En ole seurannut palstaa sen jälkeen, kun suutuksissani kirjoitin tänne käsittämättömän pahasti. En halua kenellekään pahaa mieltä enää. Vajavaisena ihmisenä voin vain toivottaa kaikille hyvää elämänhallintaa, koska vain Jumalalla on siihen tarvittava voima antaa ihmisille. Olen yrittänyt pinnistellä ja uskoa, mutta todeksi tulevat sanat: Usko ilman tekoja on kuollut. Tunnustan olevani tässä tosi vajavainen ihmislapsi, mutta toivon kasvavani, ja turvaan armoon. Kiitos teille, jotka puhuttelitte kauniisti, ja kiitos myös arvostelijoille, sillä nuhtelu on ollut paikallaan. En osaa tämän enempää sanoa, mieltäni on painanut kaikki tyhjänpäiväiset kirjoitukset, mitä aikanaan kirjoitin. Samaa toivon kaikille muillekin, jotka etsivät vastauksia ja siinä ihmisenä epäonnistuvat.
Anteeksipyyntö
47
277
Vastaukset
- ex-rekisteröitynyt
Jättäydy vaan Jeesuksen varaan. Hän on alkanut sinussa hyvän työn jonka hän vie loppuun asti. Säilytä tuo sama mielenlaatu, joka tässä anteeksipyynnössäsikin on. Olet Jeesukselle rakas.
- jne....
Kopioin aikani kirjoituksiasi, ja nyt ne luin, ja Jeesuksen veren kautta olet ne kohdallani saanut anteeksi, koska en muistanut solvauksiasi.
Monen nimmarin ihminen.- Amen.
Matteus 5
43 "Teille on opetettu: 'Rakasta lähimmäistäsi ja vihaa vihamiestäsi.' [3. Moos. 19:8; 5. Moos. 23:6; Matt. 19:19]
44 Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta,
Tämä vielä jatkoksi, vaikka et uskokaan:
"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."
"Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte."
Liha ja veri katoavat, mutt Kristuksen Henki ei koskaan katoa. Paavalikin tämän totuuden tietoonsa sai, vaikka itse jäikin Hengestä osattomaksi:
"Te ette kuitenkaan elä oman luontonne vaan Hengen alaisina, jos kerran Jumalan Henki asuu teissä. Mutta se, jolla ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."
Siksi hän lopulta tunnusti myöskin tämän:
"Meissä siis tekee työtään kuolema, mutta teissä elämä."- Ved.2
Kiitos kirjoituksestasi. Historiasta löytyy myös kauniita kirjoituksia, mitkä ovat voimassa edelleen. Itse olen kokenut, että kirjoituksesi aiemmin ovat olleet ehkä jonkunlaisen mielipahan purkauksia? Mainitsin aiemmin luonnehtiasseni kirjoituksiasi "äkkipikakirjoittajaksi":)
Kainet kykenet suhtautumaan itseesi myös itseironialla, huumorilla. Mutta kaiketi osoitit kirjoituksellasi olevasi ihminen tunteineen tempperemantilla.
Siunausta. Mutta toivottavasti ymmärrät myös meidän muiden vajaalla käyvien Herraansa luottavien sielujen tilaa!?
Samaa kirjaa ehkä kuitenkin luemme, uskoen Vapahtajaamme.Mitä sinulle on tapahtunut, kun entisestä hyvästä ystävästä tuli joksikin aikaa palstan suurin rienaaja, ja nyt on taas maltillinen ääni kellossasi?
- Ved.2
TeuvoSuni kirjoitti:
Mitä sinulle on tapahtunut, kun entisestä hyvästä ystävästä tuli joksikin aikaa palstan suurin rienaaja, ja nyt on taas maltillinen ääni kellossasi?
Oli tarkoitettu Pikakirjoittajalle. Elikkä edelleenkin ollaan entisiä ystäviä. Jotenka ei tarvitse olla huolissaan, että tässä sinun puolestasi ystäviksi tultaisiin. Eiköhän sinun vihanpitosi jatku ihan viimeiseen suonitukokseesi asti.
Mutta tietysti armonaikaa saattaa vielä olla. Mutta kaikkihan on ihan itsestä kiinni.
Itse olen sinun vihateologiastasi ihan ulkopuolinen, jotenka älä minua sekoita riitoihisi.
