Sanotaan että se, johon keskityt, lisääntyy

Anonyymi

joten kysytään näin päin:

Mikä on hyvää/positiivista/kohdallaan/kunnossa palstalla?

Mikä saa sinut tulemaan tänne yhä uudestaan?

-flowersreally-

58

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mjaa

      No siis tämä on vähän kuin alikulkutunnelin seinä, jota voi koristella persoonallisella tyylillä yön hämärässä, sillä kaupungissa tuskin koskaan on pilkkopimeää, ja elottomat seinät tuntuvat oikein huutavan sitä. Väriä.

      (hihitystä)

    • Anonyymi

      Tämä on meidän ätmien ikioma palsta, jossa saamme äänemme kuuluviin. Minusta on mukava, että täällä voi keskustella näistä ätmiasioista vertaisten kanssa. Palstan nimeksi voisi kyllä muuttaa vaikka ätmisinkut.

      • Anonyymi

        Kyllä mä ainakin kaipaisin enemmän seksiä ja väkivaltaa, kuin jotain marinaa ja selittelyä.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin kaipaisin enemmän seksiä ja väkivaltaa, kuin jotain marinaa ja selittelyä.

        (hirn)

        Aikoinaan vanhan isäni kanssa juteltiin eräästä elokuvasta. Hän tuumasi, ettei viitsinyt katsoa sitä, koska ensimmäisen 5:n minuutin kuluessa ei ollut tullut yhtään ruumista eikä edes tissejä näkynyt.

        >Simiti<


    • Kyllähän palstan aktiivisuus ja ihmisten näkemykset on se syy ja juttu mulle. Syy miksi palaan, vaikka saan kritiikkiäkin. Sekin kasvattaa ja on tarpeen. Sekin on syy, kaipaankin rehellisiä näkemyksiä ja irl en niitä oikein saa.

      Ihmiset hymistelee irl.

    • Anonyymi

      Vastaan tuohon viimeiseen.

      Käyn aina välillä tarkistamassa, onko uusia mielenkiintoisia ja rekisteröityneitä nimimerkkejä ilmestynyt. Eipä ole viime aikoina näkynyt.

    • Anonyymi

      Se, ettei ole rekisteröitymispakkoa. Saa olla nobody.

      • Anonyymi

        Noboilu on perkeleen hankalaa.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noboilu on perkeleen hankalaa.

        (hirn)

        Et ikinä löydä sitä mitä viimeksi kirjoitit.

        (hörörö)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noboilu on perkeleen hankalaa.

        (hirn)

        Hoboilu ei..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noboilu on perkeleen hankalaa.

        (hirn)

        Joo. Jos olet somebody, vaikka haluaisit vaan olla nobody. Sitten se on aika vaikeaa.

        Mut jos olet nobody ja haluat olla somebody, voit parhaimmillaankin olla karikatyyri.

        Tasan ei käy onnen lahjat... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ikinä löydä sitä mitä viimeksi kirjoitit.

        (hörörö)

        Helposti. Mulla on norsun muisti. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Jos olet somebody, vaikka haluaisit vaan olla nobody. Sitten se on aika vaikeaa.

        Mut jos olet nobody ja haluat olla somebody, voit parhaimmillaankin olla karikatyyri.

        Tasan ei käy onnen lahjat... :)

        Ei se noin mene.

        Siis vaikeinta on olla nobody ilman somebodyn ongelmaa, eli jotain.

        Mutta jos tiedät olevasi somebody, etkä välttämättä sellaisesta välitä, niin on erittäin vaikea olla semibody nobodyn ja somebodyn välillä.

        Jotenkin näin.

        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se noin mene.

        Siis vaikeinta on olla nobody ilman somebodyn ongelmaa, eli jotain.

        Mutta jos tiedät olevasi somebody, etkä välttämättä sellaisesta välitä, niin on erittäin vaikea olla semibody nobodyn ja somebodyn välillä.

        Jotenkin näin.

        (naurua)

        Jos olet joku nobody, tunnistaa aina joku sen somebodyn, joka tunnistaa aina sen nobodyn.

        (naurua) ja (hirn) perään... :)

        Se la viev tai jotain :)


    • Anonyymi

      Huudatan ja hyppyytän teitä

    • Anonyymi

      Parikin hyvää asiaa.

      Leppoisa hyväntahtoinen v*ttuilu. Siis huulenheitto. Huippua!

      Ihmisten erilaisuus kiinnostaa. Ajatukset, reagointi, persoona, arvot..

      xLiner

    • Mä en enää muista.. tuli tapa.

