jle-66

Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Devoit: Totuus tekee vapaaksi teuvoista
Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi. Näin on tälläkin palstalla käynyt. Jok3451Toinen hurja käsky Moosekselta
Viides Mooseksen kirja 13: 7-10 "-- tai paras ystäväsi houkuttelisi sinua palvelemaan vieraita jumalia -- älä suostu hän750Saatanan synagoogat
Luther sanoi teologisia tiedekuntia saatanan synagookiksi ja teologian tohtoreita pääeksyttäjiksi. Miksi vl:t eivät usk047Kaleva vallan vahtikoirana
Nostan hattua kalevan päätoimittaja Mantilalle, hän on selkärankainen mies, toisin kuin muut, joiden selkäranka taipui v242BritaKajsa kirjoitti oleellisen
****ps. Jumalan valtakunta ei ole nimellinen yhdistys. Evankeliumi kulkee sydämeltä sydämelle, usko sydämeltä sydämelle.340Näkökulmaa1: Teuvossa on riivaajia
Nostin tämän todellisen helmen omaksi aloituksekseen. Paljon kiitoksia nimimerkki "Näkökulmaa1" Teuvossa on riivaajia840Jeesuksen veri on ahdas portti
Joh. 10:9 Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos134Kuka on murhaaja?
1.Johanneksen kirje: 3:15 Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole028