Miksi tasavallan presidentti Stubb ei ota kantaa työmarkkinakaaokseen???

Anonyymi-ap

Miksi Stuppi ei ole nyt mediassa? Katosi Italian lämpöön?

19

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kuulu presidentille

    • Anonyymi

      Missä ne vasemmiston kansanedustajat luuraa? Ja missä on presidenttiehdokas Pekka Haavisto? Piileskeleekö Pekka siksi, ettei taaskaan päässyt presidentiksi?

      • Anonyymi

        Å
        olle: ”Olen itkenyt paljon”


      • Anonyymi

        Kolmas kerta ei tuonut anusjyystäjälle vieläkään presidenttiyttä ja herrarouvalleen Maan Äitiyttä.


      • Anonyymi

        Pekka on kansanedustaja ja istuu eduskunnassa!


    • Anonyymi

      Kok-presidentti Stubbelolla ei ole Kekkosen karismaa puuttua maan lakkotilanteeseen.
      Hymyilee vaan shortseissaan englannittarensa kyljessä.

      • Anonyymi

        Kekkosen aikaan presidentin valtaoikeudet olivatkin laajemmat.

        Silloin Presidentillä riitti valtaa myös sisäpolitiikkaan. Demarit taisivat tämänkin vallan karsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kekkosen aikaan presidentin valtaoikeudet olivatkin laajemmat.

        Silloin Presidentillä riitti valtaa myös sisäpolitiikkaan. Demarit taisivat tämänkin vallan karsia.

        Kekkosen ja Halosen takia ne karsittiin, koska ei koskaan tiedä, jos tulisi samanlaisia presidenttejä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suomi paljon kiinnosta.

      • Anonyymi

        On se kumma kun moneen kertaan julkisuudessa olleet presidentin valtaoikeudet ovat vieläkin tuntemattomia ihmisille! Ei presidentti voi puuttua sisäpolitiikkaan vaikka kuinka haluaisi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kumma kun moneen kertaan julkisuudessa olleet presidentin valtaoikeudet ovat vieläkin tuntemattomia ihmisille! Ei presidentti voi puuttua sisäpolitiikkaan vaikka kuinka haluaisi!

        Puuttuihan ne muutkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puuttuihan ne muutkin.

        Ja millaista parkua siitä tulikaan kun Niinistä sisäpolitiikasta jotain mainitsi, se oli se "MINUN HALLITUKSENI"-tyyppi joka riiteli ja sätti muita sitten armotta, vaikka omat kyvyt ei riittäneet niin muita ei kuunneltu.
        Miksi nyt pitäisi tehdä toisin?, ja jos stubide sanoisi etä lakot on syytä lopettaa ja tehdä töitä suomen ylös nostamiseksi niin kelpaisiko tämä ahtaaja-japelle joka siellä tuulessa ja tuiskussa seisoo omasta mielestään yhteiseksi hyväksi?
        Tuo yhteinen hyvä on jo käden ulottumattomissa, isot työllistäjät laittavat toimintojaan seis, ja kun liitot irtisanoi sopimukset niin tuskin kukaan kalliilla tehtaita ylös ajaa joutuakseen taas ajamaan ne alas kun tulisi joku hassunhauska lakko taas perin viikon päästä.
        Liitot ja japet ampui itseään nyt molempiin polviin kerralla.


    • Siksi kun sisäpolitiikka ei ole presidentin tehtävä.
      .

    • Anonyymi

      Olisi vaan koko ukko hiljaa muutenkin. Sota hullu, olihan se tekemässä sote uudistusta Vanhasen, Kataisen, Sipilän ja Kiurun kanssa

    • Anonyymi

      rahat tullut ja monen vuoden sopimus, alkaako kalja maha kasvaa?
      ei tuon ikäisenä jaksa paljon repiä kohta enää lenkeillä

    • Anonyymi

      EI KUULU PRESIDENTIN TOIMENKUVAAN.

    • Anonyymi

      Koska sisäpolitiikka ei kuulu enää presidentin tehtäviin. Hoitaa vain ulkosuhteita USA:aan.

    • Anonyymi

      Presidentti hoitaa ulko ja turvallisuuspolitiikkaa. Kekkonen on kuollut jo 37 vuotta sitten, mikäli hänen aikojaan muistelet.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe