Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta, haluan tässä yhteydessä muistuttaa pirullisen vaarallisesta sunilahkosta, joka onneksi kaatui alkumetreillä. Se kaadettiin Raamatun Sanalla
Miksi sunilahko on vaarallinen?
No siksi kun se kiistää sovitusveren voiman ja rienaa Pyhää henkeä monin eri tavoin.
21.06.2012 14:48
****Kummastelen myös kovasti sitä kiihkoa, jolla Teuvo jaksaa lyödä päätään Raamatun totuuteen. Eikö hän tiedä, ettei Jumalaa vastaan kannata kiihkoilla?***
Surullisinta asiassa on että Wanha mies ei tajua edes sotivansa Jumalaa vastaan. Jos hänellä olisi vähänkään ymmärrystä, niin hän tietäisi ettei Pyhä henki koskaan puhu Sanaa vastaan, joka on kirjoitettu Raamattuun.
16.06.2012 20:29
****Näinä lopun aikoina on ennustettu tulevan pilkkaajia ja me olemme omin silmin nähneet, että Teuvo Suni ei osaa lopettaa pilkkaamistaan, eikä edes Raamatun herjaamista. ***
Ei hän voikaan, jos vaikka sattuisi haluamaankin. Hän on monesti sanonut että on täysin henkivaltojen armoilla ja että hänen kävisi huonosti jos ei rienauslinjaansa jatkaisi.
14.06.2012 20:37
Olet täysin samanlainen valehtelija ja väärentäjä kuin yhteinen Tuttumme Jani. Molempiin tutustuin uskonnollisten asioiden merkeissä. Vastedes olen tosi varovainen jokaisen kanssa, joka tekee minuun tuttavuutta uskonnon nimissä. Näköjään sillä alueella törmää kaltaisiisi varmimmin.
Piispan pakomatka satusi on hyvä, mutta esitäpä asiasi tueksi edes yksi vedenpitävä todiste.. Ihmettelinkin aikoinani miksi sen "pakomatkan" seurauksena piispaa vastaan ei ryhdytty toimenpiteisiin. Nyt myöhemmin ymmärsin että ei Wanhan miehen valheiden vuoksi piispaa eroteta.
Aivan varmasti myös kertomuksesi Paavolan silloisesta kikrkkoherrasta ovat valhetta alusta loppuun asti.
13.06.2012 14:23
Et näköjään pysty kirjoittamaan lyhyttäkään lausetta ilman valhetta Wanha mies.
Olet todella väärentäjä, väärennät kaiken, mutta onneksi ihmiset eivät enää ota tosissasi valheitasi, vaan lukevat kirjoituksiasi hupijuttuina.
10.06.2012 13:32
Lausuit itsellesi kiroustuomion Wanha mies, sillä et julista oikeaa evankeliumia, joka kertoo että verellään Vapahtaja lunasti meidät.
Netti tosiaan sopii sinulle hyvin, kun voit lukuisilla puskanikeillä herjata ihmisiä ja Jumalaa
10.06.2012 11:20
***Olisit ajoissa lopettanut parannuksessa valehtelun ja epärehellisyyden, niin olisit kenties saanut pitää jonkun uskonystävänkin. Olet itse ajanut itsesi yksinäisyyteen ja pimeyteesi.***
Näin on, Wanha mies on puhtaasti itse syyllinen siihen ettei hänellä ole yhtään ystävää. Tein tämän aloituksen koepallona, sille kun Wanha mies ehdotti ystävyyden palauttamista ennalleen. En turhaan koepalloa heittänyt, Wanhan miehen herjakirves heti heilahti, eli siinä se todellinen ystävyys oli.
09.06.2012 18:57
****Vai onko vuosi kestänyt lääkehoito todella aiheuttanut jo alle 50-miehelle noin kovan dementian?****
Näin minua solvaa mies, joka viikkoa aikaisemmin otti yhteyttä ja halusi palauttaa entisen ystävyyden.
Olen jo sen verran viisastunut että hän on ystävänä käärme povella ja tilaisuuden tullen iskee minua "millä käteensä saa".
06.06.2012 14:35
Puhut taas ristiin Wanha mies..
***Sinä tiedät siellä sydämesi mustan seinan takana olevan totuuden, ystävyytemme alkamisesta ja siitä 14 vuodesta, jotka rinnallani totuuden tietä kuljit.***
Miten se noin menikään, enhän koskaan alkanut mieliksesi ahtaanportin harhaoppiisi, vaan aina ilmoitin sinulle että turvaan Kristuksen vereen, enkä ihmisten mielisuosioon. Niitä poloisia jotka sait hairahtumaan ahtaanportin oppiisi tuomaroit sinä, eikä Jumala
05.06.2012 22:11
Minä voisin todeta mitä vuosia kestänyt riivajahenkihoito on saanut aikaan sinussa Wanha mies. Mutta minun ei tarvitse tehdä siitä analyysiä, koska niin paljon seura on tehnyt sinut kaltaisekseen, ettei kukaan voi olla sitä näkemättä.