Elän sopusoinnussa Raamatun totuuden kanssa. Raamattu nimenomaan kehottaa elämään sovussa kaikkien kanssa. Joten ota sinäkin sama mieli. Ved.2 kirjoitti:
Oli tarkoitettu Pikakirjoittajalle. Elikkä edelleenkin ollaan entisiä ystäviä. Jotenka ei tarvitse olla huolissaan, että tässä sinun puolestasi ystäviksi tultaisiin. Eiköhän sinun vihanpitosi jatku ihan viimeiseen suonitukokseesi asti.
Mutta tietysti armonaikaa saattaa vielä olla. Mutta kaikkihan on ihan itsestä kiinni.
Itse olen sinun vihateologiastasi ihan ulkopuolinen, jotenka älä minua sekoita riitoihisi.
Elän sopusoinnussa Raamatun totuuden kanssa. Raamattu nimenomaan kehottaa elämään sovussa kaikkien kanssa. Joten ota sinäkin sama mieli.Tämä viestisi on mainio todistus siitä, miten valheessa elävät voivat pyytää anteeksi toisilta kaltaisiltaan sanomisiaan.
Mutta totuus on heille sellaista vihaa, jota voi rienata vaikka millä tavalla, eikä sitä tarvitse anteeksipyytää.- KRP :)
TeuvoSuni kirjoitti:
Tämä viestisi on mainio todistus siitä, miten valheessa elävät voivat pyytää anteeksi toisilta kaltaisiltaan sanomisiaan.
Mutta totuus on heille sellaista vihaa, jota voi rienata vaikka millä tavalla, eikä sitä tarvitse anteeksipyytää.KRP :)
- kommentaattori..
TeuvoSuni kirjoitti:
Tämä viestisi on mainio todistus siitä, miten valheessa elävät voivat pyytää anteeksi toisilta kaltaisiltaan sanomisiaan.
Mutta totuus on heille sellaista vihaa, jota voi rienata vaikka millä tavalla, eikä sitä tarvitse anteeksipyytää.Älä viitsi Teuvo puhua rienaamisesta, koska sinun itsekritiikittömyytesi ja todellisuudentajusi estävät sinua näkemästä omia syntejäsi. Ne ovat runsaat.
kommentaattori.. kirjoitti:
Älä viitsi Teuvo puhua rienaamisesta, koska sinun itsekritiikittömyytesi ja todellisuudentajusi estävät sinua näkemästä omia syntejäsi. Ne ovat runsaat.
Jos Pyhä Henki olisi päästänyt minut takaisin synnin teille, en olisi tänne koskaan tullut yhtä ainoaa totuuden sanaa sanomaan.
Vaan eläisin valheessa ja vääryydessä Paavalin tavoin - ja vieläpä Saatanan enkeli kainalokaverina.
Kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille kun yksi ainoa totuuden sana on jo syntiä.
Ja runsaasti syntiä on uskosi mukaan, kun ylläpito on tallentanut viestejäni jo yli 27 000.- y1
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos Pyhä Henki olisi päästänyt minut takaisin synnin teille, en olisi tänne koskaan tullut yhtä ainoaa totuuden sanaa sanomaan.
Vaan eläisin valheessa ja vääryydessä Paavalin tavoin - ja vieläpä Saatanan enkeli kainalokaverina.
Kaltaisillesi Saatanan tekopyhittämille kun yksi ainoa totuuden sana on jo syntiä.
Ja runsaasti syntiä on uskosi mukaan, kun ylläpito on tallentanut viestejäni jo yli 27 000.Kyllä tämä netti tallentaa meidän kaikkien kirjoitukset, ettei ainoastaan sinun.
y1 kirjoitti:
Kyllä tämä netti tallentaa meidän kaikkien kirjoitukset, ettei ainoastaan sinun.
Vähäiset ovat kirjoituksesi:
Kyllä tämä netti tallentaa meidän k...
y110.6.2012 06:47
Yhteiskunta / Uskonnot ja uskomukset / Kristinusko / Raamattu
2
Kirjoituksista päätellen Jumala on ...
y110.6.2012 06:42
3
Olen vuosia kirjoitellut tänne ja t...
y118.3.2012 17:14
Ryhmät / Ikäryhmät / 70 plus
4
Ylläs on ykkönen!
Y129.1.2010 21:51
Urheilu ja kuntoilu / Hiihto ja laskettelu / Laskettelukeskukset- robotti..
