jle-66
![]()
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
PAAVALI VL-SYNTILISTASTA
Tämä on sitä painavaa asiaa, jonka lupasin. Tein uuden aloituksen, että asia tulee huomatuksi. Joko nyt syyhyyttää liipa0642.Moos. vl-versiona
2.Mooseksen kirja: 20:1 Ja Valtakunta puhui kaikki nämä sanat ja sanoi: 20:2 "Minä olen SRK, sinun Valtakuntasi, joka v064Joko maailmanloppu tuli ?
Matteuksen evankeliumi: 24:14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaik364Kaleva vallan vahtikoirana
Nostan hattua kalevan päätoimittaja Mantilalle, hän on selkärankainen mies, toisin kuin muut, joiden selkäranka taipui v263BritaKajsa kirjoitti oleellisen
****ps. Jumalan valtakunta ei ole nimellinen yhdistys. Evankeliumi kulkee sydämeltä sydämelle, usko sydämeltä sydämelle.358Saatanan synagoogat
Luther sanoi teologisia tiedekuntia saatanan synagookiksi ja teologian tohtoreita pääeksyttäjiksi. Miksi vl:t eivät usk055Kuka on murhaaja?
1.Johanneksen kirje: 3:15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole052Jeesuksen veri on ahdas portti
Joh. 10:9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos152