Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten se porttopapin siunaama liittosi on mielestäsi parempi? ja vielä kauheampaa, porttopapin porttokirkossa suorittama vihkiminen.
20.01.2011 12:09
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Saatana hallitsee aikansa, mutta Jumala omistaa.
20.01.2011 12:06
Syyllistyy kaiken muun ohella Raamatun väärentämiseen, kuin Suni. Siinä kait ei ole selityksille sijaa?
20.01.2011 11:52
Koko ilmestyskirja on kyseenalainen Raamatussa ja varsinkin Ellen Whiten selitykset siitä.
20.01.2011 11:51
Häpeästä Teuvo suni ei tiedä mitään, hän pitää erioikeutenaan rienata ja häpäistä ihmisiä minkä ehtii, mutta annas olla kun hänen omista sairaalakokemuksistaan puhuu, niin siitähän riemu nousee. Sanaakaan en valehdellut.
Mikä lahkojohtajani? Jos paiskasin kerran elämässäni kättä Voitto Ramun kanssa, se ei tee häntä lahkojohtajakseni. enkä mihinkään lahkoon kuulukaan.
Syyllistyt törkeään pilkkaan kun sanot tuta rienaaja-riivaajahenkeäsi Kristukselta saaduksi.
Huolehdi vain omasta osastasi, riivaajahenkiesi sanelemat uhkailut eivät minua pelota. Itse, jos älyäisit, saisit pelätä sitä päällesi keräämää Jumalan vihaa.
20.01.2011 11:35
Mutta mitäpä riivatulta muuta voi odottaakaan?
Tuosta lääkityksestä puheen ollen... Muistapa mihin laitokseen kirjasi kiitokseksi toimitit hyvän hoidon johdossta ja kiitokseksi siitä että päästivät sinut ulos..
Kiitos ideasta :) Olisi mahtava vetonaula järjestää ruukin pitäjäpäiville sunin riivaajahenkien karkoitusnäytös.
19.01.2011 17:49
Vielä senkin lisäksi että puhut muunnettua totuutta. kyllä minun olisikin pitänyt Jumalalta pyytää apua, eikä sinulta, hyvä että huomasit itse. Sitä paitsi vanhoillislestadiolaiset ovat minulle lähimmäisiä,-ei vihollisia.
Mitä sanot Teuvo jos hommaan maan parhaat riivaajahenkien ajajat, exorsistit häätämään riivaajasi pois?
Tulen itsekin mukana, kera yhteisten ystäviemme. Se olisi todellinen ystävänpalvelus.
18.01.2011 22:01
Olen lukenut paljon ellenkritiikkiä netistä ja tullut tulokseen että kysymyksessä on se todella vaarallinen eksytys, joka eksyttää, jos mahdollista myös valitut.
Hyvältä kuulostava sanomahan se ellenillä oli, kun Teuvokin tykästyi siihen, niin että otti siitä rusinat pullasta omaan eksytykseensä. Joka tosin on kevyttä kesäheinää ellenin eksytyksen rinnalla. Suni nappasi elleniltä nuo em porttoilut ja sanan "totuus" mantranomaisen höpöttämisen. Niin ja tuo pappien valheellisuusteemankin Teuvo kopioi yks yhteen elleniltä
18.01.2011 21:02
Nyt sinulla Teuvo on hämärtynyt todellisuudentaju muillakin elämän osa-alueilla kuin uskonnossa, jos tosissasi puhuit aseista, olet jo paranoija. Onhan sinullakin upseerinmiekkasi
Minä en sinusta riivaajahenkiä ulos saa, vaan karkoittaja on JEESUS jos hän katsoo sinua enää Armonsa arvolliseksi.
Nämä aseet otan mukaani:
ef,
6:11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
6:13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
6:14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
6:15 ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
6:16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
6:17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.
6:18 Ja tehkää tämä kaikella rukouksella ja anomisella, rukoillen joka aika Hengessä ja sitä varten valvoen kaikessa kestäväisyydessä ja anomisessa kaikkien pyhien puolesta;
18.01.2011 19:54
*Mistähän Teuvo tuon saatanakeskeisyyden on oikein napannut?*
Teuvo on joutunut riivaustilaan ja julistaa riivaajahenkien oppeja. Se Teuvo johon ystävystyin, oli täysin eri henkilö, kuin tuo tänä päivänä palstalla riehuva, Jumalaa pilkkaava hirviö.
17.01.2011 22:17
Niin se ohut pintakiilto sinusta helposti karisee ja julkituot todellisen, perkeleellisen riivaajahenkien valtaaman luontosi kaikille esiin.
Olisiko esim Jeesus esittänyt edellä mainitsemaasi syytöstä?
17.01.2011 22:06
Siitä olen vakuuttunut. sinussa on pahojen henkien täysi possessio, eli olet tullut ystäviesi riivaajahenkien kaltaiseksi hirviöksi.
17.01.2011 21:43
Tahallasi poljet lokaan Jeesuksen lunastustyön, mutta sehän onkin looginen jatko sille ettet pysty läpäisemään henkienkoettelua...
17.01.2011 21:30
Mikä merkitys oli sitten Jeesuksen ristinkuolemalla ja Sovintoverellä?
17.01.2011 21:15
Olkoon tuo kaikille varoituksena ettei suniin pidä luottaa, eikä henelle uskoutua omista asioistaan koskaan.
Omakohtaisesta kokemuksestani voin sen sanoa. suni taltioi kaiken talteen myöhempää kostoa varten, jos uhri kaikesta huolimatta rimpuilee hänen hirmuvallastaan irti.
Tuossa edellisessä KH rinnastaa vain kuoleman ja saatanan. Ymmärrän hänen vaikeutensa soveltaa tietämäänsä totuutta, sunin valheoppiin saatanalle uhraamisesta. silloinhan KH vielä luotti suniin.
17.01.2011 12:24
Mark
7:13 Te teette Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissäännöllänne, jonka olette säätäneet. Ja paljon muuta samankaltaista te teette."
7:14 Ja hän kutsui taas kansan tykönsä ja sanoi heille: "Kuulkaa minua kaikki ja ymmärtäkää:
7:15 ei mikään, mikä ihmisen ulkopuolelta menee hänen sisäänsä, voi häntä saastuttaa, vaan mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen.
7:16 Jos jollakin on korvat kuulla, hän kuulkoon."
7:17 Ja kun hän kansasta erottuaan oli mennyt erääseen taloon, kysyivät hänen opetuslapsensa häneltä sitä vertausta.
7:18 Ja hän sanoi heille: "Niinkö ymmärtämättömiä tekin olette? Ettekö käsitä, ettei mikään, mikä ulkoapäin menee ihmiseen, voi häntä saastuttaa?
7:19 Sillä se ei mene hänen sydämeensä, vaan vatsaan, ja ulostuu." Näin hän sanoi kaikki ruuat puhtaiksi.
7:20 Ja hän sanoi: "Mikä ihmisestä lähtee ulos, se saastuttaa ihmisen.
7:21 Sillä sisästä, ihmisten sydämestä, lähtevät pahat ajatukset, haureudet, varkaudet, murhat,
7:22 aviorikokset, ahneus, häijyys, petollisuus, irstaus, pahansuonti, jumalanpilkka, ylpeys, mielettömyys.
7:23 Kaikki tämä paha lähtee sisästä ulos ja saastuttaa ihmisen."
17.01.2011 12:14
Teuvo yltyy siitä jos vaikenemalla hyväksymme hänen harhaoppinsa. Hän ei kirjoittamasta lopeta. Palstalle eksyy säännöllisesti epävarmoja etsiviä sieluja, jotka hyvin mielellään tarttuvat sunin valheen syöttiin, jos lisäksi palstalla on muuten hymistelevä hiljaisuus, he uskovat että sunin sanoma on niin vastaansanomattoman totta ettei kukaan mitään voi.
Meidän velvollisuutemme on ylläpitää sunin eksytykselle ja valheelle, jatkuvaa Totuuden vastavalkeaa. Kukin vuorollaan ja/tai yhtä aikaa.
16.01.2011 23:11
”Herra pani meidän kaikkien syntivelan hänen kannettavakseen”. (Jes. 53:6).
Ei puhettakaan mistään saatanalle uhraamisesta
Kiitos kirjoituksestasi, johon ei voi sanoa muuta kuin : Aamen
16.01.2011 22:28
Pääset näkemään kenen nimet ovat kirjoitettu Karitsan Elämänkirjaan?
Vai onko minulla kunnia keskustella itse Jumalan kanssa, näin netin välityksellä?
16.01.2011 22:22
Otat vahvan tuomarin roolin sunin lailla. Peräät minulta täydellisyyttä ,että voisin TUOMITA. tuomariksi en halua, enkä siihen että alkaisin rehvastelemaan oman uskonelämäni täydellisyydellä.
***4:7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä*****
2.Korinttolaiskirje:
4:1 Sentähden, kun meillä on tämä virka sen laupeuden mukaan, joka on osaksemme tullut, me emme lannistu,
4:2 vaan olemme hyljänneet kaikki häpeälliset salatiet, niin ettemme vaella kavaluudessa emmekä väärennä Jumalan sanaa, vaan julkituomalla totuuden me suositamme itseämme jokaisen ihmisen omalletunnolle Jumalan edessä.
4:3 Mutta jos meidän evankeliumimme on peitossa, niin se peite on niissä, jotka kadotukseen joutuvat,
4:4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.
4:5 Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
4:6 Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
4:7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä
16.01.2011 22:20
61 / 275