Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se on vain inhimillistä. Eli siihen ei voi ottaa tuomitsevaa, paremmin kuin kannustavaakaan asennetta.
28.06.2009 10:40
***jk. ota viimeistään nyt ne kapselit, ne vaaleanpunaset, ne vl-kapselit.***
Eikö parempi suositus olisi? "Ota viimeinkin ne vl-lasit päähäsi, ne ruusunpunaiset"?
**(jk.2. ja tuo sama tyyppi rötösjahdissa etelleen)**
Totta Mooses
28.06.2009 10:39
***jos tätä palstaa seuraamalla muodostaa mielipiteensä ja käsityksensä asiosta niin on kyllä pihalla kuin lumiukko... ***
Minun kokemukseni ovat kyllä ihan kantapään kautta. Omaan kokemukseeni verraten, voin sanoa, että palsta tarjoaa yllättävän totuuden mukaisen kuvan vl-liikkestä, nimenomaan siltä negatiiviselta puolelta. Se vl-liikkeen ylistys on suurelta osin, ellei kokonaan valheellista.
28.06.2009 02:58
**Ulkopäin ei voi ymmärtää uskovaisen ihmien rauhaa. Useimmalle iso perhe on lahja ja oma usko on tärkein asia elämässä. Ulkoiset arvot ovat sivuseikka. Tätä on vaikea ymmärtää jos ei ymmärrä uskovaisen ihmisen kokemusta ja sielunelämää.**
Perussivistykseen kuuluu myös myötäelämisen taito. Se taito sanoo minulle, että suurperheelliset joutuvat helvetin lujille, uskoivatpa sitten joulupukkiin tai Jumalaan.
28.06.2009 02:54
Suviseurat on vl-liikkeelle eräänlainen "kalustoesittely ja voimannäytös. Vrt. punaisen torin sotilasparaatiin njeuvostoliiton aikana. Monelle se ainoa lomareissu vuodessa, jos suurperheen kanssa matkustamista voi lomaksi sanoa.
28.06.2009 01:28
Minun parannuksen tekoni, ei vl-rötöksiä tekemättömäksi tee.
28.06.2009 01:24
Etkö ole seurannut palstaa?
28.06.2009 01:23
Mielenkiintoinen ajattelunäkökulma, jota en ole tullut ajatelleeksikaan. No jos on niin käynyt ja vieläpä ettei väkivaltaa ole käytetty, niin siitä vaan.
Ihmisiä vl:tkin ovat tunteineen ja.. no jätän sanomatta. Mukavaa ajatella, että moni romanssi sai suviksissa alkunsa.
27.06.2009 19:12
Ainakaan en mihinkään rikokseen ole syyllistynyt ja luottotietonikin ovat kunnossa.
En ylpeile viattomuudellani, mutta väkisinkin tässä alkaa tuntumaan, että pahempiakin on ja vieläpä tiedän missä ;)
En jaksa ymmärtää niitä rötöstelijöitä, jotka itkien "katuvat" ja tekevät rötöksensä heti uudelleen, kun tilaisuus tulee ja eiku vilikuttelemaan jälleen..
27.06.2009 19:08
..Mutta vastaan silti. Hän on uskonnoton, Jumalan olemassa oloon uskova ihminen.
27.06.2009 17:03
Puhvelin vakanssi, ilman puheiden ja aiheiden rajoitusta? ;)
26.06.2009 19:43
Tämäkin vielä. Admata kehoittaa malttiin, niin sekin tulkitaan miten sattuu.
Vastaan tasantarkkaan omista tekemisistäni, eikä minua manipuloi kukaan. En ole holhouksen alainen. Lisäksi admata on "the Boss" palstallaan.
Vl-ihmisille on näköjään mahdotonta tajuta, ettei vastapoolilla ole samanlaista yhteistuntoa kuin heillä, että olisimmemme "naruista" nykittävissä. Olemme yksilöitä huom. huom. Hakomaja on itsenäisten yksilöiden yhteisö. Suoranainen individualistien keskittymä.
26.06.2009 19:36
Miten voit suhtautua noin, etten sanoisi, halveksuvan välinpitämättömästi Pyhän Hengen temppelin saastutukseen?
26.06.2009 14:57
..kieli keskellä suuta puhvelien suviksissa. Pelottelu hoidetaan sitten ry:llä ja kotihoitokokouksissa.
26.06.2009 14:48
Muistan ajan, kun puhuttiin sadastatuhannesta kävijästä. Joko laskentapa on tullut totuudenmukaisemmaksi, tai väki on vähentynyt..
26.06.2009 14:46
Ulkopuolisille kerrotaan erisatuja, kuin omilleen. Ainoa yhteinen piirre on, että satuja..
26.06.2009 14:43
Kun kuunteli piispa mielistelevän puheen niin toivokin totuuden esiintuomisesta meni..
26.06.2009 14:41
Mutta onko nettovoittoa? Eikös sieltä ole kuulunut juttuja jossa puhvelit ahtavat rahasäkkejä farmariensa perään, todeten "herra oli lotossa suosiollinen".
26.06.2009 14:39
Tuossa em. olin tosissani, mutta se missä puhin kuudesta miljoonasta poltetusta tupakista, olin vähän leikkimielellä.
26.06.2009 14:38
***kuulunetkin johonkin vapaa suuntaan. Olenko oikeessa?***
Ihan näin kahden kesken, luottamuksella. Kuulun, kuulun nasaretilaisten lahkoon, jossa Jeesus on luvannut seuraajilleen Vapauden..
Etkö huomannut, että tuon tupakkajutun heitin huulena, hyväntahtoisena jopa..
26.06.2009 14:36
136 / 275