Mistä piisistä? ⇓⇓⇓⇓
"Sailors fighting in the dance hall
Oh man! Look at those cavemen go
It's the freakiest show"
Suljettu ovat ystävyytemme portit, eikä pitänyt muistella....
22
125
Vastaukset
OK, vähän helpompi. Mistä leffasta?
http://tinyurl.com/nsgr24oHelppo. Life on Mars.
modelli kirjoitti:
Mee sä kotiis, luuletko olevas joku asiantuntia?
http://tinyurl.com/y4nm3dtHeh, no en luule...
En taida olla siitä rumimmasta päästä, joten mulla on parempaakin tekemistä elämässäni kuin tulla jonkinsortin asiantuntijaksi...Genio.Mente kirjoitti:
Heh, no en luule...
En taida olla siitä rumimmasta päästä, joten mulla on parempaakin tekemistä elämässäni kuin tulla jonkinsortin asiantuntijaksi...Käyppäs antamassa oma asiantuntija kommentisi tuonne avaaukseeni missä toimin tirehtöörinä ja virtahepojen kesyttäjänä. Muistaakseni sinulla on ollut useampi kuin 2 kokemusta naisista, joten tässä suhteessa olet itseoikeutettu antamaan valaehtoisen kommentin. Kiitos!
Kuka artisti kyseessä?
Syntynyt -29. huhtikuuta 1974 (ikä 39) Jakartassa
Kotipaikka -Pariisi, Ranska
Aktiivisena -1986 -
Tyylilajit -pop, Pop rock, Adult contemporary music, Elektroninen tanssimusiikki, Maailmanmusiikki, nyky-R&B
Laulukieli -englanti, ranska, indonesia
Ammatit -laulaja-lauluntekijä
Perhe -avoliitossa, mies asuu Suomessa
Soittimet -laulu, piano, kosketinsoittimet- 3+7
Genio.Mente kirjoitti:
No fucking clue...
Harrastat siis yksinpuhelua nykyisin!
Mä kirjoitin sulle samasta syystä, ettei tarvinnut keskustella ihan itsekseen.
Joskus huomaa vaan liian myöhään omistavansa myös aivot, säälittävää. 3+7 kirjoitti:
Harrastat siis yksinpuhelua nykyisin!
Mä kirjoitin sulle samasta syystä, ettei tarvinnut keskustella ihan itsekseen.
Joskus huomaa vaan liian myöhään omistavansa myös aivot, säälittävää.Anna joku esimerkki siitä miten sen huomaa, että omistaa aivot.
- 3+7
modelli kirjoitti:
Anna joku esimerkki siitä miten sen huomaa, että omistaa aivot.
Ok.
Mä käsittelin moneen kertaan tämän laulun, monelta kantilta.
Ymmärtäen lopulta, asioita monelta kantilta. Myös sun.
Anteeks törmäilyt lasihyllyjen välissä.
Sain vaan "turpaani" yllättäväst, sulta. Joka olit mun majakkani...pillastuin siitä. - Kiskisu
3+7 kirjoitti:
Ok.
Sain vaan "turpaani" yllättäväst, sulta. Joka olit mun majakkani...pillastuin siitä.Ei modelli-taatosta ole kenenkään majakaksi.
3+7 kirjoitti:
Ok.
Sain vaan "turpaani" yllättäväst, sulta. Joka olit mun majakkani...pillastuin siitä.Sinne majakkani pystytän missä hiuksesi hulmuavat. No en mä niin paljon kai muista eroa, mutta kirjottelen nyt vähän muutakin kuin että moikävinwessassa-söinsipsejä-näintummaihoisen-meninnukkumaan. Eino Leinon sanoin pyydän anteeksi aiheuttamaani väärinkäsitystä.
"Hän otti mun neuvoni onkehen
ja hän tahtoni tarkoin täytti:
Hän kerran keikahti kannoillaan
ja – mulle hän nenää näytti."- sekavien juttujen
3+7 kirjoitti:
Ok.
Sain vaan "turpaani" yllättäväst, sulta. Joka olit mun majakkani...pillastuin siitä.sxthsense on palannut!!!!
- Voi se olla..
sekavien juttujen kirjoitti:
sxthsense on palannut!!!!
Kevätesikkokin, vai mikä kukka se oli.
- Römpsykkä
Voi se olla.. kirjoitti:
Kevätesikkokin, vai mikä kukka se oli.
Horsma vissiin?
- aIbatrossi
Römpsykkä kirjoitti:
Horsma vissiin?
Tammerkosken sillalla näin sthsensen ensikerran
sillä on vaan hennavärjätty tumaanpunen tukka
Kauniilla rentukallani vaaleampi ja aito gingerini
missänyt lie bourbonilla----tulee jo ikäväkin
http://www.youtube.com/watch?v=64Hilbd_jMg
nyyyyyyyyyyyyyyh - punapää
modelli kirjoitti:
Sinne majakkani pystytän missä hiuksesi hulmuavat. No en mä niin paljon kai muista eroa, mutta kirjottelen nyt vähän muutakin kuin että moikävinwessassa-söinsipsejä-näintummaihoisen-meninnukkumaan. Eino Leinon sanoin pyydän anteeksi aiheuttamaani väärinkäsitystä.
"Hän otti mun neuvoni onkehen
ja hän tahtoni tarkoin täytti:
Hän kerran keikahti kannoillaan
ja – mulle hän nenää näytti."Nyt mä olen sanaton, Rentukka!
- albatrossin
rentukkaa tarkoitat?
Hmm, eipä tule nyt mieleen..
Mutta kannatti palata hetkeksi ja nähdä tämäkin aloitus ja ketju :D
No ei nyt sentään..pitää mennä.
https://www.youtube.com/watch?v=pKhfoKOTwZY- Serpico Jaakko
yybee lähti Isä Kupiaisen kaa saunomaan:D-Sade;)
http://www.youtube.com/watch?v=6ob7xFfCdbAy - Marquis De Sade
Serpico Jaakko kirjoitti:
yybee lähti Isä Kupiaisen kaa saunomaan:D-Sade;)
http://www.youtube.com/watch?v=6ob7xFfCdbAyIsä Serico tulee pian ruoskinensa S/M saunaan
- niin?
Tarkoitat, että yybee on sulkenut galleriansa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662448Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1842132Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.462072Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1201899Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣311791Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1901526Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2151435Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261245Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171071En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.91022