modelli tuli taloon!

(((NYT ALKAA BAILUT))) kaikki mielialalääkeiden sekakäyttäjä riisukaa vaatteenne ja menkää kadulle tanssimaan!

http://bit.ly/110iuVy

18

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

      Huoh modellin delirium tremensis alok taas

      antakaa sille hammasmukillinen paraldehydiä 2h välein

    • iso karvainen mies

      Modelli on meikäläisen ukki-bitch D:

      • Millä perusteella? Olen kyllä törmännyt kaikenlaisiin hulluihin, mutta teikäläisen fiksaatio on aivan omaa luokkaa.


      • Teikäläisellä välähtää aina, vaika olis valtakunnallinen sähkökatkos.



    • Täällä ei suvaita sellaista. Naapurit ovat hiljaista väkeä ja saattaisivat vetää nokkaan pähkinän poikineen.

      Toisaalta taas, olen ulsoajettu jo etukäteen tästä ketjusta; koska en sekoita, en tanssi, en bailaa ja etenkin en tubeta.

      No en kyllä ala alastikaan istumaan tässä näytön ääressä.

      • Jokaisella on dilemansa, kannattais varmaan sunkin joskus heittää vapaalle......meikäläisen kalsarit lens just ikkunasta ulos.


      • modelli kirjoitti:

        Jokaisella on dilemansa, kannattais varmaan sunkin joskus heittää vapaalle......meikäläisen kalsarit lens just ikkunasta ulos.

        Kukahan onnekas tai onneton nekin nappasi?

        Enhän minä modelli ole koskaan vapaalla. Jos olisin, syytettäisiin liiallisuuksiin menemisestä. Niin villi mielikuvitus ei minullakaan ole.

        Jäänkin teidän sekakäyttäjien yöhoitajaksi.


      • elisakettu kirjoitti:

        Kukahan onnekas tai onneton nekin nappasi?

        Enhän minä modelli ole koskaan vapaalla. Jos olisin, syytettäisiin liiallisuuksiin menemisestä. Niin villi mielikuvitus ei minullakaan ole.

        Jäänkin teidän sekakäyttäjien yöhoitajaksi.

        Ei voi tietää....nyt lähtee 1..2..koo http://bit.ly/110pQZo


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        Ei voi tietää....nyt lähtee 1..2..koo http://bit.ly/110pQZo

        Kiitos modelli ihan OK, mut ei aina näitä jumputtavia teknobiittejä.

        Ei siellä kadulla ilman kalsareita ja muitakaan syyslumppuja tarkene bailata, ja keskellä viikkoa vielä.
        =((
        Huomauttaisin et jos mölyätte ulkona niin jossain tarpeeksi korvessa, ettei muiden yöunia häiritä.

        Soitaisit jotain nättiä ja hempeetä vaikka välillä. =)

        Se Kuningasidean seis maailma oli munkki. =))
        Taitaa olla niin et säkin olet jo sammahtanut, toivottavasti sisätiloihin. Ulos sammuneet ovat kohta alilämpöisiä.

        Jos nyt kuulolla sattuisit oleen... niin mulla olis toivomus; jotain rautalanka musaa sellaist josta sä satut pitään...löytyiskö?


    • Kaikki ok

      Pitäkää hauskaa :D Lesboilu ei valitettavasti ole ihan henk. koht.mieltymyksiä, niin ihania ja rakastettavia ihmisiä kuin lesbot ja homot yleensä onkin.

      Hyvää yötä, tylsästi :)

    • Rosen ukko

      Modellista on kuoriutunut samanlainen minä minä rakas minä- tyyppi kuin kempsusta. No,?ei ehkä ihan yhtä paha kuitenkaan, mutta melkein.

      • Ensin oli modelli ja sitten vasta tuli tuo mainitsemasi gempsu, joka itseasiassa oli ihan ok jos vertaa palstan nykymenoon.


      • puskaIisko
        modelli kirjoitti:

        Ensin oli modelli ja sitten vasta tuli tuo mainitsemasi gempsu, joka itseasiassa oli ihan ok jos vertaa palstan nykymenoon.

        joo sekäjäte on tietysti ihan ok jos ydinjätteeseen vertaa


      • puskaIisko kirjoitti:

        joo sekäjäte on tietysti ihan ok jos ydinjätteeseen vertaa

        Sinäpå sen sanoit...olet mielestäni ollut joskus aikaisemminkin oikeassa, vaikka en olekkaan oivaltanut juontasi.


      • ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
        modelli kirjoitti:

        Sinäpå sen sanoit...olet mielestäni ollut joskus aikaisemminkin oikeassa, vaikka en olekkaan oivaltanut juontasi.

        Modellilla alkoholin aiheeuttama aivokudksen rappeutiminen alkaaa jo ollaaa taaavallistaa vakavampaa. Ukkeli saa nimensä lääktieteelliseen termiin
        Aivoatrofia ml palsttiitis
        mm. Kiinassakin on jo kompuutteerialkoholisteille oma hoivakoti palliatiiviseeen saattohoitoon. Humaanisemmpi hoito on jo paarantunut paljon ajoista, kun
        oireenmukaisenaa hoitaona oli niskalaukaus


      • dfsfdsfasaa
        ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ kirjoitti:

        Modellilla alkoholin aiheeuttama aivokudksen rappeutiminen alkaaa jo ollaaa taaavallistaa vakavampaa. Ukkeli saa nimensä lääktieteelliseen termiin
        Aivoatrofia ml palsttiitis
        mm. Kiinassakin on jo kompuutteerialkoholisteille oma hoivakoti palliatiiviseeen saattohoitoon. Humaanisemmpi hoito on jo paarantunut paljon ajoista, kun
        oireenmukaisenaa hoitaona oli niskalaukaus

        Että minkälaista hoitoa saat alkoholismiisi?

        Eikö se tehoa, kun tekstaat vahvassa humalatilassa palstalle?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe