Vapaa kuvaus

Hi Now I loaded a rather dull profile photo. I take myself not to be quite so dull though. As for you that depends,of course, how you look at it and how you choose your criterions. I could have put this in finnish, too . Newertheless, I choose this second 'native' language for I am seriously considering getting out of this dark and gloomy country and spending the rest of my life in another place. Well, I know what those very intelligent wise snobies, fellow citizens of mine, say about me useing english here instead of finnish. As you might imagine I don't really much care of them either. Simon Suosikkibändit/artistit: Electric guitar solos, slide guitar Erja Lyytinen. Oldies like some Greedence pieces, I Put a Spell On You, Who'll Stop the Rain, Hawe You Ever Seen the Rain, I Heared It Through the Grape Wine, Some Day Never Comes a.s.o. Suosikkileffat: I used to like westerns. No movies any more Lempikirjat: Valitettavasti tulee seurattua nykyään lähinnä vain kritiikkejä, kirjaesittelyjä ja kirjailijoiden haastatteluja Vapaa-aikanani: business/vapaa mix up nowadays. I am still actively interested in audio, specially electric guitar. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: En ole eläessäni harrastanut turismia. Aion kyllä käydä nyky-Pietarissa ja Tallinnassa joissa en ole koskaan vielä käynyt Katson tv:stä mieluiten: Ei lainkaan enää TV:n katselua. Ei edes sieltä takakannen alta vaikka minulla vielä kuvaputki TV onkin. Se on hyvin trimmatussa kunnossa. Kotieläimet: ei En pidä: On paljonkin asioita joista en pidä Ruoka & juoma: Ei mitään erityisiä ruokia. Vähän olen alkanut alkoholia käyttää sen jälkeen kun tupakoinnin jätin Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

5

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. vielä tämän.
    Olenkin tässä jo lähdössä. Aurinkokin tuossa jo näyttäytyi ja taitaa tulla ihan mukava päivä.
    Aika hyvin arvasit ikäni. Minä kirjaauduin Suomi24 treffipalstallekkin tuossa vuodenvaihteessa, mutta vedin profiilini hyvin pian pois kun katsoin profiilini siellä pitämisen turhaksi. Olisi pitänyt laittaa ainakin kuva, ja sellaista en taas halua laittaa kaikkien nähtäväksi. Matkaseuraa lähinnä hain ja miksei vähän muutakin siinä samassa.
    E-kontakti saitille niinikään laitoin kuvattoman profiilini ja se on siellä vieläkin. En ole kuitenkaan maksavna jäsenenä tuollakaan saitilla ollut. Varastoin ottamiani webbicamerakuvia tuolle saitille. Kuvia mahtuu sinne kaikkiaan 30 kpl. On tuolla saitilla profiilissani moni vieraillut ja toista kymmentä on niitäkin joille olen avaimen kuva-albumiini antanut.

Maksavana jäsenenä en ole ollut kuin mallichattailijasaiteilla. Noilta saiteilta löytyy niiden tavanomaisten vähän tökeröiden pimujen ja esitysten lisäksi tosifiksuja upeita flirttaajia ja strippaus-shown esittäjiä. En kuitenkaan törsää älyttömästi privat chatteihin, jotain 200€/kk on maksimi. Jo 100-200€ törsäyksellä voi yhden mallipimun kanssa asoista sovittuaan seurata lisäksi hänen free-chattiaan sen verran kuin haluaaa. Free chatin seuraaminen taas on mielenkiintoista siksikin kun siinä näkee kaikkia hulluja juttuja joita kundit pimulle kirjoittelevat. Nämä pimut ovat sellaisia parikymppisiä ja siis minun naisekseni liian nuoria, ja sen olen heille selvästi sanonutkin. Heitä katsellessani muistelen nuoruuteni pimuja ja fantasioin heitä myös tyttärinäni. En käytä näitä pimuja mihinkään runkkausjuttuihin niinkuin paljolti tämänkin saitin pimujen esityksiä kundit käyttävät

