Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Samaa+mieltä,+en+minäkään+niitä+"ihmiset+luulevat+nuoremmaksi"-tyyppejä+nuorempana+pidä,+mitä+lehdissä+on.Silti,+mm.+viime+kesänä+tuli+useampi+kiusallinen+tilanne+kun+olin+Turussa+illalla+juhlistamassa+erästä+saavutusta+ravintolassa.+Kun+naisten+vessassa+mainitsin+yhdelle+naiselle+ikäni+(asia+liittyi+erääseen+tv-ohjelmaan),+hän+(tuntematon+kolmekymppinen+nainen)+raahasi+mut+kädestä+kiskoen+erääseen+seurueeseen+ja+alkoi+arvuutella+heitä,+minkä+ikäinen+heidän+mielestään+olen.+Kaikki+arvasivat+reippaasti+alaspäin.+Nainen+väitti+että+vaikutan+hänen+ikäiseltään.+Noh,+kohteliaisuuttaan+varmaan?+Myöhemmin+illalla+yksi+toisen+porukan+mies+kysyi+ikääni+ja+kun+kerroin+sen,+alkoi+raivota,+että+vihaa+paskanpuhujia,+ja+että+mitä+järkeä+on+valehdella+ikäänsä+noin+paljon+yläkanttiin.+Lopulta+häipyi+kiukkuisena+paikalta.+Hän+itse+oli+40+vuotias,+muistaakseni.En+tiiä+sitten+mikä+ryppyvoide+mulle+oli+sinä+iltana+ennen+lähtöä+sattunut+hyppysiin.+Harvoin+nykyään+missään+käyn.+Tämä+jäi+aika+erikoisena+iltana+kyllä+mieleen:D
  2. Muoremmaksi+😄👵
  3. 79.+Mikä+tekee+sinut+onnelliseksi:+läheisten+hyvinvointi80.+Mikä+surulliseksi:+sairaudet+ja+epäreilu+maailma81.+Mitä/ketä+inhoat:+ei+nyt+tule+mieleen+mitään.+Tai+no,+lipeäkalaa.82.+Mitä/ketä+vihaat:++Väkivaltaa,+väkivaltaisia+ihmisiä83.+Mitä/ketä+ihailet:+Joanna+Lumleyta,+haluan+häneksi+isona,+vastaus+kysymykseen+76:D84.+Mitä/ketä+rakastat:+läheisiäni,+yksinoloa85.+Mitä/ketä+kadehdit:+niillä+joilla+on+riittävästi+aikaa86.+Musiikki+jota+kuuntelet:+Voisko+sanoa+indie?+sanotaan+vaikka+niin.87.+Musiikki+jota+et+kuuntelet:+suomi-iskelmä,+suurilta+osin,+tyyliin+Jari+Sillanpää,+Arja+Koriseva88.+Paras+paikka+maailmassa:+oma+rauha,+tai+läheisten/kaverien+kanssa+tai+kun+maisemat+lipuvat+ohi+(esim+juna)+tai+metsä,+meren+ranta89.+Paskin+paikka+maailmassa:+Paikka,+josta+ei+pääse+pois+halutessaan90.+Harrastukset:+lukeminen,+leffat,+valokuvaus92.+Mitä+luet:+Tällä+hetkellä+Arttu+Tuomista93.+Mitä+katsot+telkkarista:+Elokuvia+ja+dokkareita.94.+Mitä+seuraat:+Just+katsoin+Dublinin+tappajan+Areenasta.+Normaaleja+ihmisiä+oli+myös+mahtava.+Irkkusarjat+yleensäkin+kolahtaa.95.+Allergiat:+heinänuha,+sulfiitti96.+Terveys:+Ihan+ok+kai.97.+Oletko+parantumattomasti+sairas:+Keliakiaan+ei+ole+keksitty+vielä+lääkettä+(paitsi+ruokavalio)+,+on+myös+kilpirauhasen+vajaatoiminta+(mikä+hoituu+lääkkeellä)+Molemmat+parantumattomia,+eli+sikäli+kyllä98.+Vituttaako+sua:+Todella+harvoin.+Johtuisko+iästä?+Ei+jaksa+vittuuntua.99.+Oliko+kivat+kysymykset:+Olipa+oikeastaan.100.+Mitä+haluaisit+sanoa/tehdä+minulle:+Vilkuttaa+ja+kiittää+gallupista.
