Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Eli kaava sitoo myöskin sen laatijaa se määrittelee myöskin aika paljon kunnan toimintoja mitä alueelle on aikanaan tarkoitettu onko se tontti varattu liiketilojen käyttöön.
    On tietysti valitettavaa sinun harmisi mutta uskon ettei se liene yötä päivää olevaa toimintaa ja kuten olen aikaisemmin sanonut on erilaisia tekijöitä mitkä häiritsevät ihmisiä.Oletko varma ettei sinne asuntoon muuta pianistia tai puhallinsoittajaa tai kotikaraoken harrastajaa.
    Olen pienen ikäni myöskin laulanut kuoroissa ja tälläkin hetkellä mutta kovin usein en ehdi Lieksassa harrastamaan tuota sinun harmittelemaa musiikin muotoa mutta se on saanut vankan jalansijan tänne nyt.Olen aikanaan sitä käynyt yksin harrastamassa eri kunnissa jotta saisin tuntumaa kilpailuihin mutta nyt olen laulanaut kisoissa orkesterin kanssa kuhmotalossa isossa salissa jossa yli 300 kuulijaa.
    Olen kyllä laulanut pienimuotoisesti ja myöskin Lieksankin kirkossa ja nyt aika usein kappelissa mutta aikanaan enemmän Joensuussa opiskellessani siellä musiikkiopistossa laulua mutta täällä olemme tehneet myöskin musiikkiteatteria jossa olen aikanaan ollut mukana.
    Sinuttelen koska uskon että laulu toisenlaisena on lähellä sydäntäsi.
    Olen aika monipuolinen kuuntelija musiikin suhteen ja levyjä löytyy erilaisia myöskin kodistamme eri soittimia.
    Olen mielestäni joutunut erilaisen ryöpytyksen kohteeksi ja jopa joidenkin uskonnollista vakaumusta on loukattu minuun kohdistuvana solvauksena jota en salli.
    Olen siis monessa mukana ja aikanaan yhteisten asioiden hoidossa ja vapaaehtoistyössä lähinnä SPR jonka hyväksi tehdystä työstä nyt kutsuttiin renikan saantiin. Markku Korpinen
  2. Olen ollut politiikassa mukana ja siten näin myöskintätä ihmisten elämää ja tarpeita ja olen tehnyt hyvin myöskin paljon aloitteita ja siksi voinen myöskin keskustella ja keskutteluttaa ihmisiä kun havainnoin jotakin asioita mitä näistä poliittisista kuvioista tulee esiin.Olen muuten vieläkin mukana ainakin varalla kuten sanoin aikaisemmin jopa taivaaseen jonne joku uskoo pääsevän rahan voimalla. Mutta olen vielä joissakin järjestöissä ja teen vapaaehtoistyötä eri tahoilla.
    Tulemme kaikki myöskin ikä ihmisiksi ja monella henkilöllä on myöskin vanhemmat jo ikäihmisiä mutta pyydän sinua tutustumaan mitä eroa on juuri noilla tekijöillä mistä mainitsin.
    On aivan selvää,että lääni on patistamassa kun sitä toisaalla tilattiin jonkun laitoksen lakkauttamisen, mutta kun sitten näitä yksityisiä palveluja sitten laitetaan niin niissä menee koko elämän tarpeet eli jos sattuu hieman olemaaan sukanvarressa niisn ne menee omat ja "varastetut" ja monella vanhuksella siten on jopa nälkä vieraana jatkuvasti tämän se ohjelma osoitti mitä tällä älylläni ymmärsin ja kuitenkaan en ole ihan siellä uimahallin urheilutilassa fossiilina. Jos tämä kirjoitus on henkilöltä joka on jatkuvasti kimpussani kuin piru rastakan kanssa,siitähän se vitsi miksi jonkun henkilön takinliepeessä on monta halkiota ja polkkatukka.MK
  3. "Pahalle pikkusormi" Mitä on sitten tuo kirjoitus?

Veli vastaan veli on tapeltu aikanaan ja sota on raakaaja elämä voi olla sitä vielä tänä päivänä ja katsoin tuon lähihistoriaan liittyvän elokuvan ja siitä taitaa tulla vielä jatkosarja.sadam.
    Mutta kuitenkin omaan hstoriaamme liittyy myös kaikenlaista ja olen lukenut ystäväni kirjaa sokeasta isästä ja siellä kerrotusta tapauksista.
    Mutta täällä kirjoitettiin sotalapsista mutta he ovat olleet täällä vaiti.
    Olen jo aikaisemmin todennut,että kodissani on ollut ja naapureissa näitä oman maan kansalaisia evakkoina ja ovat sijoittuneet myöskin pysyvästi asumaan pohjanmaalle.Kysyn vielä Veijo mitä olet puhunut ja mitä tarkoittanut nyt,että siellä olisi heti puukot mukana? Olen koittanut etsiä noita tapauksia mutta noita tapauksia tapahtuu eri puolilla maailmaa ja Suomea joihin liityy lähinnä perheväkivalta ja keskenään tappeluita mutta minkä löysin oli kaukana pohjanmaalta yksittäinen tapaus ja sielläkin pitäjässä on voitu kyläkoulut säilyttää kun pakolaisia on hajasijoitettu.
    Mutta mitä on hypätä tuntemattomaan ja koittaa sitten elää ja olla siitä lienee omakohtaista kokemusta ja myöskin lapsilla vielä enemmän.Minä pääsin sentään käymässä ja pitää yhteyttä työkavereihin jossa olin ennen ollut mutta lapsilla muuttui kaikki kaverit ja toiset olivat jo isompia,joten kerran lapsi sanoi on ikävä.
    Mutta mitä ikävää elämä voinee olla kun lapset muuttaa ja elät tuntemattomassa kulttuurissa jopa puolison lähdettyä, jossa voinet olla kuin "orpo piru kalajoen markinoolla" kysyn vaan Teiltä joilla on lähisuku ympärillä.Siinä on vain luotava uutta elämää ja uskoa siihen.MK