Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ensinnäkään en lähde valheiden pohjalta mitään kommentoimaan ja toiseksi Jeesus on ilmaissut itsensä minulle VAIN RAAMATUN KAUTTA.
03.02.2010 14:30
***Monelle on "jeesus" ilmestynyt ja seurauksena ollut miljoonia myyvät kirjat bestseller meiningillä. Ja ympäri maailmaa niitä luetaan ja käännetään lukuisille kielille. Puhumattakaan kaikista niistä jotka ovat koonneet ympärilleen opetuslapsia/seuraajia "jeesuksen" ilmestymisen jälkeen.****
aivan totta kirjoitit.
****Matteus 24:4
Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta. ****
Hyvä kun muistit tuon mukaan ottaa asiaan
03.02.2010 11:57
***Väitätkö, ettei Jeesus ilmesty näkyvästi kenellekään ennen, kuin tulemuksensa päivänä kaikille yhtäaikaa?***
Raamattu sanoo selvästi, että apostolien jälkeisenä aikana, aina Jeesuksena ilmestyvät henkiolennot ovat väärennöksiä, paitsi silloin kun Jeesus tulee taivaan pilvissä, kera enkeleidensä.
****Tuo Raamatunpaikkahan käsittelee vain ja ainoastaan sitä hetkeä, kun Hän palaa tänne noutamaan omansa pois.****
Höpsis, tuon keksit omasta päästäsi
***Jeesuksen ilmestyksen tunnistaa siitä rakkauden läsnäolosta, Majesteettisuudesta, kun Hän ilmestyy näkyvässä muodossaan ihmisille. Hänen läsnäolonsa aitoudesta ei voi siinä tilenteessa olla kahta mieltä, ollako, vai eikö olla.*****
Tuo on sitä saatanan antamaa valerakkautta. Omien tuntemusten mukaan eksyt varmasti tuossa asiassa.
****Saatanan ilmentymä on ainoastaan epäselvän tilanteen aikaansaanti. Toki jotkut ovat nähneet paholaisen ilmentyvän sellaisen näköisenä, ettei voinut erehtyä persoonasta. Sen voi myös testata kysymyksellä; onko Jeesus Kristus lihaan tullut? Jos vastaus on kieltävä, kuin se saatanan kyseessä ollessa varmasti aina on, se on silloin taatusti vanhan ketun, tai hänen kätyreittensä ilmentymä. Silloin voi rohkeasti sanoa, että jos ja kun et ole Jeesuksen Kristuksen lähetti, painu takaisin sinne, mistä tulitkin Jeesuksen nimessä ja veressä, niin se kauhuissaan tottelee, sen on pakko, koska se pelkää Jeesuksen Kristuken omia. (1. Joh. 4:1- ,****
Tuntuu absurdilta, että kysyisit sinulle ilmestyneeltä "Jeesukselta", tuon muuten oikean henkienkoetteluohjeen mukaan.
Kun tiedät, että aina näyssä ilmestynyt Jeesus on väärennös, et mihinkään rakkauden ilmapiireihin sorru, valheen lipevissä liehittely-yrityksissä.
****Saatanan ilmentymä on ainoastaan epäselvän tilanteen aikaansaanti.*****
Ei todellakaan pidä paikkaansa, saatana voi tehdä sinulle valokuvantarkan kopion Jeesuksesta, haavoja myöten.
03.02.2010 11:53
Vanhoillislestadiolaiset ymmärtävät "uskon", täysin erilailla mitä Raamattu tarkoittaa..
03.02.2010 11:12
..todistuksestasi. Älä välitä tuosta ilkkujasta..
03.02.2010 00:32
Se on vain ikävä Raamatunkota vl-vinkkelissä ajatellen, kun siinä ei mainita että tarvittaisiin vl väliin tilkkeeksi :)
01.02.2010 23:14
Siinäpä se taas nähtiin, että valheesta vl aina kiinni jää..
01.02.2010 23:12
Aito katumus tietenkin pitää olla. Lisäksi jos olet lähimmäisellesi tehnyt pahaa, pitää sinun häneltä pyytää tietenkin anteeksi
01.02.2010 22:49
Kun ne ovat jo annettu anteeksi kertasuorituksena golgatalla, about 2000 vuotta sitten..
Oletko kuullut tapauksesta?
Uskomalla, että näin on käynyt ja ääneen suullasi myöntämällä osoitat sen, olet pelastettu. Ja ei mitään simsalabim vl-loihtijaa välimieheksi tarvita.