  4. 1.+Sukupuoli:+Nainen2.+Ikä:+503.+Siviilisääty:+Naimisissa4.+Koulutus:+yo+++4v.+muuta++opiskelua++v.+2015+alkaen+taas+ihan+muuta5.+Ammatti:+Mikäköhän+sekin+olis?+Lopputyön+olen+tehnyt+ohjauksesta.6.+Pituus:+166,5+(on+se+tarkkaa)7.+Paino:+58-59+8.+Hiusten+väri:+Vaalea,+talvisin+luonnostaan+punertava,+ellei+ole+vaaleita+raitoja.9.+Silmien+väri:+Tummansininen10.+Ihon+väri:+vaalea,+kesällä+pisamainen11.+Hampaiden+kunto:+ihan+ok12.+Seuraava+hammaslääkärissä+käynti:+pitäisi+varata+aika13.+Viimeksi+käynyt+hammaslääkärissä:+liian+kauan+aikaa14.+Monta+paikkaa+hampaissa:+muutama,+suurin+osa+lapsena+paikattu.+Aikuisena+ei+montaa.15.+Puuttuuko+hampaita:+Ei.16.+Kuinka+usein/harvoin+käytät+hammasharjaa:+2-3+krt+vuorokaudessa17.+Käytätkö+hammaslankaa:+Päivittäin,+lankainta18.+Kuluuko+purkka:+Harvemmin+nykyään,+suuvettä+käytän+päivittäin,+jos+tällä+sitä+suun+raikkautta+haetaan19.+Kuinka+usein+syöt+karkkia:+Kerran,+kaksi+viikossa,+lomilla+vähän+useammin,+ehkä20.+Lempikarkki:+Salmiakki,+lakritsi+(gluteeniton+Fini+Gourmet+black+liquorice),+jouluna+wiener+nougat,+pääsiäisenä+mignon-munat21.+Paras+juoma:+Vesi,+valkoviini22.+Paras+ruoka:+Kala-ruoatJatka+seuraavia+lauseita:23.+Tänään+heräsin...+muistaen,+että+tänäaamuna+tulee+nuohooja24.+Aamupalaksi+söin...+pari+keitettyä+kananmunaa,+kahvia,+tuoremehua25.+Aina+käydessä+vessassa...+pesen+kädet+mennen+tullen26.+Minua+inhottaa...+jos+joudun+korjaamaan+toisten+sotkuja+(monessakin+mielessä)27.+Minua+suututtaa...epäoikeudenmukaisuus28.+Töissä+ottaa+päähän...+lupausten+pitämättömyys,+myöhästely29.+Minä+pidän...+kissojen+arvokkuudesta+ja+itsetietoisuudesta30.+Minusta+on...+raskasta+elää+jatkuvasti+puoliliekillä31.+Paras+viikonpäivä:+Riippuu+viikosta.+Joskus+perjantai,+joskus+maanantai,+joskus+jopa+tiistai.32.+Lempiväri:++Heleä+toukokuinen+vihreä,+lämmin+tiilenpunainen33.+Lempikukka:+kielo34.+Lempipuu:+tammi,+vaahtera,+lehmuskin35.+Lempihedelmä:+iso+paksukuorinen+appelsiini36.+Lempijuures:+uudet+perunat37.+Lempikasvis:+munakoiso,+itketettynä38.+Paras+vuodenaika:+alkusyksy,+loppukesä39.+Paras+kuukausi:+elo-syyskuu40.+Fantasioin+seksiä+samaa+sukupuolta+olevan+kanssa:+en+muista,+ehkä+nuorena+viimeksi?41.+Piiska+on+pop:+miksei,+jos+se+on+mun+kädessä42.