Moon karmee niiku tyyppi

Tossoli mainos, jos kysyttiin, et mikä on niiku karmas. Soon varmaan joku painovirhe. Ei mul mitään karmaa oo, mut mää oon kyl karmee, niiku muutki kyöpelit. Kun mää kelmeenä yönä huulan puskist hyytävällä äänellä, et buuuu-uuu, nii siin kamaloituu kyl jokainen häijyläinen.

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikutat aika veret seisauttavalta tyypiltä😶

      • Juu. Se johtunee kamaluussyystä.👻


      • kyöpelityyppi kirjoitti:

        Juu. Se johtunee kamaluussyystä.👻

        Näin just pahoin pelkäsinkin. Olet karmaiseva😱


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Näin just pahoin pelkäsinkin. Olet karmaiseva😱

        Joskus sanoit, etten ole koskaan pihahtanutkaan sinulle mitään, joten sanon tässä nyt tilaisuuden tullen että moi :)


      • Partakaweri kirjoitti:

        Joskus sanoit, etten ole koskaan pihahtanutkaan sinulle mitään, joten sanon tässä nyt tilaisuuden tullen että moi :)

        No morjens! Täl mää elänki ny sit pual vuat 🤗


    • Anonyymi

      Minun mielestäni ei kannata mennä minnekään rannallekaan tyttöjen mennä istumaan ja ottamaan aurinkoa jos ei ole kunnollisia aurinkovoiteita ja aurinkolaseja päässä... paahtuu aika helposti sitten.

    • Kukas se näin karmee tyyppi oikein on?

      • Meit on useempiki. Meit sanotaan kyöpeliks, hengiks, kummituksiks, aaveiks ja haamuiks. Me tykätään kaikist, mut kaiken enämpi ihmissusist, vampyyreist, krokogaattoreist ja allidiileist.

        Mut noitii mei digata. Me asuttiin ennen ityllisesti Kyöpelivvuores, mut sitten noidat ryöppys sinne eltaantuneelta kahvilta haisevien bannuttes ja pissalta lemuavien kattiens kaa. Ja alämölö oli korvii huumaava. Me si muutettiin autiotaloihin ja parkkiluoliin. Kerätään just muisteloita elämästä Kyöpelivvuores.


    • Moon kaRmeemPi!😼

      • Se muuten tutkitaan. Tuus käveleen kelmeenä yönä metsäpolkuu, niin mää huutelen puskista karmeella äänellä, et buuuuu-uu. Sit sää kamaloidut, ja soon sun syy. Mitäs isottelit.


      • kyöpelityyppi kirjoitti:

        Se muuten tutkitaan. Tuus käveleen kelmeenä yönä metsäpolkuu, niin mää huutelen puskista karmeella äänellä, et buuuuu-uu. Sit sää kamaloidut, ja soon sun syy. Mitäs isottelit.

        Tuun käveleen kelmeenä metsäyönä polkuu ja huuan isolla kamaloituneella äänellä karmeelle huutajalle puskaan, soon sun syys, mullon ny korvat kippeenä! 🙀


      • Jan_ kirjoitti:

        Tuun käveleen kelmeenä metsäyönä polkuu ja huuan isolla kamaloituneella äänellä karmeelle huutajalle puskaan, soon sun syys, mullon ny korvat kippeenä! 🙀

        Jos sullon niin herkät korvat, nii mää huulan si narisevalla ja valittavalla äänellä. Ja se vasta onkin vertahyytävää.


      • kyöpelityyppi kirjoitti:

        Jos sullon niin herkät korvat, nii mää huulan si narisevalla ja valittavalla äänellä. Ja se vasta onkin vertahyytävää.

        Mullon äärettömän ohuet korvat ja herkät sormet, vertahyytäväl äänel huulattamine, se vasta saaki valittamaan narisevalle kyöpelityypille!😸


      • Jan_ kirjoitti:

        Mullon äärettömän ohuet korvat ja herkät sormet, vertahyytäväl äänel huulattamine, se vasta saaki valittamaan narisevalle kyöpelityypille!😸

        Must rupeski tuntuun, et ku tavataan siel metsäpolul, nii moikataan ja sanotaan: "Terve vanha veikko."


      • kyöpelityyppi kirjoitti:

        Must rupeski tuntuun, et ku tavataan siel metsäpolul, nii moikataan ja sanotaan: "Terve vanha veikko."

        Mustki rupes tuntuun, ku tavataan siel polul metsäs, tervehditään ja sanotaan. "Moikka veikko vanha." 😸


      • Jan_ kirjoitti:

        Mustki rupes tuntuun, ku tavataan siel polul metsäs, tervehditään ja sanotaan. "Moikka veikko vanha." 😸

        Soon ny si sovittu.


      • kyöpelityyppi kirjoitti:

        Soon ny si sovittu.

