toivonliisa
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
233
Kommenttia
1173
Laulua
Meren kuulla, ei ruikuttavaa, syvyys alla, aalloilla tilaa. Säveliks, ei rannat lyö, ei satuta sanoittamasta. Janoan81254Usvalintu
kevyt harso ylläs lennät pois päivän tieltä kevyt harso ylläs laskeudut alas tyyneen iltaan kevyen peiton lailla lepää2922Sokeri suussa sulaa
Tuosta rakkaudesta siitä sitä aiheita riittää Pilvet lakasee taivaalta vain aurinko paistaa Ilmankos sitä leijailee e6611Silikkiä
Ku oikein alan syvästi taas ja taas - aatteleen see mikä niin minnuun syvältä tekee vaikutuksen Ku päältäpäin oot semmo8598Silimään pistää
On see vaan kummaa eikös ookki Tuotaki kinttupolokua ku kulukee Niin eikös vaan silimään jää Ootahan kohta oon siin s21568Tähänki
Yö saatteli meidät, me taas me ollaan, rakastuneita. Uus päivä syntyi yön sylissä hellien aamu silmät avas, katse niin10531- 8496
Hiljaa päätin olla
Eihän nyt kaikkea sentäs ääneen tarttis. Niinpäs sisäistä hiljaista koko päivän iltaan oon kantannu. Mitähän nyt oon ka26460En Sinua
Ei vaikka niin haluat anelet siipiäs räpyttelet katsot silmiini niin anelevasti. Laske minut lentoon! Katso nyt näytän14427Voi rakas
Tässä kynnyksellä näkee tässä on niin hyvä olla Elämäni hiihtäjä Sinä korpihiihtäjäni hiihdät pitkin rauhallisin vedoin9427Hiljaisuuden rannat
Mietteissäin hiljaisuuden rannoilla, sydän sykkivä pien. Niinkös se onki, hiljentynny pesä, hiljentyneenä elää. Elää s4421Tienhaara
Kuin kaks maailmaa on rakkaus, viha. Vihanpuut suuriks kasvaneita, oksansa laajalle metelöivinä sikiäville poikasilleen14415Samaan paikkaan
Hän taas saapuu, askel painaa, alle vanhan puun, penkille painautuu. Hän tullut aina samaan aikaan, laskeutuu istumaan21388Monesta
Ovesta yhtaikaa sisään, ulos. Vetää imuun litistää itteään vasten. Suuta vasten painaa sanojen oven sulkee.15386Heräsimme
Tässä meidän kynnyksellä kyyhötellään vierekkäin ja heräävää kevään laulua kuunellaan. Hivuttelen lähelles mihis see oi12384Suomalainen mies
Laulujen syntyseutujen joitten aiheet istui soilla käkkärämäntyisillä mäen nyppylöillä. Hopeisen rajan ajan sammaloit6383Harmaa hapsi
Miten hauras olemukses, katsees lämmin valo, katsees puhuu. Ei ett itse puhu paljookaa, vaellat hitain askelin, elämäs8381Leskenlehti
Kevätlintuna lennellen - laulellen rakkaan piilopaikan - luona linnuntie vain - sinne Taittunnuhan on talven - niskahir6379Ensilumi,,,ensirakkaus
Valkoinen puhdas, kuin ensirakkaus. Alas leijailee, alastomaan poveen. Ensirakkaus satoi viattomaan * sydämeen* Sateest6378Elämäni rakkaus
Sanat ajatukset - varjokuvia Esiin tuomaan - luomaan Elämän monet koskettimet - soitoissaan Soineet sulavin siivin Kevä6368