TeuvoSuni kirjoitti:
Vähäiset ovat kirjoituksesi:
Kyllä tämä netti tallentaa meidän k...
y110.6.2012 06:47
2
Kirjoituksista päätellen Jumala on ...
y110.6.2012 06:42
3
Olen vuosia kirjoitellut tänne ja t...
y118.3.2012 17:14
Ryhmät / Ikäryhmät / 70 plus
4
Ylläs on ykkönen!
Y129.1.2010 21:51
Urheilu ja kuntoilu / Hiihto ja laskettelu / LaskettelukeskuksetMinä itse tiedän mitä olen kirjoitellut, ja netti maailma sen tietää,
vaan sinä Teuvo et, ja Herra kaiken tietää. robotti.. kirjoitti:
Minä itse tiedän mitä olen kirjoitellut, ja netti maailma sen tietää,
vaan sinä Teuvo et, ja Herra kaiken tietää.Olet todella kirjoitellut. Peräti 60 kirjoitusta löytyi: naisten iskemisestä, seksiasennoista, julkkiksista ja eläimistä.
- 145,,
TeuvoSuni kirjoitti:
Olet todella kirjoitellut. Peräti 60 kirjoitusta löytyi: naisten iskemisestä, seksiasennoista, julkkiksista ja eläimistä.
Näin juuri teppo luulet kaikkea ja vääristelet ja pidät totuutena,
olet sotkeutunut valheiden verkkoon ja irti pääse et.
- Luojanlapsi
Miksi juuri tällä raamattu palstan puolella näkee 90% pelkkää vihapuhetta, kaikki puolustelee omia mielipiteitä jollakin raamatunkohdalla, ja vahvin yksilö on se joka viimeiseksi saa kirjoitettua mitä rienaavamman kirjotuksen toisesta ihmisestä.. HERÄTKÄÄ!, sillä keskinäisestä rakkaudesta meidät tunnetaan Hänen opetuslapsikseen. Amen!
Toisaalta Raamattu on käynyt toteen tältäkin osin: "Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta."Kyllä se on Saatanan valherakkauden henki, joka ei valhetta ja vääryyttää vihaa, vaan viimeiseen asti niitä rakastaa.
Se taas on Jumalan Henki joka valhetta ja vääryyttä vihaa:
"Kyllä Jumala puhuu, puhuu toisenkin kerran, mutta ihmiset eivät sitä huomaa.
Unessa, öisessä näyssä hän puhuu. Kun ihminen vaipuu uneen, kun hän nukkuu vuoteellaan, silloin Jumala avaa hänen korvansa ja varoittaa ja uhkaa saadakseen hänet luopumaan pahoista teoista ja karsiakseen hänestä ylpeyden, sillä Jumala tahtoo pelastaa hänet joutumasta hautaan tai juoksemasta keihäiden saaliiksi."
Huomaa Jumala VAROITTAA JA UHKAA!
Niin kuin hän uhkasi minua kuolemantuomiolla sinä ahtaan portin tuskanyönä.
Kun Saatana uhkauksellaan pyrki estämään minulta aviorikoksen tunnustamisen. Sillä Saatanahan toimii jatkuvasti Jumalan ilmoituksia vastaan.
Tänäkin päivänä aivan samoin kuin paratiisissa:
"Silloin käärme sanoi naiselle:
"Ei, ette te kuole. Mutta Jumala tietää, että niin pian kuin te syötte siitä, teidän silmänne avautuvat ja teistä tulee Jumalan kaltaisia, niin että tiedätte kaiken, sekä hyvän että pahan."
- Arghemloghistic
"Kyllä se on Saatanan valherakkauden henki, joka ei valhetta ja vääryyttää vihaa, vaan viimeiseen asti niitä rakastaa." Kenelle tuo oli suunnattu? Kannattaahan toki ottaa huomioon että erimielisyydet seurakunnan sisällä ovat arkipäivää esim. onko ylistys oikein vai onko se uuskarismaa jne, on todella uskaliasta sanoa jostakin että joillakin kristityillä on "saatanan valherakkauden henki" Tämäkin on aivan raamatun ulopuolelta otettu, kuulostaa itse keksityltä.. Huom. "Ei sen enempää kuin on kirjoitettu"
Tätä juuri tarkoitan, Ristiriitaisuudet kristittyjen kesken, sitä voi esiinytä jopa evankeliomis tilaisuudessa, olen törmännyt (Helluntai) Vaikka ei pitäisi käydä oikeutta jumalattomien silmien edessä. Tämänkin ymmärrän rakkaudella veljiä kohtaan, toivottavasti myös ylpeä uskovainenkin tämän ymmärtää mistä on kysymys; Vain ihmislihasta ja siitä mikä lihassa on, siitä ei kukaan, ei kukaan pääse irti tässä ajassa, toistan ei kukaan täydellisesti. Raamattua lainatakseni "Kuka pelastaa minut tästä kuoleman ruumiista" Tosin ylpeä ja todella hyvän itsetunnon omaava kristitty voi sanoa mitä vain, onhan hänkin vain ihminen.
Loppupäätelmä; Kyllä se on uuden sanonnan mukaan - Saatanan valherakkauden henki, joka vaikuttaa ihmisessä sen että voi sanoa toisesta vajavaisesta ihmisestä sen että hänellä on Saatanan valherakkauden henki. Tämä loppupäätelmäsi on Saatanan sinulle sanelema päätelmä:
"Kyllä se on uuden sanonnan mukaan - Saatanan valherakkauden henki, joka vaikuttaa ihmisessä sen että voi sanoa toisesta vajavaisesta ihmisestä sen että hänellä on Saatanan valherakkauden henki."
Jos olisi noin, niin silloin Saatanan valtakunta joukkoineen tuhoutuisi ennen Jumalan ilmoittamaa aikataulua.
Joka ainoalle Saatanan synnin vankilaan jääneelle Totuuden Henki on valheen henki:
"Rakkaat veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikkihan me tiedämme, että Jumala on rakkaus, joka pelkästä armosta on meidät kaikki uskovat pelastanut, koska kukaan meistä ei voi tietää totuutta.
Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut narsisti, puoskari ja toisten tuomitsija."
Ja tämäkin lainauksesi Paavalilta on Saatanan ilosanomaa:
"Ei sen enempää kuin on kirjoitettu"
Kun se oli joka ainoalle porttoseurakunnalleen sen ikioman uskonperustan sanellut, niin sen jälkeen sen on todella rinta rottingilla palvelijoineen hyvä julistaa:
"Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."
"Toistan sen, minkä olen ennenkin sanonut: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä minkä olette saaneet, hän olkoon kirottu."
Kun totuutta tälläkin palstalla jatkuvasti rienataan, se on mainio todistus tälle Jeesuksen ilmoitukselle, että minäkin saan sitä julistaa vain todistukseksi:
"Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."
Ja tähän julistukseen on tämä internet mitä mainioin julistuspaikka.Lausuit itsellesi kiroustuomion Wanha mies, sillä et julista oikeaa evankeliumia, joka kertoo että verellään Vapahtaja lunasti meidät.
Netti tosiaan sopii sinulle hyvin, kun voit lukuisilla puskanikeillä herjata ihmisiä ja JumalaaVerellään lunastu, mutta hänen Henkensä anto tapahtuu siellä ahtaassa portissa, jonka ulkopuolelle Saatanan pelkuruyuden henki jätti sinut nuolemaan näppejäsi:
"Kaduttaa etten mennyt
Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni."
Jumalan anteeksiantoa et kuitenkaan ole saanut monien Kristuksen Hengen herjaustesi takia.
Ei saanut alkuperäinen Raimokaan, eikä sinulle Veren voiman antanut liimakauppias, kun kuolema hänet täysin yllättäen korjasi.Et näköjään pysty kirjoittamaan lyhyttäkään lausetta ilman valhetta Wanha mies.
Olet todella väärentäjä, väärennät kaiken, mutta onneksi ihmiset eivät enää ota tosissasi valheitasi, vaan lukevat kirjoituksiasi hupijuttuina.- Katso peiliin
Devoit kirjoitti:
Et näköjään pysty kirjoittamaan lyhyttäkään lausetta ilman valhetta Wanha mies.
Olet todella väärentäjä, väärennät kaiken, mutta onneksi ihmiset eivät enää ota tosissasi valheitasi, vaan lukevat kirjoituksiasi hupijuttuina.Tuskin sinunkaan juttujasi kovin korkealle noteerataan. Tyhjänpäiväisen räyhäkkeen maineen olet riitelylläsi onnistunut hankkimaan.
