modelli tuli taloon!

(((NYT ALKAA BAILUT))) kaikki mielialalääkeiden sekakäyttäjä riisukaa vaatteenne ja menkää kadulle tanssimaan!

http://bit.ly/110iuVy

18

61

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Huoh modellin delirium tremensis alok taas

antakaa sille hammasmukillinen paraldehydiä 2h välein

• iso karvainen mies

Modelli on meikäläisen ukki-bitch D:

• Millä perusteella? Olen kyllä törmännyt kaikenlaisiin hulluihin, mutta teikäläisen fiksaatio on aivan omaa luokkaa.

• Teikäläisellä välähtää aina, vaika olis valtakunnallinen sähkökatkos.

• elisakettu

Täällä ei suvaita sellaista. Naapurit ovat hiljaista väkeä ja saattaisivat vetää nokkaan pähkinän poikineen.

Toisaalta taas, olen ulsoajettu jo etukäteen tästä ketjusta; koska en sekoita, en tanssi, en bailaa ja etenkin en tubeta.

No en kyllä ala alastikaan istumaan tässä näytön ääressä.

• Jokaisella on dilemansa, kannattais varmaan sunkin joskus heittää vapaalle......meikäläisen kalsarit lens just ikkunasta ulos.

• modelli kirjoitti:

Jokaisella on dilemansa, kannattais varmaan sunkin joskus heittää vapaalle......meikäläisen kalsarit lens just ikkunasta ulos.

Kukahan onnekas tai onneton nekin nappasi?

Enhän minä modelli ole koskaan vapaalla. Jos olisin, syytettäisiin liiallisuuksiin menemisestä. Niin villi mielikuvitus ei minullakaan ole.

Jäänkin teidän sekakäyttäjien yöhoitajaksi.

• elisakettu kirjoitti:

Kukahan onnekas tai onneton nekin nappasi?

Enhän minä modelli ole koskaan vapaalla. Jos olisin, syytettäisiin liiallisuuksiin menemisestä. Niin villi mielikuvitus ei minullakaan ole.

Jäänkin teidän sekakäyttäjien yöhoitajaksi.

Ei voi tietää....nyt lähtee 1..2..koo http://bit.ly/110pQZo

• Jee Jee
        modelli kirjoitti:

Ei voi tietää....nyt lähtee 1..2..koo http://bit.ly/110pQZo

Kiitos modelli ihan OK, mut ei aina näitä jumputtavia teknobiittejä.

Ei siellä kadulla ilman kalsareita ja muitakaan syyslumppuja tarkene bailata, ja keskellä viikkoa vielä.
        =((
        Huomauttaisin et jos mölyätte ulkona niin jossain tarpeeksi korvessa, ettei muiden yöunia häiritä.

Soitaisit jotain nättiä ja hempeetä vaikka välillä. =)

Se Kuningasidean seis maailma oli munkki. =))
        Taitaa olla niin et säkin olet jo sammahtanut, toivottavasti sisätiloihin. Ulos sammuneet ovat kohta alilämpöisiä.

Jos nyt kuulolla sattuisit oleen... niin mulla olis toivomus; jotain rautalanka musaa sellaist josta sä satut pitään...löytyiskö?

• Kaikki ok

Pitäkää hauskaa :D Lesboilu ei valitettavasti ole ihan henk. koht.mieltymyksiä, niin ihania ja rakastettavia ihmisiä kuin lesbot ja homot yleensä onkin.

Hyvää yötä, tylsästi :)

• Rosen ukko

Modellista on kuoriutunut samanlainen minä minä rakas minä- tyyppi kuin kempsusta. No,?ei ehkä ihan yhtä paha kuitenkaan, mutta melkein.

• Ensin oli modelli ja sitten vasta tuli tuo mainitsemasi gempsu, joka itseasiassa oli ihan ok jos vertaa palstan nykymenoon.

• puskaIisko
        modelli kirjoitti:

Ensin oli modelli ja sitten vasta tuli tuo mainitsemasi gempsu, joka itseasiassa oli ihan ok jos vertaa palstan nykymenoon.

joo sekäjäte on tietysti ihan ok jos ydinjätteeseen vertaa

• puskaIisko kirjoitti:

joo sekäjäte on tietysti ihan ok jos ydinjätteeseen vertaa

Sinäpå sen sanoit...olet mielestäni ollut joskus aikaisemminkin oikeassa, vaikka en olekkaan oivaltanut juontasi.

• ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
        modelli kirjoitti:

Sinäpå sen sanoit...olet mielestäni ollut joskus aikaisemminkin oikeassa, vaikka en olekkaan oivaltanut juontasi.

Modellilla alkoholin aiheeuttama aivokudksen rappeutiminen alkaaa jo ollaaa taaavallistaa vakavampaa. Ukkeli saa nimensä lääktieteelliseen termiin
        Aivoatrofia ml palsttiitis
        mm. Kiinassakin on jo kompuutteerialkoholisteille oma hoivakoti palliatiiviseeen saattohoitoon. Humaanisemmpi hoito on jo paarantunut paljon ajoista, kun
        oireenmukaisenaa hoitaona oli niskalaukaus

• dfsfdsfasaa
        ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:

Modellilla alkoholin aiheeuttama aivokudksen rappeutiminen alkaaa jo ollaaa taaavallistaa vakavampaa. Ukkeli saa nimensä lääktieteelliseen termiin
        Aivoatrofia ml palsttiitis
        mm. Kiinassakin on jo kompuutteerialkoholisteille oma hoivakoti palliatiiviseeen saattohoitoon. Humaanisemmpi hoito on jo paarantunut paljon ajoista, kun
        oireenmukaisenaa hoitaona oli niskalaukaus

Että minkälaista hoitoa saat alkoholismiisi?

Eikö se tehoa, kun tekstaat vahvassa humalatilassa palstalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      55
      3964
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      92
      2341
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      1992
    4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      22
      1783
    5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      26
      1541
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1516
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      15
      1182
    8. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1128
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      109
      1084
    10. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      79
      1042
    Aihe