Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Karaoken anti ei ole vähäinen kun ajattelee miten sen kautta kerrotaan selaisia asioita jopa aikuisen miehen taholta jota ei muuten sanoisi toisaalta moni on vähentänyt juopottelua ja laulaa selvin päin jopa.Joten sen anti ei ole vähäinen.
    Itse leskeksi jäätyäni tapasin jopa uuden kummppanin joka laulaa nyt myös kuorossa.Kolmatta vuotta.Entinen Kelan työntekijä sanoi minulle sinulla on ollut hyvä selviytymiskeino,et hyppää lääkäristä lääkäriin etkä ole laitoshoidossa.
    On aivan selvää että kaikki ei selviydy kuorossa mutta ei myöskään kaikista karaokelaulajista ole tullut tangokuninkaallisia mutta niitäkin on tullut jopa oopperaan asti.
    En laittaisi jyrkkiä asetelmia kuoron ja karaoken välille.Olen toisaalta huomannut sekin asian että parhainkaan kuorolaulaja ei välttämättä pysty laulamaan karaokea ei ainakaan kilpailuissa menesty.
    Minulla on kyllä lassista musiikkia kolme laatikollista mutta siihenkin täytyy ihmisten tottua ja uskon että koko kerrostalo olisi voinut tyhjentyä ei kaikki siitä pidä,todella tarvittaisiin mäyräkoira seuraksi ja silloin on sama sitten kunhan mölyä on ympärillä ja oma ääni korkeammalla.
    Vielä sanon ei karaoke ole helppoa olen huono oppimaan mutta päivän harjoittelin kappaletta se on salaisuus kun ei ollut nuotteja ja kuuntelin vain taustamusiikin eikä sanoja ollut näkyvissä, toisaalta huomaan hyvin äkkiä sen seikan jos niitä sanoja katsoo niin rytmi muuttuu laulussa ja sitä en jaksa oikein kuunnella.Mutta olen seurannut karaokekisoja jo 15 vuoden ajan.Mukana on ollut heikkoja esityksiä mutta myöskin upeaa aivan samoin on kuoromusiikin ja kuorojen taso.
    Kuitenkin on tärkeää musiikki menee yli maiden ja merien se on yhteistä se menee yli älykkyysosamäärien ja musiikin avulla voidaan oppia erilaisia asioita käyttäen musiikillista muistinalaa,Puhekyvytönkin osaa hyräillä ja jopa silloin saattaa tulla sanoja laulun avulla,sitä voitaisiin kokeilla enenmän halvaantuneen kuntouttamisessa.
    Kenties joku rovosoi kumma ettei tänne ole vielä tullut minun nälvijä ehkä nyt.
    Markku Korpinen