    • Anonyymi

      Tavaksi tullut. Joskus pätkittäin hyvääkin jutustelua, mutta marginaalisesti.

      Vähän kuten tupakointi. Paha tapa ja oikeastaan vaan aamusavut oli hyvät, muu aika se oli vaan tottumista...

    • Anonyymi

      Niinpä niin. Todentotta... Eipä tässä muuta kuin Heippa!

    • Anonyymi

      Onhan tämä ihan hyvää ajankulua. Joskus täällä saa myös aikaiseksi tosi mielenkiintoisia keskusteluja. Ja saahan täältä helposti uutta näkökulmaa asioihin. Huomaa, että omat asiat ovat oikeasti todella hyvin. Vaikken mä kovin suuresti isoon osaan näistä vuodatuksista usko, niin fiktioteksteinä osa on ihan hyviä ja saavat mielikuvituksen laukkaamaan. Täältä saa paljon uusia ideoita ja siitä kiitos kaikille osallistujille.

      • Ite tunnen lähinnä myötätuntoa, jos jollain menee huonosti. Haluaisin että kaikilla menisi asiat putkeen.


      • Anonyymi
        Ätmi kirjoitti:

        Ite tunnen lähinnä myötätuntoa, jos jollain menee huonosti. Haluaisin että kaikilla menisi asiat putkeen.

        Eihän kenelläkään mene asiat aina putkeen ja hyvä niin! Se kasvattaa henkisesti. Vastoinkäymisiä tuleekin olla. Ne opettavat selviytymään tulevista ongelmista. Jos on vaikkapa elänyt liian suojatun lapsuuden, niin ettei ole päässyt kehittymään sillä saralla, aikuisena voi tulla pahoja ongelmia (toisten mielestä) mitättömistäkin asioista, jotka kuuluvat tavalliseen elämään.

        Toki syitä sille, ettei ole oppinut selviytymään kriiseistä, voi olla useampiakin. Joillain ei ole kapasiteettia käsitellä asioitaan. Kaikenlaisia vammoja päässä..

        Mä toivoisin kaikille sen verran viisautta, että pystyy elämään hyvää elämää ongelmistaan huolimatta.

        xLiner


      • Ätmi kirjoitti:

        Ite tunnen lähinnä myötätuntoa, jos jollain menee huonosti. Haluaisin että kaikilla menisi asiat putkeen.

        Huonosti ja hyvin meneminen on niin suhteellista, väittäisin että jopa pelkästään suhteellista. Ihminen vertaa itseään toisiin ja päättelee siitä, meneekö hyvin vai huonosti. Joten kenen tahansa näkökulmasta ei ole mahdollista, että kaikilla menisi hyvin. Parasta suorastaan olisi, jos jokainen kokisi että juuri hänellä menisi hyvin ja muilla huonommin. Mutta tämähän ei onnistu, jos jokainen tavoittelee asioita, joita muilla on eikä asioita, jotka itse kokee tavoittelemisen arvoisiksi.


      • Ätmi kirjoitti:

        Ite tunnen lähinnä myötätuntoa, jos jollain menee huonosti. Haluaisin että kaikilla menisi asiat putkeen.

        Nyt oli pakko kirjautua, jotta pääsee peukuttaan. Mä niin repesin tolle kuvalle ja nimimerkille. c",)


    • Anonyymi

      En oikein tiedä. On vain ylimääräistä aikaa. Mieluummin täällä kuin, että sillä ylimääräisellä ajalla keksisin jotain itsetuhoista.

    • Anonyymi

      Palstalla on hyvää ja positiivista asialliset kirjoitukset ja niiden erilaisuuden kirjo. Aktiivisuutta unohtamatta. Syntyy oikeasti keskustelua - jiihuu!

      • Aamen 🤣🙃


    • Aikaisemmin vetänyt hyvät tyypit. Nyt kun niin moni on lopettanut, jäljelle on jäänyt vain vittuilun kulttuuri. Joten kai minä täällä olen vain ihan piruuttani.

      • Anonyymi

        Vittuilemassa?

        xLiner


    • Anonyymi

      Muthei! Vaikka olenkin enimmäkseen mielelläni nobody, on sinun signeeraus silti kiva nähdä. :)

      • Anonyymi

        Imartelu ei sovi sulle.

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Imartelu ei sovi sulle.