- Luojanlapsi
Devoit kirjoitti:
Olet todella väärentäjä, väärennät kaiken, mutta onneksi ihmiset eivät enää ota tosissasi valheitasi, vaan lukevat kirjoituksiasi hupijuttuina.Olet aivan oikeassa. Hän väärentää kaiken, näyttää siltä että hän on jostain katkera kun käyttäytyy tuolla tavalla. Ei aito Jumalan henki saa aikaan tuollaista.
Hupijuttuina ihan mukavia mutta surullista ajatella mitä tuollainen Veljien Syyttäjä saa aikaan tosielämässä :( Devoit kirjoitti:
Olet todella väärentäjä, väärennät kaiken, mutta onneksi ihmiset eivät enää ota tosissasi valheitasi, vaan lukevat kirjoituksiasi hupijuttuina.Kun sinulla nyt on nuo sovitusverimanrat hallussasi, julista minulle jo vihdoinkin "Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki syntini anteeksi", ja jätä minut rauhaan.
Ja yritä avata sellainen keskustelu, jossa et enää tätä inhoamaasi Wanhaa miestä rienaa.Luojanlapsi kirjoitti:
Olet aivan oikeassa. Hän väärentää kaiken, näyttää siltä että hän on jostain katkera kun käyttäytyy tuolla tavalla. Ei aito Jumalan henki saa aikaan tuollaista.
Hupijuttuina ihan mukavia mutta surullista ajatella mitä tuollainen Veljien Syyttäjä saa aikaan tosielämässä :(Saatanalle Jeesuksen vereen jääneeseen pelastusoppiin, liittyy tämäkin:
"Joka vahvana valehtelee loppuun asti, pelastuu."
Minkähän piston Devoit sai sydämeensä tästä valheesta, kun on sen jälkikäteen poistanut:
"Kirjoittaja on poistanut tämän viestin
Oulun piispa ei ole pötkinyt Teuvoa pakoon, sekin on yksi Teuvon valheista
14.3
Devoit"
Ja kaikkein järkyytävintä, että hän tämän oman todistuksensakin on kääntänyt minun sepittämäksi valheeksi:
"Kaduttaa etten mennyt
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni."- Luojanlapsi
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanalle Jeesuksen vereen jääneeseen pelastusoppiin, liittyy tämäkin:
Minkähän piston Devoit sai sydämeensä tästä valheesta, kun on sen jälkikäteen poistanut:
14.3
Devoit"
Ja kaikkein järkyytävintä, että hän tämän oman todistuksensakin on kääntänyt minun sepittämäksi valheeksi:
"Kaduttaa etten mennyt
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni.""Joka vahvana valehtelee loppuun asti, pelastuu." ??? Oikeasti, mitä raamattua luet?
Jumalan sanassa lukee näin: "Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu"
Nyt on teuvo niin että sinulla on väärä raamattu käsissäsi, valitan. - totuus seerumi.
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun sinulla nyt on nuo sovitusverimanrat hallussasi, julista minulle jo vihdoinkin "Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki syntini anteeksi", ja jätä minut rauhaan.
Ja yritä avata sellainen keskustelu, jossa et enää tätä inhoamaasi Wanhaa miestä rienaa.3. Moos. 17:11
Veressä on elävän olennon elämänvoima. Minä itse olen määrännyt, että veri on tuotava alttarille teidän puolestanne tapahtuvaa sovitusta varten, sillä veressä oleva elämänvoima tuottaa sovituksen.
Heprealaiskirje 9
22 Lain mukaan melkein kaikki puhdistetaan verellä, eikä anteeksianto ole mahdollinen, ellei vuodateta uhriverta. [3. Moos. 17:11] Luojanlapsi kirjoitti:
"Joka vahvana valehtelee loppuun asti, pelastuu." ??? Oikeasti, mitä raamattua luet?
Jumalan sanassa lukee näin: "Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu"
Nyt on teuvo niin että sinulla on väärä raamattu käsissäsi, valitan.Tämä on Saatanan puhetta kaikille niille, jotka eivät ole ahtaasta portista sisälle päässeet, vaan ovat Paavalin tavoin jääneet sen synnin siteisiin:
"Me tiedämme, että laki on hengellinen. Minä sitä vastoin olen turmeltunut ihminen, synnin orjaksi myyty.
En edes ymmärrä mitä tee: en tee sitä, mitä tahdon, vaan sitä, mitä vihaan. Ja jos kerran teen sitä, mitä en tahdo, silloin myönnän, että laki on hyvä.
