Lidli

maksaa

periaatteestaan pitää tynkäkassapöytiään, sillä lidli:ssä kassalla ollessaan huomaa, ettei siihen mahdu pienetkään ostokset, siihen lidlin pöydälle. Siihen kassajono, sitten painaa päälle ja kassakin hermostuu, kun ei ne tavarat ole jo siellä kassissa ja maksuakin pitää odotella. Nämä pöydät voisivat olla tynkäpöytiä, mutta kuitenkin kaksi haaraisia, tai automaatti pussitus. Ero on huomattava normaalien Suomessa käytettyjen kassatiskien eduksi, se on jopa nopeuttava tekijä jonon muodostuksen osalta. Oletankin, että se Saksalainen periaate on se, joka maksaa ja se maksaa heille itselleen, mutta miinuksena.?

21

1852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palvelu pelaa

Lidlin kassapöydät ovat erilaisia, kuin monissa muissa kaupoissa. Ovatko parempia vai huonompia en pysty sanoon. Erilaisia ovat, siinnä oon samaa mieltä. Oivallettuani idean olen jopa mieltynyt niihin, kassasta pääsee läpi liukkaammin ja palvelu pelaa.

• ja suhteellisen

hyvät tuotteet, mutta koskaan ei saa jäädä tuleen makaamaa, ei ainakaan tällaisena aikana, kuin nyt, nyt olisi parannustenaika, vieläkin parempaan. Halpuudellekin tulee katto vastaan, joten panostakaa myös palveluun ja ystävällisyyteen, sillä tämän asian on huomannut jo Lieksalaiset kauppiaat yleisesti, se näkyy ja on näkynyt jo viimeisenvuoden aikana. Ei hyväksytä ylimielisyyttä, sillä kilpailu kasvaa.

• halvempaa
        ja suhteellisen kirjoitti:

hyvät tuotteet, mutta koskaan ei saa jäädä tuleen makaamaa, ei ainakaan tällaisena aikana, kuin nyt, nyt olisi parannustenaika, vieläkin parempaan. Halpuudellekin tulee katto vastaan, joten panostakaa myös palveluun ja ystävällisyyteen, sillä tämän asian on huomannut jo Lieksalaiset kauppiaat yleisesti, se näkyy ja on näkynyt jo viimeisenvuoden aikana. Ei hyväksytä ylimielisyyttä, sillä kilpailu kasvaa.

kuin muissakaan mut tuotteet ovat eri laatua,kerran olen käynyt moisessa haisu paikassa eikä ole mitään hinkua toiste maksan vaik vähä enempi mut palvelu on aivan toista luokkaa muualla.

• laakka
        halvempaa kirjoitti:

kuin muissakaan mut tuotteet ovat eri laatua,kerran olen käynyt moisessa haisu paikassa eikä ole mitään hinkua toiste maksan vaik vähä enempi mut palvelu on aivan toista luokkaa muualla.

Lidl:n kassat tulivat joskus vuosi sitten tänne etelään samanlaisiksi kuin ovat muidenkin kauppojen kassat. Mielestäni myöskin palvelu on hyvää, hinnat ovat juuri tutkittu ja todettiin S-Marketit ja Lidl kaikkein edullisimmaksi. Laatu on ainakin meillä täällä Hämeessä kohtalaista. Ehkä nämä tulevat ajallaan myöskin pohjoisempiin kolkkiin. Toivotaan ainakin.

• hyvä uutinen
        laakka kirjoitti:

Lidl:n kassat tulivat joskus vuosi sitten tänne etelään samanlaisiksi kuin ovat muidenkin kauppojen kassat. Mielestäni myöskin palvelu on hyvää, hinnat ovat juuri tutkittu ja todettiin S-Marketit ja Lidl kaikkein edullisimmaksi. Laatu on ainakin meillä täällä Hämeessä kohtalaista. Ehkä nämä tulevat ajallaan myöskin pohjoisempiin kolkkiin. Toivotaan ainakin.

että lidli on huomannut eron, joka on heille rasite, toivotaan mahdollisimman pian myös Lieksalaiseen myyntipisteeseen uudet nykyaikaiset myyntitiskit. Myös Lieksassa olen huomannut, että S-market, sekä lidli etupäässä palvelevat asiakkaitaan hyvällä menestyksellä.

• Pietari kauppa
        hyvä uutinen kirjoitti:

että lidli on huomannut eron, joka on heille rasite, toivotaan mahdollisimman pian myös Lieksalaiseen myyntipisteeseen uudet nykyaikaiset myyntitiskit. Myös Lieksassa olen huomannut, että S-market, sekä lidli etupäässä palvelevat asiakkaitaan hyvällä menestyksellä.

ärsyttää kuin hinnat aina ilmoitettu väärin ja kassalla on aina yllätyksijä - kaikki tuotteet ovat kallemmin kuin ilmoitettu! Jos itse et muistaa hinnat niin maksaa kaksinkertaista!

• lidli se
        halvempaa kirjoitti:

on täällä Lappeenrannassakin. Näihin päiviin on ollut venäläisten suusrsuosikki kauppa, eikä siellä juuri ole tilaa ollut suomalaisille. Ei tullut Lidlin mainoksia suomalaisten koteihin. Mutta kas kummaa, kun alkoi lama ja naapurimaan voissapaistetut hävis Lidlistä, alkoi tulla meillekkin Lidlin mainoslehdyköitä usen kerran viikossa, jopa kaksikin samana päivänä.

• häiriö,kö
        lidli se kirjoitti:

on täällä Lappeenrannassakin. Näihin päiviin on ollut venäläisten suusrsuosikki kauppa, eikä siellä juuri ole tilaa ollut suomalaisille. Ei tullut Lidlin mainoksia suomalaisten koteihin. Mutta kas kummaa, kun alkoi lama ja naapurimaan voissapaistetut hävis Lidlistä, alkoi tulla meillekkin Lidlin mainoslehdyköitä usen kerran viikossa, jopa kaksikin samana päivänä.

lidliä kohtaan, kun nuin kirjutat? Tutkiskelin asiaa ja totesin, että tämä kirjoituksesi tuli samalta koneelta, kuin tämä jolle vastasit, eli nimimerkille, "ei yhtään, halvempaa"

• ku siel
        häiriö,kö kirjoitti:

lidliä kohtaan, kun nuin kirjutat? Tutkiskelin asiaa ja totesin, että tämä kirjoituksesi tuli samalta koneelta, kuin tämä jolle vastasit, eli nimimerkille, "ei yhtään, halvempaa"

haesoo eten nuo vihanns pas.

• on teidänki
        häiriö,kö kirjoitti:

osoitteenne olen selannu useasti noi plörinäs.

• Yksi meistä
        Pietari kauppa kirjoitti:

ärsyttää kuin hinnat aina ilmoitettu väärin ja kassalla on aina yllätyksijä - kaikki tuotteet ovat kallemmin kuin ilmoitettu! Jos itse et muistaa hinnat niin maksaa kaksinkertaista!

Ja sen lisäksi Pietarissa mättää huono leipätiski. Vanhentunutta leipää yritetään myydä tuoreen seassa, aina on kytättävä päivämääriä. Vanhat reilusti eri koriin ja alennushinta päälle, jos joku sellaista kaipaa...

• Justteeri

Lidlin kortonkiloissa on kolomen vuojen takkuu.

• eiueo

onko ne laihialais alkuperää,siellähän rikki menneet rukkasten peukalot käytetään hyödyksi???

• täällä,,,,,,,

Lieksassakin.

• mieltä, että

Lieksaankin vaihdetaan uudet, käytännöllisemmät kassapöydät lidliin, toivottavasti piankin, sillä kauppa itsessään on jo nyt vetonaula tälle paikkakunnalle. Tuolla edellä puhuttiin vihannesten huonoudesta, se ei pidä paikkaansa. Itse pidän lidlin vihannesten laatua hyvänä, koska vaihtuvuus on nopeatahtista ja näin laatu pysyy itsestään tuoreena. Suuri osa Lieksan rinnalla olevista myymälöistä pitää hyvänä, että Lidli on nimellään vetämässä asiakkaita ostoksille, koska siitä hyötyvät kaikki ympärillä olevatkin ostopaikat, tärkeintä on saada raha liikkeelle ja samalla raha kiertoon, näin hyödymme siitä kaikki. Huomatkaa, että kaikkia kauppaliikkeitä tarvitaan ja kaikissa myymälöissä on myös omat tarjoustuotteensa.

• äksyli
        mieltä, että kirjoitti:

Lieksaankin vaihdetaan uudet, käytännöllisemmät kassapöydät lidliin, toivottavasti piankin, sillä kauppa itsessään on jo nyt vetonaula tälle paikkakunnalle. Tuolla edellä puhuttiin vihannesten huonoudesta, se ei pidä paikkaansa. Itse pidän lidlin vihannesten laatua hyvänä, koska vaihtuvuus on nopeatahtista ja näin laatu pysyy itsestään tuoreena. Suuri osa Lieksan rinnalla olevista myymälöistä pitää hyvänä, että Lidli on nimellään vetämässä asiakkaita ostoksille, koska siitä hyötyvät kaikki ympärillä olevatkin ostopaikat, tärkeintä on saada raha liikkeelle ja samalla raha kiertoon, näin hyödymme siitä kaikki. Huomatkaa, että kaikkia kauppaliikkeitä tarvitaan ja kaikissa myymälöissä on myös omat tarjoustuotteensa.

minä saan haettua sieltä nopeasti sen mitä tarvitsen ja kas kummaa palvelukin pelaa. siitä voisi moni Lieksalainen liike ottaa ihan mallia!

• äksyli kirjoitti:

minä saan haettua sieltä nopeasti sen mitä tarvitsen ja kas kummaa palvelukin pelaa. siitä voisi moni Lieksalainen liike ottaa ihan mallia!

Laita ostoksesi kärryyn hae poletti vaikka hengitysyhdistyksestä sellainen on minulla.

eli kun tuote on käynyt kassan läpi laita ostoksesi sellaisenaan kärryyn ja sitten poistu maksaessasi ja siirry sitten laittamaan ostoksesi vaikka ulkona kasseihin tai kotoa tuomaasi kottikärryyn autolle tai jos ei sitä ole autoa niin keksi systeemi.
        Yksi halpa keino tietysti pahvilaatiko johon kytket narun ja vedät perässäsi.niin minä saatan tehdä ja kyläläisillä on taas asiaa.MK

• ottaa,
        äksyli kirjoitti:

mutta minä pidän lidliä varastomyymälän ja normaalimyymälän välimuotona ja se on myös onnistunut sovelma, tämän takia ymmärrystä on joidenkin pienten asioidenpuutteista huolimatta. Varastomyynti tarkoittaa myös, että tavara kiertää joutuisasti ja tästä johtuen harvemmin lidlistä löytyy pilaantunutta ruoka-ainesta. Kassatiskillä ainoa jarruttaja on todennäköisesti asiakas, joka toimii yksin ja hänellä on enemmän tavaraa, koska hän latjaa tavarat kassalle ja kassalta kärriin ja kassa odottelee tämän toiminnon loppuun, ennen kuin saa tavaroistaan maksun, tai toisin päin, että maksu ensin ja sitten odotus, kunhan tiski tyhjenee. Hyvää tässä on se, että kassa saa hengähtää hiukan siinä kiireessä, mutta ostosten määrä voi olla pienempi, pätkätiskin takia, kuin se olisi muutoin. Lieksan kokoiseen lidliin ei tarvita, kuin yksi suomalaisten hyväksi totuttu kassatiski, muiden, ei lisäksi, vaan yhden tilalle. Eikä maksa paljon.

