Olisiko älyä

lopetta koko sivu

Tällä sivustolla on nyt näköjään käynnissä perinteinen. Samaan viestiketjuun kirjottelee nimellä ja nimimerkeillä sama , samat henkilöt. Kysytään ja vastataan. On varmaan hauskaa.

8

299

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laulat jatkuvasti samaa virttä. Laula jo se hevosmiehen virsi Armollas ruunaa kaunista.MK

• se helppoa on

Tuosta puheen ollen on se tarina kertomatta. Kerronko,muistatko

• osuma ja upposi

En ole ravihevonen Kirjoittanut: markkukorpinen 7.5.2009 klo 14.24 Vaikka minua koitetaan ohjastaa tällä palstalla. Laula jo se hevosmiehen virsi Armollas ruunaa kaunista.MK. Tuosta on hyvä jatkaa annahan palaa kopoti kopoti

• osuma ja upposi kirjoitti:

En ole ravihevonen Kirjoittanut: markkukorpinen 7.5.2009 klo 14.24 Vaikka minua koitetaan ohjastaa tällä palstalla. Laula jo se hevosmiehen virsi Armollas ruunaa kaunista.MK. Tuosta on hyvä jatkaa annahan palaa kopoti kopoti

Kopoti kopoti hoi varsa hirnuen....Joten anna palaa vastaus olen huumoria ymmärtävä. Tätähän lauletaan lapsille ja pidetään polvella. Mutta aikanaan lauloin vanha pelargunia ja sain lahjaksi sen ja kuulin myöhemmin,että jolta kukan sain nautti elämänsä viimeisistä hetkistä nauttien elämästä ja lauluni toi lohtua hänen elämään kun syöpä oli edennyt ja hän kuoli pian. Lauloin myös sairaalassa yö kerran unhoa annoit pari päivää aikaisemmin kun vaimoni kuoli. Heitän herjaa mutta olen pystynyt elämään pari päivää äitini kuoleman jälkeen lauloin kisoissa eron hetki.Joten tätä on elämäni.NK

• hyvä kukka paha kukka
        markkukorpinen kirjoitti:

Kopoti kopoti hoi varsa hirnuen....Joten anna palaa vastaus olen huumoria ymmärtävä. Tätähän lauletaan lapsille ja pidetään polvella. Mutta aikanaan lauloin vanha pelargunia ja sain lahjaksi sen ja kuulin myöhemmin,että jolta kukan sain nautti elämänsä viimeisistä hetkistä nauttien elämästä ja lauluni toi lohtua hänen elämään kun syöpä oli edennyt ja hän kuoli pian. Lauloin myös sairaalassa yö kerran unhoa annoit pari päivää aikaisemmin kun vaimoni kuoli. Heitän herjaa mutta olen pystynyt elämään pari päivää äitini kuoleman jälkeen lauloin kisoissa eron hetki.Joten tätä on elämäni.NK

Kumpika se kukka oli. Narsissi vai Narsismi. Toinen piti lähettää ja toinen ojentaa.

• voi vopi

Kaltaiselle oireyhtymälle on annettu diagnoosikin. Potee jokunen prosentti suomalaisista. Jos näin on se on valitettavaa, koska ainoastaan lähiomaiset voi sen huomioida,

• Sairas yhteisö ja sairas perhe tarvitsevat mustan lampaan, että kokisivat olevan terveitä. Tämän sanoi luennoitsija mielenterveys henkilöiden koulutustilaisuudessa.Muuten olen ollut sen ammattiliiton valtuustossa ja työskennellyt alalla, joten tunnen alaa hieman. Olen tavannut monta hitleriä ja muuta samaistujaa. myöskin maailman viisaita, jotka eivät osaa muutakuin pilkata on olemassa myös juoppohulluja ja varttihulluja tämäkin koulutuksessa opittua asiaa.eli varttihullu voi tappaa mutta joutuu sairaalaan. Joten toimi sitten siinä vertaisryhmässä mikä lieneekään.MK

• joo oo oo
        markkukorpinen kirjoitti:

Sairas yhteisö ja sairas perhe tarvitsevat mustan lampaan, että kokisivat olevan terveitä. Tämän sanoi luennoitsija mielenterveys henkilöiden koulutustilaisuudessa.Muuten olen ollut sen ammattiliiton valtuustossa ja työskennellyt alalla, joten tunnen alaa hieman. Olen tavannut monta hitleriä ja muuta samaistujaa. myöskin maailman viisaita, jotka eivät osaa muutakuin pilkata on olemassa myös juoppohulluja ja varttihulluja tämäkin koulutuksessa opittua asiaa.eli varttihullu voi tappaa mutta joutuu sairaalaan. Joten toimi sitten siinä vertaisryhmässä mikä lieneekään.MK

http://webcgi.oulu.fi/oykk/abc/kielenhuolto/oikeinkirjo itus/ Just näin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2294
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      223
      1909
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1762
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1441
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1336
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      55
      1177
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      176
      1132
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      89
      1051
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      947
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      891
    Aihe