vinyylinkrahina
![]()
Hei! Olen intohimoinen soul- , funk- , r´n´b - ja diskomusiikin harrastaja. Ostan edelleen lähes kaikki levyni vinyyleinä, mistä johtuen minut tunnetaan tällä palstalla nimimerkillä Krahina. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
53
Kommenttia
80
Kehuja puuseelle
Aloin tuossa kuunnella Poussez!-yhtyeen levyä v:lta 1979. Yhtye lausuu nimensä selvällä suomenkielellä puuseeksi! Ihan 70202Dionne Warwick -elämänkerta
Tuli luettua Dionne Warwickin v. 2010 ilmestynyt omaelämänkerta "My life, as I see it". Dionne on toimittanut kirjan yhd0200Boogie nights - disco daze
Marketeissa on nyt myynnissä kokoelma-DVD Boogie nights - disco daze, joka on nauhoitettu livenä New Jerseyssä elokuussa0199Holland-Dozier-Holland radiossa
Scandinavian Weekend Radiolta tulee 5.12. klo 11-12 Holland-Dozier-Hollandin tekemää soulia. Ohjelma on kuunneltavissa m0184Rumer valloitti Levylautakunnan
Tänään Radio Suomen Levylautakunta antoi ohjelman historiassa ensimmäisen kerran täydet 30 pistettä Rumerin Aretha-biisi0183Teemalta sunnuntaisin
Olen sattumalta huomannut, että Yle Teemalta tulee sunnuntaisin klo 21 soul-elokuvia. Aiheina ovat olleet Mavis Staples0178Sanoma hankki radioasemia
Sanoma osti omakseen MetroFM:n, GrooveFM:n ja SuomiPopin. Pieni toivo virisi, että GrooveFM:n kohdalla tapahtuisi jonkin4165Sounds of the seventies
Yle Teemalla nähtiin 23.6. Sounds of the seventies-ohjelman jakso, jossa oli hienoja esiintymisiä, osa tosin playbackinä0163Muutama video
Tässäpä muutama kohtuullisen tuore musavideo. Tiffany T ´Zelle: That woman https://www.youtube.com/watch?v=AieKgOaOIwU0139Hyvä Suomi!
Viime aikoina on Suomessa levytetty aivan huippuluokan diskoa. Karri Koiran biiseihin Lähde mun kaa, Kaikki tai ei mitää0136Diskoa lyhytaalloilla 3.10.
Scandinavian Weekend Radiolla tulee 3.10. klo 2-3 ohjelma Diskon historia. Klo 3-4 jatketaan tauottomalla Disko- ja funk0116Solar saapui Youtubeen
Solar -tallin artisteilta on tullut runsaasti hyviä videoita Youtubeen, liekö takana yhtiön johtajan Dick Griffeyn taann0103Garage-videoita
Tässä pari linkkiä loistaviin garage-biiseihin: Ceybil Jeffriesin Open your heart http://www.youtube.com/watch?v=f_upYL30102