modelli

Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8848
- 2128
Jos Cheek on vetänyt............................................
........................................................................................................................0128- 8128
Tulin just.....
pikkujouluista, meninas mennä vähän ohi niiden viettäminen, mut ei se mitään huomenna vietetään känsainvälistä rokulipäi24127Olen miehenä esiintyvä....
nainen? Mitäs siihen sanot? Aiheuttaja oli Treponema pallidum spirokeetta, jonka itämisaika 3–4 viikkoa. Se on yleisvaar13127- 2127
No sanokaa sitten..
kuinka monta naista miehellä saa olla kierrossa yhtaikaa, jos on vaikka 3 niin ei kai neljäs ole sitten syrjähyppy? Mein9127Siis listaa 3....
palstan mukavinta kirjoittelijaa. ps. mä en ole mukana listoilla koska täällä on muitakin intellektuellejä, moniosaaj6126Onko tämä yleinen paikka...
saako täällä juoda julkisesti esim. viskiä. Idiooteilta pääsy kielletty!2126Mikä siinnä oikeasti on....
mikä tässä maassa mättää? Kysyn vaan, kun olen töissäni törmännyt useisiin kollegoihin jotka edustavat ATM:ää ja siihen4126Musta tulee rikas
ja kuuluisa räppäri! Räppäreillä on parhaat gimmat, ne mitä räppäreiltä jää yli menee lätkä- ja futispelaajille. Tää on0125Mun naisen täytyy kyykätä 200 kg....
mutta silti oltava siro, sit sen täytyy tietysti myös olla kaunis mutta myös ruma ja tietysti rikas .........vaikka onki0125Kuka tekee TÄNÄÄN tyhmimmän aloituksen?
Saa aivot paskana tunnustuksen ja 1000 volttia suoraan Olkiluodosta. ps. jos tätä ei lasketa mukaan3125Moi!
Mitä aiotte tehdä jouluna, siis aattona ? (retorinen kysymys) Mä meen ensin syömään mun vanhempien luo ja oon ostanut ni5125UUSI tärkeä tiedoitus!!!!!!!!!!!!!!
koskee vain alkon asiakkaita ma-to auki perjantaina suljettu.2125Nyt taas puhuu modelli!
Tämä mies ei juo, uusi elämä on koittanut, jo toinen selvä päivä tämän vuoden puolella. Mä aijon aloitta jonkun uuden ha24125Kerro kerro kuvastin ken on palstan kaunehin....
Kerro kerro kuvastin ken on palstan viisahin.....ja palsta vastaa (((MODELLI))) http://youtu.be/tvHcN6Dcj384125Amerikkalaisilla on "Bätmän" ja "Spaidermän" mutta savolaisilla
on Vituiksmän. Ja arvatkaa minkä merkkinen puhelin Vituiksmänillä on.6125Vaalit tulossa ja apinaa koijataan taas
Tällä kertaa ilmastomuutoksen nimissä, koska SOTE agenda meni vituxx. Suomalaiset ovat ihmekansaa, milloin ulkoistavat r0124Okei yleisön pyynnöstä musaketju.
Tää menee kaikille palstan naisille mut erityisesti sille yhelle sinne jonneki missä ilma on puhdasta ja ahdistuskin tun20123