Niinpä en enää teekään sitä itse, mitä teen, vaan sen tekee minussa asuva synti.
Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä, mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."totuus seerumi. kirjoitti:
3. Moos. 17:11
Veressä on elävän olennon elämänvoima. Minä itse olen määrännyt, että veri on tuotava alttarille teidän puolestanne tapahtuvaa sovitusta varten, sillä veressä oleva elämänvoima tuottaa sovituksen.
Heprealaiskirje 9
22 Lain mukaan melkein kaikki puhdistetaan verellä, eikä anteeksianto ole mahdollinen, ellei vuodateta uhriverta. [3. Moos. 17:11]Verellään Jeesus pystyy saamaan vapauteen Saatanan vangeiksi jääneet, koska veri meni Saatanan palvelijoiden toimesta sille lunastusmaksuksi.
Mutta vasta Krisrykselta saatu Henki varmistaa taivaaseen pääsyn. Tämän tiesi Paavalikin:
"Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta."
Niin kuin tiesi tämänkin:
"Kenellä ei ole Kristuksen Henkeä, ei ole hänen omansa."TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanalle Jeesuksen vereen jääneeseen pelastusoppiin, liittyy tämäkin:
14.3
Devoit"
"Kaduttaa etten mennyt
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni."Olet täysin samanlainen valehtelija ja väärentäjä kuin yhteinen Tuttumme Jani. Molempiin tutustuin uskonnollisten asioiden merkeissä. Vastedes olen tosi varovainen jokaisen kanssa, joka tekee minuun tuttavuutta uskonnon nimissä. Näköjään sillä alueella törmää kaltaisiisi varmimmin.
Piispan pakomatka satusi on hyvä, mutta esitäpä asiasi tueksi edes yksi vedenpitävä todiste.. Ihmettelinkin aikoinani miksi sen "pakomatkan" seurauksena piispaa vastaan ei ryhdytty toimenpiteisiin. Nyt myöhemmin ymmärsin että ei Wanhan miehen valheiden vuoksi piispaa eroteta.
Aivan varmasti myös kertomuksesi Paavolan silloisesta kikrkkoherrasta ovat valhetta alusta loppuun asti.
- luojanlapsi
"Mutta jos joku kuitenkin aiheuttaa teille ahdistusta, masennusta ja kalseaa oloa, ilmoittaessaan päässeensä ahtaasta portista sisälle ja saaneensa Kristukselta hänen Henkensä ja sen myötä tietoonsa koko totuuden, niin tietäkää tämä; tällaisesta ihmisestä on jo tullut narsisti, puoskari ja toisten tuomitsija."
Kopypastetat loistavasti Raamatusta, tuokin sopi hienosti tähän, sillä sinä pilkkaat Jumalaa ja rienaamalla ihmisiä ottamalla oikeuden omiin käsiisi et suinkaan julistamalla evankeliumia vaan lausumassa kaikille kadotustuomiota. Siunausta sinulle ja Jeesus sinulle aitoa Pyhän Hengen rakkautta antakoon.Anna ensin todistus itsestäsi, minkälaisen uskonopin mukaan sinä luulet olevasi Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut?
Sillä ei Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut hätkähdä noista Saatanan palvelijoiden tuomioista, vaikka niitä joka päivä niskaan satelee, koska se kuuluu tällaisen ihmisen luontaisetuihin:
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu."
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."- Luojanlapsi
TeuvoSuni kirjoitti:
Anna ensin todistus itsestäsi, minkälaisen uskonopin mukaan sinä luulet olevasi Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut?
Sillä ei Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut hätkähdä noista Saatanan palvelijoiden tuomioista, vaikka niitä joka päivä niskaan satelee, koska se kuuluu tällaisen ihmisen luontaisetuihin:
"Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, pelastuu."
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."Valitan mutta en hätkähdä sinun kirjoituksiasi. :)
Sillä niinkuin käytit juuri taas taidokkaasti Saatanan tavoin Raamattua hyväksesi:
Toisessa kirjoituksessasi vahingossa lipsautit: "Joka vahvana valehtelee loppuun asti, pelastuu" Saanko kysyä näin ohimennen, että minkäsortin kirjaa luet? Luojanlapsi kirjoitti:
Valitan mutta en hätkähdä sinun kirjoituksiasi. :)
Sillä niinkuin käytit juuri taas taidokkaasti Saatanan tavoin Raamattua hyväksesi:
Toisessa kirjoituksessasi vahingossa lipsautit: "Joka vahvana valehtelee loppuun asti, pelastuu" Saanko kysyä näin ohimennen, että minkäsortin kirjaa luet?Tämä ei ollut vahingossa lipsautettu, vaan Saatanan ilosanomaa kaikille niille kaltaisillesi, jotka ovat Paavalin tavoin sen synnin vankilaan jääneet:
"Joka vahvana valehtelee loppuun asti, pelastuu"
Ja Paavalihan osasi valehdella:
"Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?"
Eikä enää pystynyt ymmärtämään sitä, miksi valehtelijat jäävät taivaanportin ulkopuolelle:
"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."
Tämä ei ole Saatanan puhetta, vaan Kristuksen puhetta valituilleen:
- Luojanlapsi
Luet Raamattua kuin piru... Jatka siitä eteenpäin: "Ei kai asia niin ole, kuin jotkut herjaajat väittävät meidän sanovan: "Tehdään vain pahaa, niin saadaan aikaan hyvää!" He kyllä saavat ansaitsemansa rangaistuksen."
Sitäpaitsi paavali ei ole valehtelia koska myöntää samalla oman lihallisuuden ja heikkouden, sellaisia meidän kaikkien tulisi olla. Sinä sensijaan sinä annat ymmärtää kaikille olevasi täydellinen ihminen.. "Se joka sanoo ettei hänessä ole syntiä, tekee Jumalasta valhettelian"
Tee parannus ennenkuin on liian myöhäistä, sanon tämän rakkaudella.
Paavalikin sanoi että sen minkä elän lihassa, sen elän Jumalan Pojan uskossa. Virheellisesti uudessa käännöksessä sanotaan näin: Sen minkä elän lihassa, sen elän uskossa Jumalan Poikaan, tässä on suuri ero. Tunnut voittavan kaikki keskustelut tällä palstalla, onneksi olkoon, mutta pieni neuvo sinulle, anna Jeesuksen joskus voittaa Pyhässä hengessä.- sellaisen a
Olen huomannut sellaisen asian että paholaisella on hirveä kiire,
ja Jumala tulee hitaasti.
- Luojanlapsi
Minne Jumala tulee hitaasti? Sanan mukaan Jumala on kaikkialla ja kaikessa, toinen ja eri asia on sitten mitä ihmiset netissä kirjoittelee :)
- sellaisen a
Jumala on kaikessa, mutta paholainen lyö kapuloja kulkijan rattaisiin,
aina kun vain vähänkin hellität otteesi Kristuksesta. - LuojanLapsi
Mutta vanhurskas lankeaa ja nousee uudestaan :) "mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus". Tällä en tarkoita sitä, että saisi; niinkuin monen uskovan mielestä synnin teko on armon hyväksikäyttöä. Asia ei kuitenkaan ole näin että käytetään armoa hyväksi ja eikä mielestäni ole mahdollistakaan käydä tällä tavalla, mutta ihminen joka "lankeaa" syntiin ajatellen: "kyllä minä tämän anteeksi saan, pyydän sitten sen jälkeen anteeksi" leikkii armolla ja on vain uskonnollinen ihminen ja vielä, vaikea kuvitella että uudestisyntynyt ajattelee tällätavalla. Omalla kohdallani se on vain heikkoutta josta pääsee armosta nousemaan taas eteenpäin. Raamattu sanoo näin: olkaa täydelliset niinkuin teidän taivaallinen Isännekin on täydellinen, kuulostaa pelottavalta ponnistelulta eikö vain, mutta tämänkin näen niin, että kun Jumala katsoo meitä Jeesuksen soviyustyön kautta, hän näkee sen täydellisen teon, sen ihanan teon, joka tapahtui ristillä, Hän antoi poikansa, "ettei yksikään joka Häneen uskoo, hukkuisi vaan saisi iankaikkisen elämän. Sentähden sielunvihollisella on kiire lydä kapuloita rattaisiin, lähinnä sekoittamaan ihmisten päitä omilla valheillaan, ja tämä siksi, koska hän tietää että Hänellä on enään vähän aikaa..
- Anonyymi
tEUVOS uni puliko
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143320Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261384- 931268
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2641121Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571116Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk661034- 42945
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253921- 84841
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48798