Miltä näytit

Anonyymi

Kolmekymppisenä?

Tässä tulee vanha stara läpi elämän
Mä muistan viisikymmen-luvun joka iskelmän
Jo silloin opin temput joita täällä tarvitaan
Mä pääsin miesten tavoille jo aikanaan

Mä oon kolmekymppinen, oon kolmekymppinen
Takana on luja putki rilluvuosien
Olen kolmekymppinen, kolmekymppinen
En oo enää sinisilmäinen, oon kolmekymppinen

52

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuoremmalta, naisemmalta, ihan erilaiselta.

    • Ihan vitun kuumalta ja komealta. Eli olen kolmikymppinen :D

    • Anonyymi

      Samalta kuin nyt. Ainoastaan hiukset oli tummat, nyt olen blondi. Katselin juuri peilistä niin ihmeen vähän elämä muuttaa lähes30 vuodessa.

      • Anonyymi

        Oletko mues?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko mues?

        Siis: oletko mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis: oletko mies?

        Nainen.


      • Anonyymi

        Näytit mun unelmien tyttöystävältä.

        Harmi et oot nykyään blondi.


      • Punapää silloin? Etkö enää?

        Harmi.


      • JustJust kirjoitti:

        Punapää silloin? Etkö enää?

        Harmi.

        Semmoinen hiusten väri, kun tuossa mun profiilikuvassa. Suht tuore kuva kuitenkin. Oikea hiusväri on vaalea, jossa vähän punertavaa. Nykyään mulla on vaaleat raidat, kuten kuvassa, se vaalentaa vähän lisää. Punapää olin kyllä n. 22-32 vuotiaana ja 40 ikäisenäkin vielä pariin otteeseen noin puoli vuotta. Mutta nykyään hiusvärit (vaaleata raita-ainetta lukuunottamatta) ärsyttää ihoa. Siksi luonnollisempana mennään. Sitä paitsi huomasin viimeksi, että punainen väri vähän vanhentaa tässä iässä, vaalea tuo enemmän valoa kasvoille:)

        Mieheni on kyllä mennyt aikanaan yksiin punapään kanssa. Koska alettiin seukata jo ysärillä. Saa nyt tyytyä kohtaloonsa. Toisaalta vaihtelua hänelle olla välillä blondin kanssa:D Oikeasti hänkin kyllä tykkää nykyään tästä väristä enempi.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Semmoinen hiusten väri, kun tuossa mun profiilikuvassa. Suht tuore kuva kuitenkin. Oikea hiusväri on vaalea, jossa vähän punertavaa. Nykyään mulla on vaaleat raidat, kuten kuvassa, se vaalentaa vähän lisää. Punapää olin kyllä n. 22-32 vuotiaana ja 40 ikäisenäkin vielä pariin otteeseen noin puoli vuotta. Mutta nykyään hiusvärit (vaaleata raita-ainetta lukuunottamatta) ärsyttää ihoa. Siksi luonnollisempana mennään. Sitä paitsi huomasin viimeksi, että punainen väri vähän vanhentaa tässä iässä, vaalea tuo enemmän valoa kasvoille:)

        Mieheni on kyllä mennyt aikanaan yksiin punapään kanssa. Koska alettiin seukata jo ysärillä. Saa nyt tyytyä kohtaloonsa. Toisaalta vaihtelua hänelle olla välillä blondin kanssa:D Oikeasti hänkin kyllä tykkää nykyään tästä väristä enempi.

        Mikä sun ihan oma väri on, jos saa udella? :)


      • JanK kirjoitti:

        Mikä sun ihan oma väri on, jos saa udella? :)

        Eli se on se punertavan vaalea. Mulla on muuten tuossa kuvassa oma väri, mutta oman värin joukossa vaaleita raitoja. Kun laitan niitä, väri näyttää kokonaisuudessaan vaalealta. Jos en laita mitään, väri on punertava, mutta silti enemmän vaalea kuin ruskea. En tykkää yleensä pitää ihan sitä pelkkää omaa väriä siksi, koska silloin hiukset menee pitkin päätä. Raidoilla ne on paksumman oloiset.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Eli se on se punertavan vaalea. Mulla on muuten tuossa kuvassa oma väri, mutta oman värin joukossa vaaleita raitoja. Kun laitan niitä, väri näyttää kokonaisuudessaan vaalealta. Jos en laita mitään, väri on punertava, mutta silti enemmän vaalea kuin ruskea. En tykkää yleensä pitää ihan sitä pelkkää omaa väriä siksi, koska silloin hiukset menee pitkin päätä. Raidoilla ne on paksumman oloiset.

        Tai noin kampaaja sen on määritellyt. Kuvassa mun hiusten tummimmat kohdat on sitä mun aitoa väriä. Tosin kesällä sekin aina auringossa vaalenee.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tai noin kampaaja sen on määritellyt. Kuvassa mun hiusten tummimmat kohdat on sitä mun aitoa väriä. Tosin kesällä sekin aina auringossa vaalenee.

        Eli melko vaalea ihan luonnostaan, raidat on kivat. :)


        Mun hiukset on nykyään jo tummemmat, vaaleanruskeet. Mutta oli vielä päälle parikymppisenä tällaiset sekaväriset, vaaleat kuitenkin. Näissä on täysin oma värinen vielä värjäillyt hiuksia tuon ikäisenä, mitä kuvassa olen. Enkä nytkään värjää. Ihan naturellina mennää.

        Ja lapsena oli vielä vaaleammat, Vaahteramäen Eemelitkin.

        https://aijaa.com/HWZ0O6

        Vähän suttasin naamaria. :)

        Mut vaalennus värjää keltaiseksi. Eikö se meinaa, että punapigmenttiä on omassa hiuksessa?:/


      • JanK kirjoitti:

        Eli melko vaalea ihan luonnostaan, raidat on kivat. :)


        Mun hiukset on nykyään jo tummemmat, vaaleanruskeet. Mutta oli vielä päälle parikymppisenä tällaiset sekaväriset, vaaleat kuitenkin. Näissä on täysin oma värinen vielä värjäillyt hiuksia tuon ikäisenä, mitä kuvassa olen. Enkä nytkään värjää. Ihan naturellina mennää.

        Ja lapsena oli vielä vaaleammat, Vaahteramäen Eemelitkin.

        https://aijaa.com/HWZ0O6

        Vähän suttasin naamaria. :)

        Mut vaalennus värjää keltaiseksi. Eikö se meinaa, että punapigmenttiä on omassa hiuksessa?:/

        Aika samoissa sävyissä sullakin hiukset tuolloin kuin itsellä noin kakskymppisenä, itsellä hieman punertavampi:) Meillä taitaa olla aika tyypillinen suomalainen väritys, lapsena pellavapää, vanhemmiten tummempaa, vähän punertavampaa tai sitten ruskehtavampaa:) Vaan ulkomailla sekin on varmaan eksoottista. Siniset silmät ja vaaleahko tai punertava tukka.

        En ole koskaan vaalentanut hiuksiani kokonaan, enkä uskalla varmaan niin koskaan tehdäkään. Värjännyt/värjäyttänyt punaiseksi kokonaan kyllä. Periaatteessa vaaleat raidat poistaa hiuksista värin, sikäli vaalennusaineen ei pitäisi tehdä keltaiseksi, vaan pikemminkin valkoiseksi. Mutta sitten on niitä vaaleita värjäysaineita, niissä on kellanvärisiä ja punertavia. Sellaisiakin joskus laitettu, mutta nykyään itselle ei tosiaan sovi värjäys, ainoastaan tuo vetyperoksidi raidoissa. Senkin annan kampaajan tehdä. Ja siihen olaplex-hoidot päälle, ettei hiukset liikaa kärsi.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Aika samoissa sävyissä sullakin hiukset tuolloin kuin itsellä noin kakskymppisenä, itsellä hieman punertavampi:) Meillä taitaa olla aika tyypillinen suomalainen väritys, lapsena pellavapää, vanhemmiten tummempaa, vähän punertavampaa tai sitten ruskehtavampaa:) Vaan ulkomailla sekin on varmaan eksoottista. Siniset silmät ja vaaleahko tai punertava tukka.

        En ole koskaan vaalentanut hiuksiani kokonaan, enkä uskalla varmaan niin koskaan tehdäkään. Värjännyt/värjäyttänyt punaiseksi kokonaan kyllä. Periaatteessa vaaleat raidat poistaa hiuksista värin, sikäli vaalennusaineen ei pitäisi tehdä keltaiseksi, vaan pikemminkin valkoiseksi. Mutta sitten on niitä vaaleita värjäysaineita, niissä on kellanvärisiä ja punertavia. Sellaisiakin joskus laitettu, mutta nykyään itselle ei tosiaan sovi värjäys, ainoastaan tuo vetyperoksidi raidoissa. Senkin annan kampaajan tehdä. Ja siihen olaplex-hoidot päälle, ettei hiukset liikaa kärsi.

        Oli kreppirautakin muotia tuohon aikaan. :)

        Mulla kampaajat nimenomaan sanoneet, että vaalennus ei onnistu, kun vetää kellertäväksi. Mutta sitten niillä konstit on, kun harmaaksikin ne hiukset saivat.

        En ymmärrä niistä mitään. Toistan vaan kuultua. :D

        Olaplex? Mikä? :D

        Hassua ajatella olevansa eksoottinen yhtään missään. Mutta niin kai se on, että vaaleat sinisilmät on aika pieni porukka pallolla.


      • JanK kirjoitti:

        Oli kreppirautakin muotia tuohon aikaan. :)

        Mulla kampaajat nimenomaan sanoneet, että vaalennus ei onnistu, kun vetää kellertäväksi. Mutta sitten niillä konstit on, kun harmaaksikin ne hiukset saivat.

        En ymmärrä niistä mitään. Toistan vaan kuultua. :D

        Olaplex? Mikä? :D

        Hassua ajatella olevansa eksoottinen yhtään missään. Mutta niin kai se on, että vaaleat sinisilmät on aika pieni porukka pallolla.

        Mä en ole koskaan kokeillut kreppirautaa :D Oliskohan syynä se, että kasarilla permikset teki mulle niin tiukat kiharat (villakoira-look), että ajattelin, että se riittää..

        Kyllä mullakin 90-luvulla joskus tuli keltaiset raidat, syytä en tiedä..🤔

        Olaplex laitetaan vaaleiden raitojen yhteydessä ja se estää hiusten "hamppuuntumisen". ja huonoon kuntoon menemisen. Mulla sen verran hento suomalainen hiuslaatu, että koen tärkeäksi. Turhan hintavaa kyllä, eikä tehdä joka kampaajalla.

        Kaikkein eksoottisin on kai punatukka, sellainen porkkanapää-pisamanaama, ei tällainen välimalli mitä itse olen.

        (Tässä olikin pari sähkökatkoa välissä, eikä mun vastaus ollut tullut näköjään)


    • Kolmekymppisenä olin tyylikäs silmälasikasvo, jota jotkut ihailivat. Nykyään olen edelleenkin tyylikäs silmälasikasvo, ja jotkut jopa pitävät minusta.

      • Ja kun kohta joku kuitenkin kysyy, oliko minulla samat silmälasit kolmekymppisenä kuin nykyäänkin on, niin vastaan: Ei todellakaan samat.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Ja kun kohta joku kuitenkin kysyy, oliko minulla samat silmälasit kolmekymppisenä kuin nykyäänkin on, niin vastaan: Ei todellakaan samat.

        Varmaan saanut ekat silmälasit jo pienenä, oi oi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan saanut ekat silmälasit jo pienenä, oi oi.

        Minä sain vasta 25-vuotiaana.


    • Anonyymi

      Too fuck’n hot to handle! Armed and dangerous, hirmuinen kissa siis 🐆

    • Anonyymi

      Varmaan ihan vitun rumalta kuten luultavasti aina ennenkin kun en ole naisille kelvannut. Nythän en ole enää kolmekymppinen vaan jo pian 32 eli ihan helvetin vanha pieru jo.

      KilttiMies89

      • Anonyymi

        Minä en ainakaan ole vanha. Vasta 58v.


