kulttuuria! Olen suurella ilolla seurannut kaupungin pitkäjänteistä kulttuurin tukemista. Tämä vuosi on Vaskiviikon 30-juhlavuosi ja luvassa on eturivin musiikkiesityksiä. Lisäksi Lieksassa vaikuttaa useita kuoroja jotka ovat niittäneet maanlaajuista mainettta. Oma lukunsa ovat erinomaiset sooloartistit, joita esiintyy viikoittain karaoketilaisuuksissa. Meillä on harvinainen onni saada tähän kaupunkiin hyviä laulajia sekä miehistä että naisista. On lienee vain ajan kysymys koska maahan saadaan ensimmäinen Tangokuninkaallinen täältä meidän Lieksasta. Nyt kannattaisi kaikkien kynnelle kykenevien alkaa tekemään aloitteita kulttuurin lisäämisestä, tapahtui se sitten karaoken, torvisoiton tai vaikka marssimusiikin muodossa. Näin saadaan Lieksaan lisää musiikinystäviä, kulttuurintuntijoita, elämysmatkailijoita ja ehkä kenties jopa paluumuuttajia. Kenellä on tahtoa ja suhteita saada kunnanisät myönteiselle kannalle kulttuurin lisäämiseen, tätä meidän palstalaisten kannattaa ryhtyä pohtimaan.
Lieksaan tarvitaan paljon
2
452
Vastaukset
Puhutaan joskus että Karjalan laulumailla.
Oikein toteatte meidän tulisi todella hyödyntää erilaisia tapahtumia ja koulutustilaisuuksia.
Olen menossa Ähtäriin eläkeläisten pohjois-karjalan edustajana karaokekisaan semifinaaliin joka kestää kolme päivää ja maksaa minulle 150 e matkat päälle Kilpailuihin osallistuu vuosittain ihmisiä enemmän kuin tangokarsintoihin Suomessa.
Jos ajattelee miten paljon esimerkiksi Saarijärvelle tulee vuosittain henkilöitä kisailemaan Kultakurkkukisaan noin 100 ainakin ja he majoittuvat ja tuovat paikkakunnalle rahaa.
Joskus minua ymmärrettiin väärin kun totesin pirtissä voidaan yksin harrastaa mitä vain mutta meillä on täällä varsin tasokasta toimintaa eri saralla joten meidän ei tarvitse matkia mitään vaan tuoda ne esiin mitä taidamme ja moni henkilö on kiinnostunut asioista Urheilusta kultuurista kädentaidoista kielistä yms joten ne tulisi hyödyntää.
Markku Korpinen- SinL
..musiikkpuolella tarjonta pelaa... Kiitos LNPO:n
http://www.lieksa.fi/Resource.phx/sivut/sivut-lieksa-musiikkiopisto/lnpo/index.htx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5714691V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1035507Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1804737- 714011
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳613661- 1213550
- 692683
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512449Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul392258On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211953