        Soon si ny sovittu. 😺


      • Anonyymi

        Joo. Surkee kuvatuksen kopio. Eikö oo originellisuutta yhtään. Arvio tekstailupaikan suuntimasta oli oikea pelkän vaiston perusteella. Paljonko on takana aikajanaa palstatympeilyllä mitähäh


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Surkee kuvatuksen kopio. Eikö oo originellisuutta yhtään. Arvio tekstailupaikan suuntimasta oli oikea pelkän vaiston perusteella. Paljonko on takana aikajanaa palstatympeilyllä mitähäh

        Mäkän mäkän. 😽


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Mäkän mäkän. 😽

        Kuinka intellektuelli vastaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka intellektuelli vastaus.

        Niin metsä vastaa, kun sinne eiku... 😽


    • Miten tekee sinusta karmeen ja hirmuisen? Taidat huijata! Ehkä olet vain väärinymmärretty. :)

      • Ei mua oo väärin bonjattu, mut tosissani mää oon. Moon sen verran vaatimaton, et emmää rupee todisteleen, et oon karmee. Kunhan vaan mainitsin. Asiaa pitäs kysyy niiltä, jotka värisee ku haavanlehti ja pelkää meitä ku ruttoo.


      • kyöpelityyppi kirjoitti:

        Ei mua oo väärin bonjattu, mut tosissani mää oon. Moon sen verran vaatimaton, et emmää rupee todisteleen, et oon karmee. Kunhan vaan mainitsin. Asiaa pitäs kysyy niiltä, jotka värisee ku haavanlehti ja pelkää meitä ku ruttoo.

        Ok. Uskon karmeuteesi. Taidan vetäytyä piiloon värisemään, etten jää jalkoihin, hirmuisuutesi kohteeksi.

        Meitä viattomia ja pelokkaita ei saa turhan säikytellä. :)


      • Anonyymi
        kyöpelityyppi kirjoitti:

        Ei mua oo väärin bonjattu, mut tosissani mää oon. Moon sen verran vaatimaton, et emmää rupee todisteleen, et oon karmee. Kunhan vaan mainitsin. Asiaa pitäs kysyy niiltä, jotka värisee ku haavanlehti ja pelkää meitä ku ruttoo.

        Mihinäs tällaanen kyöpelinvuoren tyyppi ny pitää kortteeria? Tarttois melekehen tietää jotta osais varoo, ei ny sentäs Pohojammaalla? tarttooko ottaa koirat mukahan vai ihanko vaa huuteloon keskittyy hää? Naisimmeinen täs kyselöö


      • tosi..typy kirjoitti:

        Ok. Uskon karmeuteesi. Taidan vetäytyä piiloon värisemään, etten jää jalkoihin, hirmuisuutesi kohteeksi.

        Meitä viattomia ja pelokkaita ei saa turhan säikytellä. :)

        Sitä paitsi meillon yks salasuus. Naisii mei kamaloiteta ollenkaan. Mollaan nääs gensemannii. Mut kieroi ja katalii miehii me säikytellään. Ja jos nei sitkään tokene, niin saalaan apuu ihmissusilt, Rakulalt, krokogaattoreilt ja allidiileilt. Sit varmana asettuvat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihinäs tällaanen kyöpelinvuoren tyyppi ny pitää kortteeria? Tarttois melekehen tietää jotta osais varoo, ei ny sentäs Pohojammaalla? tarttooko ottaa koirat mukahan vai ihanko vaa huuteloon keskittyy hää? Naisimmeinen täs kyselöö

        Naisii mei kamaloiteta olleskaan. Ne pelkää muuteski, et meitä ihan kamaloittaa. Noon niiku herkkii lasiastioi, joita tarttee varoo särkemästä. Mollaan kyl varovaisii.


      • kyöpelityyppi kirjoitti:

        Sitä paitsi meillon yks salasuus. Naisii mei kamaloiteta ollenkaan. Mollaan nääs gensemannii. Mut kieroi ja katalii miehii me säikytellään. Ja jos nei sitkään tokene, niin saalaan apuu ihmissusilt, Rakulalt, krokogaattoreilt ja allidiileilt. Sit varmana asettuvat.

        Oolrait. Olet siis sellainen hirmuinen suojelija ja samalla uhka, vähän kuin äf bii ai ja sii ai ei.
        Nekin ovat aika pelottavia ja karmeita. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Oolrait. Olet siis sellainen hirmuinen suojelija ja samalla uhka, vähän kuin äf bii ai ja sii ai ei.
        Nekin ovat aika pelottavia ja karmeita. :)

        Joo, mut mollaan paljon niiku karmeempii, jos on aihetta.


      • Anonyymi
        kyöpelityyppi kirjoitti:

        Joo, mut mollaan paljon niiku karmeempii, jos on aihetta.

        pyh


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Ok. Uskon karmeuteesi. Taidan vetäytyä piiloon värisemään, etten jää jalkoihin, hirmuisuutesi kohteeksi.

