speeeed

speeeed profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Mitä? Häh? Tähän tarttis runoilla jotain mutta nyt ei runoratsuni hurjana laukkaa.. pegasokseni aina pa***aa haukkaa.;) Nooh.. jos kiinnostaa jutella niit näit nii nykäse hihasta. Skypekin löytyy mutta sen tiedot annetaan harkiten. Suosikkibändit/artistit: Kaikki menee mutta yleensä kuuntelen metalli bändejä Suosikkileffat: Alienit, hannibal, yksi lensi yli käen pesän jne.. kaikki mahdollinen menee kauhusta alkaen ja varsinkin jos seura on hyvää. Lempikirjat: Niitä on monia Vapaa-aikanani: lenkkeily koiran kanssa, autot, puutarha työt, nuotio illat ja kaikenlainen puuhastelu.. kaikkea mihin innostun. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: lappi Katson tv:stä mieluiten: C.S.I Kotieläimet: koira En pidä: pettämisestä, valehtelusta, selkään puukottamisesta, ainaisesta riitelystä, henkisestä/fyysisestä väkivallasta... Ruoka & juoma: Kaikki menee kun en ole ronkeli Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Työskentelen: Hevosvoimien herra ja työnantajan renki. Ase tai siviilipalvelus: PsPr 1.PsvK psv.aj. kait kaikille tää on selvää tekstiä Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Hakusanat: autot, autot, metalli, elämä, uinti, lenkkeily, koira

Liittynyt 17v sitten
0 aloitusta · 27 kommenttia
0w40 käy hyvin.
Olen itse autoasentajana ollut vuosia ja palkka on kuukaudessa juuri erittäin lähellä 1000e. Kuulostaa monesta uskomattomalta mutta näin on ja olen vielä merkkiliikkeessä töissä. Autoalalla ei asentajia arvosteta juurikaan ja palkkakin on sellainen että moni kokenut asentaja on vaihtanut alaa ja niin myös minä aion tehdä koska nälkäpalkalla en rupea enään kärvistelemään.