    • Anonyymi

      Mehua ja melankoliaa illan virkeydeksi.

    • Anonyymi

      niin melatoniini, tabletit.

    • Anonyymi

      Mehua ja melatoniinia siinä hyvä iltapala.... joku juttu oli veljenkin kanssa että siinäpä hyvä iltapalleroinen.

    • Anonyymi

      Ei mitään muistikuvaa eikä edes käsitystä mikä vuosi silloin oli.

      Hyvä kun muistan mitä aamulla tein, sitäkin joutuu pinnistelemään. En muista juuri mitään omasta elämästäni, risaisia välähdyksiä vaan joskus putkahtaa.

      Skitsofrenian aiheuttama dementia👍

    • Anonyymi

      Nuo melatoniini-jutut voivat auttaa unien tulemiseen ja jne.... noniin mutta kyllä itse jonkun apteekkari-naisen kanssa juttelin asiasta, että niin joillekin ihmisille voi toimia hyvinkin tuollaiset.

      • Anonyymi

        Oon kans kuullut.

        Mut itseasiassa en haluakkaan muistaa mitään.

        Kevyemmällä kuormalla pääsee nopeampaa👌


    • Anonyymi

      Jotkut eivät muutu paljon vanhuksinakaan, katsokaa elokuva Valley Girl, taitaa olla aivan ensimmäinen Nicholas Cagen juttuja.

      • Totta, jotkut sitten muuttaa tarkoituksellakin paljon lookkiaan. Jotkut vaan vanhenee myös rajusti.


      • JanK kirjoitti:

        Totta, jotkut sitten muuttaa tarkoituksellakin paljon lookkiaan. Jotkut vaan vanhenee myös rajusti.

        Minusta Tom Cruise säilyi pitkään samanlaisena kuin 30-vuotiaana, mutta viimeisessä hänestä nähdyssä valokuvassa hän näyttää n. 60-vuotiaalta niin kuin on tai jotakin sinne päin. Oikeastaan katsoin tässä hänen 58-vuotias kuvia viime vuodelta, mutta niissä ei ollut sitä vanhaa versiota, sillä hän on rupsahtanut ilmeisesti vasta vuoden vaihteessa?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minusta Tom Cruise säilyi pitkään samanlaisena kuin 30-vuotiaana, mutta viimeisessä hänestä nähdyssä valokuvassa hän näyttää n. 60-vuotiaalta niin kuin on tai jotakin sinne päin. Oikeastaan katsoin tässä hänen 58-vuotias kuvia viime vuodelta, mutta niissä ei ollut sitä vanhaa versiota, sillä hän on rupsahtanut ilmeisesti vasta vuoden vaihteessa?

        Heh, kiva puhua toisen rupsahtamisesta. Mut joo, kyllä ikääntyminenkin yksilöllistä on. Toiset rypistyy, toisilla iho veltostuu ja sekä ettäkin.

        Mä kuulun tuohon ihon veltostuja porukkaan. Ryppyjä ei kyllä ihan helposti tule. Hyvin hentoja nekin mitä tulee. Ihotyyppikin taitaa vaikuttaa.

        Puolisoni on tosiaan vöhän vajaa 9 vuotta nuorempi mies ja jo nyt ryppyisempi, kun minä kasvoiltaan. Vaikka naissukupuolen kerrotaan rypistyvän ja vanhettuvan aiemmin. Hönellä on jo harmaita hiuksiakin, mulla ei yhtään. :)

        Että yksilöitä.


      • JanK kirjoitti:

        Heh, kiva puhua toisen rupsahtamisesta. Mut joo, kyllä ikääntyminenkin yksilöllistä on. Toiset rypistyy, toisilla iho veltostuu ja sekä ettäkin.

        Mä kuulun tuohon ihon veltostuja porukkaan. Ryppyjä ei kyllä ihan helposti tule. Hyvin hentoja nekin mitä tulee. Ihotyyppikin taitaa vaikuttaa.

