Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Mä+en+ole+koskaan+kokeillut+kreppirautaa+:D+Oliskohan+syynä+se,+että+kasarilla+permikset+teki+mulle+niin+tiukat+kiharat+(villakoira-look),+että+ajattelin,+että+se+riittää..Kyllä+mullakin+90-luvulla+joskus+tuli+keltaiset+raidat,+syytä+en+tiedä..🤔Olaplex+laitetaan+vaaleiden+raitojen+yhteydessä+ja+se+estää+hiusten+"hamppuuntumisen".+ja+huonoon+kuntoon+menemisen.+Mulla+sen+verran+hento+suomalainen+hiuslaatu,+että+koen+tärkeäksi.+Turhan+hintavaa+kyllä,+eikä+tehdä+joka+kampaajalla.Kaikkein+eksoottisin+on+kai+punatukka,+sellainen+porkkanapää-pisamanaama,+ei+tällainen+välimalli+mitä+itse+olen.(Tässä+olikin+pari+sähkökatkoa+välissä,+eikä+mun+vastaus+ollut+tullut+näköjään)
  2. Juu,+tunnistin+:D
  3. Parasta+ovat+aloitukset,+joissa+kehitetään+joku+tilanne,+ja+kysytään,+miten+toimisit+tässä+tilanteessa.+Jos+tilanne+on+joku+ihan+uudenlainen,+jota+ei+ole+koskaan+kokenut,+sen+parempi.+Voi+alkaa+pyöritellä+skenaarioita,+miten+itse+toimisi+:)Hyvää+on+myös++se,+että+täällä+tapaa+hyvinkin+erilaisia+ihmisiä,+mitä+irl++tuttavapiiriin+kuuluu.++Siksi+pääsee+venyttämään+sitä+ymmärrystään+tai+toteamaan+omat+rajansa.+Vaikka+tätä+pidänkin+viihteenä,+kuten+joku+pitäisi+vaikka+ristisanojen+tekemistä+tai+tietokonepelien+pelaamista,+pelien+tapaan+tässä+on+sosiaalinenkin+puoli.+Ja+myös+käytännön+puoli.+Kirjoitan+työkseni+ja/tai+harrastuksekseni+juttuja,+jotka+eivät+useinkaan+kosketa+akuutisti+omaa+(tylsää)+elämääni.+Täällä+voi+halutessaan+mennä+henkilökohtaisemmallakin+puolelle,+anonyyminä,+mikä+sekin+tuo+vapautta.+Eri+asia+sitten,+kiinnostaako+ketään,+mutta+se+on+lukijoiden+ongelma,+ei+mun:D+Sekin+puoli+täällä+on,+mitä+joku+edellä+mainitsikin,+että+täältä+voi+myös+ammentaa+inspiraatiota+luovempaan+kirjoittamiseen.++Väkisinhän+jonkun+oikean/keksityn+kirjoittajan+ajatus-+tai+käyttäymismallit+voivat+jäädä+palstalta+takaraivoon+muhimaan+ja+siirtyä+johonkin+fiktiiviseen+tekstiin+jossain+muodossa.+Samoin+kuin+joku+keskustelu+kahvilassa+viereisessä+pöydässä,+josta+kuulee+vain+osan,+eikä+tiedä+koko+totuutta,+mutta+siihen+voi+ympärille+kehittää+oman+todellisuuden.Ja+täällä+voi+olla+jopa+sopivasti+sosiaalinen,+sen+verran+kuin+viitsii/jaksaa:)+Kun+ei+jaksa,+voi+kirjoitella+vastauksia+gallupeihin+(joita+tällä+palstalla+on+harmittavan+vähän)+.+Se+onkin+jo+aika+lähellä+sitä+ristisanatehtävää:)+Yksinäistä+pähkäilyä.Itse+en+nykyään+tee+aloituksia,+varsinkaan+rekattuna,+koska+se+vaatisi+jo+paneutumista+ja+suurempaa+sosiaalisuutta.++Mutta+sellainenkin+aika+joskus+oli.+Että+siihen+oli+aikaa+ja+halua.