Kyllä minä ilmeisesti olen nuorekas mies mutta en ole sitä sillä tavoin kuin nämä perheelliset papat vaan pikemminkin juuri siltä pohjalta kun minulla ei koskaan ole perhettä ollut.
  2. Siis tuo Adult Friend Finder on deittisaitti jossa on paljon feikkipimuja. Nämä feikkipimut ovat siellä siksi että pysyisit sivustolla maksavana jäsenenä. Myös jotkut ammattilaisnaiset käytttävät sivustoa itsensä myymiseen. Seassa voi kyllä olla joitakin todellisia deittiseuraa hakevia naisiakin.
    Sama tilanne ja vieläkin kärkevämpi on Amateur Match deittisaitilla.
    Adult Friend Finder saitilta löytyy myös Alt Live Cams saitti mikä on sama kuin Cams. com saitti.

http://cams.com/go/page/standard_login.html?who=r,YYf54w0hHPsZPi8AYO43ViM30Xg8lv4jgnnHqJq6BunQwlUfBH92HrmgabBirVO1YyhvVE3PoitPF9...

http://alt.cams.com/p/cams/view.cgi?dcb=alt.cams.com&action=list

Tämä saitti on model chattailijasaitti ja sieltä löytyy näiden peruspimujen(jotka aina pläjäsee siihen etusivulle) lisäksi todella kauniita upeita flirttailu- strippaus- poseerauses- ja seksiesiitys performansseja esittäviä fiksuja naisia(erityisesti venäläisiä) kunhan vaan saittiin paremmin tutustuu. Privat chatissa saat valitsemasi kauniin pimun kanssa suunnitella haluamasi seksishown kaikkine hepeneineen.
    Se vaan että ammattilaispimujen kanssa pelatesssa hyvään käytökseen kuulu aina ja ennen kaikkea myös se että maksaa heidän palveluistaan eikä vain rasita heitä typerällä käytöksellään ja kommenteillaan . Tälle saitille sinun pitää ladata myös joko Master- tai Visa kortti.

Seuraavalle saitille sinun ei tarvitse vielä ladata luottokorttia. Kunhan vaan kirjoittaudut jäseneksi niin kauniit pimut alkavat päivittäin lähettää sinulle postia jossa he lupaavat tehdä kaikki jutut kun heidän privat chattiinsa menet. Tämä ei ole bluffia vaan he myös tekevät parhaansa jos kortin lataat sivuille ja chattailusta sillä maksat.

http://www.webcamclub.com/

Niinhän naisten tuleekin käyttäytyä että he mainostaisivat itseään miehille miten he osaavat seksikkäitä juttuja heille tehdä. Näistä sitten miehet valitsevat mieleisensä pimun.
  3. oli kun sen kuvani siihen vastaukseeni laitoin, ja sitten se oikea nimeni on siinä sähköpostissa joka on se pahin juttu tässä, ja pahempi vielä siksi kun tämä nimeni on vielä uniikki. Jos tämän nimeni Googleen laittaa niin 1-2 sivua pläjäsee ja siinä sitten on vain linkkejä suksututkimusksiin joissa tuo nimeni on.

Niin kävi kuin vähän peläsikin että vaikka tuon neutraalin torjunnan(sanoin olevani vähän liian vanha ainakin hänen poikaystäväkeen kun olen enemmän kuin tuplalti hänen ikäisensaä) pienellä tämän kaunottaren kehumisella siihen mailiin lähetin niin nyt 5 päivän päästä tuli pitkä viesti otsikolla 'This is my full life story with love and trust' Ja kuinkas muuten siinä pyydettiinkin minua jo ulkomaisena agenttina nostamaan tämän naisen rahoja lontoolaisesta pankista 5,3 miljoonaa USA:n dollaria. Siis tämä näin kun hän ensin lähettää minulle kuolintodistuksen tapetusta faijastaan ja siitä että hän on tämän miehen tytär ja valtuuttaa minut nostamaan nuo rahat omalle tililleni josta sitten hänelle annan. Siis tämä tapettu faija on hänen kertomansa mukaan tallettanut tuon summan tuohon lontoolaiseen pankkiin hänen nimellään ja hän on nyt suvussa ainut elossa oleva.
    Hän väittää tarvitsevansa ulkomaisen agentin hoitamaan tämän raha-asiansa sillä hänellä ei pakolaisena tuolla leirillä ole mitään oikeuksia ja mahdollisuuksia itse hoitaa tätä juttua(eikä siis ketään luotettavia henkilöitä joille asiasta uskaltaisi edes puhua), ja tietenkin minä olen se luotettava jumalan hänelle lähettämä ulkomainen mies joka hänet ja hänen rahansa pelastaa ja ainoa jolle hän uskaltaa tämän asian hoidettavaksi antaa. Pakolaisleirin pastori joka on ainoa hänen luottamansa ihminen on ainoa joka hänen lisäkseen tietää asiasta ja hän on sanonut minun olevan luotettava jumalan hänelle lähettämä mies.

No tuossa nyt vähän lyhyesti tuosta saamastani pitkästä mailista jossa oli henkilöitä ja k.o. lontoolainen pankki jo mainittu nimeltäkin tarkkaan.
    Minun tulkintani tuosta mailista on se että kyseessä on huijarin taide. Pieni mahdollisuus tosin on että kyseessä on vaikeissa olissa pakolaisleirillä elävän nuoren naisen nuoruuden aikojen tarinoiden pohjalta kehittämä tai pelkkä hänen fantasioihinsa perustuva kehitelmä jolla hän pyrkii johonkin parempaan, ja pkolaisleirin pastori sitten antaa naisen pitää fantasiansa kun katsoo että ei niitä kannata torjuakkaan.

Pyrin kyllä tähänkin vielä jotain vastaamaan sillä heillä on jo joka tapauksessa tuo minun oikea nimeni kun se jo siihen ensimmäiseen mailiini mukaan tuli. Kyllä he tuon nimeni perusteella helposti saavat myös ositteenikin selville, mutta ei sentään täydellistä henkilötunnustani vikkakin syntymäaikani kyllä pystyvät aina jostain saamaan. Se lähtee suht. nopeasti avutumaan tällainen varsinkin silloin kun nimi on uniikki.
    No minun omaisuuteni arvo ei ole 5,3milj $. ja tuskin se on edes yhtä miljoonaa, mutta omaisuutta minulla kuitenkin merikittävästi on joten vähän se hermostuttaa tällainen. Minä kyllä muuten olen ihan oikeasti niin luotettava mies, että jos vaikka joku antaisi minulle rahansa pidettäväksi niin en minä niistä omavaltaisesti itselleni mitään pitäisi.

Se on paha juttu näiden mailien kanssa kun tässä suomi24 mailissakin aina näkyy se mailin haltijan oikea nimi. Enisimmäisen kerran tämän asian huomasin kun eräälle mallichattailijapimulle mailin lähetin. Hänkin oli heti laittanut tuon nimen Googleen ja katsonut mitä se antaa.
  4. näiden meidän naistemme kanssa, eikä yksin 3-kymppisten, vaan myös 4-kymppisten ja vielä 5-kymppistenkin, sillä niin monet heistä näkyvät hakevan selvästi itseään nuorempaa miesseuraa ja kaikillakin heistä miehen yläikäraja on asetettu sellaiseen korkeintaan 2-3 vuotta itseään vanhempaan.
    Vaatimuksia näillä naisilla myös miehen suhteen riittää muitakin kuin nuori ikä. Näyttävät hakevan vähintään yhtä varakasta ja hyvässä asemassa olevaa miestä ja vielä nuorempaakin kuin mite se heidät jättänyt ja nurempaan vaihtanut entinen miehensä on ollut. Onhan tämä tältä pohjalta tietyssä mielessä ymmärrettävääkin, mutta tuskin nämä toiveet miehen suhteen moneltakaan näistä deittisaitin naiseltamme toteutuvat.
    Kyllä niitä ainakin vielä 4-kymppisiä naisia sellaisiakin on jotka ihan oikeastikkin miehille kelpaavat(ja vielä tasokkaitakin miehiä tällaiset voivat saada itseään vanhemmista miehistä), mutta tällaiset naiset menevät kyllä kaikki kaupaksi jo tiskin alta eivätkä he mihinkään yleisille parisuhde/seksi-markkinoille ilmesty lainkaan.

