannattaa jotain aatetta vai että ampuu ensin, mikä aiheuttaa ongelman, miksi vain länsimailla on oikeus ampua toisena eikä koskaan ekana, ilman sitä ensimmäistä tekoa koko ketju jäisi toteutumatta, eikö.
06.03.2024 10:14
En ilmeisesti ymmärrä omia kirjoituksiani kun en tunnista tuosta lainaamastasi tekstistä paikkaa missä puolustaisin naisten ja lasten tappamista, uskonto ei kyllä omalla kohdallani ole vaikuttamassa pohdintoihini, sinulla todennäköisesti on mutta sinun uskontosi on ei ole kovin seestynyt tuon väitteen perusteella.
Kerro kuka on ensisijaisesti vastuussa jos mahmud laittaa pommivyön naapurin tytölle ja pakottaa hänet kävelemään "vihollistensa" joukkoon, ja tuo vihollinen ampuu tytön joka tullessaan tappaisi 50 naista ja lasta torilla, juoneen kuuluu tietenkin mahmudin kaukolaukaisin pommille ja uhkaus räjäyttää se ellei tyttö tee kuten hän käskee.
Mikä olisi ratkaisusi tuonssa tapauksessa?, ampua tuo tyttö alueella missä ei ole muita uhreja, päästää tyttö väkijoukkoon missä 50+1 uhri, vai tuoda mahmud charter-koneella suomeen liisan 150-150-45 luokse.
Se että hamas on tuhonnut miljoonalta työpaikan kun töihin ei enää voi mennä rajan yli, kokonaisia kaupunkeja on tuhottu kun hamas on piiloutunut siviilien ja yhteiskunnallisen infran suojiin, ja palestiinalais-alueilla ihmisä ryöstetään ja murhataan hamasin toimesta enemmän kuin enne hyökkäystä israel on tehnyt, niin minun on kyllä vaikea tunnustautua hirveäksi ihmiseksi kun kritisoin tuota hamasin toimintaa.
Ylellä oli aika raaka ohjelma hetki sitten missä kerrottin hamasin toimista "omiaan" kohtaan, tuli mieleen venäjän oppositin kohtalo jos suusi avaat ja vastustat noita leikkisiä pikku partaveikkoja.
Kun aate ottaa vallan niin uskonto jää taka-alalle, luulen että niin on sinunkin kohdallasi, vauhdilla vaan kohti omaa sokeaa pistett niin hyvä tulee.
06.03.2024 07:43
40 / 73