Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä vaihtokauppa, kun siinä ei tarvitse kuin vastaanottaa Armoa. Eikä tuossa vaihtokaupassa ole ketään ihmistä pystyttämässä valheporttejaan väliin ja mustasukkaisesti vartioimassa ettei kukaan läpi pääsisi.
05.01.2012 23:20
Tai sitten sovitusveren vastustajilta petti yksinkertaisesti pokka. Jospa Kumppanukset Armi & Teuvo tietävätkin pelastuksen salaisuuden olevan sovitusveressä ja ovat osastaan niin mustasukkaisia että haluavat salata veren voiman kaikilta muilta?
05.01.2012 23:13
****Täysin sekaisin on Saa-ta-na sinut Jeesuksen verellä vienyt, kun opettajasi Semper. Fideliksen tavoin pilkkaat Kristuksen Henkeä hurmahengeksi.***
Jälleen taattua Teuvoa, ei sanaakaan totta :) Ensinnäkään s.aatana ei vie ketään Jeesuksen verellä, huomaatko Teuvo, ei sinuakaan? Semper ei ole opettajani ..
Kun sanon Teuvo Sunia aiheesta hurmahengeksi, niin siinä ei pilkata Kristuksen henkeä
***Hurmahenki kun on Saatanan henki, joka saa voimansa veren voimasta, koska *Saa-ta-na on murhaaja, ja murhatessa aina veri roiskuu.***
Sinä olet hurmahenki Teuvo, etkä saa voimaasi verestä, vaan riivaajahengiltä
04.01.2012 22:32
Tähänkin haluan sanoa että muitakin kuin sunilaisuus jotka kieltävät ristin, -jehovalaiset.
04.01.2012 22:17
Terveisiä Anterolle :)
04.01.2012 22:15
Kiitos kun toit esille tuon pienen mutta niin merkittävän yksityiskohdan eli Sovitusveren, koska sovintoveri sanana väistämättä tuo mieleen vanhoillislestadiolaisuuden. Tästä lähin pyrin käyttämään tuota vanhan käännöksen Sovitusverta.
Odotin kiivaita vastustavia puskakommentteja, mutta ehkä puskajussi(t) ovat jo tutimassa ;)
Tällä palstalla ollaan hoettu sanaa totuus, loputtomiin mutta sitä Totuutta ei saisi ääneen sanoa eikä esille laittaa.
Olet(tte)ko muuten huomannut jehovienkin karttavan sovitusverta? heidän mytologiassaan Jeesus sidottiin paaluun, eli ei ristiä -eikä verta.
04.01.2012 22:13
Teuvo
***Minä tiedän omasta kokemuksesta, ettei Jumala varmasti lähetä Saatanan enkeliä valittuaan kurittamaan, kun hän pitää esillä Jumalan Pyhän Hengen ilmoittamaa totuutta.***
Sinä et pidä esillä kuin riivaajahenkien valhetta. Se käy jo siinä ilmi kun pilkkaat Sovintoverta
02.01.2012 22:01
Niin näkyy olevan että keskustelua uskonnosta saa olla, mutta jos puhutaan Sovintoverestä silloin poistatus toimii.
Mutta ollaan alati vapppaana paikalla muistuttamassa, sopivalla ja sopimattomalla hetkelläkin Veren voimasta. Siitä huolimatta että kirjoitukset eivät kauaa saa näkyä
02.01.2012 21:56
Ilmeisesti on liian kova pala kun paljastuu että tuo ihmiskasvoinen demoni on lisäksi käsitysesteinen, joka ei ymmärrä edes Raamatun vertauskuvallisia kohtia, luullen esim Sovintoverta Alkon pullottamaksi viiniksi.
02.01.2012 19:23
Tuo ved2,n porttiteoria on tosi ja onko juuri tuo porttiteoria toteutunut Teuvonkin kohdalla?
26.12.2011 23:39
Taitaa Teuvo itse olla ovimies portillaan. Portilla joka johtaa helvettiin. Ei uskaltanut Teuvo mennä vannomaan että uskaltaisi siirtyä ajasta ikuisuuteen turvaamatta sovintovereen. Toisin sanoen ei usko itsekään verettömän porttinsa autuaaksi tekevyyteen.
24.12.2011 00:50
Sanon edelliseen Aamen, silläkin uhalla että minua pilkataan
22.12.2011 21:09
Teuvo Suni:
***Et mistään Jeesuksen omasta ilmoituksesta saa vahvistusta uskollesi, että hänen veressään se voima on!***
Matt.
