toivonliisa

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
233
Kommenttia
1173
- LauluaMeren kuulla, ei ruikuttavaa, syvyys alla, aalloilla tilaa. Säveliks, ei rannat lyö, ei satuta sanoittamasta. Janoan81277
- Usvalintukevyt harso ylläs lennät pois päivän tieltä kevyt harso ylläs laskeudut alas tyyneen iltaan kevyen peiton lailla lepää21006
- Sokeri suussa sulaaTuosta rakkaudesta siitä sitä aiheita riittää Pilvet lakasee taivaalta vain aurinko paistaa Ilmankos sitä leijailee e6769
- SilikkiäKu oikein alan syvästi taas ja taas - aatteleen see mikä niin minnuun syvältä tekee vaikutuksen Ku päältäpäin oot semmo8616
- Silimään pistääOn see vaan kummaa eikös ookki Tuotaki kinttupolokua ku kulukee Niin eikös vaan silimään jää Ootahan kohta oon siin s21587
- TähänkiYö saatteli meidät, me taas me ollaan, rakastuneita. Uus päivä syntyi yön sylissä hellien aamu silmät avas, katse niin10553
- 8514
- Hiljaa päätin ollaEihän nyt kaikkea sentäs ääneen tarttis. Niinpäs sisäistä hiljaista koko päivän iltaan oon kantannu. Mitähän nyt oon ka26479
- En SinuaEi vaikka niin haluat anelet siipiäs räpyttelet katsot silmiini niin anelevasti. Laske minut lentoon! Katso nyt näytän14453
- TienhaaraKuin kaks maailmaa on rakkaus, viha. Vihanpuut suuriks kasvaneita, oksansa laajalle metelöivinä sikiäville poikasilleen14445
- Voi rakasTässä kynnyksellä näkee tässä on niin hyvä olla Elämäni hiihtäjä Sinä korpihiihtäjäni hiihdät pitkin rauhallisin vedoin9445
- Hiljaisuuden rannatMietteissäin hiljaisuuden rannoilla, sydän sykkivä pien. Niinkös se onki, hiljentynny pesä, hiljentyneenä elää. Elää s4445
- MonestaOvesta yhtaikaa sisään, ulos. Vetää imuun litistää itteään vasten. Suuta vasten painaa sanojen oven sulkee.15427
- Elämäni vyyhtiSinä jaksoit ylös nousta, vaikka on niin pimeää. Sinä käsiis otit, elämäni vyyhdin ja aiotko? Herään tunnen aiotko vyyh12422
- Ensilumi,,,ensirakkausValkoinen puhdas, kuin ensirakkaus. Alas leijailee, alastomaan poveen. Ensirakkaus satoi viattomaan * sydämeen* Sateest6413
- Samaan paikkaanHän taas saapuu, askel painaa, alle vanhan puun, penkille painautuu. Hän tullut aina samaan aikaan, laskeutuu istumaan21411
- HeräsimmeTässä meidän kynnyksellä kyyhötellään vierekkäin ja heräävää kevään laulua kuunellaan. Hivuttelen lähelles mihis see oi12410
- Suomalainen miesLaulujen syntyseutujen joitten aiheet istui soilla käkkärämäntyisillä mäen nyppylöillä. Hopeisen rajan ajan sammaloit6408
- Harmaa hapsiMiten hauras olemukses, katsees lämmin valo, katsees puhuu. Ei ett itse puhu paljookaa, vaellat hitain askelin, elämäs8405
- LeskenlehtiKevätlintuna lennellen - laulellen rakkaan piilopaikan - luona linnuntie vain - sinne Taittunnuhan on talven - niskahir6397