Suomi24 treffisaitille kuvattomalla profiililla.
Onko kukaan muu törmännyt tällä suomi24 treffisaitilla sellaiseen vähän huonoksi suomeksi ja englanniksi lähetettyyn mailiin jossa on myös E-mail osoite johon pyytää ottamaan yhteyttä.
Tuossa mailissa sanoi että rodulla ei väliä(ja jotain että rakkaus ratkaisee) joten se viitttasi johonkin ei-eurooppalaiseen. Ei mitään enempää ollut siinä mailissa tästä mailin lähettäneestä henkilöstä.
Minä vastasin lyhyesti ja laiton kaksi kuvaani mukaan. Vastaus tuli seuraavana päivän profiilikuvalla jossa oli 24vuotias 5jalkaa 10 tuumaa eli jotain178cm pitkä 55kg painava nuori musta kaunotar(sanoi olevansa single, never married), joka kertoi olevansa Ruandan pakolaisia ja ainoana perheestään päässeensä pakenemaan Senegaliin jossa hän nyt on pakolaisena. Hän kertoi että molemmat hänen vanhempansa tapettiin, ja että hänen isänsä oli tuon maan entisen johtajan neuvonantajana, nimetkin siinä vielä olivat. Hän sanoo olevansa enemmän kiinnostunut minusta ja haluaa vaihdella maileja kanssani.
Vähän askarruttaa kun tuli laitettua ihan tuoreet webbicamerakuvat, portraitti tai kasvokuva ja toinen kokouva jossa seison, ja vieläpä oikea nimenikin mailissa näkyy jos hän sen siitä osaa katsoa. Ei tämän tarvitse epäilyttävää olla(ja ei varsinkaan mitään kovin vaarallista), mutta se että yhteydenottaja ainakin poseeraa nuorena kauniina naisena pistää kyllä vähän epäilemään. Minä siis olen tällä treffisaitilla kuvattomalla profiililla ja 56 vuotiaana, ja siihen sitten tämä maili ilaman juuri mitään tietoja lähettäjästä tuli ja pyyntö ottaa yhteys annettuun E-mail osoitteeseen.
No tällaisia se sitten pistää vastailemaan nämä suomi-saitit, kun yhtäältä ei ainutkaan suomalaisnainen ole mailia lähettänyt, ja toisaalta heidän vaatimuksensa miehen suhteen kun lukee heidän profiileistaan niin ei siihen sovi eikä nämä naisiset myöskään järin viehetä.
Yhdelle ihan siedettävän näköiselle ja fiksun oloiselle naiselle SanktPeterspurgista(jonka profiliin sovin) vastasin ja toivoin häntä sellaiseksi jonka voisin mahdollisesti tavata jos tästä Peterspurgissa kävisin. Hän vastasi, mutta oli viestistäni saanut käsityksen että hänen kauttaan bisness-kontakteja haen. Vastasin että minulla on omat bisnekseni ja ihan vaan seurakseni häntä ajattelin, ja lisäsin että mukava olisi jos hän ensin voisi vaikka käydä minun luonani. Nyt on pari päivää mennyt eikä vastausta ole tuohon mailiini enää kuulunut.
Olisi kai pitänyt vielä laittaa että lähinnä ihan vaan seurakseni häntä ajattelin ja että olen kyllä sen näköinen ja olinen mies jonka kanssa liikkua kehtaa, mutta että itse asiassa mieluummin jätänkin nämä nussimishommat niille miehille jotka ne paremmin taitavat ainakin jos nainen on taitaviin ja kokeneisiin nussijoihin tottunut. No laitoinhan minä tämän asian vähän kiertäen eli niin kun sanoin että kuvat itsestäni lähetän kunhan mailiosoitteesi annat mutta en mitään alastonkuvia, kun minusta ihan nuoret naisetkin ovat paremman näköisiä jos ainakin kevyesti pukeutuneita ja että alastomat miehet ovat minusta hyvin vastenmielisen näköisiä.
Suomalaisnaiten profiilejakin kävin läpi ja muutaman joihin edes jotenkin sovin, ja jotka edes vähän siedettäviltä vaikuttivat klikkasin suosikkeihini. Kun sitten ihan vaan tsekkaisin olisinko voinut mailin heille lähettää niin yksi 56 vuotiaas nainen näistäkin oli jo bannannut minut. Taisi pelätä sitä että alan häntä liiaksi ahdistella.
Vielä odotan Peterspurgin naiselta viestiä.
Kirjauduin
8
412
Vastaukset
- weide
99% varmuudella huijari!
- ajattelen että
kyseessä on jonkin sortin huijaus, mutta missä mielessä se voisi olla vaarallista.
Vähän on jo turhan rutiininomainen tullut tuosta kuvien laittamisesta, niin että aina ne laitan jos mailiin vastaan siksi kun ei profiilikuvaa minulla ole lainkaan.
Eniten minua askarruttaa juurikin se voisiko noita jo antamiani kuvia ja nimeäni joka lähettämässäni sähköpostissa näkyy käyttää jotenkin hyväksi. Eihän se minua haittaa jos joku vaan huvikseen pelleilee eikä muuta. Rahaa jos pyytää lähettämään niin ei sitä tarvitse lähettää.
- elämässä kannattaa
olla tuon tarinan suhteen on se ihmeelistä miten ihmiset menee hyvä uskoisena ulkomaalsisten mukaan.(ei pahalla saattaa joukossa olla yksi oikeaa) varuillaan kannattaa olla toivottavasti spostissasi ei ole henkilökohtaisia tai mitäään tietoja hakkerit saa selville ja siinä sitten menee omaisuudet
naistreffarina etsin siis miestä olen saanut saman sisältöistä postia ilman toisen tietoja muuta kun sähköpostiosoite,mutta tietojani en ole lähetellyt roskapostia kun ovatoli kun sen kuvani siihen vastaukseeni laitoin, ja sitten se oikea nimeni on siinä sähköpostissa joka on se pahin juttu tässä, ja pahempi vielä siksi kun tämä nimeni on vielä uniikki. Jos tämän nimeni Googleen laittaa niin 1-2 sivua pläjäsee ja siinä sitten on vain linkkejä suksututkimusksiin joissa tuo nimeni on.
Niin kävi kuin vähän peläsikin että vaikka tuon neutraalin torjunnan(sanoin olevani vähän liian vanha ainakin hänen poikaystäväkeen kun olen enemmän kuin tuplalti hänen ikäisensaä) pienellä tämän kaunottaren kehumisella siihen mailiin lähetin niin nyt 5 päivän päästä tuli pitkä viesti otsikolla 'This is my full life story with love and trust' Ja kuinkas muuten siinä pyydettiinkin minua jo ulkomaisena agenttina nostamaan tämän naisen rahoja lontoolaisesta pankista 5,3 miljoonaa USA:n dollaria. Siis tämä näin kun hän ensin lähettää minulle kuolintodistuksen tapetusta faijastaan ja siitä että hän on tämän miehen tytär ja valtuuttaa minut nostamaan nuo rahat omalle tililleni josta sitten hänelle annan. Siis tämä tapettu faija on hänen kertomansa mukaan tallettanut tuon summan tuohon lontoolaiseen pankkiin hänen nimellään ja hän on nyt suvussa ainut elossa oleva.
Hän väittää tarvitsevansa ulkomaisen agentin hoitamaan tämän raha-asiansa sillä hänellä ei pakolaisena tuolla leirillä ole mitään oikeuksia ja mahdollisuuksia itse hoitaa tätä juttua(eikä siis ketään luotettavia henkilöitä joille asiasta uskaltaisi edes puhua), ja tietenkin minä olen se luotettava jumalan hänelle lähettämä ulkomainen mies joka hänet ja hänen rahansa pelastaa ja ainoa jolle hän uskaltaa tämän asian hoidettavaksi antaa. Pakolaisleirin pastori joka on ainoa hänen luottamansa ihminen on ainoa joka hänen lisäkseen tietää asiasta ja hän on sanonut minun olevan luotettava jumalan hänelle lähettämä mies.
No tuossa nyt vähän lyhyesti tuosta saamastani pitkästä mailista jossa oli henkilöitä ja k.o. lontoolainen pankki jo mainittu nimeltäkin tarkkaan.
Minun tulkintani tuosta mailista on se että kyseessä on huijarin taide. Pieni mahdollisuus tosin on että kyseessä on vaikeissa olissa pakolaisleirillä elävän nuoren naisen nuoruuden aikojen tarinoiden pohjalta kehittämä tai pelkkä hänen fantasioihinsa perustuva kehitelmä jolla hän pyrkii johonkin parempaan, ja pkolaisleirin pastori sitten antaa naisen pitää fantasiansa kun katsoo että ei niitä kannata torjuakkaan.
Pyrin kyllä tähänkin vielä jotain vastaamaan sillä heillä on jo joka tapauksessa tuo minun oikea nimeni kun se jo siihen ensimmäiseen mailiini mukaan tuli. Kyllä he tuon nimeni perusteella helposti saavat myös ositteenikin selville, mutta ei sentään täydellistä henkilötunnustani vikkakin syntymäaikani kyllä pystyvät aina jostain saamaan. Se lähtee suht. nopeasti avutumaan tällainen varsinkin silloin kun nimi on uniikki.
No minun omaisuuteni arvo ei ole 5,3milj $. ja tuskin se on edes yhtä miljoonaa, mutta omaisuutta minulla kuitenkin merikittävästi on joten vähän se hermostuttaa tällainen. Minä kyllä muuten olen ihan oikeasti niin luotettava mies, että jos vaikka joku antaisi minulle rahansa pidettäväksi niin en minä niistä omavaltaisesti itselleni mitään pitäisi.
Se on paha juttu näiden mailien kanssa kun tässä suomi24 mailissakin aina näkyy se mailin haltijan oikea nimi. Enisimmäisen kerran tämän asian huomasin kun eräälle mallichattailijapimulle mailin lähetin. Hänkin oli heti laittanut tuon nimen Googleen ja katsonut mitä se antaa.- feikkikö '¨-
sehän siinä kirjoitti:
oli kun sen kuvani siihen vastaukseeni laitoin, ja sitten se oikea nimeni on siinä sähköpostissa joka on se pahin juttu tässä, ja pahempi vielä siksi kun tämä nimeni on vielä uniikki. Jos tämän nimeni Googleen laittaa niin 1-2 sivua pläjäsee ja siinä sitten on vain linkkejä suksututkimusksiin joissa tuo nimeni on.
Niin kävi kuin vähän peläsikin että vaikka tuon neutraalin torjunnan(sanoin olevani vähän liian vanha ainakin hänen poikaystäväkeen kun olen enemmän kuin tuplalti hänen ikäisensaä) pienellä tämän kaunottaren kehumisella siihen mailiin lähetin niin nyt 5 päivän päästä tuli pitkä viesti otsikolla 'This is my full life story with love and trust' Ja kuinkas muuten siinä pyydettiinkin minua jo ulkomaisena agenttina nostamaan tämän naisen rahoja lontoolaisesta pankista 5,3 miljoonaa USA:n dollaria. Siis tämä näin kun hän ensin lähettää minulle kuolintodistuksen tapetusta faijastaan ja siitä että hän on tämän miehen tytär ja valtuuttaa minut nostamaan nuo rahat omalle tililleni josta sitten hänelle annan. Siis tämä tapettu faija on hänen kertomansa mukaan tallettanut tuon summan tuohon lontoolaiseen pankkiin hänen nimellään ja hän on nyt suvussa ainut elossa oleva.
Hän väittää tarvitsevansa ulkomaisen agentin hoitamaan tämän raha-asiansa sillä hänellä ei pakolaisena tuolla leirillä ole mitään oikeuksia ja mahdollisuuksia itse hoitaa tätä juttua(eikä siis ketään luotettavia henkilöitä joille asiasta uskaltaisi edes puhua), ja tietenkin minä olen se luotettava jumalan hänelle lähettämä ulkomainen mies joka hänet ja hänen rahansa pelastaa ja ainoa jolle hän uskaltaa tämän asian hoidettavaksi antaa. Pakolaisleirin pastori joka on ainoa hänen luottamansa ihminen on ainoa joka hänen lisäkseen tietää asiasta ja hän on sanonut minun olevan luotettava jumalan hänelle lähettämä mies.