+Käsiraudat+on+pop:+jos+joku+niin+toivoo,+muttei+mun+ranteissa43.+Nautin+pyllyseksistä+saajana:+En44.+Nautin+suuseksistä+saajana:+Riippuu45.+Nautin+pyllyseksistä+antajana:+eos,+miksei46.+Nautin+suuseksistä+antajana:+joo47.+Roolileikit+on+kivoja:+miksei48.+Seksilelut+värittävät+seksielämää:+harvemmin49.+Pieni+humala+kuuluu+seksiin:+miksei50.+Paras+asento:+vaihteleva,+2-3+väh.51.+Kauanko:+10+min.-+1h52.+Paras+paikka:+missä+on+fiilistä53.+Mitä+haluat:+ihmistä54.+Seksikumppaneiden+lukumäärä:+vähän55.+Avoliitto+vai+avioliitto:+aviossa+olen56.+Sukupuolitaudit+joita+olet+sairastanut:+en+tietääkseni+mitään57.+Oletko+käynyt+hiv-testissä+ja+milloin:+olisko+testattu+jonkun+verikokeen+yhteydessä+viimeksiMitä+tulee+mieleen:58.+Kaakao:+talvipäivänä59.+Maito:+en+käytä,+ainakaan+juomana,+ruoassa+joskus,+laktoosittomana60.+Kahvi:+vähintään+joka+aamu,+joskus+päivälläkin61.+Lihapiirakka:+en+muista+miltä+maistuu.+Joskus+lapsena+syönyt.62.+Lörtsy:+gluteenttomana+kiitosMilloin+viimeksi:63.+Suutuit:+En+muista64.+Hermostuit:+kun+työmeiliini+ei+kuulunut+vastausta65:+Hymyilit:+tänä+aamuna66.+Nauroit:+tänä+aamuna67.+Itkit:+ainakin+loppukeväästä,+lapseen+liittyviä+murheita68.+Soitit+puhelun:+tunti+sitten69.+Sinulle+soitettiin:+eilen70.+Halasit:+Joku+päivä+tällä+viikolla,+en+muista+mikä71.+Suutelit:+sama+kuin+edellinen72.+Rakastelit:+sama+kuin+edellinen73.+Kävelit+käsi+kädessä:+siitä+on+aikaa,+joskus+harvoin+kun+olen+jossain+kaksistaan+kumppanin+kanssa,+kai74.+Paijasit:+tänään+kissaa75.+Sinua+paijattiin:+aamulla,+tai+sitten+se+oli+äläkuorsaa-silitys:P76.+Mikä+sinusta+tulee+isona:+sen+kun+tietäisi77.+Mistä+haaveilet:+että+saisin+ainakin+kaksi+vielä+vaiheessa+olevaa+projektia+tehtyä+ennen+kupsahtamista78.+Mitä+toivot:+että+lapsista+tulisi+onnellisia
  5. No+niin,+en+mä+tiedä,+oliko+se+nyt+niin+kamalaa,+että+ajatteli,+että+minä+olen+mieskirjoittaja,+jolla+on+obelix-kroppa.+Pikemminkin+mielenkiintoista:)+Mukavuuden+vastapuoli+on+se,+että+on+toisten+mielestä+tasapaksu+ja+tylsä,+ei+sano+mielipidettä+suuntaan+eikä+toiseen.+Mun+on+täällä+vaikea+alkaa+esim.+jonkun+porukan+puolustajaksi+ja+toisten+haukkujaksi,+kun+en+ole+riittävän+perillä+kokonaisuuksista.+Ehken+haluakaan.+Ajattelen+nämä+suomi24-palstat+kevyeksi+viihteeksi+ja+höpöttelyksi.
  6. *kirjoituksista.