        -flowersreally-

        Sopii se aina joskus. Tilapäisenä mielenhäiriönä, ei pysyvänä. :)

        Ja hei! En edes minä ole aina niin mulkku miltä vaikutan... :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sopii se aina joskus. Tilapäisenä mielenhäiriönä, ei pysyvänä. :)

        Ja hei! En edes minä ole aina niin mulkku miltä vaikutan... :)

        Ihme selityksiä. Hyvää yötä.

        -flowersreally-


      • Anonyymi

    • Kehittymisen tarpeesta usein puhutaan. Ihminen ei jämähdä kunhan se kehittyy. Ja täällä kehittyy ainakin valmiudet ottaa vastaan monia asioita, joita ei muuten ottaisi. Tulee ikään kuin ajatusten linkkuveitseksi. Asiasta ja linkkarin monipuolisuudesta sitten riippuu, mitä asioita puhkoo, raapii, ruuvailee auki, hioo jne...

      Ja oikeassa maailmassa on tämän jälkeen aika valmis puhumaan melkein mistä vaan. Enkä siis tarkoita omia juttuja, vaan että mitä tahansa joku muu ottaakin esiin, niin ei siitä kovin usein hätkähdä.

    • Anonyymi

      No täällä voi vaikka flirttailla jonkun komean miehen kanssa, niin siitä tulee sit hyvä mieli.

      • Anonyymi

        :D :D :D Tämä oli kai vitsi? :D
        "Flirttailla komean miehen kanssa"! Sain aamun naurut ainakin, kiitos siitä.

        Mutta no, kai kaatopaikallakin voi flirttailla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        :D :D :D Tämä oli kai vitsi? :D
        "Flirttailla komean miehen kanssa"! Sain aamun naurut ainakin, kiitos siitä.

        Mutta no, kai kaatopaikallakin voi flirttailla....

        Pitäähän ne ihanassa elämässä kertyvät paineet jonnekin purkaa.
        Toisaalta jos elämä olisi kunnossa voisi kertyä vähemmän kuonaa kaatopaikoille kannettavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäähän ne ihanassa elämässä kertyvät paineet jonnekin purkaa.
        Toisaalta jos elämä olisi kunnossa voisi kertyä vähemmän kuonaa kaatopaikoille kannettavaksi.

        Baarit on kaatopaikkoja? Eikö useimmissa baareissa flirttailla?


      • Anonyymi

        Ei ole komeita


    • Anonyymi

      Senttimenttaalisten palstasekoilujen seuraaminen käy välillä viihteestä, paremman puutteessa.

    • Lähinnä keskityn uusiin ja erilaisiin näkökulmiin, mitä ei olisi tullut itse mietittyä ainakaan siltä kannalta mitä kirjoittaja esittää. Täällä on niin monenlaista sakkia, että aina joskus joku ajatus yllättää.

      Lisääntyykö sitten ne? Toivottavasti, vaikka itse olen laiska omiani tänne näpyttämään ja taitaisivat olla vähän liian tylsiäkin / liian keskivertoja.

    • Parasta ovat aloitukset, joissa kehitetään joku tilanne, ja kysytään, miten toimisit tässä tilanteessa. Jos tilanne on joku ihan uudenlainen, jota ei ole koskaan kokenut, sen parempi. Voi alkaa pyöritellä skenaarioita, miten itse toimisi :)
      Hyvää on myös se, että täällä tapaa hyvinkin erilaisia ihmisiä, mitä irl tuttavapiiriin kuuluu. Siksi pääsee venyttämään sitä ymmärrystään tai toteamaan omat rajansa.

      Vaikka tätä pidänkin viihteenä, kuten joku pitäisi vaikka ristisanojen tekemistä tai tietokonepelien pelaamista, pelien tapaan tässä on sosiaalinenkin puoli. Ja myös käytännön puoli. Kirjoitan työkseni ja/tai harrastuksekseni juttuja, jotka eivät useinkaan kosketa akuutisti omaa (tylsää) elämääni. Täällä voi halutessaan mennä henkilökohtaisemmallakin puolelle, anonyyminä, mikä sekin tuo vapautta. Eri asia sitten, kiinnostaako ketään, mutta se on lukijoiden ongelma, ei mun:D

      Sekin puoli täällä on, mitä joku edellä mainitsikin, että täältä voi myös ammentaa inspiraatiota luovempaan kirjoittamiseen. Väkisinhän jonkun oikean/keksityn kirjoittajan ajatus- tai käyttäymismallit voivat jäädä palstalta takaraivoon muhimaan ja siirtyä johonkin fiktiiviseen tekstiin jossain muodossa. Samoin kuin joku keskustelu kahvilassa viereisessä pöydässä, josta kuulee vain osan, eikä tiedä koko totuutta, mutta siihen voi ympärille kehittää oman todellisuuden.