No tuossa nyt vähän lyhyesti tuosta saamastani pitkästä mailista jossa oli henkilöitä ja k.o. lontoolainen pankki jo mainittu nimeltäkin tarkkaan.
Minun tulkintani tuosta mailista on se että kyseessä on huijarin taide. Pieni mahdollisuus tosin on että kyseessä on vaikeissa olissa pakolaisleirillä elävän nuoren naisen nuoruuden aikojen tarinoiden pohjalta kehittämä tai pelkkä hänen fantasioihinsa perustuva kehitelmä jolla hän pyrkii johonkin parempaan, ja pkolaisleirin pastori sitten antaa naisen pitää fantasiansa kun katsoo että ei niitä kannata torjuakkaan.
Pyrin kyllä tähänkin vielä jotain vastaamaan sillä heillä on jo joka tapauksessa tuo minun oikea nimeni kun se jo siihen ensimmäiseen mailiini mukaan tuli. Kyllä he tuon nimeni perusteella helposti saavat myös ositteenikin selville, mutta ei sentään täydellistä henkilötunnustani vikkakin syntymäaikani kyllä pystyvät aina jostain saamaan. Se lähtee suht. nopeasti avutumaan tällainen varsinkin silloin kun nimi on uniikki.
No minun omaisuuteni arvo ei ole 5,3milj $. ja tuskin se on edes yhtä miljoonaa, mutta omaisuutta minulla kuitenkin merikittävästi on joten vähän se hermostuttaa tällainen. Minä kyllä muuten olen ihan oikeasti niin luotettava mies, että jos vaikka joku antaisi minulle rahansa pidettäväksi niin en minä niistä omavaltaisesti itselleni mitään pitäisi.
Se on paha juttu näiden mailien kanssa kun tässä suomi24 mailissakin aina näkyy se mailin haltijan oikea nimi. Enisimmäisen kerran tämän asian huomasin kun eräälle mallichattailijapimulle mailin lähetin. Hänkin oli heti laittanut tuon nimen Googleen ja katsonut mitä se antaa.näistä pitäsi olla paljon juttua tämän palstan aiemmilla kohtilla. Vielä, www.419.bittenus.com
ja google: tseboksary siitä alempana darya ja tais olla muitakin. kannattaisi ottaa sp.nimenä toinen nimi, ettei omaansa anna, kun tälläisiä feikki-juttuja on melkoisesti netissä. vielä, löytyyköhän tuo be ja feikkipersoonat googlesta, tässä pari esimerkkiä.
- ei mikään uusi juttu
- se ollut
minulle kylläkään tämänlainen, vaan siinä oli pakerrettu jotain rakkaus tärkeä rotu ei niin tärkeä ja vähän jotain muuta saman tapaista. Se oli huonolla suomella ja sama asia siinä vielä englanniksi paremmin ymmärrettävästi, mutta ei mitään varsinaisia tietoja kirjoittajasta muuta kuin E-mail osoite johon pyysi vastaamaan.
Siihen sitten lyhyesti vastasin muutamalla sanalla ja näilla koneeltani lataamillani parilla kuvallani.
Kyllä tämän ihan samankin mailin mitä ilmeisemmin moni muukin on saanut, mutta onko kukaan muu tällaiseeen mitään tullut vastanneeksi.
- Ei oo totta
Ekana tulee mieleen, että tämä on yks monista provoista. Mutta varalta totean, että kuka nyt noin toimisi, että oman kuvan ja nimen heti lähettää noin epämääräiseen postiin. Ensin tutustellaan sanoin. Tai mitä siinä profiilissasi siis haitkaan. Ulkomaan tyttöjä? No aivan sama minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102