Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
toivonliisa
profiilit
toivonliisa
toivonliisa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
233
Kommenttia
1173
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ihailtavaa! "Hiljaisessa vedessä kalatki ui" Sielä sen aidon rakkauden ken vain, oven sydämeen saa - auki tomppa2006 *hymy* tätä lukiessa heräs sulosen sulosta ihan , kiitos..Liisa
21.04.2009 08:39
Syvältä nousee se kirkkain vesi. Ei siihen sekoittua voi - se vesi virtaa sydämessä särkyneessä. halausm tutun veden ääreltä Sinut sen laulua kuunnellu siinä laulussa sataa sydämen multaan syvään Huokaan ystävä voimia uuteen päivääs. Kauniisti rakkautes sanoiks puet, kiitos.Liisa
21.04.2009 08:35
Katseen teitä näkee miten on taas kylmän ote jättänny jälkensä. Odotus se ei nuku etsii taivaalta tähdistä ja kuusta -"Näetkö - Minun rakkaani" - Sydän pitkin käsin halaa taivasta ja noita myrskyn kestäneitä metsän puita. MURUKULTA Kaipuuta mi kipuaa alhaalta ylös asti "IKKUNAN LUONA"..syntynyttä , kiitos. Auringon helmat kylmä tuuli niitä hulmuttelee jospa jo huomenna lämmin käsi koskettais, hymyn kera..Liisa
21.04.2009 08:21
Onhan se luotu soimaan kielet odottaa - kosketusta ja vain rakkaan - taitais lauluks luomaan. Nyt yksin kun katselen joka kevät linnut saapuu ja he löytää toisensa mite se minuun koskee. Sain elää aidon kyyhöttelyn me oltiin kuin nuo linnut. Se läheisyys täydensi siihen viimeisen aamuun. padme amidala kaunis kiitos pitkästä pulppuavasta ajatustes virrasta. On taas uus kevät saapunnu ja linnut sen myötä. Oi sitä kiihkeää taikaa mikä linnuillaki on. Kyyhöttelevät lauluillaan toisiaan pukee, meillä on toisemme, huokaus.
21.04.2009 08:10
Lämmittää kylkiluutaki saa siinä lähellä lämpimässä. Eihän sillon mitään puutu yhteen kun kuulumme. diinaliin1 Aihe sydäntäni syvältä koskettaa katsellessa lintuja neki kaksittain. Sinulle lämmin kiitos sanoistasi ja aurinkoista kevättä se aivan kohta on läsnä...Liisa
21.04.2009 07:56
*Hymy* Eikös mahuttas kyyhottelemään sulassa sovussa? Läheisyyski miten seki lämmittäs siipiämme. Tuosta "tunnelma" se minulle aika tärkeää, sillä ylös vois lentoon nousta. Uutinen sepelkyyhkyset kurnuttelee seunustallani löytäneet pesän paikan köynnöshortenssiastani. Ihanaa sain lähelleni seurattavaa, kaksi onnellista lasta. Sinulle heränneitä kukkia poimin , kiitokseksi. Aurinkoista tietä täältä sinne linnun lauluineen.
21.04.2009 07:51
Lentää jotsen pariki siivet ilmaa halkoo yhteinen on määränpää. Tuota katsellen ja miten onkaa kaunista yhdessä elää. jassumarketta läheisyys on puhetta sillonki kun ei puhuta mitää. Sinulle vierailustas sanoistas jotka jätit, kiitos Aurinkoista uutta aamua , linnut laulaa..Liisa
21.04.2009 07:38
Aamuhalin paikka sanas niin lämmittää. Virtaa sydämissä asti virrassa kuunneltu - itkuaki rakkauden tähden. Ihmeellistä tekoa tunteitten sanoitusta soida ja kuulla saa vastakaikua "SINULLE!" Eikös mee oltaskii ja kyyhöteltäs ei ois mihinkää kiire. halusm näin aamuun tunnelmointiini Sinulle ja kiitos eilisestä aivan ihanasta ..*hymy*...Liisa
21.04.2009 07:32
tomppa2006 Auringon uskollisuus taas noussu aamukahvin kera kiittelemään tuun. Tuota kylkiluuta, kun eilen se jäi ajatusta tekemään. Sen voi niinki ymmärtää, miten tarvitsemme toisiamme? Pieniki jäsen tarpeellinen ei vähättelyä. Miten se rakkaus onkaa huomioinu, kylkiluunki ja sille paikan suuren tehtävän. Taas olen suuren edessä ja kasvojen aamupesu. Sinun päivääs nousevaan lämmin kiitos kera lintujen laulun...Liisa
21.04.2009 07:25
ruusu-kielo Tämmöstä nyt tänä aamuna koin katsellessa aamuista luontoa. Alastomuus riisuttu kuin elämä, itkuvirsien aikaa - ollu. Sinulle lämmin kiitos sydämes lämpöä sanoissas pulppuaa. Täälä jo sinivuokkoja kukassa kevättä ei sitäkää estää voi, se nousee ja meki saamme nousta. Ilahdutit kiitos ystävä....Liisa
18.04.2009 17:52
Vie hetkiin elää uudelleen esiin nousee käy niitä yhteisen elämän filminauhaa. halausm Suru avaa syvät vedet on tunne, minä hukun. Sydämessä on se suurin kyynelten meri, ei sillä näy ei oo rantoja. Samaistun suruntielle olen sen käyny, voimia sydämelles rakkaudella..Liisa
17.04.2009 20:42
Viimeks näin toissa päivänä yhdessä olleet 50v kiire se oli jo poissa helyttävää katsella. Rakkaus ylä ja alamäkeen olet kysymässä tuota "Tärkein lupaus" Minänoita lupashan rakas kaikissa vaiheissa kiitos runos *¨hymy* läsnä...Liisa
17.04.2009 20:14
Vaikka fiilis niin valtaa karkeloon vie atfosvääreihinsä missä tila painoton. Saundeja ilmoille helää rakkaus lääkettä on sydämen. tomppa2006 Sinulle kiitosta kun tykkäsit *hymyä* iltaas..Liisa
17.04.2009 19:59
Minäki eilen ja kuljin tutun polun siinä hiljaa mietin miten raskas on ollu tämä tie. Rakkaan menetys koskee syvintä vie aikaa paljon ennekuin voi kulkea sydän tyyntyneenä. "VANHAPOLKU" Sinne kummulle on hyvä mennä ja rakkaudella muistella äitiä ja muita pois nukkuneita rakkaitamme. tomppa2006 on hyvä sanoiks pukea tunteitaan ollaan sukupolvien ketjussa ja elämme nyt meille uskottua osaa. Sinulle toivotan hyvää viikonloppua..Liisa
17.04.2009 16:50
Yks tapa puhua
niitä tunteita joita ei voi
sanoiks pukea.
Samoin koin kun rakas sanoi
sanoi vähän
sanoissa oli niin paljon.
Kyynelten tiet
matkassamme kulkee ja
aurinkoisissa päivissä ja
silloin sataaki rankasti
kun tummat pilvet peittää taivaan
padme amidala
On hyvä sydän herkkä alkaa soida
kiitos runos , rakastakaa toisanne.
Hyvää viikonloppua ...Liisa
17.04.2009 10:18
Alastonta herkkää oksaa keinuttaa ja
sille aivan kohta avaa monen monta
hiirenkorvaa kuulevaa nauravaa.
Saa sydän yletä valoon ja
iholla auringon säteet tanssii.
Kevät pukee senkin pienimmänkin
kauniiseen kesäpukuun.
dolan
ja meidätki eikös
hiirenkorva vihreeseen
*hymy* ainaski jo heränny , kiitos keväästä
kuiskivasta runostas, hyvää viikonloppua. Liisa
17.04.2009 10:08
Sinäki Minänoita
Tulit ja ilahdutit kiitos.
Pyrähdellääs kohta kesään ja
lämpimiin vesiin kuin pääskynen
pyrstöään kastelee.
Sinulle sinne ja hyvää viikonloppua
aurinkoista mieltä *hymy*..Liisa
17.04.2009 10:02
Olen jo ollu huolestunnu
onko joku Sinut vieny?
kaaru ystävä
Ihanaa ett ilmestyit ja
saundia hetken kuuntelit.
Muista sielä jossain,
elämän tarjottimella,
tuus kurkkaamaan.
Minäki kohta ja otan ja
suunistan vesien äärelle
uin koko kesän.
Keväistä mieltä teilles...Liisa
17.04.2009 09:57
Minä jo meinasin kaataa tämän laulupuun.
Ihan aukes yks jo silmu innostuu lauluun.
MURUKULTA
Oi katsot ja jotaki näät
sieläkös sataa lunta, oisko see vanhan surma.
Kiitos sanoistas ne lämmittää,
antoisia hetkiä päiväs retkiin..Liisa
17.04.2009 09:52
Paikoillaan kyyhöttelee
koska avautuu sydämen kukkanen.
MURUKULTA
O"JOTAIN TÄRKEÄÄ"O
Siemen kätkettynä syvään multaan juurtuu,
esiin nousee ja hymyilee.
Herkän kauniin runon sivel esiin loihtinnu.
Ilo sain taas kulkea ajatustes tiellä ja
mä näin sielä asuu "sydän" kiitos.
Minä olen tuota pilvistä taivasta katsellu ja
toivonnu yhtä auringon sädettä,alas leijuiki
pari lumihiutaletta kylmää alas viskoo.
Kevät kuiskii sen myötä hyvää viikonloppua..Liisa
17.04.2009 09:46
21 / 59