Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

134

  1. Itse olen 17-vuotias ja olen fanittanut mangaa että animea niin kauan kuin kuulin niistä.Animen seuranta alkoi lähes 10 vuotta sitten Pokémonin myötä ollessani 8-vuotias ja mangaan tutustuin ihan itse jo (syksyllä tulee täyteen) nelisen vuotta mesessä käymäni roolipelin kautta,kun olin tutustunut mesekamuuni,joka roolasi Dragon Ballin Piccoloa.

    Faniuttani ei huomaa ulkonäköni ja vaatetuksen perusteella,koska olen tällainen poikatyttö,mutta huoneestani kyllä huomaa,kun täältä löytyy mangaa,animea sekä muutama animejuliste ja fanart eli fanitaide.Perheeni,nykyiset ja entiset (luulisi ainakin) luokkakaverini sekä muutama kaverini tietävät luonnollisesti asiasta eivätkä ole erityisemmin kommentoineet asiaan,paitsi mummoni ja äitini ehkä sanomalla,että ostelen kaikkea turhaa mangaan viitaten. XD Tosin siihen on jo totuttu,että ostelen mangaa kuukausittain,joten äiti ja mummo eivät ole erityisemmin maininneet asiasta niin usein. B3 Ja lisäksi luokallani on pari,jotka lukee joko yhtä tai useampaa mangaa,joista toisesta kyllä huomaa jonkin verran vaatetuksensa ja parin reppunsa/laukkunsa perusteella,että hän "fanittaa" animea ja mangaa,mutta toisesta ei erityisemmin.

    Asia on nyt loppuunkäsitelty minun osaltani. Sayonara!!! \^w^