jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Joko maailmanloppu tuli ?
Matteuksen evankeliumi: 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaik362Toinen hurja käsky Moosekselta
Viides Mooseksen kirja 13: 7-10 "-- tai paras ystäväsi houkuttelisi sinua palvelemaan vieraita jumalia -- älä suostu hän758Näkökulmaa1: Teuvossa on riivaajia
Nostin tämän todellisen helmen omaksi aloituksekseen. Paljon kiitoksia nimimerkki "Näkökulmaa1" Teuvossa on riivaajia856Kaleva vallan vahtikoirana
Nostan hattua kalevan päätoimittaja Mantilalle, hän on selkärankainen mies, toisin kuin muut, joiden selkäranka taipui v252BritaKajsa kirjoitti oleellisen
****ps. Jumalan valtakunta ei ole nimellinen yhdistys. Evankeliumi kulkee sydämeltä sydämelle, usko sydämeltä sydämelle.349Saatanan synagoogat
Luther sanoi teologisia tiedekuntia saatanan synagookiksi ja teologian tohtoreita pääeksyttäjiksi. Miksi vl:t eivät usk049Kuka on murhaaja?
1.Johanneksen kirje: 3:15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole047Jeesuksen veri on ahdas portti
Joh. 10:9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos147