Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. ****Kummastelen myös kovasti sitä kiihkoa, jolla Teuvo jaksaa lyödä päätään Raamatun totuuteen. Eikö hän tiedä, ettei Jumalaa vastaan kannata kiihkoilla?***

Surullisinta asiassa on että Wanha mies ei tajua edes sotivansa Jumalaa vastaan. Jos hänellä olisi vähänkään ymmärrystä, niin hän tietäisi ettei Pyhä henki koskaan puhu Sanaa vastaan, joka on kirjoitettu Raamattuun.
  2. *****Toivon, että pystyisi jo vihdoin sanoutumaan irti tuosta Saatanan valheita syöttävästä hengestä, vaikka se näyttää olevan sinulle nykyisin ainoa ilosi lähde.****

SINULLA Teuvo on saatanan valheita syöttävä henki.

****Mihinkään aloittamaasi keskusteluun en ole yhtä ainoaa viestiä puskasta kirjoittanut. Ne mitä olen kirjoittanut, olen kirjoittanut ne rehellisesti omalla nimimerkilläni.****

Tuo on niin paksua puppua ettet usko itsekään.Olet joutunut tunnustamaan puskakirjoittelusi KariHenrikillekin

****Sen jälkeen kun oman ahtaan porttisi tuskassa, et ihmispelon tähden pystynyt menemään siitä sisään, vaikka se oli edessäsi:****

Tuo täyttä sunipuppugeneraattorin tuottamaa sontaa.

****"Kaduttaa etten mennyt
    Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36

Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
    Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni."****

Tuo myös on sinun itsesi tekemä EMÄVALHE

****Sinä aloitit Saatanan vaikutuksesta ja sen uskollisten palvelijoiden aamenoinnin ja jepuloinnin seurauksena kääriä valtavaa Saatanan valheiden kerää minusta aivan kuin kostoksi sille, että jo ensimmäiseen Jumalan kutsuun, joka tapahtui jo ennen minun kutsumistani, sinä samassa ihmispelossa vastasit kieltävästi.****

Valhetta kaikki tyynni, kirjoitapas asiasi ymmärrettävämpään muotoon

****Jos sinä olisit huultesi huminan sijasta sydämessäsi tuntenut tarvetta katumukseen, sinä olisit poistunut palstalta hiljaisuuteen, etsimään apua Jumalalta, etkä ihmisiltä. Sillä ihmispelko on Saatanan pelkoa.***

Täyttä sunipuppugeneraattorin tuottamaa potaskaa jälleen

*****Lisää puhtia valheillesi sait tuon edesmenneen liimakauppiaan kädenpuristuksesta, jossa Saatanan "pelastusvaihtoehto" Veren voima siirtyi sinuun.***

Sinulla on todella hyvä mielikuvitus Teuvo, valhetta kaikki tyynni.

****Kaksi kertaa olet tuon pelon tähden Jumalan kutsun torjunut. Mikäli vieläkin hänen valittunsa olisit, tulet kohtaamaan myös sen viimeisen, eli kolmannen kutsun.*****

Valhetta valhetta vainen. Älä luulekaan että alkaisin kuuntelemaan valheitasi ja vieläpä sinut kotiini kutsuisin niitä kertomaan.

*****Silloin sinun on viimeistään purettava tuo valheiden kerä, jonka olet minusta väärämielisten iloksi kerinyt. Ja kun olet sen loppuun asti purkanut, olet totuuden tien alussa, jossa sinun on vihdoinkin kerrottava totuus siitä, miten ystävyytemme aikoinaan alkoi, ja miksi olit siitä todella iloinen.*****

Miksi olisin iloinen kaltaisesi valehtelijan kohtaamisesta? Olet pahempi valehtelija kuin isäsi p*****. Mitään en ole sinusta valehdellut, mutta sinä valehtelet aivan kaiken.