***Näinkö minä silloin sinua lähestyin miestä, josta en tiennyt yhtään mitään:
"Löysää irti Raamattupelastusrenkaastasi ja ui minun luo!"****
Jos tekisitkin noin, olisit rehellinen. Mutta teet eksytystäsi tosi kavalasti kertoen ensin saamasi näyn että Raamattu on totta, mutta kuitenkin kumoat kaiken keskeisen ihmisen pelastukseen johtavan opetuksen sieltä pois, tuoden tilalle riivajahengiltä saamiasi oppeja.
****Minä todella säälin sinua, ja joka ainutta sinua jepuloivaa ja aamenoijaa, jotka eivät tiedä tiedä minkälaisen epäuskon aisapariksi he ovat ryhtyneet. Kun eivät piittaa totuudesta yhtään mitään:****
Raamatun Totuus on, että verellään Jeesus meidät lunasti...
05.06.2012 22:07
****Teuvon viestit on sisällöltään paholaisen sanomia, EI Jumalalta saatuja,
Pyhä Henki ei todista Teuvo Sunin sanomia oikeiksi/totuudeksi, ***
Nimenomaan Wanhan miehen sanomat ovat riivaajien viisautta. Pyhähenki ei puhu koskaan kirjoitettua Sanaa vastaan.
Loppujenlopuksi Wanhan miehen riivaajilta kanavoima eksytys on kömpelö, sillä mitä jää jäljelle jos Veren voima mitätöidään?
Korostan erityisen paljon Raamatunlukemisen tärkeyttä tuollaisia eksyttäjien sanomia vastaan. Tällaisina eksytysten aikoina Raamattu on kuin pelastusrengas haaksirikkoiselle. Wanha mies on kuin seireeni (möreä seireeni :), joka huutaa viekkaasti lirkutellen "Löysää irti Raamattupelastusrenkaastasi ja ui minun luo!"
05.06.2012 16:30
****Jos sinulla olisi vielä paukkuja totuuteen - eikä valheisiin - sinä tietäisit mikä tulevaisuus Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneita odottaa niitä, jotka eivät ihmisiä pelkää. Eikä sinun olisi tarvinnut taas kerran ryhtyä kärkkymään aamenia ja jepuleita tekopyhiltä ystäviltäsi tällä tyyperällä aloituksellasi.***
Yhäkö väität että yrität tehdä itsemurhaa Raamattupalstalla herjoja huutelemalla?
Sinua Wanha mies ei vainoa kukaan, eikä varsinkaan Jeesuksen takia. Olet s,aatanan lellipoika kun kiistät ja rienaat sovitusverta. Huomaapa Wanha mies että olet s,aatanan kanssa samalla puolen rintamalinjaa Sovitusverivihassasi.
****Kyllä sinä olet tähän erinomaisilla valheillasi monia asioita kommentoinut, jopa niin, että omat aikaisemmat toddistuksesikin totuudesta, olet vääntänyt minun sepittämiksi valheiksi.****
Minä en ole valehdellut yhtään mitään, mutta sinä Wanha mies valehtelet ja väärennät aivan kaiken, jopa Raamatun. Kiitos siitä että houkuttelit minut nettiin, täällä silmäni aukesi valheellisuudellesi. Pystyit kirjeitä lähettelemällä valehtelemaan minulle mielin määrin, mutta etpä pystynyt peittämään valheitasi kun saatoin seurata reaaliaikaista keskusteluasi.
05.06.2012 16:22
****Onko "tevoitilla" jokin veren voima, anteeksi vaan mutta en voi olla nauramatta. Onko se saanut sen niistä Pirkan veriletuista. ***
Eipä ole vaikeaa arvata tämänkään herjakirjoittajan nimeä.. Sinulle herjaaja tiedoksi, että Kristuksen veren voima on jokaisella joka ottaa henkilökohtaisesti USKOLLA vastaan sen, että Jeesus kuoli hänenkin puolestaan, että hän saisi elää..
05.06.2012 16:14
Kiitos kiitos, me yhdessä olemme tehneet sen merkkipaalun, pitämällä aloitusta sinnikkäästi ylhäällä.
Yhdessä olemme olleet vartiopaikalla aina kukin vuorollamme, sammuttamassa kavalan eksytyksen nuolia... Vartiopalvelus onkin tuottanut tulosta, sillä eksyttäjä on jäänyt oppeineeen ypöyksin palstalla.
05.06.2012 16:10
****Syynä on kaikkien palstan väärämielisten mieltymys valheisiin, ja siksi tätä pidetään jatkuvasti esillä.
Sillä väärämielinen olet sinäkin, joka tämän taas ylös nostatit. ***
Näin kirjoittaa Wanha mies puskistaan, vaikka hänelle Lappeenrannan kirkossa näytettiin että Raamattu on totta.
04.06.2012 19:11
Eipä paljoa tee mieli kommentoida kirjoituksiasi Wanha mies, koska kaikki mitä kirjoitat minusta ,on täyttä valhetta ja väärennettyjä todistuksia. Lisäksi sinulle on ylivoimaista pysyä aloituksen aiheessa, joka on, että sinun pitäisi olla kuolematon jos synnitön olet
***Tuo lastensa raiskaajien lahkokin, jonka kärsimysten alla sinäkin sait lapsuutesi viettää, on Saatanalle monin verroin parempi vaihtoehto kuin totuus.***
Jälleen loukkaat kuolleita vanhempiani, he olivat totisesti kunnollisia ihmisiä ja miljoonakertaa rehellisempiä kuin sinä.
Jos koetkin itsesi paatumuksessasi synnittömäksi Wanha mies, niin perisyntiä et pääse pakoon ja et ole kuolematon.
04.06.2012 19:07
Sinä itse Tepu vihaat minua ja yleensäkin ihmisiä silmittömästi, varsinkin kariHenrikiä, joka pakotti sinut tunnustamaan puskakirjoittelusi.
Annat ymmärtää(kirjeesi) että sinulla olisi muka Pyhältä hengeltä saatua tietoa minusta. Ja höpö höpö Tepu, sinulla ei ole mitään valtaa minun yli ja kaikkein vähiten Jumalan antamaa valtaa.
02.06.2012 18:31
*****Toivon, että pystyisi jo vihdoin sanoutumaan irti tuosta Saatanan valheita syöttävästä hengestä, vaikka se näyttää olevan sinulle nykyisin ainoa ilosi lähde.****
SINULLA Teuvo on saatanan valheita syöttävä henki.
****Mihinkään aloittamaasi keskusteluun en ole yhtä ainoaa viestiä puskasta kirjoittanut. Ne mitä olen kirjoittanut, olen kirjoittanut ne rehellisesti omalla nimimerkilläni.****
Tuo on niin paksua puppua ettet usko itsekään.Olet joutunut tunnustamaan puskakirjoittelusi KariHenrikillekin
****Sen jälkeen kun oman ahtaan porttisi tuskassa, et ihmispelon tähden pystynyt menemään siitä sisään, vaikka se oli edessäsi:****
Tuo täyttä sunipuppugeneraattorin tuottamaa sontaa.
****"Kaduttaa etten mennyt
Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni."****
Tuo myös on sinun itsesi tekemä EMÄVALHE
****Sinä aloitit Saatanan vaikutuksesta ja sen uskollisten palvelijoiden aamenoinnin ja jepuloinnin seurauksena kääriä valtavaa Saatanan valheiden kerää minusta aivan kuin kostoksi sille, että jo ensimmäiseen Jumalan kutsuun, joka tapahtui jo ennen minun kutsumistani, sinä samassa ihmispelossa vastasit kieltävästi.****
Valhetta kaikki tyynni, kirjoitapas asiasi ymmärrettävämpään muotoon
****Jos sinä olisit huultesi huminan sijasta sydämessäsi tuntenut tarvetta katumukseen, sinä olisit poistunut palstalta hiljaisuuteen, etsimään apua Jumalalta, etkä ihmisiltä. Sillä ihmispelko on Saatanan pelkoa.***
Täyttä sunipuppugeneraattorin tuottamaa potaskaa jälleen
*****Lisää puhtia valheillesi sait tuon edesmenneen liimakauppiaan kädenpuristuksesta, jossa Saatanan "pelastusvaihtoehto" Veren voima siirtyi sinuun.***
Sinulla on todella hyvä mielikuvitus Teuvo, valhetta kaikki tyynni.
****Kaksi kertaa olet tuon pelon tähden Jumalan kutsun torjunut. Mikäli vieläkin hänen valittunsa olisit, tulet kohtaamaan myös sen viimeisen, eli kolmannen kutsun.*****
Valhetta valhetta vainen. Älä luulekaan että alkaisin kuuntelemaan valheitasi ja vieläpä sinut kotiini kutsuisin niitä kertomaan.
*****Silloin sinun on viimeistään purettava tuo valheiden kerä, jonka olet minusta väärämielisten iloksi kerinyt. Ja kun olet sen loppuun asti purkanut, olet totuuden tien alussa, jossa sinun on vihdoinkin kerrottava totuus siitä, miten ystävyytemme aikoinaan alkoi, ja miksi olit siitä todella iloinen.*****
Miksi olisin iloinen kaltaisesi valehtelijan kohtaamisesta? Olet pahempi valehtelija kuin isäsi p*****. Mitään en ole sinusta valehdellut, mutta sinä valehtelet aivan kaiken.
01.06.2012 19:57
Älä itse ole säälittävä teuvo! Minä en kiukuttele, mutta sinä olet niin aggressiota nytkin niin täynnä että kohta halkeat.
Minä olen valheenpaljastaja. sehän sinua suuresti harmittaa että paljastan sinun olevan riivaajahenkien lähetti.
31.05.2012 21:06
Nimimerkille osaatko hävetä, eli puskateuvolle: Sinussa ei ole yksin pelkuruuden henki, vaan myös hyvin voimakas valheenbhenki. Ja siitä voimme päätellä että itse p.erkele on sinun isäsi. Isä joka laittaa mustat seinät sinulle..
31.05.2012 20:56
38 / 275