01.02.2010 22:48
***mulle riittää tämä Jumala juttu. Mutta sinä saat uskoa miten haluat, suotakoon se sinulle.***
Uskonasioissa kuitenkin on A ja O, että annamme toisille täyden omantunnonvapauden. Itseasiassa se on varmin merkki Pyhän Hengen läsnäolossa kristillisyydessä, ettei minkäänlaista painostamista esiinny.
Joten saat olla omassa uskossasi.
***Itse asiassa en osaakkaan väitellä näistä opillisista funktioista, mutta uskon varjolla tehdyistä asioista, jotka yleensä ovat epäinhimillisiä ja julmia, voin väitellä vaikka aamun koittoon asti. ****
Voisinpa sanoa samoin. Ehkä "tyhjät tynnyrit kolisevat eniten"-sanonta pätee minuunkin? Väittely uskonasioissa, ei ole minulle itsetarkoitus. Paavali sai ateenassa kokea sen, että uskonasioista väittely filosofeille oli vain hauskaa ajankulua, ei muuta.
Mielestäni usko on syytön siihen, mitä sen varjolla tehdään. Usko on myös uhri siinä ohella, hyväksikäytetty uhri...
01.02.2010 22:44
Usko Jumalaan on totena pitävää uskoa, jota Raamattu olettaa ilman muuta olevan jokaisella. Usko Jeesukseen lunastajanasi on pelastavaa uskoa.
Jeesus lunasti meidät synnin vallasta, silloin myös olemme hänelle kuuluvia..
01.02.2010 22:26
Mutta ei voittamaton vastustaja. Kysymys on vl-ystäviemme kohdalla siitä, että he ehdoin tahdoin ovat antautuneet pahan vietäviksi. Jos he haluaisivat alkaa päättäväisesti taistelemaan pahaa vastaan, Herra kyllä auttaisi heitä siinä..
01.02.2010 22:24
Pelastus tulee ainoastaan- ja vain, uskosta Jeesuksen lunastustyöhön.
01.02.2010 22:21
***Voisit lukea Katekismuksesta! Kyllä vL:läiset ovat totuudessa uskossaan! Uskovat siis synninpäästön niinkuin Katekismuksessa on kirjoitettuna!****
Luen mielelläni ja varmaan moni muukin lukisi, jos toisit sen tänne yhdessä tutkistettavaksi. Tosin lupaan viillellä sen analyyselläni aika tarkoin..
01.02.2010 20:46
On vain hyvä, että asiani noteerataan, ei minua. Kautta aikain olen saanut huomiota liiankin kanssa (ns siviilinä), etupäässä kielteistä. Itsetuntoni on siltä osin kunnossa, ettei minun tarvitse katsoa onko nikkini aina näkyvillä, tietääkseni olenko elossa..
01.02.2010 20:34
...minä luonnolleni voin. ;)
Laitoin jo tarkasteltavaksi uudelleen, nyt höystettynä ripauksella kiukkua. Minulla oli aloitus ja viestihaamu, siis 2 (kaksi kappaletta) aloituksia. Haamu ja oikea.
01.02.2010 20:24
Jos vl-oppi periytyy katkeamattomana hippaketjuna aadamista asti, niin kysymys kuuluu: Miten "jeesuksennimessäjaveressä"-mantra kuului ennen Jeesuksen aikaa?
Löytyykö keneltäkään puhvelilta pokkaa valehdella, että samanlailla?
01.02.2010 20:21
..minä teen?
01.02.2010 20:17
Jos olisi tilaisuus, jossa ei luettaisi kuin yksinomaan Raamattua, eikä keskusteltaisikaan mistään, mutta jos sieltä puuttu vl-mantra, sen on v-lestadiolaisten mielestä väärähenkinren tilaisuus. (vrt espoo)
V-lestadiolainen oppi vaatii magian "jeesuksennimessäjaveressä" kaikkiin tulaisuuksiinsa, muka evankeliumina. Oikea evankeliumi on ilosanoma ylöbnousseesta Jeesuksesta, eikä mikään taikaloitsu ihmiseltä vastaanotettuna.
Vl:t väittävät röyhkeästi olevansa kirkon ydintä. Taikauskoinen ytimennäivertäjä se on. Kirkko jonka ydin on maaginen kultti ON LÄPIMÄTÄ PORTTOKIRKKO!
01.02.2010 19:52
Minulta jäi aloituksen haamu, kun korjasin otsikosta kirjoitusvirheen. Mukavaa huomata että sanomani noteerataan, kun ylläpito piti kiireesti apuun huutaa.
01.02.2010 19:39
85 / 275