        Puolisoni on tosiaan vöhän vajaa 9 vuotta nuorempi mies ja jo nyt ryppyisempi, kun minä kasvoiltaan. Vaikka naissukupuolen kerrotaan rypistyvän ja vanhettuvan aiemmin. Hönellä on jo harmaita hiuksiakin, mulla ei yhtään. :)

        Että yksilöitä.

        Ö ja ä voi hipaisu..


      • JanK kirjoitti:

        Heh, kiva puhua toisen rupsahtamisesta. Mut joo, kyllä ikääntyminenkin yksilöllistä on. Toiset rypistyy, toisilla iho veltostuu ja sekä ettäkin.

        Mä kuulun tuohon ihon veltostuja porukkaan. Ryppyjä ei kyllä ihan helposti tule. Hyvin hentoja nekin mitä tulee. Ihotyyppikin taitaa vaikuttaa.

        Puolisoni on tosiaan vöhän vajaa 9 vuotta nuorempi mies ja jo nyt ryppyisempi, kun minä kasvoiltaan. Vaikka naissukupuolen kerrotaan rypistyvän ja vanhettuvan aiemmin. Hönellä on jo harmaita hiuksiakin, mulla ei yhtään. :)

        Että yksilöitä.

        Joo se on yksilöllistä. Yksi opiskelijaneitokainen kertoi minulle, että hänen äidillään ei ole rypyn ryppyjä ja että häneltä tarkistetaan kuulema paperit ravintolassa, koska näyttää niin nuorelta, vaikka on jo yli 50-vuotias.

        Mitenkä voit tänään? Onko helpottanut vaivat?


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Joo se on yksilöllistä. Yksi opiskelijaneitokainen kertoi minulle, että hänen äidillään ei ole rypyn ryppyjä ja että häneltä tarkistetaan kuulema paperit ravintolassa, koska näyttää niin nuorelta, vaikka on jo yli 50-vuotias.

        Mitenkä voit tänään? Onko helpottanut vaivat?

        Juu. :)

        Välillä koittaa tulla kuvotusta, kipujakin alavatsaan. Pääosin silti parempi, siedettävä olo. Luulen, että liittyy vahvasti hormonaalisiin hommiin. Ne osaa tehdä juuri tällaisia oireita.

        Varaan kuutenkin viikon päähän ajan erikoislääkärille ja tarkistetaan tilanne. Vähän muutakin asiaa sitten samalla siinä saa kenties hoidettua. Nyt sännättävä lumimyräkkään. :)


      • JanK kirjoitti:

        Juu. :)

        Välillä koittaa tulla kuvotusta, kipujakin alavatsaan. Pääosin silti parempi, siedettävä olo. Luulen, että liittyy vahvasti hormonaalisiin hommiin. Ne osaa tehdä juuri tällaisia oireita.

        Varaan kuutenkin viikon päähän ajan erikoislääkärille ja tarkistetaan tilanne. Vähän muutakin asiaa sitten samalla siinä saa kenties hoidettua. Nyt sännättävä lumimyräkkään. :)

        Hyvää lumimyräkkää ja parempaa olo. Toivottavasti lääkäri löytää syyn vaivaan? Itse muuten pidän huomisesta lähtien tauon netistä, sillä en ota kannettavaa tietokonetta mukaan Joensuuhun. Olisin netin suhteen joko yliopiston tietokoneen tai kaupungin kirjaston koneen varassa, joten puhelimella en tänne jaksa kirjoitella. Anteeksi, että poistun täältä vajaaksi viikoksi.

        Hyvät tammikuun puolet välit! :)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Hyvää lumimyräkkää ja parempaa olo. Toivottavasti lääkäri löytää syyn vaivaan? Itse muuten pidän huomisesta lähtien tauon netistä, sillä en ota kannettavaa tietokonetta mukaan Joensuuhun. Olisin netin suhteen joko yliopiston tietokoneen tai kaupungin kirjaston koneen varassa, joten puhelimella en tänne jaksa kirjoitella. Anteeksi, että poistun täältä vajaaksi viikoksi.

        Hyvät tammikuun puolet välit! :)

        Eipä mitään. Palataan. :)


      • JanK kirjoitti:

        Eipä mitään. Palataan. :)

        Palataan maanantai-iltana, sillä silloin olen saapunut Joensuusta "Lappeenrantaan" takaisin.

