modelli

Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8848
- 062
- 1062
Mitä vatipäät duunaa?
Meikäläisellä jäi toi Vappu kainaloon ja nyt kun Tallinan tuliaisetkin on juotu, niin on aika potkasta akka pihalle, pal1262Minä modelli Suomalainen
ja minun ensimmäinen gallup. 1. missä on? 2. minä vai forest-toffee 3. tuomo ei paukuttele enää henkseleitä joviaalin062- 162
Rai rai#?+%#
Elämäni ensimmäinen "G" viheltelee....♬♩♫ Mitkä seuraavista ovat Suomen kuntia: a) Isä, Pani, Lehmiä b) Setä, Nussi, N162Tästä suomi nyt puhuu
Romantiikka: Uusien viestien määrä (24h): 3 Suomalainen nainen ei ole turhaan maineensa arvoinen.262Hei!
Kirjoittelen 3-4 eri palstalla, mutta tämä on ainoa missä olen törmännyt siihen että kirjoituksia poistetaan ajoittain r362Tossa 1 päivä...
joku Lohtari oli jossain iltapäivälehdessä jututettavana ja kaverin kanssa tossa just äsken puhuttiin Skypessä, se oli l462- 1762
Eillen oli....
sää perseestä, tänään on sää perseestä ja huomennakin sää on aivan varmasti perseestä, koska asumme maapallon persereijä362Mul on viskipullo!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Mut älkää pelätkö en ottanut mitään, nuuhkaisin vaan.662Mä lähden nyt lenkille ja äänestämään ziseliä...
te voitte kuunnella sillä aikaa vaikkka tätä, tuun sit kyselee mitä te ootte tehnyt. Hei hei! http://tinyurl.com/9bgtu5462Kuka muu meni vipuun?
Ranska voitti Venäjän MM-kisoissa 2-1. Venäläiset ajattelivat ottavansa vedonlyönnistä hieman bonusta, mutta kuinkas käv262Tää biisi on omistettu....
eräälle naiselle joka olis valmis hyppäämään vaikka partsilta, jos sais tietää 100% varmuudella, että mä en olis siitä y162Nyt rupes ottaa pattii
mä vedin kolmen päivän trenin (super set) ja vide mikä megajano 6 stobee bissee 2 pulloo punkkuu ja vielä janottaa, nyt061- 161
Epäilen...
että presidentti Tarja Halonen kirjoitteli tällä palstalla nimimerkillä Genio. Yritän löytää todisteet epäilykselleni.161Vitty et kännissä on kivaa olla...
jos ärrältä sais ostaa pikku "tötsyt" niin nyt ne ois paikallaan. Nyt on huyva fiilis:D Olin muuten lähellä paljastua tä861Nyt tuli taksi pihaan...
lähen deboilille pelaa super-pottia vai mikä se nyt oli.....ne kirjoittaa jotka elää!461