Tässä piruuttani kun ei-maksavana jäsenenä olen tuolla E-kontakti palstalla ja olen vähän katsellut tällaisia vanhempia naisia niin ei se sinänsä paljon sureta vaikka ei heille kelpaisikaan, mutta hämmentävää se on eikä siksikään totisesti kiinnosta tällaisille saiteille ainakaan vakavissaan naisseuraa lähteä hakemaan.
    No olihan siinä yksi leidi Darelin Porvoosta joka selvästi joukosta erottui ainakin kuvassa ihan kohtalaisen hyvän näköisenä, mutta hän sitten ilmoittaakin olevansa naimisissa ja lähinnä vaan jotain tanssharrastusseuraa hakemassa. Iän suhteen hän kyllä ilmoittaa hakevansa itseensä nähden -16 +14 vuotiasta miestä, eli keskimäärin aika paljo oman ikäistään ja ei missään tiukoissa rajoissa. Mutta jos tämä nainen hakisi miesseuraa, vapaana tai varattuna naisena niin tietää sen miten tuhannet miehet häntä heti piirittäisivät jos hän yleensä yleisille parisuhde/seksi-markkinoille tulisi miesseuraa hakemaan eikeä menisi jo tiskin alta.
  5. tähän sitä onkin hyvä vastata.

Sovelletaan matematiikkaa kerrointa käyttäen.

Itse asiassa jos kerran lottoaminen perustuu puhtaaseen sattumaan niin silloin sen suhteen chanssit ovat tasan yhtäpitävät n.s. pure matemaattisen päättelyn kanssa.

Matemaattista kerrointa käyttäen se menee näin:

Jos haluat saada x oikein n:stä niin chanssisi onnistua yhdellä yrittämällä ovat

(x!(n-x)!)/n!

missä ! = (tuo taskulaskimien kerroin tai joku FACT)

Kaavassa kertomerkit on jätetty pois. Sulut kaavassa toimivat kuten ne kaiketi on koulussakin opetettu.
    / = (jakoviiva tai fractiomerkki)

esim. lotossa n = 39 ja x = 7 ja siitä chanssit
    (7!(32)!)/(39)! =1/15380937 ts. on olemassa tuo 15380937 erilaista tapaa ruksata nuo 7 rastia noihin 39 ruutuun.

Mutta entä jos ruksaankin z ruutua(z > 7), niin kuinka montaa yksittäistä lottoruudukon täyttöä se vastaa? Siitä vaan saman logiikan mukaan

z!/((z-7)!(z-(z-7))!) = z!/((z-7)!7!)

esim. jos 10 ruutua ruksaat niin se vastaa
    10!/(3!7!) = 120 yksittäistä lottoruudukon täyttöä. Tällöin chanssisi onnistua on tietekin kasvanut ja on siis tuo 120/15380937
    Huomaa että puhtaan sattuman kyseessä ollen sillä ei ole merkitystä onnistumisen kannalta mitkä 7 tai z ruutua sinä noista 39 ruudusta ruksaat.

Samoin jossain viikinkilotossa x = 6 ja n = (jotain 40 en muista mitä)

Korttipakassa jos ilman jokereita mennään, ja vaikkapa kerralla herttareetin saamisen chansseja hyvinsekoitetusta pakasta ajatellaan niin silloin x = 5 ja n = 52 ja 52!/(5!(52-5)!) = 2598960 erilaista mahdollista kättä kaikkiaan. Josta siis chanssit 1/2598960
    Samantapaista logikkaa käyttäen kuin noiden lottosysteemienkin kanssa voi myös rakennella chansseja korttikäsille joita pakassa on enemmän kuin tuo yksi, ja siten myös kun pakassa on jokereitakin.

Itse tuo chanssikaava on tietenkin varsin tunnettu, ja sitä voi käyttää vaikkapa binomiaaliteorian todistamiseen, ja voi sen pohjalle rakentaa yleisen polynomiaaliteoreemankin todistamisen.
    En tiedä tarkkaan mistä asti ko. kaava on tunnettu, mutta veikkaisin että se onkin ensin löydetty tai tullut esiin juuri tuon binomiaaliteoreeman tai binomiaaliexpansionin yhteydessä, ja siten ainakin periaatteessa jo Omar Kayyaminkin tuntema. Ei enempää historiaa, voihan joku tietää tästä paremminkin. Jos niin, niin luen mielelläni.
  6. 1 / 1