Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8844

  1. Lady Gaga on

    juusto! et semmonen juttu tällä kertaa.
    Miehen logiikka
    11
    109
  2. Minä olen lyhyiden välimatkojen mies

    ja tiedän monta salaisuutta......tiedän koska nappaa. "Ekana vaan täytyy löytää joku joka tykkää samoista asioista ku it
    Miehen logiikka
    0
    109
  3. Tuliko lusifer 20.10.2020 tuliko?

    no ei tullu. joten voitte painua hevonkuuseen ja haistakaa paska koko sakki jeesuksinenne ja mooseksinenne.
    Miehen logiikka
    4
    109
  4. Vaali asiaa!

    Ketä äänestäisin? Kokoomusta? Olen kiinnostunut politiikasta ja haluan myös vaikuttaa asioihin, mutta!!! Jos ajattelee p
    Miehen logiikka
    40
    109
  5. Tietääkö kukaan....

    mikäon se/ne naisten hajuvesi, missä on sellainen kuvottavan pistävä ei tuoksu vaan haju. Olen törmännyt varsinkin keski
    Miehen logiikka
    23
    109
  6. Kenen palstalaisen kanssa...

    haluaisit paeta Perun Andeille nauttimaan Argentiinalaista härän ulkofilettä Pinotage punkun kera ja samalla kuunnellen
    Miehen logiikka
    25
    109
  7. Nyt puhuu tiede!

    Minulle alkaa pikkuhiljaa muodustumaan selvä käsitys näistä ihmisistä jotka valittavat joka asiasta mm. tällä palstalla.
    Miehen logiikka
    47
    109
  8. Olen miehenä esiintyvä....

    nainen? Mitäs siihen sanot? Aiheuttaja oli Treponema pallidum spirokeetta, jonka itämisaika 3–4 viikkoa. Se on yleisvaar
    Miehen logiikka
    13
    109
  9. Pitäisikö ML-palstalle...

    jakaa V.I.P kortteja? Kysymys on eritoten naisille, mutta mies jos tunnet tarvetta vastata, niin ole hyvä.
    Miehen logiikka
    2
    108
  10. Tulin just salilta...

    ja wittu mikä meininki..ei tartte alkaa selittää. mä ooon mä
    Miehen logiikka
    4
    108
  11. Jos pelaat..

    African ✩:ä niin lähdetkö alas vasemmalle vai alas oikealle ja otatko riskejä esim. menetkö saarille missä voi saada pil
    Miehen logiikka
    6
    108
  12. Mulla on nyt outo...

    tunne siitä, että tänään asiat eivät mene päin vittua eivätkä edes päin persettä, koska jos näin olisi niin parta olisi
    Miehen logiikka
    7
    108
  13. UUSI tärkeä tiedoitus!!!!!!!!!!!!!!

    koskee vain alkon asiakkaita ma-to auki perjantaina suljettu.
    Miehen logiikka
    2
    108
  14. Kuka meikeissä?

    http://alltopmovies.com/wp-content/uploads/2009/11/clockWork-Orange-Alex.jpg
    Miehen logiikka
    5
    107
  15. Miltä se tuntuu...

    kun on fiilikset päällä? Musta tuntuu et mulle ne on just nousemassa.
    Miehen logiikka
    5
    107
  16. K-18

    Jos dazu antaa kirpelalle poskeen, niin onko mahdollista, että hän tukehtuu omaan moloonsa?
    Miehen logiikka
    4
    107
  17. Minkälainen ihminen?

    kehottaa toista ihmistä heittämään jotain kumman voltteja ja haukkuu vielä homoksi ilman mitään perusteita. Onko hän a)
    Miehen logiikka
    3
    107
  18. Tunnusta palstalaisille!

    Oletko syönyt lähiaikoina keltaista lunta? 2009→
    Miehen logiikka
    4
    106
  19. Onko kenelläkään mitään...

    uutta tietoa maailmanlopusta? Meinaan vaan että tartteeko laitta herätyskelloa huomiseks soimaan.
    Miehen logiikka
    4
    106
  20. Voiko

    mies kieltäytyä diilistä kumppaninsa kanssa? Nainen sanoo miehelle, että minä otan sinun rahat itselleni ja mä en anna
    Miehen logiikka
    4
    106