Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
raija.liuhola
profiilit
raija.liuhola
raija.liuhola
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
117
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Myös Petri Laaksonen on levyttänyt tämän. Löytyy Googlen kautta netistä biisin nimi hakusanana.
20.12.2006 11:13
..mutta.. Ei tuo orientoituva asenne minusta mitenkään pahalta kuulosta. Mistä me tiedetään aloittajan tilannetta. Jos hänellä kuitenkin on voimia suunnata eteenpäin askel kerrallaan, sehän on enemmän kuin hieno juttu. Moni oikeasti masentunut toivoisi varmasti samanlaista virtaa.
Tsemppiä aloittajalle!
20.12.2006 10:19
Ehkä ymmärrän ton viestiketjun väärin, mutta tämä palstahan on tarkoitettu masennukseen liittyvälle keskustelulle. Mitä itse olen tätä seurannut, ei ketään viestin lähettänyttä ole kyllä jätetty yksin. Mutta ei sitä voi loputtomiin jatkaa. Apua saa ja pitää hakea, jos tarvis, ihan muualta, kuten mielenterveystoimistosta tai terv.keskuksesta.
20.12.2006 02:25
Aloita siitä, että käyt juttelemassa kouluterveydenhoitajan kanssa. Hän ohjaa eteenpäin tarvittaessa. Ihan maallikkona sanoisin, että kyllä nuo oireet jonkinaseteiseen masennukseen liittyy. Ehdit hyvässä tapauksessa vielä saada itsesi kuntoon ennen kirjoituksia, jos haet heti apua. Älä viivyttele!
20.12.2006 00:38
Mihin hukkasit sen kauniinmerenneidon nimimerkin? Huono hämäys; kyllä sun tyylisi täällä jo tunnetaan.
20.12.2006 00:17
että Vesa-Matti Loiri. Voin olla ihan hakoteillä, mutta tämä tuli ihan ensimmäisenä mieleen..
20.12.2006 00:09
...sinun lopettaa ton saman paskan jauhaminen tällä palstalla. Noita sun "läskipaskajuoppo" - juttujasi on täällä ollut ihan kyllästmiseen saakka. Keksi jotain uutta, mieluiten rakentavaa. Vaihda ainakin levyä, joka on nyt jäänyt pahasti päälle. Ehkä sun kaiken kaikkiaan kannattaa mennä provoilemaan muualle..
20.12.2006 00:07
Valitettavan usein hautajaisissa kuulee seppeleistä luettavan ihan käsittämättömän falskeja latteuksia.
Teit hyvän valinnan; teksti on koskettavan kaunista ja herkkää, uskoakseni syvälle sisäistämäsi..
Juice on varmasti eri tavoin toiminut ihmisten välisenä sillan rakentajana tuotantoineen. Siitä tuo alussa kertomasi juttu on hyvä esimerkki.
19.12.2006 23:58
Eipä tän jouluhössötyksen keskellä ehdi paljon tv-ohjelmia ennakkoon selailla. Tuo täytyy nähdä!
19.12.2006 13:25
En toki tarkoittanut, että Sinä olisit sen "edellisen" viestintuojan tavoin toimimassa. Tiedän itse omasta kokemuksestani, miten tärkeä lähipiirin tuki on. Se on sanalla sanoen korvaamaton. Kannustan sinua edelleen jaksamaan mutta ymmärrän hyvin, ettei se aina ole helppoa. Ei ole ollut myöskään omalla turvaverkollani.. Kaikkea hyvää sinulle!
18.12.2006 23:57
..että jaksat huolehtia veljestäsi. Apuahan hän selvästi tarvitsee, mutta kyllä sen pitää lähteä hänestä itsestään, oli systeemi mikä tahansa.
Ehkä kunnon breikki laitoksessa, missä putki saadaan poikki ja lääkitys kohdalleen olisi paikallaan. Siitä on sitten hyvä jatkaa ilman addikteja. Muista pitää huolta myös itsestäsi.
18.12.2006 23:49
Noissa ilmaisuissa Juicen musiikin elinkaaresta on ainoastaan semanttinen ero, eikä minusta mitenkään merkittävä. Ehkä täällä usein käytetty muoto "..ei kuole koskaan" heijastaa fanien tunteita siitä, että haluavat säilyttää kunnioittamansa taiteilijan muiston mukanaan loppuikänsä. Kuten moni varmasti tekeekin.
Jopa "kliseen" kautta on joskus helppo purkaa pinnalla olevaa tunnetta. Aina ei ehdi viimeisen päälle muotoilemaan loogista ilmaisua. Sallittakoon tämä. Elä ja anna toistenkin elää - helpompi näin.
18.12.2006 18:30
Mitäpä jos itse olisit masentunut, kävisit omaa taisteluasi ja miehesi tuskailisi tilannetta. Mahdollisesti, kuten edellisessä viestissä, olisi valmis oitis hyppäämään ensimmäisen vastaantulijan kanssa vällyjen alle, koska vaimosta ei ole mihinkään.
Toisen puolison sairastuminen on aina kriisi, se on selvää, mutta parhaimmillaan se on omiaan vahvistamaan liittoa. Opin paikka molemmille, vaikka se rankkaa onkin.
Sinun pitää hakea niitä virikkeitä myös kodin ulkopuolelta ja hyväksyä se, että miehesi tarvitsee nyt aikaa ja tilaa masennuksensa työstämiseen. Siinä ei mitään pikavoittoja kannata odottaa. Kodin ulkopuolinen elämä on tärkeää myös oman jaksamisesi kannalta.
18.12.2006 17:43
Löydät artikkelin näppärästi hs.fi saitilta ja menemällä arkistoon. Ostat lukuoikeutta ja pääset selaamaan arkistosta mitä huvittaa. Materiaalia löytyy vuodesta 1990 saakka
18.12.2006 17:16
Kyllä vaan, kuva tänne "ruumiinnuolijaraadin", joksi Juicen faneja tällä palstalla hiljakkoin nimitettiin, arvioitavaksi. ÄO-arvon voi liittää mukaan, jos on kanttia, mutta epäilenpä..
18.12.2006 17:04
Ollaanpa sitä nyt nokkelia. Eipä vaan näytä koskettavan. Helmiä sioille, luulen ma..
18.12.2006 15:22
..tsiisös noita sun juttuja. Ei muuta kuin takaisin veteen, fisu!
18.12.2006 13:51
..mutta on monta tapaa esittää myös eriävä mielipide. Esim. viestisi kieliasua voisit tarkistaa, kun lähdet arvostelemaan yhtä suomen kielen mestarillisinta käyttäjää. Piisi.. hih, ja muutenkin täyttä tankeroa tuo viestisi.
18.12.2006 08:51
..kuitenkin fiksumpaa heittää tämänkaltaiset täysin alatyyliset viestit toisilla palstoilla.
Siitä vaan vieraisiin, varmasti liittosikin entisestään vahvistuu ja miehesi tervehtyminen edistyy. Voi tsiisös teitä aivottomia hupakoita..
18.12.2006 07:22
Samaa mieltä olen kanssasi, että Juicen liiton ruotiminen ei meille kuulu. Otankin kantaa ainoastaan yleisellä tasolla. Se, miltä mies näyttää ei minulle naisena merkitse juuri mitään. Kyllä se korvien välissä oleva pääoma on tärkeintä. Älykäs mies on erinomaisen kiinnostava. Olen onnellisesti naimisissa, enkä etsi ketään, mutta kerroinpa mielipiteeni.
17.12.2006 17:45
3 / 6