26:26 Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini."
26:27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
26:28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
Ei uskoisi edes noin paatuneen valehtelijan, kuin Teuvon ,turvautuvan noin heppoiseen valheeseen
21.12.2011 18:28
Teuvo Suni:
***Et mistään Jeesuksen omasta ilmoituksesta saa vahvistusta uskollesi, että hänen veressään se voima on!***
Luukkaan evankeliumi:
22:20 Samoin myös maljan, aterian jälkeen, ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka teidän edestänne vuodatetaan.
Roomalaiskirje:
5:9 Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.
1.Korinttolaiskirje:
11:25 Samoin hän otti myös maljan aterian jälkeen ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni; niin usein kuin te juotte, tehkää se minun muistokseni."
Efesolaiskirje:
2:13 mutta nyt, kun olette Kristuksessa Jeesuksessa, olette te, jotka ennen olitte kaukana, päässeet lähelle Kristuksen veressä.
1.Johanneksen kirje:
5:6 Hän on se, joka on tullut veden ja veren kautta, Jeesus Kristus, ei ainoastaan vedessä, vaan vedessä ja veressä; ja Henki on se, joka todistaa, sillä Henki on totuus.
Ilmestyskirja:
7:14 Ja minä sanoin hänelle: "Herrani, sinä tiedät sen." Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
21.12.2011 18:22
Taas täällä on ollut Armi melskaamassa...
***luja ja varma; Jeesuksessa YKSIN ON PELASTUS.****
Kuka on vastaan väittänytkään, mutta kerrotko miten Jeesuksessa on pelastus?
****Kaiken tämän sekamelskan keskellä jota tälläkin keskustelu palstalla on, NIIN
todella SEN SAA jättää ja lähteä seuraamaan Jeesusta Jumalan tahdon tiellä.
Tiellä jolla yksin voi tulla kohtaamaan pelastuksen.****
Kerro miten se sinun mieliksi tehdään Armi
***KOSKAAN et pelastu, jos lähdet seuraamaan valheen puhujien teitä jotka sanovat;
"ole turvallisella mielellä sinun syntisi ovat anteeksi annetut jne..."***
Eivätkö synnit olekaan anteeksi annetut Armi? Eikö Jeesus kuollutkaan Golgatalla, onko meille valehdeltu? Onko sinulla parempaa tietoa?
***SINUN TULEE TÄSSÄ ajassa kohdata Jeesus ja Hänen anteeksi antonsa
muutoin Hän ei sinua kerran tunne***.
Kerrotko käytännön esimerkillä miten?
20.12.2011 15:49
***En voi kuin vain kummastella noita puheita mitä devoit vääntää Teuvon suhteesta
minuun tai minun suhteestani Teuvoon?????
Tosiasia on, että Teuvon kanssa en ole ollut paljonkaan tekemisissä.***
ÄLäpä valehtele Armi, olitte Teuvon kanssa kompuksessa kuin ne kuuluisat paita ja perse. Kävihän Teuvo jopa luonasi vantaalla, silloin kun piditte noitakonfferenssinne jossa juonitte minua vastaan.
Jokainen voi lukea yhteistyönne hedelmiä loppuvuodesta 2006 aina siihen asti kun teidänkin välinne rikkoutui.
19.12.2011 16:21
Teuvo käytti lestadiolaisasiaakin vain keppihevosenaan, tavoitteena oma kunnia ja valheensa levittäminen. Eipä siinä paljoa hätä häviä jos vaihtaa lestadiolaisuuden sunivalheeseen.
19.12.2011 16:16
***Tosiasia on se, että Teuvo on aikoinaan OLLUT Jumalan johdatettavana
ja näin hän tuo tänään sitä oikeaa sanomaa kun on joskus saanut, mutta
nyt ne näyt mitä hän Paavalista tuo eivät ole Jumalan Hengestä Teuvo kun
ei ole Jumalan Hengen johdatuksessa ollut pitkiin aikoihin.***
Millä todistat tuon "tosiasian"?
Teuvo on ollut alusta lähtien harhassa
19.12.2011 16:14
Jos olet vähänkään lukenut palstaa, niin et ole voinut välttyä näkemästä Teuvon Raamatunkäsityksiä.
18.12.2011 21:55
Oliko Ellen syntyjään juutalainen? Tuo nimi Harmon viittaisi juutalaiseen syntyperään.
18.12.2011 21:35
47 / 275