Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
raija.liuhola
profiilit
raija.liuhola
raija.liuhola
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
2
Kommenttia
117
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Arvaatte varmaan mitä ja mihin.. Ja sen jälkeen itsenne pöntöstä alas. Teidän tapaisille paskiaisille ei olisi edes syytä vastata, mutta nyt joutessani vaan totean, että kyllä tuolla asenteella moni vaimo ja lapsi on jatkossakin vaarassa. Että onnea vaan joko nykyisille tai tuleville parisuhteillenne.
15.12.2006 00:39
Hyvä ihminen, ymmärrä nyt, että jos se psykopaatti-luuseri todella olisi halunnut poliisit paikalle, hän olisi voinut ottaa oman pikku kännyn käteen ja soittanut hätänumeroon.
Aika tolkuton muutoinkin näkökulmasi tapahtuneeseen.
15.12.2006 00:28
Paula B:n olisi pitänyt häipyä niistä kulisseista luultavasti jo ennen pikkuisen syntymää. Väkivaltaisuutta oli jatkunut jo vuosia, eli jos lapsi on nyt 2v, Paulaa on hakattu jo tätä ennen. Mutta ne kulissit.. Eikö mielenrauha ja turvallisuus olisi olleet tärkeämpiä kuin hieno omakotitalo ja hyvässä asemassa oleva "mies". Kyllähän näissä parisuhdekiistoissa on aina kaksi osapuolta, mutta olipa syy sysissä tai sepissä, mikään ei oikeuta väkivaltaan, puhumattakaan verityöstä.
15.12.2006 00:22
..joka toimi projektien vetäjänä, pitäisi pystyä ennakoimaan, mikä on harkitun tekonsa seuraus lyhyellä ja pitkällä aikavälillä. Itse se paska on soppansa keittänyt. Mitään säälipisteitä ei oikeudessa pidä jakaa. Kouluttautkoon pitkän vankeutensa aikana uudelleen. Aikaa kyllä tulee riittämään. Terapiaa??? Ehkä sitä olisi pitänyt hakea jo vuosia sitten jo silloin tiedossa olleen väkivaltaisuuden vuoksi.
15.12.2006 00:11
Galleriaprofiilinsa mukaan on iältään 37. Voisi vastata myös äo-tasoa.. Jossain noissa hulluissa viesteissään hän itse kertoi puhuneensa venäjää, eli idästä lienee tänne sillä noitaluudallaan lentänyt.
14.12.2006 23:39
..vanhan rouvan muisti pätkii. Vaikka miten mietin, en saa päähäni yhtään tv-mainosta, en kyllä mitään muutakaan, missä Juice olisi esiintynyt. Ehkä se osaltaan kuvastaa kaupallisten viestien tulvaa, josta vain helmet jäävät elämään ja muistetaan. Kuten viimeaikaiset "meidän äiti teidän äitien ruuat" ja vastaavat. Uskon, että on ollut todella vaikeaa saada Juicea mannekiiniksi mihinkään; niissä on takuulla täytynyt olla jotain elämää suurempaa. Tsekkasin vielä puolisoltani josko hänellä pätkisi vähemmän, mutta sorry, ei toiminut sekään tietolähde.
14.12.2006 23:34
..Mutta jos mieheni olisi kerrankin mäiskäissyt turpaan, olisin takuulla a)tehnyt välittömästi rikosilmoituksen ja b)häipynyt ensi tilassa. En ymmärrä ollenkaan tota jeesustelua siitä, että ei se niin helppoa ole. Joillakin on vaan tarve pitää kulisseja pystyssä. Sen hinta tässä keskusteltavassa tapauksessa oli kohtuuton. En halua heittää ensimmäistä kiveä, mutta sanoisin kuitenkin, että osavastuu lapsen kohtalosta kyllä lankeaa myös uhrille. Paula B:llä, jos kenellä olisi pitänyt olla paras mahdollinen tieto murhaajansa mielenliikkeistä ja kyetä suojaamaan viatonta pikkutyttöä tältä hullulta.
Murha oli harkittu; ei pikaistuksissa tehty tappo. Siitä olen lukemani perusteella täysin vakuuttunut.
14.12.2006 20:51
Ja ihan takuulla tiesi mitä teki. Mistä ne 2 kpl veitsiä yhtäkkiä sinne lastenhuoneeseen olisvat ilmestyneet. Jätkä on vaan niin umpisika
että yrittää muistamattomuudellaan peittää jälkensä. Veikkaan, että mielentila-tutkimuksessa tulee täysin syyntakeinen loppulausunto. Kannattanee lukea myös se Paulan puhelimeen nauhoitettu keskustelu. Minusta se jo kertoo, että kaveri suunnitteli tekevänsä jotain, koska pyysi soittamaan poliisit. Toivon hänelle maksimirangaistusta ja ikuista lähestymiskieltoa lapsensa luo.
14.12.2006 18:49
Björkvistiä SYYTETÄÄN murhasta, mutta häntä ei ole vielä tuomittu. Siihen menee kuukausia, koska tämä selvästi psykopaatti käy läpi mielentilatutkimuksen. Itse "kotijuristina" olisin kyllä murhatuomion kannalla, mutta oikeus sen sitten päättää. Sitä vaan ihmettelen, miten fiksu nainen on ikinä jaksanut sietää puolisoltaan toistuvaa väkivaltaa ja ties mitä muuta. Olisi jo lapsenkin takia pitänyt ottaa hatkat aikoja sitten. Ja mitä tämä Paula ylipäätään näki tässä luimistelijassa. Lyhyenläntä, ei minkään näköinen pallinaama, haluamatta nyt mennä henkilökohtaisuuksiin.
14.12.2006 16:52
Täysin yksiselitteisesti: olet sika. Et ansaitse tässä elämässä yhtään mitään, paitsi syvän halveksuntani. Poliittinen vakaumus ei riitä luoja nähköön perusteeksi verityölle. Jos haluat johonkin banaanivaltioon elämään viidakon lakien kanssa, sinne vaan. Olisipa täällä oikeusvaltiossa taas yksi mulkku vähemmän.
14.12.2006 16:29
Huomaan itsekin olevani jotenkin retkussa tähän palstaan. Määrittelit oivallisesti sen, mikä Juicen merkitys itse kullekin voisi olla. Minä pidin hänestä sekä tyyppinä, laulajana että ennen muuta sanoittajana ja kirjoittajana. Moniin elämän vaihtuviin tilanteisiin Juicen tekstit ovat tuoneet lohtua ja sisältöä. Arvostin häntä suuresti ja siksi monet sivallukset tällä palstalla ovat tuntuneet aika rajuilta; mauttomuuden raja on liian usein ylitetty.
Kommentoit myös Mikkoon liittyvää parjaamista. Olen ihan samaa mieltä kanssasi. Jos Mikko olisi ollut siipiveikko tms. Juice olisi kyllä pistänyt sen kävelemään Nääsin suolle, kuten Porissa sanotaan, jalkaisin Tampereelta..
Mestari elää myös minulle, forever.
14.12.2006 12:10
Mutta jos sulla on työterveyspalvelut käytettävissä, aloitat luonnollisesti sieltä. Eiköhän jo olisi aika.
14.12.2006 04:57
Tässä tilanteessa neuvoisin keskittymään ensisijaisesti siihen, että pysyt itse kasassa. Voit toki olla lähipiirillesi apuna ja tukena, mutta vain, jos itse olet siihen kykenevä. Ilmeisesti olet melko nuori, joten sinulle ei voi liian suurta taakkaa sysätä. Tee vain se, mihin omat voimasi riittävät, mutta pidä huolta itsestäsi. Liiku, harrasta, huolehdi omasta hyvinvoinnistasi. Älä ihmeessä yritä kantaa kaikkien muiden murheita - sen lastin alle sortuisi kuka tahansa. Uskon että selviät, mutta kuten sanottu vain, jos panostat itseesi.
13.12.2006 20:25
Tisseillä ja paljaalla pinnalla on tehty muistakin tyhjäpäistä merkkihenkilöitä. Onneksi niillä avuilla ei kuitenkaan pärjää ministerinä, MOT.
13.12.2006 20:11
Ihan asiallisen näköinen kaveri, jolla selvästi on oma tyyli. Osaa lisäksi kirjoittaa selkokielellä, toisin kuin sinä tolla tankerosuomella..
13.12.2006 19:22
Aloittajan tekstiä tämäkin; kirjoittaa useammalla nimimerkillä..
13.12.2006 16:24
Veikkanpa, että on sama henkilö. Kielikukkaset ovat johdonmukaisesti samanlaisia.
13.12.2006 16:21
Tämä noita-akka on uhkaillut myös minua: tosin vaan roskapostilla. Odottelen mielenkiinnolla. Kovasti pelottaa..
13.12.2006 01:31
Uskon, että tapaus on juuri tällainen. Lööppijournalismi tekee joskus fiksustakin ihmisestä joidenkin silmissä julkisuushakuisen, vaikka tilanne olisi täysin päinvastainen. Mielestäni kirjoittelu, jota olen kyllä seurannut pääasiassa netin kautta on ollut hyvin asiallista.
Edelleen olen sitä mieltä, että annetaan Sarille ja muille läheisille rauha surutyölleen. Ainakaan näillä palstoilla ei pitäisi edesmenneen muistoa loata eikä loukata surevaa lähipiiriä.
13.12.2006 01:23
Aika ontuva vertaus. Juttajussila on mitä on, mutta annetaan nyt Sarin tehdä surutyönsä rauhassa ilman viestisi kaltaisia herjoja. Voisit vähän hävetä.
12.12.2006 19:32
5 / 6