        Meitä viattomia ja pelokkaita ei saa turhan säikytellä. :)

        Semmoset jää rauhaan, jotka käyttäytyy normaalisti ja ystävällisesti. Mutta, ne jotka kieroilee, juoruaa, mustamaalaa, cyberkyttää , kopioi ja välittää laittomasti yksityisiä viestejä, ja livessä vielä rivien välistä tai suoraan vtuilee, ylipäänsä on tylyjä ja tympeitä verbaalisella tai non-verbaalisella käytöksellään, raja on ylitetty ja seuraus sen mukainen. Turha siis itkeä jos saa mitä tilaa.


      • Anonyymi
        kyöpelityyppi kirjoitti:

        Naisii mei kamaloiteta olleskaan. Ne pelkää muuteski, et meitä ihan kamaloittaa. Noon niiku herkkii lasiastioi, joita tarttee varoo särkemästä. Mollaan kyl varovaisii.

        Suloista🤗🧜‍♀️


    • Anonyymi

      Se on niin tosi jänskää sellainen ns. oikeudenmukaisuus meinaan. Maine voi mennä vaan siitä hyvästä että menet asioimaan paikkaan, jossa vaatetus ja ulkonäkö ei ole tarpeeksi high-maintenance yrittäjän silmään ja omasta mielestään fiiniin putiikkiin, jolloin joutuu
      kyseenalaiseen valoon ja kytättäväksi. Yrittäjä haluaa muidenkin yrittäjäfrendiensä "tietävän" että täytyy pitää tuota tyyppiä silmällä. Siitä se lähti, sitä se on vielä tänäänkin. Mitään stalkkaamiseen ja pahanilkiseen juoruamiseen oikeuttavaa ei ole tapahtunut, mutta sen se yrittäjä sai aikaan, koska hänhän on yrittäjä, ja siksi "arvostettu" "oikeissa piireissä", jotka on laajat tieyenkin. Pitäähän yrittäjällä nyt suhteita joka paikkaan olla. Päätti ottaa taviksen silmätikukseen, kun ei tyyli miellyttänyt, ja laittoi silmätikun elämän uusiksi, toisin sanoen, tuhosi kyseisen elämän, mustaamalla tämän maineen.
      Yrittäjä tosin sai maistaa Karmaansa moninkertaisesti, joutumalla konkurssiin yrityksensä kanssa.
      Miten tarina sitten jatkuu silmätikun osalta kun sosiaaliset väylät on tehokkaasti pelkän sanan voimalla estetty? Ketään ei kiinnosta silmätikun puoli asiasta, se todellinen puoli, eikä se mitä tuo "luotettava" yrittäjä sai aikaan pahoilla puheillaan. Vahinko on niin suuri ettei ole tullut edes tietämään.
      Kovaksi on keitetty kyllä noilla kokemuksilla. Joten siksi, yksikin vähääkään petollinen ihminen, saa jäätävän vastaanoton osakseen. Jos polvet tutisee pelkästä tuimasta ilmeestä, ei se ole mitään verrattuna siihen mitä ja millä laajuudella silmätikku sai osakseen ja mitä joutuu kärsiä, tuon yhden omahyväisen ja ilkeän teon takia.

    • Soon hassuu, miten rohkei noista kommentaattoreista muutamat on niiku valosalla. Mut sit jos niitten tarttis kelmeenä yönä visiteerata kalmismaalla, noon ihan kamaloituneita.

      Ja tää siitä huolimatta, et ne tietää varmasti, et mei olla ees olemassa. Eikä me pyritä sitä salaamaan, kumme silti tiietään, ei ne kamaloituu, ku ratioaktiivinen laskeuma ois niiku tullu kalmismaalle.

      Mei olla olemassa, mut sitä enämpi kansanperinteessä, keräyslappusilla, sinikantisis vihois, kirjois ja tietokoneen muistis. Ja mollaan olemattomuuteen vallan tottunei. Me nykysin kaiken enämpi surhvataan valokaapeleis ja putkahletaan esiin tietokoneis.

      Teetauot ja herkkukorppu on rentouttavii.

      • ei ne kamaloituu > et ne kamaloituu. Tulee virhei, ku päivällon liikaa niiku valoo.


    • Anonyymi

      Pohjalaismurretta. Pahimpia selkääniskijöitä mitä Suomesta löytyy. Sanoohan nimikin jo sen: POHJAlainen, helvetillisiä olioita, pirulaisia on, ei ihmisiksi voi tituleerata.

      • Näyttää olevan sun murreniikutuntemus aika heikko. Kyl mää oon Pohjammaal käyny, muttenoo asunu enkä syntyny. Enitemmun kielesson hämäläisii piirtei, mut emmää oo sieltäkään niiku kotosi. Kyöpelit onnääs aika yleissuomalaista perinnettä.👻


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe