Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. ***Monelle on "jeesus" ilmestynyt ja seurauksena ollut miljoonia myyvät kirjat bestseller meiningillä. Ja ympäri maailmaa niitä luetaan ja käännetään lukuisille kielille. Puhumattakaan kaikista niistä jotka ovat koonneet ympärilleen opetuslapsia/seuraajia "jeesuksen" ilmestymisen jälkeen.****

aivan totta kirjoitit.

****Matteus 24:4

Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
    5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta. ****

Hyvä kun muistit tuon mukaan ottaa asiaan
  2. ***Väitätkö, ettei Jeesus ilmesty näkyvästi kenellekään ennen, kuin tulemuksensa päivänä kaikille yhtäaikaa?***

Raamattu sanoo selvästi, että apostolien jälkeisenä aikana, aina Jeesuksena ilmestyvät henkiolennot ovat väärennöksiä, paitsi silloin kun Jeesus tulee taivaan pilvissä, kera enkeleidensä.

****Tuo Raamatunpaikkahan käsittelee vain ja ainoastaan sitä hetkeä, kun Hän palaa tänne noutamaan omansa pois.****

Höpsis, tuon keksit omasta päästäsi

***Jeesuksen ilmestyksen tunnistaa siitä rakkauden läsnäolosta, Majesteettisuudesta, kun Hän ilmestyy näkyvässä muodossaan ihmisille. Hänen läsnäolonsa aitoudesta ei voi siinä tilenteessa olla kahta mieltä, ollako, vai eikö olla.*****

Tuo on sitä saatanan antamaa valerakkautta. Omien tuntemusten mukaan eksyt varmasti tuossa asiassa.

****Saatanan ilmentymä on ainoastaan epäselvän tilanteen aikaansaanti. Toki jotkut ovat nähneet paholaisen ilmentyvän sellaisen näköisenä, ettei voinut erehtyä persoonasta. Sen voi myös testata kysymyksellä; onko Jeesus Kristus lihaan tullut? Jos vastaus on kieltävä, kuin se saatanan kyseessä ollessa varmasti aina on, se on silloin taatusti vanhan ketun, tai hänen kätyreittensä ilmentymä. Silloin voi rohkeasti sanoa, että jos ja kun et ole Jeesuksen Kristuksen lähetti, painu takaisin sinne, mistä tulitkin Jeesuksen nimessä ja veressä, niin se kauhuissaan tottelee, sen on pakko, koska se pelkää Jeesuksen Kristuken omia. (1. Joh. 4:1- ,****

Tuntuu absurdilta, että kysyisit sinulle ilmestyneeltä "Jeesukselta", tuon muuten oikean henkienkoetteluohjeen mukaan.

Kun tiedät, että aina näyssä ilmestynyt Jeesus on väärennös, et mihinkään rakkauden ilmapiireihin sorru, valheen lipevissä liehittely-yrityksissä.

****Saatanan ilmentymä on ainoastaan epäselvän tilanteen aikaansaanti.*****

Ei todellakaan pidä paikkaansa, saatana voi tehdä sinulle valokuvantarkan kopion Jeesuksesta, haavoja myöten.
  3. ..minä teen?
  4. 85 / 275