        Hyviä tammikuisia hetkiä lumipyryn keskellä. Lapset teillä pääsevät tekemään lumiukkoja tai ainakin leikkimään lumessa? :)


      • FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Palataan maanantai-iltana, sillä silloin olen saapunut Joensuusta "Lappeenrantaan" takaisin.

        Hyviä tammikuisia hetkiä lumipyryn keskellä. Lapset teillä pääsevät tekemään lumiukkoja tai ainakin leikkimään lumessa? :)

        Kiitti. Kuulemma riittää, että koulussa ja päivähoidossa arkisin reuhtoo ulkona. Tänään ei einaa enää ulos lähteä.

        Just tehtiin tytön matikan tehtäviä. Tai mä istuin vieressä kyttäämässä. Hyvin osasi itse tehtävät tehdä. Euroja laski, yhteen ja vähennä. 🙂
        👍


      • JanK kirjoitti:

        Kiitti. Kuulemma riittää, että koulussa ja päivähoidossa arkisin reuhtoo ulkona. Tänään ei einaa enää ulos lähteä.

        Just tehtiin tytön matikan tehtäviä. Tai mä istuin vieressä kyttäämässä. Hyvin osasi itse tehtävät tehdä. Euroja laski, yhteen ja vähennä. 🙂
        👍

        *Meinaa.


      • Anonyymi
        FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:

        Minusta Tom Cruise säilyi pitkään samanlaisena kuin 30-vuotiaana, mutta viimeisessä hänestä nähdyssä valokuvassa hän näyttää n. 60-vuotiaalta niin kuin on tai jotakin sinne päin. Oikeastaan katsoin tässä hänen 58-vuotias kuvia viime vuodelta, mutta niissä ei ollut sitä vanhaa versiota, sillä hän on rupsahtanut ilmeisesti vasta vuoden vaihteessa?

        Tiedät kai ettei miesnäyttelijätkään ole koskaan ilman meikkausta kuvissa.


    • Anonyymi

      Tuo juttu jooh niin Niklas Cage, Valley Girl elokuva, joku asuu kukkuloilla, reesupekat asuvat Hollywoodissa mutta hienommat ihmiset laaksossa siellä.

    • Eikö robotti tunnista sanaa " nynnymmältä" suomen kieleksi, kun mun vastaus on kadonnut?
      Voi nunnunnuu..

      • Anonyymi

        Sanojen tunnistaminen on helppoa mutta henkilön tunnistaminen vaikeampaa.


    • Anonyymi

      Aika hauska elokuva nähdä jotain Nicholas Cage, aivan pikkuruisena luuserina kuin tuo elokuva Valley Girl, mutta niin katson aika paljon juttuja.

      wonder woman uusi hahmo oli aika kaunis ja Janet Kidder avaruussarjassa, Osyraa.

    • Anonyymi

      Joskus kysyin tältä rebecca fergusoniltsa roolissa Rose The Hat, niin hän kertoi: en ole oikeasti niin ilkeä mitä näyttelin hahmoa siinä.

    • Anonyymi

      Olin tullut äidiksi vuosi aikaisemmin...
      Tukka todella kiva kun katson kuvista...
      Nyt vähän harvempi...
      Mutta väri säilynyt...
      Melkein yhtä hoikahko...
      Olin mielestäni ihan ..Okei...
      T:Elluhallo...🥰👍😀

    • Anonyymi

      Huvittava meikki voisi olla laittaa päälle joku avaruusjuruista olen vihreä kokonaan ja siniset huulet tai sitten joku muu sininen.

      Millekähän maistuisi pussailla erivärisiä huulia tytöilläkin?

    • Anonyymi

      Hyvältä silloin ja nyt, paljon, paljon myöhemmin.
      Oikeastaan en ole vielä löytänyt ulkonäköni salaisuutta. Ehkä se on asenne. Eräs sanoi vähän aikaa sitten minulle "sinussa vain on sitä jotain". Siitä on lähdettävä.

    • Luulisin että suunnilleen kolmekymppiseltä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe