Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Olen täällä sivumennen todennut asiasta.mitä merkitsi nimimerkit.Nimimerkintakaa sanottiin aika rajusti ja sekö sitten syy.Toisaalta havaitsin että oli haalittu jonkun asialiikkeen taakse tukijoita ympäri Suomea eli eri nimimerkkejä joten sekö sitten sai jotkut hermostumaan. Nyt jopa väitetään että kirjoitaisin nimelläni ja nimimerkillä kysyisin ja vastaisin. Vastaan kysyttäessä ja aloitan keskustelun pääsääntöisesti omalla nimellä. Kotikutoiset asiantuntijat tulevat takaisin palstalle kolmen ja puolen vuoden kututtua kun taas on kunnallisvaalit tulossa. Olen ollut matkoilla laulukilpailuissa ja kotona työtä ja nyt kävin lääkärissä ja siitä asiasta kirjoitin tälle palstalle. Koska kirjoitan tällä palstalla en ehdi joka puolelle huseeraamaan joka jopa ärsyttää joitakin,mutta tarvittaessa olen hoitanut esim tiedustelun kaupungin suuntaan sitä pyydettäessä ja lukijoita sillä palstalla oli hyvin runsaasti. Kuitenkin Karjalaisessa ja heidän lehdistössä on tietyt kuviot keskusteluista sen tiedän melko tarkkaan mitä saa sanoa ja mitä ei olenhan ollut lieksassa luottamustehtävissä jonkun henkilö ijän ajan. Osaan kuitenkin toimia kuntlaisena tarvittaessa ja osaan haistaa tuulia ja asioita tällä nyt tukossa olevalla nenällä. Minusta on hyvä että kirjoitetaan nimellä ja myöskin asiallisesti nimimerkillä.Juuri toisessa kirjoituksessa Terveyskeskuksen ajanvarauksesta sain aikanaan samaan asiaan törmänneenä kipinän asiaa tiedustella. Joten montaa kirjoitusta siellä ei ole ollut nyt naisilta.MK
  2. Minulla ei ole sen kummemmenmin valtaa poistattaa viestejä kuin muillakaan, Kuitenkin olen täällä joaikaisemmin todennut missä on raja.Raja löytyy keskustelun ohjeissa ja Suomen lainsäädännöstä, Myöskaan mainoksia ei voida kirjoituksissa käyttää rasistisia viestejä yms Lue tarkemmin keskustelun ohjeet. Olen lukenut myöskin sellaisen seikan, että jokin kirjoitus ylläpito voi laittaa toiselle osastolle minne se paremmin sopii. On myöskin mahdollista seurata viestejä ylälaidassa on otsikko (aikaisempi ja seuraava)Mielestäni sieltä löydän kirjoituksesi. Olen saman kohtalon omaava kuin sinä jos viestiketju on poistunut se on kohdistunut markkinointiin ja mainostamiseen mutta myöskin useita ilmoituksia oli ylläpitäjälle tullut henkilöön kohdistuvasta solvauksesta josta olen jo todennut, Henkilökohtaisesti voisin olla jatkuvasti käräjillä jos olisin liian herkkähipiäinen olen esittänyt kuitenkin toiveen, ettei kenenkään kohdalla mentäisi sille tasolle nimimerkin takaa puukottamaan ja se tapahtuu solvaten. Mikä sitten on törkeää on kohdallani tapahtunut nimeni käyttö ja silloin kävin urheilukadulla mutta sinulla on rekisteröity nimi sentään joten ole huoleti. Mielestäni asioista voidaan keskustella avoimesti mutta jonninjoutavuuksia en siedä oli se mihinkin puolueeseen kohdistunut tai henkilöön,tarvitsemme yhteistoimintaa mutta myöskin asioiden esiintuontia jopa arvostelua päätöksistä keskustelua ja ideoita.Tässä vastausta terveisin Markku Korpinen
  3. Tukisiko kaupunki toista henkilöä perustettaessa oman salin.Lue Lieksan kaupungin esitykset päätökset.MK