Vapaa kuvaus

Katson+tv:stä+mieluiten:+dokumentitKotieläimet:+KissaEn+pidä:+MaanantaiParhaat+matkakohteet:+Siperia,+Norja,+Italia,+Bulgaria,+UnkariKoulutus:+Valmistunut.Ammatti:+Tiede/teknologiaSiviilisääty:+SinkkuLapset:+En+oikein+tiedä.Hakusanat:+feedee,+lihotus,+bhm,+lihominen,+foodee,+fa,+gainer,+bbw(ihania+:),+ssbbw(ihania+:),+mutual+gainer.

Aloituksia

6

Kommenttia

141

1. Olen+aina+nauttinut+pyöreistä+pehmeistä+masuista+naisilla,+mielestäni+ne+ovat+ihania.+En+kuitenkaan+tiennyt+että+haluaisin+pyöreän+ison+mahan+itselleni.Aikaisemmin+minulla+oli+litteä+vatsa+ja+olin+normaalipainoinen.+Kaikki+kuitenkin+muuttui+kun+jäin+kävellessä+auton+alle.+Sääreni+ja+nilkkani+murtuivat.+Nilkka+sääri+leikattiin+mutta+en+saanut+varata+jalalla+kahteen+kuukautee+ja+kävelin+kepeillä.+Tuona+aikana+huomasin+että+aloin+syömään+herkkuja+koko+ajan+enemmän+ja+kahden+kuukauden+päästä+minulla+oli+pieni+pehmeä+maha.+Huomasin+että+aloin+leikkimään+mahalla,+hyväilemään+mahaa+entistä+enemmän.+Mahan+syöminen+täyteen+alkoi+tuntua+hyvältä,+kiihottavalta+ja+eroottiselta.+Päätin+kasvattaa+itselleni+pyöreä+pehmeän+mahan.+Olen+tahallisesti+lihottanut+itseni+normaalipainosta+>+ylipainoon.+Mahani+on+pyöreä+kumpu,+joka+on+alkanut+roikkumaan+hieman+minulle+on+myös+kasvanut+miestissit.Jätin+liikunnan+vähemmälle,+aloin+syömään+herkkuja+todella+paljon.+Syön+viikossa+paljon+suklaata,+kakkuja+pikkuleipiä+ja+pullaa.+Olen+laiskistunut+ja+minusta+on+tullut+huonokuntoinen+sohvaperuna.+Vuoden+aikana+painoa+on+tullut+lisää+18kg.+Olen+mielestäni+saanut+paljon+aikaan+yksin,+mutta+lihottajan+avulla+olisin+paljon+pulleammassa+kunnossa.Olen+tällä+hetkellä+sinkku,+unelmani+olisi+löytää+nainen+joka+pitäisi+ylipainoisista+miehistä+ja+pyöreästä+mahasta.+Vielä+ihanampaa+olisi+jos+nainen+auttaisi+minua+lihoamaan+ja+kasvattamaan+mahaani+isommaksi.+Mikäli+minun+lihottaminen+tapahtuisi+salaa+niin+se+olisi+vieläkin+parempi.Todellakin+nautin+lihomisesta+ja+itseni+lihottamisesta,+on+ihana+nähdä+kuinka+maha+paisuu+isommaksi,+pehmeäksi+ja+kuinka+vaatteet+jäävät+pieneksi.Sähköpostiin+saa+kirjoitella+myös+kaikki+lihottamisesta+ja+lihomisesta+kiinnostuneet.+Sama+kuin+käyttäjätunnus+suomi24.fi
  2. Olisi+ihana+löytää+lihottaja+nainen.+Siis+nainen+joka+tykkää+kun+miehen+maha+kasvaa,+paino+nousee,+vaatteet+jäävät+pieneksi+ja+miehen+tissit+paisuvat.Nainen+kannustaisi+miestä+syömään+koko+ajan+enemmän,+kasvattaisi+annoksien+kokoa+pikkuhiljaa+isommaksi,+vaihtaisi+miehen+vaatteet+salassa+isompiin+ja+palkitsisi+miehen+seksillä+kun+tämä+on+ahtanut+masun+aivan+täyteen.+Nainen+myös+pitäisi+huolen+että+mies+syö+koko+ajan+jotain+ja+on+mahdollisimman+laiska.Nainen+myös+seuraisi+miehen+lihomista+säännöllisillä+punnituksilla,+mittaisi+masun+kasvua+ja+pitäisi+päiväkirjaa+painosta+++mahan+kasvusta.Edellä+mainitun+kaltainen+nainen+olisi+ihana+löytää.