riitta_sormunen
Moi kaikki suomalaiset hurmurit! tässä olis tavallinen vaalea suomalainen nainen.
Olen huumorintajuinen, luotettava, sosiaalinen yhden miehen nainen, pidän hellimisestä ja romanttisista illoista kynttilän valossa tietenkin sen komean miehen kainalossa. Pelkän seksin perässä juoksevat älköön vaivautuko!!!!!!
Omistan tuommoisen karva turrin jonka kanssa teen kävely lenkkejä, rakastan mökkeilyä (jos vain sellainen olis)sienestyksestä ja luonnon rauhasta.Käyn myös laulamassa joskus karaokea. ETTÄ TÄLLAINEN NAINEN!
Laittakaa viestiä!
Suosikkibändit/artistit: juha tapio, Chisu, Jenni Vartiainen ym....
Suosikkileffat: Käsi joka kehtoa keinuttaa. Lemmen viemää.
Lempikirjat: -
Vapaa-aikanani: koiran kanssa ulkoilu, sienestys, Karaoke
Katson tv:stä mieluiten: sarjat, Elokuvat.
Kotieläimet: koira
En pidä: Sade, itsekeskeisistä ihmisistä
Parhaat matkakohteet: Kotimaa, Kreikka, Turkki
Ruoka & juoma: Hyvä pihvi, Pizza, kossu, kebab ym, siideri valkkari
Koulutus: ---
Koulut: Valmistuin Lähihoitajaksi!
Ammatti: Muu
Työskentelen: Koulunkäyntiavustaja
Siviilisääty: ---
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Hakusanat: kevät, rakkaus, karaoke, siideri, hyvä ruoka!!!!!
- Onko Kokoomuslaisilla liikaa rahaa vai kusta päässä!!!! On suuri riski mennä töihin sairaana jälkitaudit ovat erittäin pahoja! haluavat näköjään tappaa köyhät!
Entä ihmiset kuten minä työskentelen sairaitten lasten parissa joihin EI saa tartuttaa minkäänlaista flunssaa ym...... se saattaa olla kohtalokasta! mutta EI minulla ja monella muulla työntekijällä ole varaa sitten enään sairastaa. KUKA ON VASTUUSSA!!!!!! - > Joko sulla on tosi hyvä toi mielikuvitus tai...........
Hei mee lääkäriin! - Rakkulat muisttutta niin sanottuja molluskoita jotka lääkäri vain voi poistaa (nyppimällä)
ja kuuri päälle! Mene ihmeessä lääkäriin! äläkä täällä enään ihmettele!!!!!! - > Jos näin on mitä kerrot! lastasi on kohdeltu törkeästi. Tämmöinen lapsi olisi tarvinnut tarkat päivä rytmit jo aivan pienestä asti ei pitkiä taukoja jolloin hän saa touhuta itsekseen ohjattua tekemistä koko ajan! teidän se on erittäin raskasta! Lapselle on selitettävä tarkasti mitä ei saa tehdä! välttämättä hän ei muista sitä sekunttia kauenpaa (toisto on tärkeää) joskus jopa kuvat auttavat lasta muistamaan ja sisäistämään asian paremmin. EI TÄMÄ OLE VANHEMPIEN HUONOSTA KASVATUKSESTA JOHTUVAA! He eivät ole saaneet apua mistään eikä heille ole kerrottu mitkä asiat voisivat auttaa tätä yli vilkasta lasta.
Yrittäkää jaksaa! Teillä on hieno lapsi! älkää unohtako sitä. - Itse en luottaisi moiseen kaveriin! 4 vuotta luin sulhaseni textiviestejä ja ajattelin että ehkä se siitä
kunnes yhtenä kauniina päivänä luin!! KIITOS IHANASTA YÖSTÄ!!!!! se taru loppui siihen! - Järjestetty Missi voitto!!!!!!! Meni loppukin maku Missi kisoistaI
Odottakaa vaan ei tuokaan mies kauan rinnalla ole kunhan Pumpanen pääsee
ulkomaille muka edustamaan Suomea hei haloooooo.......
Pumpanen ottaa ensimmäisen miehen jolla paksu lompakko ja vanha heitetään olan yli! vai käviskö
tällä kertaa toisin päin??????? - Tiedän tunteen 17 vuotta sitten ihastuin en kylläkään työ kaveriin mutta muuten!
Avioliitossa oli kaikki suht hyvin! ja lapset oliat vielä pieniä. Mutta tunteet olivat vahvemmat kuin järki ja
hyppäsin mukaan tähän sekkailuun, tuli ero! lapset kärsi! mutta itse olin onnellinen muutaman vuoden!
kunnes taas tuli ihastus! ja tätä rumbaa on jatkunut.............. kunnes huomasin että kyllä se ensimmäinen
aviomies olisi ollut kuitenkin se paras! Tällä hetkelä elän yksin muistoineni !
Jos suinkin mahdollista niin pidä kiinni liitostasi!!!!! Kaikki on hetken huumaa. - Minun mielestä alle 18 vuotiailla ei olisi mitään asiaa moisille sivuille !!!!!!