• ottaa, kirjoitti:

mutta minä pidän lidliä varastomyymälän ja normaalimyymälän välimuotona ja se on myös onnistunut sovelma, tämän takia ymmärrystä on joidenkin pienten asioidenpuutteista huolimatta. Varastomyynti tarkoittaa myös, että tavara kiertää joutuisasti ja tästä johtuen harvemmin lidlistä löytyy pilaantunutta ruoka-ainesta. Kassatiskillä ainoa jarruttaja on todennäköisesti asiakas, joka toimii yksin ja hänellä on enemmän tavaraa, koska hän latjaa tavarat kassalle ja kassalta kärriin ja kassa odottelee tämän toiminnon loppuun, ennen kuin saa tavaroistaan maksun, tai toisin päin, että maksu ensin ja sitten odotus, kunhan tiski tyhjenee. Hyvää tässä on se, että kassa saa hengähtää hiukan siinä kiireessä, mutta ostosten määrä voi olla pienempi, pätkätiskin takia, kuin se olisi muutoin. Lieksan kokoiseen lidliin ei tarvita, kuin yksi suomalaisten hyväksi totuttu kassatiski, muiden, ei lisäksi, vaan yhden tilalle. Eikä maksa paljon.

Ei kaikki asiakkaat ole kukkurakärrin kanssa.Kun on saanut latjattua edes osan uudelleen kärriin niin kukkaro tai pankkikortti on sen verran jo esillä ettei ole käsilaukun viimeisessä mutkassa kaikkien tavaroiden ja asiapapereiden alla jossa on vuoden tiliotteet apteekkitositteet huoltomolaskut yms.
        Voi mainiosti maksaa ja latjata loput tavarat kärriin, voi että kun on vaikeeta.
        Tietysti on hyvä jos on kotiin kuljetus mutta se kauppa on ihan eri joka niin toimii.
        Olen kuullut kyllä jonkun ihan riskin ihmisen säkättävän tuosta mainitsemastasi asiasta,Ajattelin hieman silloin niinkuin yksi ukko kerran jostakin akasta,"en päästäisi tuota makuukamariin on niin pahaääninen" niin jos aina säkättää. Mutta annoin kassan hoitaa homman mutta joku olisi jo pukannut kärrillä persiiseen sen verran että tuntuisi liikettä niveliin eikä leukaperiin yksin.MK

• on sekavvaa
        markkukorpinen kirjoitti:

Ei kaikki asiakkaat ole kukkurakärrin kanssa.Kun on saanut latjattua edes osan uudelleen kärriin niin kukkaro tai pankkikortti on sen verran jo esillä ettei ole käsilaukun viimeisessä mutkassa kaikkien tavaroiden ja asiapapereiden alla jossa on vuoden tiliotteet apteekkitositteet huoltomolaskut yms.
        Voi mainiosti maksaa ja latjata loput tavarat kärriin, voi että kun on vaikeeta.
        Tietysti on hyvä jos on kotiin kuljetus mutta se kauppa on ihan eri joka niin toimii.
        Olen kuullut kyllä jonkun ihan riskin ihmisen säkättävän tuosta mainitsemastasi asiasta,Ajattelin hieman silloin niinkuin yksi ukko kerran jostakin akasta,"en päästäisi tuota makuukamariin on niin pahaääninen" niin jos aina säkättää. Mutta annoin kassan hoitaa homman mutta joku olisi jo pukannut kärrillä persiiseen sen verran että tuntuisi liikettä niveliin eikä leukaperiin yksin.MK

eioo ihme,että männöö keskustalla alaspäen,niin kuin lehmällä häntä.

• on sekavvaa kirjoitti:

eioo ihme,että männöö keskustalla alaspäen,niin kuin lehmällä häntä.

Nyt kannattaa pitää navetan ovet kiinni kun tulee tuo pääsiäinen ja henkilö vapaana, joka koko ajan morkkaa keskustaa.
        Tyyppi voi käydä pääsiäisnoitana lentämässä luudalla ja kahvipannu harjanvarressa ja saapuu niin taloihin lehmän häntää leikkaamaan ja huonoa onnea toivomassa navettaan ja taloihin,niin katkeraa on kirjoituksen sävy. Raukka kun ei tiedä että kevät koittaa ja lehmät kirmaisevat häntä pystyssä. noidalla se taitaa mennä pitkin reittä paskasta valuen MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      58
      14734
    2. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      103
      5537
    3. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      180
      4757
    4. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      71
      4021
    5. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      61
      3661
    6. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      3550
    7. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      69
      2693
    8. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      51
      2459
    9. Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee

Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul
      Kemijärvi
      40
      2272
    10. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      21
      1953
    Aihe