Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jle-66
profiilit
jle-66
jle-66
Vapaa kuvaus
Aloituksia
488
Kommenttia
5492
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
****Ja siitä saat olla varma, etten nimeäsi muille kerro.****
Ostaisitko Teuvolta käytetyn auton? ;)
10.12.2009 23:45
Enkä omalta osaltani ole mitenkään kyseenalaistamassa hänen kirjoituksiaan. Ihmetelen itsekin mistä tällainen meno on tullut.
Saat toki anteeksi, enkä oikeasti loukkaantunutkaan. Kokeilin huumorintajuasi, pyydän anteeksi sitä itse, mutta näyit kokeen kestävän.
Annoit liian herkullisen "passin" etten malttanut herkulliseen "vastapalloon" olla lyömättä.
10.12.2009 23:44
Joka tämän lukee vastuu siirtyy hänelle, älä lue, jos et kestä.
Voidaan olettaa että se pistin oli patella miehiin suuntaunut seks.mielenkiinto. Lisäksi Semperkin todisti että pate oli terve mies, no siitä voimme johtaa että terveellä miehellä on terveen miehen reaktiotkin.
Jos pate jouti "vedättämään vieterinsä" säännöllisesti poikarakastajalla, voidaan hyvin ymmärtää, että nöyräksi se hänet veti.
10.12.2009 23:36
Jos ajattelukykysi solmuun laitoin..
10.12.2009 23:15
Esim katolisista papeista ainakin 60 pros on homoja, jotka peittävät taipumuksensa selibaattiin. Siis todellinen gay-klubi.
Ei kait nykyisin homoja sairaiksi luokitellakaan?
Ajatellaanpa esim erästä suosittua suomalaista S-sukunimellä alkavaa laulajaa, jonka suuntauksesta huhutaan. Ei se hänen laulujaan huononna, joten olkoot vaikka mikä.
Jos pate piikkinsä sublimoi tuolla tavalla, silloinhan oli vain hyvä että Jumala jollakin potki häntä missiossaan eteenpäin.
Luonnollisesti: edellinen, edelleenkin ystävyydellä.
10.12.2009 23:15
Olen saanut sinusta "todistajanlausuntona" tiedon, että olet asiallinen kaveri.
Niin näyt olevan...
Jos kysymyksesi oli "kosinta", suruksesi voin ilmoittaa että olen umpihetero.
10.12.2009 23:08
Tietojaja summaamalla tuollaiseenkin oletukseen voidaan päästä.
Paavalin suuren innon kristinuskon sanoman levittäjänäkin, voidaan olettaa olevan hänen seksuaalisen libidonsa sublimointia.
10.12.2009 23:06
Saat kuitenkin uskoa eppäilyksesi anteeksi.
10.12.2009 12:02
Mitä pahaa sosialistit ovat saaneet aikaan lapsiperheille suomessa?
10.12.2009 12:01
Aitoon sosialismiin kuuluu uskontojen kieltäminen. Mutta mistä asiasta suomalaiset eivät tekisi omaa versiotaan? vl-korpikommunismi oli yleinen ilmiö.
10.12.2009 12:00
Kyllä Paavali saattoi nuo Raamatunkohdat kirjoittaa, ollen itsekin homoseksuaali. Homoushan ei ole tahdon asia, vaan syntymäominaisuus. Voin vain kuvitella sitä tuskan määrää, mitä he kokevat, erilaisuutensa tunnistaessaan. On olemassa homoja, jotka eivät silti koskaan toteuta sitä käytännön tekoina, mutta suuntausta se ei poista.
09.12.2009 22:38
Tunnettua on Paavalin naisvihamielisyys, joten itse epäilisin vahvasti hänen olleen homoseksuaali.
Hänhän viihtyi myös ateenassa filosofien kanssa väitellen. Tunnettua on myös että kreikkalaiset filosofit omasivat poikarakastajan.
09.12.2009 21:58
No kiitoksia sinulle, että sinun silmissäsi olen syyntakeellinen tekemisteni suhteen.
09.12.2009 21:28
Kiitoksia arviostasi, että oli tarpeellinen.
Uskon kuitenkin että kaikki näkivät sen, jolle se oli tarpeen.
"periksi" antaminen tarkoittaa, ettei tosiasioillakaan kannata kohtuuttomasti lyödä. Se kääntyy hyvin pian itseään vastaan. Marttyyrinviittaa Teuvo haluaakin.
09.12.2009 21:25
***Ensinnäkin; sellaisia myönnytyksiä Sunille ei kannata tehdä, joissa hänelle voi
syntyä mielikuva, että hän on ollut oikeassa***
Teuvo on mielestään aina oikeassa, antoipa myönnytyksiä tai ei. Tuohon saatana-juttuun unohdin laittaa sitaatit. En ole enkä tule oikeasti "saatanaksi". Keräänpähän vain niitä tulisia hiiliä, hänen päänsä päälle.
Mutta kohtuuton lyöminen, vaikkakin tosiasioilla, ei palvele kuin sielunvihollisen asiaa. Ensinnäkin: Ajaa lopullisesti Teuvon nurkkaan oman ylpeytensä norsunluutorniin ja toiseksi: Hän saa marttyyrin statuksen, jolloin jälleen arvostelukyvyttömät sitä kautta haksahtavat.
Viime vuosien kokemuksesta tosin tiedän, että Teuvo kääntää jaloimmatkin aikeeni vain pelkälsi "lipevyydeksi", "pelkuruuden hengeksi" ja mielistelyksi". Näillä hän sitten kerskuu.
Alkupraimo erehtyi pyytämään anteeksi Teuvolta, mitä tilaisuutta Teuvo ei jättänyt käyttämättä nöyryyttäessään häntä toistuvasti palstalla.
Oikeasti olen jo toivoni Teuvon suhteen menettänyt, toivottavasti ei saa kovin montaa mukaansa.
09.12.2009 21:22
Tästä ketjusta ei näyttänyt tulevan sellaista ketjua, jossa itse Teuvo kommentoisi. Hän otti suurena loukkauksena aloitustekstini.
Otan aloitustekstini pois, koska koko aloitusta en saa pois. Minua ei uhkaa mikään, eikä minua kukaan painosta, mutta tuntuu, että antamalla tämän myönnytyksen Teuvolle, hänkin havahtuisi, etten sentään saatana ole.
Jostakin syystä Teuvo ottaa tuon Ramujutunkin tosi raskaasti. Aikanaan olin paljonkin Ramua vastaan, mutta kuolemanrajan ylitys häneltä on sellainen rajapyykki, etten muistele hänen virheitään, joita oli hänellä kuten muillakin.
09.12.2009 15:46
Eli suomeksi valhe, ei tule todeksi, vaikka tuhat kertaa sitä toistaa goebbelsin lailla..
09.12.2009 09:30
En muista ellenin teksteissä ahtaanportin edes vilahtaneen. Mutta rusinat sieltä adventismistakin näköjään kelpasivat.
***Etkö ? Devoit ollut edes se Teuvon Pyhä Henki ,joka kertoi hänelle sellaista totuutta jota ei enää edes saanut tai ei edes tarvinnut tarkistaa paikkansa pitmisestä! ***
Alitajunnasta hänelle nousee varmaan paljonkin monien eri henkilöiden kertomaa. Hänellä on kunnioitettavan hyvä muisti.
08.12.2009 23:47
Miksi et tuota kuolemalla uhkaavaa profeettaa ojenna?
08.12.2009 21:52
Luin tuon viestin ja päätin että juonpa ensin kahvikupposen ja mietin, ennen kuin vastaan.
Teuvolla on jo "kovat piipussa", kuvastanee sitä sisällänsä jylläävän vihanhengen vaatimusta: "Nirri pois".
No selvennykseksi: Ei Teuvo minua uhkaa nutistaa, vaan antaa ymmärtää, että hän sen voi delegoida Jumalalle.
08.12.2009 21:48
90 / 275