      Ja täällä voi olla jopa sopivasti sosiaalinen, sen verran kuin viitsii/jaksaa:) Kun ei jaksa, voi kirjoitella vastauksia gallupeihin (joita tällä palstalla on harmittavan vähän) . Se onkin jo aika lähellä sitä ristisanatehtävää:) Yksinäistä pähkäilyä.

      Itse en nykyään tee aloituksia, varsinkaan rekattuna, koska se vaatisi jo paneutumista ja suurempaa sosiaalisuutta. Mutta sellainenkin aika joskus oli. Että siihen oli aikaa ja halua.

    • Timosi

      Jotkut anonyymit ovat niiiiiin peräkammarinpoikia, jotka vetävät politiikan kaikkiin aiheisiin ja keskusteluihin mukaan. Mutta rekisteröityneet, jotka välillä saattavat kirjoittaa anaalinomina...

      Heidän kanssa kykenee keskustella vaikeistakin asioista. Suolessa kakkosnelonen on vain pennyt pilalle mokomien muutaman prosentin äärivihaisten takia.

      • Miten voi kirjoitta p-kirjaimen m-kirjaimen sijaan? Moderointi tahallaan muokannut? Onneksi ostin lisää foliota hattuja varten. 😉


      • Anonyymi
        Timosi kirjoitti:

        Miten voi kirjoitta p-kirjaimen m-kirjaimen sijaan? Moderointi tahallaan muokannut? Onneksi ostin lisää foliota hattuja varten. 😉

        Se oli vielä ymmärrettävää, mutta mitä tarkoittaa anaaliomina?


    • Anonyymi

      Alottajalle pikku vinkki, ettet olisi jatkossa niin läpinäkyvä. Mistä huomaa että aloittaja on yhtä kuin gempsun naisnikki? Siitä, että hän vastaa vain ja ainoastaan gempsulle. Koko aloitus on tehty vain tätä keskinäistä vuoropuhelua varten. Ei siinä mitään, mutta vähän skarppausta jatkossa, jos haluat olla uskottavampi.

      • Anonyymi

        Pst! flirttimeno käynnissä..kevättä kohti <3

        :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pst! flirttimeno käynnissä..kevättä kohti <3

        :D

        Jep, flirttiä se on itselleen flirttailukin ;D


      • Anonyymi

        *rapsuttaa sinuakin*

        -flowersreally-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *rapsuttaa sinuakin*

        -flowersreally-

        En kaipaa rapsutuksia :D


      • Anonyymi

        Gempsukka panostaa nyt enemmän Floweriin. Pääsee pikkuisen lähemmäksi naisia palstalla. Vihaketjussakin vähän jo sydämmiä laitteli tulemaan. Floweristakin kaivautuu pehmeä naiseläjä Gempsun toimesta.


    • Anonyymi

      Avaan pienen salaisuuden sinkuille. Kaikki alkaa sisäisestä siisteydestä. Jos tunnet itsesi hyvin ja sinulla on hyvä olo niin kuin psyykkisesti, henkisesti että fyysisesti, niin todennäköisesti myös helposti pystyt iskemään niitä naisia. Eli kaikki negatiiviset ajatukset pois omasta päästä, kaikki epävarmuudet, pelot yms. Meditaatio auttaa tähän paljon. Se on ihan normaalia kun välillä niitä pelkoja ja epävarmuuksia iskee, mehän ollaan ihmisiä, mutta älä anna niiden ajatusten ja pelkojen hallita sinua.

      • Anonyymi

        Tuliko väärään ketjuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko väärään ketjuun?

        Ai miten niin? Fiksut kirjoitukset (edellinen sellainen) eivät ole koskaan väärässä ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten niin? Fiksut kirjoitukset (edellinen sellainen) eivät ole koskaan väärässä ketjussa.

        Ei tässä aloituksessa ollut mitään iskemisestä tai naisten saannista, vaan kysyttiin syitä kirjoittaa keskustelupalstalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tässä aloituksessa ollut mitään iskemisestä tai naisten saannista, vaan kysyttiin syitä kirjoittaa keskustelupalstalle.

        Gempsulle se on sama asia, koska hänellä ei ole oikeaa elämää. Korona varmaan vielä pahentaa tilannetta hänellä(kin).


    • Anonyymi

      Siinä tapauksessa keskityn rahaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe