Pikkujouluista alkoi

unelmointi

Olen pari kuukautta sitten vaihtanut työpaikkaa, enkä ole kaikkien työkavereideni kanssa ehtinyt tutustua vielä kunnolla. Meillä oli pikkujoulut viikko sitten, ja innostuin tutustumaan yhteen miespuoliseen kollegaani vähän turhankin intiimisti. Pussailtiin avoimesti muiden työkavereiden edessä, mikä vähän nolottaa näin jälkikäteen, mutta muuten ei harmita. Ihastuin korviani myöten tähän mieheen, vaikka olen lähestulkoon onnellisesti naimisissa ja meillä on mieheni kanssa kaksivuotias lapsi.

Nyt meillä on tämän ihastukseni kanssa ollut IIHAANIA pitkiä katseita "salaa" pitkin viikkoa, enkä pysty ajattelemaan muuta kuin että haluaisin vain olla tämän ihastukseni lähellä. Mies on eronnut kolmen lapsen etähuoltaja. Olemme nyt myös keskustelleet "vakavia" ihmissuhteista ja niiden vaikeuksista.

Tuntuu todella epäreilulta aviomiestäni kohtaan, että ajattelen kaiket päivät tätä toista. Tunteet nykyisessä suhteessa ovat aika hakusessa, koska yhteistä aikaa ei juurikaan ole. Lisäksi mieheni on alkanut nälviä kroppaani tavalla, joka on saanut itsetuntoni laskemaan ja tuntuu, että en saa olla suhteessamme oma itseni.

Joskus tavallaan kadehdin uusioperheitä, jos heillä pareina on vaikka joka toinen viikonloppu kokonaan aikaa toisilleen. Meillä kun taistellaan joka viikonloppu omasta hapesta.

Tietyllä tavalla haaveilen pelkästä salasuhteesta tämän ihastukseni kanssa, koska lapsen takia en haluaisi menettää ydinperhettä. En myöskään haluaisi murtaa mieheni sydäntä kertomalla ihastuneeni toiseen. Ja kaiken lisäksi haluaisin pian sisaruksia lapsellemme, ja biologinen kello alkaa olla aika paljon...

Mitä tällaisessa tilanteessa olleet ovat tehneet, ja mihin tilanteet ovat johtaneet?

207

17340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herää!

      Ota hyvä nainen järki käteen ja ajattele asioita! Oletko joku pikku teinityttö joka ihastuu ja punastuu kun kohtaa miehen?? Pikkujoulut ovat aina olleet niitä pahimpia synninpesiä ja avioerojen aiheuttajia! Minä en ole koskaan osallistunut yhteenkään pikkujouluun, on vain yksi ja ainut oikea Joulu!

      • miehen neuvo

        Selvä asia, heti tällä viikolla heität pikkarit nurkkaan ja tarjoat miehelle itsesi työpaikalla jossain sopivan rauhallisessa huoneessa. Jos tuntuu hyvältä, teet saman seur. päivänä ja sitä seuraavana. Ja miestäsi panet kotona, pari suhdetta hakkaa parisuhteen. Ajattelet itseäsi, oma elämäsi, kerran vain täällä eletään. Jokainen elää oman elämänsä, sinä omasi, ihastuksesi omansa, miehesi omansa. Toista jos ajattelee liikaa, unohtaa oman etunsa.


      • tympeäntyperää
        miehen neuvo kirjoitti:

        Selvä asia, heti tällä viikolla heität pikkarit nurkkaan ja tarjoat miehelle itsesi työpaikalla jossain sopivan rauhallisessa huoneessa. Jos tuntuu hyvältä, teet saman seur. päivänä ja sitä seuraavana. Ja miestäsi panet kotona, pari suhdetta hakkaa parisuhteen. Ajattelet itseäsi, oma elämäsi, kerran vain täällä eletään. Jokainen elää oman elämänsä, sinä omasi, ihastuksesi omansa, miehesi omansa. Toista jos ajattelee liikaa, unohtaa oman etunsa.

        ihan tulee oksennus sinun kirjoitustasi lukiessa, et ole itse nainan vaan kaikkesi vaativa mies, kuinka sanot sitten kuun omaa muijaasi viedään ja vielä tuolla tyylillä jota itse esität,
        et varmaan itse ole naimisissa tai sitten kostat toisten harmiin saannilla, olet tosi törkeä ja toisaalta toivon ettet ihan kaikkia miehiä edusta vaan näitä vain panot mielessä, miehiä jotka viis veisaavat toisista


      • jokasormi
        tympeäntyperää kirjoitti:

        ihan tulee oksennus sinun kirjoitustasi lukiessa, et ole itse nainan vaan kaikkesi vaativa mies, kuinka sanot sitten kuun omaa muijaasi viedään ja vielä tuolla tyylillä jota itse esität,
        et varmaan itse ole naimisissa tai sitten kostat toisten harmiin saannilla, olet tosi törkeä ja toisaalta toivon ettet ihan kaikkia miehiä edusta vaan näitä vain panot mielessä, miehiä jotka viis veisaavat toisista

        "miehen neuvo" ajatteli! Jos "omaa" muijaani vietäisiin, niin silloin viimeistään ymmärtäsiin, ettei hän ole "omani" koskaan ollutkaan. Ei toisia omisteta - senhän aloittajakin teki kohdaltaan varsin selväksi. Toki nainen haluaa, että mies ajattelee ja kokee hänet omistavansa, mutta nainenhan haluaakin kaiken, kuten sekä kyllän että ein; järjen mukaan ristiriitaista mutta vaihtelevien tunnetilojen mukaan aivan sulavaa.


      • caput

        sitä uusioperheen ihanuutta hoidat toisten lapsia kun äiti tahtoo lähtee pilettää ressi ruuan hankkimisesta kaikille tulee suunnattomaksi ja harraste rahat yms. jos toinen osapuoli on vielä välistä vetäjä niikuin yleensä on niin saat uudessa lusmu perheessä tehdä kaiken itse ja hyvässä lykyssä saat jonkun psykosomaattisen taudin jota sitten podet lopun ikääsi


      • eijaei
        miehen neuvo kirjoitti:

        Selvä asia, heti tällä viikolla heität pikkarit nurkkaan ja tarjoat miehelle itsesi työpaikalla jossain sopivan rauhallisessa huoneessa. Jos tuntuu hyvältä, teet saman seur. päivänä ja sitä seuraavana. Ja miestäsi panet kotona, pari suhdetta hakkaa parisuhteen. Ajattelet itseäsi, oma elämäsi, kerran vain täällä eletään. Jokainen elää oman elämänsä, sinä omasi, ihastuksesi omansa, miehesi omansa. Toista jos ajattelee liikaa, unohtaa oman etunsa.

        sustakin varmaan tuntuis tosi kivalta jos vaimo pettää monen vieraan miehen kanssa.mitä järkeä on edes olla parisuhteessa jos on toinen!!!herää itse!


      • Kannattaa sisäistää
        jokasormi kirjoitti:

        "miehen neuvo" ajatteli! Jos "omaa" muijaani vietäisiin, niin silloin viimeistään ymmärtäsiin, ettei hän ole "omani" koskaan ollutkaan. Ei toisia omisteta - senhän aloittajakin teki kohdaltaan varsin selväksi. Toki nainen haluaa, että mies ajattelee ja kokee hänet omistavansa, mutta nainenhan haluaakin kaiken, kuten sekä kyllän että ein; järjen mukaan ristiriitaista mutta vaihtelevien tunnetilojen mukaan aivan sulavaa.

        Ehkä rehellisintä tekstiä mitä teille on koskaan kirjoitettu.

        http://isovimma.blogspot.com/2009/10/perkeleen-perkele.html

        Voi olla vaikeaa hyväksyä alkuun, kun huomaa elämänsä perustuvan valheeseen.


      • 3 eroa kokenut?

        Voin kokemuksesta sanoa, jos teet sen kerran, uusi kerta on helpompi aloittaa! Siihen kierteeseen jouduttuasi poispääsyä ei ole.Hetken nainti, olkoonkin kuinka mukavaa tahansa jättää varmasti pahan mielen pitkäksi aikaa.
        En kehoittaisi kokeilemaan?


      • arkijärkee

        Kirjoittaja esittää ihan toisissaan että häntä vain viedään eikä hän itse voi mitään. Ohhoh.

        Aikuistuminen on sitä, että ottaa itse vastuun itsestään ja päätöksistään. Joillekin se on luonnollista ja tapahtuu siinä teini-iän jälkeen. Joillekin ei näköjään tule koskaan sitä vaihetta (..biologinen kello alkaa olla aika paljon).

        Käyttämällä tämän salasuhteen miettimiseen menevän energian oman suhteensa selvittämiseen kirjoittaja olisi jo paremmassa tilanteessa kotona. Jokseenkin onnellisesti naimisissa oleva voi aika vähällä vaivalla olla kokonaan onnellisesti. Se on vain itsestä kiinni. Ja siitä että päättää niin ja pitää päätöksensä.

        Jos aloittaja palaisi siihen, mikä oli hyvää silloin kun menivät naimisiin. Siitä on ainakin jotain varmasti jäljellä. Hyvä lähtökohta alkaa vahvistaa niitä asioita ja huomata, kuinka mieskin lakkaa naljailemasta.


      • 42
        jokasormi kirjoitti:

        "miehen neuvo" ajatteli! Jos "omaa" muijaani vietäisiin, niin silloin viimeistään ymmärtäsiin, ettei hän ole "omani" koskaan ollutkaan. Ei toisia omisteta - senhän aloittajakin teki kohdaltaan varsin selväksi. Toki nainen haluaa, että mies ajattelee ja kokee hänet omistavansa, mutta nainenhan haluaakin kaiken, kuten sekä kyllän että ein; järjen mukaan ristiriitaista mutta vaihtelevien tunnetilojen mukaan aivan sulavaa.

        Ketään ei omisteta, mutta ei myös petetä, millään asioilla, ei sanoin ei teoin. esm. Jos ihmisellä on hyvä ystävä , kaveri jonka kanssa puhut kaikki siis kaikki asiasi ja tämä yoinen menee puhumaan asiat jollekin niin se on todella suuri pettymys jolloin sillloin se luottamus on mennyt, tältä joka uskoutui tälle parhaimmalle ystävälle, kaverille. Miksi pitää pettää jos asiat on hyvin tai huonosti? Tämäkin nainen olisi voinut kertoa tälle miehelle...


      • jokasormi kirjoitti:

        "miehen neuvo" ajatteli! Jos "omaa" muijaani vietäisiin, niin silloin viimeistään ymmärtäsiin, ettei hän ole "omani" koskaan ollutkaan. Ei toisia omisteta - senhän aloittajakin teki kohdaltaan varsin selväksi. Toki nainen haluaa, että mies ajattelee ja kokee hänet omistavansa, mutta nainenhan haluaakin kaiken, kuten sekä kyllän että ein; järjen mukaan ristiriitaista mutta vaihtelevien tunnetilojen mukaan aivan sulavaa.

        hirveet lärvit ja parisuhe uusiks et ottanu omaksi kunnet kkoskaa halunnukkaa


      • vinha Hattu

        Rakastuin nykyiseen rakastettuuni 3-vuotiaana. Siitä lähtien hän on vihannut minua. Uhkasi tappaa kun täytimme 13, jolloin annoin Hänelle lahjaksi mora-puukon. Sai haavan käteensä. (Olenko syyllinen!) Siitä lähtien olen antanut kaikille, jotka vonkasivat. Nyt täytämme 14. Hän on ollut viime aikoina jollain lailla levoton. Ostanko sittenkään lahjaksi kirveen? Hän pyysi. Vai laastatreita? nimem. Netta


      • netta kirveenvarrett
        vinha Hattu kirjoitti:

        Rakastuin nykyiseen rakastettuuni 3-vuotiaana. Siitä lähtien hän on vihannut minua. Uhkasi tappaa kun täytimme 13, jolloin annoin Hänelle lahjaksi mora-puukon. Sai haavan käteensä. (Olenko syyllinen!) Siitä lähtien olen antanut kaikille, jotka vonkasivat. Nyt täytämme 14. Hän on ollut viime aikoina jollain lailla levoton. Ostanko sittenkään lahjaksi kirveen? Hän pyysi. Vai laastatreita? nimem. Netta

        Hänen nimensä on Pötteri. (Nimi on keksitty. Äiti keksi.) toivoo Netta


      • äiti kirvesvarsi
        netta kirveenvarrett kirjoitti:

        Hänen nimensä on Pötteri. (Nimi on keksitty. Äiti keksi.) toivoo Netta

        Näpit irti meijjän Pötteristä, horo. (nimi on mun keksimä) Tai tulee kirveestä! Äiti


      • .
        Kannattaa sisäistää kirjoitti:

        Ehkä rehellisintä tekstiä mitä teille on koskaan kirjoitettu.

        http://isovimma.blogspot.com/2009/10/perkeleen-perkele.html

        Voi olla vaikeaa hyväksyä alkuun, kun huomaa elämänsä perustuvan valheeseen.

        Suomi menetti itsenäisyytensä lopullisesti 1.12.2009

        LUKEKAA KOMMENTIT:
        http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/lissabonin-sopimus-astuu-voimaan-tanaan/163181
        Linkistä löytyy historiallista faktaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8652235

        EU sanakirja suomeksi.
        Tämä on internet-sanakirja, joka tarjoaa lyhyet selitykset useimmille EU keskusteluissa käytettäville termeille. Täältä löydät myös monia hyödyllisiä linkkejä.
        http://fi.euabc.com/

        End of Nations on irlantilainen dokumentti Euroopan unionista ja Lissabonin sopimuksesta.
        http://www.youtube.com/watch?v=xIvCZzRTjSA&feature=PlayList&p=427891A3EF8DB28F&index=0&playnext=1

        End Game (suomeksi tekstitetty)
        http://www.youtube.com/watch?v=q37CoRrpoxg&feature=PlayList&p=30FD881224A87756&index=0


      • .
        . kirjoitti:

        Suomi menetti itsenäisyytensä lopullisesti 1.12.2009

        LUKEKAA KOMMENTIT:
        http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/lissabonin-sopimus-astuu-voimaan-tanaan/163181
        Linkistä löytyy historiallista faktaa:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8652235

        EU sanakirja suomeksi.
        Tämä on internet-sanakirja, joka tarjoaa lyhyet selitykset useimmille EU keskusteluissa käytettäville termeille. Täältä löydät myös monia hyödyllisiä linkkejä.
        http://fi.euabc.com/

        End of Nations on irlantilainen dokumentti Euroopan unionista ja Lissabonin sopimuksesta.
        http://www.youtube.com/watch?v=xIvCZzRTjSA&feature=PlayList&p=427891A3EF8DB28F&index=0&playnext=1

        End Game (suomeksi tekstitetty)
        http://www.youtube.com/watch?v=q37CoRrpoxg&feature=PlayList&p=30FD881224A87756&index=0

        Kannattaa tutustua,mitä maailmalla tapahtuu!
        http://nwohavaintoja.blogspot.com/
        http://sikainfluenssa.biz/
        http://www.rokotusinfo.fi/
        http://www.infosota.fi/
        http://talousdemokratia.blogspot.com/
        http://nwo.11syyskuu.net/index.htm


    • hgatytute

      Lehdissä harvase päivä juttuja mihin nuo tuollaiset johtaa.."mies ampui kumppaninsa ja sen jälkeen itsensä tyyppisesti" Joka tuollaista paskaa elämäänsä haluaa niin siitä vaan.

      • juuuuuuuuuuuppppsa

        on asian laita


    • M.O.T.

      Heikon itsetunnon omaavan teiniasteella olevaa henkilön lapsellista höpötystä.
      Olisi aika aikuistua.

      • kotimuumio

        "Hiljaa hyvä tulee" mieti ja yritä kokeilla kaveria pystyykö tämä pidempään suhteeseen. Olemaan sidottu lapseenkin. Olen tosi ihmeissäni tällaisista helpoista IHASTUMISISTA niin kuin nuorena tapahtuu.
        Sinulla on paljon särettävänä, toinen on jo särkenyt karran joko itse tai ollut ARKISESSA SUHTEESSA niin kuin itse nyt vähän olet.
        Mieti, mieti ja vertaile, ota selvää toisen taustasta, koska tuntuu ettet kuitenkaan ole ihan pikkulikka.
        Sinulla on tärkeää menetettävää ja me ihmiset ihastumme usein, toiset herkemmin toiset hitaammin, mutta usein ne menevät kummasti ohi, jotain harmillista kuitenkin toisesta myöhemmin löytäessään.
        Olet aika "helppo nakki" jollekin


      • on
        kotimuumio kirjoitti:

        "Hiljaa hyvä tulee" mieti ja yritä kokeilla kaveria pystyykö tämä pidempään suhteeseen. Olemaan sidottu lapseenkin. Olen tosi ihmeissäni tällaisista helpoista IHASTUMISISTA niin kuin nuorena tapahtuu.
        Sinulla on paljon särettävänä, toinen on jo särkenyt karran joko itse tai ollut ARKISESSA SUHTEESSA niin kuin itse nyt vähän olet.
        Mieti, mieti ja vertaile, ota selvää toisen taustasta, koska tuntuu ettet kuitenkaan ole ihan pikkulikka.
        Sinulla on tärkeää menetettävää ja me ihmiset ihastumme usein, toiset herkemmin toiset hitaammin, mutta usein ne menevät kummasti ohi, jotain harmillista kuitenkin toisesta myöhemmin löytäessään.
        Olet aika "helppo nakki" jollekin

        Monta kertaa nämät hetkellisen voimakkaat ihastumiset menevät myös nopeammin ohitse,miettisin monta kertaa ennen kun lähtisin tällaiseen ristiretkeen mukaan.Jos suhteesi on loppuunpalanut eikä mikään enää auta asiaa voisi miettiä.Monestihan ruoho näyttää vihreämmältä naapurin puolelta kuin omalta. Sekä ajattele myös lapsesi parasta.


    • salalover

      Ei salarakas hullumpi idea, kunhan pitää varansa ettei kärähdä...Sehän riittää kun pari kertaa kuukaudessa pääsee rakastelemaan rajusti vieraan miehen kanssa. Se antaa energiaa entiseen suhteeseenkin. Eikös sitä sanota että vaihtelu virkistää, mutta routa porsaan kotiin ajaa lopulta...Kaamos ja pikkujouluaika teettää kaikenlaista, joita voi joutua vielä katumaankin. Näyttää tosiaan ettet ole lähestulkoonkaan naimisissa ja mielesi häilyy...

      • muiston mukaan

        Kaupanpäälliseksi kannat kotiin miehellesi vielä sukupuolitaudin.Niitähän näollä häntäheikeillä on.


    • wmwmää

      Älä pudota housujas. Kehtaatkin vielä leuhkia täällä miten petetään omaa ukkoa. kai se toinenkin on aviossa..

      • kylmästi

        kyrvästä kiinni. Saadaan taas yksi avioero lisää tähän maahan hyvällä lykyllä kaksi.

        Ihastuminen ei ole rakkautta, mutta omapahan on ongelmasi.


    • Let it Burn

      Joo, pidä tätä uutta miestä salarakkaani jonkun aikaa niin kuohot tasoittuu ja selviää onko tämä uusi suhde elinvoimainen. Kotona ei kannata kertoa mitään, koska turha alkuvaiheessa on polttaa siltoja mihinkään suuntaan. Ei me eletä enää missään kinkeripiireissä niinkuin 70-luvulla. Anna uuden suhteen roihuta. Asiat selviää aikanaan.

      • fgfdb

        meilla sama setti ja olen mies,5v pojan isä,enkä perhettäni riko,salarakas vois olla vaihtoehto,joo kyllä se mieski joskus huomiota tervitsee.


      • lets dans

        Let it burnin neuvo on ihan kelvollinen ja omalla tavallaan järkevä.Mitäpä tässä turhia kursailemaan, antaa palaa vaan.


      • wygh<
        fgfdb kirjoitti:

        meilla sama setti ja olen mies,5v pojan isä,enkä perhettäni riko,salarakas vois olla vaihtoehto,joo kyllä se mieski joskus huomiota tervitsee.

        vai kannattaisiko kuitenkin vaihtaa eukkoa jos ei huomioo heru????


    • uusioperheen isä

      Sanoisin sulle et lopeta hyvänsään aikana jos kerran oot lähestulkoon onnellisessa aviossa.Äläkkä missään tapauksessa ihannoi uusioperheitä sit ne vasta ongelmat alkavatkin.Hetken aikaa se tuntuu menevän mukavasti mut sit kun on kulunut aikaa ja ensi rakastumishuuma on ohitettu,niinsit alkaa tulla niitä ongelmia vaikka minkälaisia ja alkaa korostua sun lapset ja mun lapset tulee monenlaista riitaa.Joten älä pilaa avioliitoasi ja lapsesi onnea.

      • suppilopaperi

        Näitä flirttiosaajia löytyy toisista miehistä, vielä kun ollaan frakki ja juhlavaatteet, meikit päällä. Pyykkipäivä, lastenmurheet, rahamurheet ym. ulottumattomissa, nopeesti pudotaan sitten todellisuuteen, joka on entisestä pahemmaksi tehty


      • ryhmään.

        helposti ihastuva. Se on eräänlainen tunnepuolensairaus,vähän samanlainen kuin Casanova syndrooma.Hoitokeinoa tähän ei ole,ainoastaan kannattaa olla kihlautumatta.


    • bööörrrr

      ihastuminen ja rakastaminen ovat ainakin täysin eri asia. Sun kohdalla tosin ihastuminen meni pidemmälle mut omasta kokemuksesta voin kertoa et sun täytyy tehdä valinta nyt, joko tai. Muuten saatat olla samojen kysymysten ja ongelmien keskellä vielä 5v uodenkin päästä ja sitten sulla saattaa olla jo se toinenkin lapsi...jos sillointajuat ettei avioliitossa ihan kaikki kunnossa etkä jaksa enää teeskennellä, niin 2 lapsen kanssa voi olla vaikeampi lähteä kuin yhden.. xD

    • T.Raktori

      Ookko nää vähän huara? Kaikkihan sulle työpaikalla nauraa ja pitää varsinaisena lumppuleenana, paitsi aisankannattajaukkosi.

      • tiptaptiptap

        Kaikki ei ole aina aivan niin kuin ulospäin näyttää. Miten voi tietää toisten petipuuhista yhtään mitään? Ihmisten mielikuvitus tekee monesti pahoja virhearviointeja. Älä tuomitse ettei sua tuomittaisi.


      • dfhsdfhdtgkdcbsd
        tiptaptiptap kirjoitti:

        Kaikki ei ole aina aivan niin kuin ulospäin näyttää. Miten voi tietää toisten petipuuhista yhtään mitään? Ihmisten mielikuvitus tekee monesti pahoja virhearviointeja. Älä tuomitse ettei sua tuomittaisi.

        tapahtua jotain mistä Hänen miehensä huomaa et jotain on vinos


      • Zamperi

        Kyllä mä ainakin fiksuna ihmisenä ilmoittelisin ko. akan miehelle, jos tietäisin tämän olevan naimisissa ja pikkujouluissa on meno tuollaista. Huora ei onnea ansaitse, oli se sitten mies tai nainen.


      • kertoo
        Zamperi kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin fiksuna ihmisenä ilmoittelisin ko. akan miehelle, jos tietäisin tämän olevan naimisissa ja pikkujouluissa on meno tuollaista. Huora ei onnea ansaitse, oli se sitten mies tai nainen.

        löytyy aina joku tutun tuttu joka kertoo eteenpäin kuinka ovat nuoleskelleet kaikkien edessä pikkujouluissa.Ei ne työkaverit ole mitään vaitiolo lupausta toisilleen tehnyt. Sana kiertää nopeasti,että siinäpä sitten selittele.Eiköhän unelmointi lopu kun arki tulee eteen.


      • vähä rajaa
        Zamperi kirjoitti:

        Kyllä mä ainakin fiksuna ihmisenä ilmoittelisin ko. akan miehelle, jos tietäisin tämän olevan naimisissa ja pikkujouluissa on meno tuollaista. Huora ei onnea ansaitse, oli se sitten mies tai nainen.

        huorittelu on tosi kapeanäköisen ihmisen hommaa! kaikista typerimpiä on ihmiset jotka kuvittelevat olevansa muiden yläpuolella tuomitsemalla muita . Ja kun vielä täytyy oikeutta puhkuen tiedottaa tietämättömälle osapuolelle toisen tekemisistä niin alkaa oksettaan. Toivottavasti tollasilla huorittelijoilla ja totuuden torvilla on puoliso joka käy vieraissa! Hittojako asiat kuuluu niille jotka ei siinä tunnemyrskyssä ole mukana!yks ainut elämä!


    • AR

      Olen sitä mieltä, että ensin kannattaa selvittää asiat nykyisen miehen kanssa. Istua juttelemaan asioista mitkä toisessa saivat sinut rakastumaan ja päinvastoin. Ja kertoa miehellesi mitä tunnet, mitä kaipaat suhteeseenne ja miettiä yhdessä mitä voisitte parantaa suhteessanne jotta molemmilla olisi hyvä ja rakastettu olo. Ja kun tuntuu,että suhteella on merkitystä, rakastaa ja tuntee olevansa rakastettu ei varmasti käy edes mielessä vieraat miehet. Oletko varma ettei tämäkin tuntemus vierasta miestä kohtaan ole ohimenevää? Et tunne miestä kunnolla tai tiedä olisiko hänessä oikeasti jotain parempaa kuin omassasi. Varmasti tunsit ainakin suhteesi alussa miestäsi kohtaan samoja jännityksen ja ihastuksen tunteita kuin nyt vierasta miestä kohtaan. On se asia vaan niin että ennen kuin menet miestäsi pettämään tai muuta vastaavaa, jätä oma miehesi. Ensin jätä ja sitten tee mitä lystäät ennemmin kuin lisäät toisen sydänsuruja. Vai oletko valmis taistelemaan suhteenne puolesta ja unohtamaan tämän vieraan miehen??!! Mieti sitä.

      • kyllä vain

        Samaa mieltä.


    • YETSKA

      Kun katselen joka ilta omiaan touhuilevaa pientä valkohousuista miestä (ikää 4kk), niin ei tulisi mieleenikään alkaa pettämään ketään, etenkään hänen äitiään :)

      • Hansgi

        jos olit pukeutunut olkapäät ja yläselän täysin paljastavaan pikkumustaan...

        Miehenä en voisi kieltäytyä tällaisesti pukeutuneen naisen tuttavuuden teosta :)


    • pahasta,tsai tsai

      turhan tutun kuulosta!hävetkää!meillä kävi samanlailla ku ex-avovaimo piti vähä hauskaa pikkujouluissa mut ei housuja jalassa.erohan siitä tuli ja kaikki paskaks!onnea sulleki jos onnitut rikkoon suhteesi.

    • kokenut saman.

      Lopeta heti alkuun ja kärsit jonkun aikaa kovaa ikävää,mutta aika tekee tehtävänsa .panosta omaan mieheesi ja perheeseesi. 3 uutta lasta ja uusi mies.Yhtälö aika mahdoton.Siinä sun oma lapsi rinnalla.Nainen ihastuu niin moneen mieheen matkansa aikana.Ei aina voi lähteä siintä,että tämä onkin nyt se oikea

      • läppänen

        ei muuta---- EI AIHEUTA TOIMENPITEITÄ !


      • Velsa
        läppänen kirjoitti:

        ei muuta---- EI AIHEUTA TOIMENPITEITÄ !

        eilen oli JKL:s Kaupungin Suurimmat Pikkujoulut (L. Tähkä ja Elonkerjuu) ja kävin pippaloiden päätteeks panemassa yhtä laboranttia :) Eipä muuta, kivaa oli hetken pienen :)


    • clay007

      se on ajan kuva, anna mennä, äläkä vähääkään välitä muista. tiedä vaikka äijälläsi olisi toinen, kauhiaa...kyllä jotain on jäänyt väliin sultakin h-tin tomppeli. kysele täällä että onko tekosi oikeutettu, käännä se toisinpäin ja mieti sitten....hohohoijaa mistä näitä tonoja oikein riittää

    • parisuhteenepäyhtälö

      tämä asia niin kuin se on. Hänen on tyytyminen tilanteeseen. Älä aliarvioi miestäsi: kyllä aikuisen miehen on kestettävä ajatus ja mielikuvat omasta vaimostaan paneskelemassa kiihkeästi vieraan miehen kanssa työpaikan pöydällä ja tuolilla - semminkin kun se on totta. Hän voi jättää sinut tai sitten antaa itselleen vastaavan oikeuden toteuttaa luontoaan, ellei ole sitä jo aiemmin ymmärtänyt tehdä. Sellaista on elämä.

    • Minkäs teet

      Minulle kävi vähän samalla tavalla, mutta ei pikkujouluissa. Jos kotona tökkii, eikä saa sitä omaa tilaa, niin herkästi johtaa myös tällaiseen tilanteeseen. Minä heittäydyin mukaan ja olen edelleen siinä mukana. Aika näyttää, mihin se loppujen lopuksi johtaa. Tilaus tällaiselle on siis olemassa, joten....

    • errorrrr

      Hei mieti vähän! Jos teillä on jo lapsikin niin paras on pysyä housuissa ja unohtaa moiset "ihastumiset". Ensinnäkin pilaat monen ihmisen elämän, etenkin lapsesi. Luuletko, että muiden avioliitto on yhtä juhlaa? Voin kertoa, että aina se arki koittaa vaikka kuinka vaihtaisit "ihanempaan". Toiseksi vanha sananlasku "ruoho ei ole vihreämpää aidan takana" pitää paikkansa, teet itsestäsi vain naurattavan pellen työpaikalla jos teet semmoisen tempun.

      Herää!!!
      T: 32 vuotias perheen isä

      • bb

        ei muuta kun sänkyyn


    • jäbä vaan

      Uskaltaako täs ees mennä enää naimisiin saatika sitte hankkia ylipäänsä ketään naista jos tämä on tämän päivän meininki. Näköjään jos suhtees on kaikki hyvin niin on näköjään siltiki vaarana ett nainen haikailee muita. Mitä sitte vaikka oot ihastunu? Pidä se sellaisena äläkä tee yhtään mitään typerää. On se kumma ku ei voi olla onnellinen siitä mitä on. Just tään takia alkaa epäilyttää että kannattaako sitä naista koskaan ees hankkii ku kuitenki vierasta tekee mieli. Niin ja mua ei koskaa muuten nainen pettäny tai mitää mutta panee silti miettiin tarkasti kenen kans alkaa seuraavaksi deittaileen vai alkaako kenenkää kans. Tuntuu olevan aika yleistäki tää ett haikaillaan toisten perään. Nainenki jätti miehensä(mun frendin) 5 vuoden jälkeen vaikka nainenki oli sitä mieltä ett suhtees oli kaikki hyvin mut kaiken piti olla just eikä melkein eli niin täydellistä...Toivon mukaan en koskaan törmää sunlaisii ku kattelen sitä oikeaa.

      • :)

        Tsemppiä! Kyllä se oikea vielä löytyy :) Ja miulle on sanottu, että hyvää kannattaa odottaa (mutta en tiijä miten kauan vielä pitää odotella) :) Terveisin Jollekin Se Oikea


      • GRAWh

        PISTÄÄ KYLLÄ MIETTIMÄÄN KANNATTAAKO NAISTA EDES ETSIÄ! JOS KAIKKI ON SAMANLAISIA KYRVÄSTÄ KYRPÄÄN JUOKSIOITA! TOIVON MYÖS ETTEN KOSKAAN TÖRMÄÄ MOISEEN NAISEEN KUKA TÄMÄ TOPICIN ALOITTI, MIELEEN TULEE JUURI MEIDÄN TÖISSÄ ERÄS NAINEN JOKA ON KÄYNYT TYYLIIN FIRMAN KAIKKI MIEHET LÄPI,KUVOTTAVAA! USKOKAA TAI ÄLKÄÄ MUTTA TÄTÄ MIELTÄ ON SUOMALAINEN MIES, JOLLA ON SYDÄN!


      • hehehe
        GRAWh kirjoitti:

        PISTÄÄ KYLLÄ MIETTIMÄÄN KANNATTAAKO NAISTA EDES ETSIÄ! JOS KAIKKI ON SAMANLAISIA KYRVÄSTÄ KYRPÄÄN JUOKSIOITA! TOIVON MYÖS ETTEN KOSKAAN TÖRMÄÄ MOISEEN NAISEEN KUKA TÄMÄ TOPICIN ALOITTI, MIELEEN TULEE JUURI MEIDÄN TÖISSÄ ERÄS NAINEN JOKA ON KÄYNYT TYYLIIN FIRMAN KAIKKI MIEHET LÄPI,KUVOTTAVAA! USKOKAA TAI ÄLKÄÄ MUTTA TÄTÄ MIELTÄ ON SUOMALAINEN MIES, JOLLA ON SYDÄN!

        Firman kaikki miehet eli myös sinut ;)


      • usein
        GRAWh kirjoitti:

        PISTÄÄ KYLLÄ MIETTIMÄÄN KANNATTAAKO NAISTA EDES ETSIÄ! JOS KAIKKI ON SAMANLAISIA KYRVÄSTÄ KYRPÄÄN JUOKSIOITA! TOIVON MYÖS ETTEN KOSKAAN TÖRMÄÄ MOISEEN NAISEEN KUKA TÄMÄ TOPICIN ALOITTI, MIELEEN TULEE JUURI MEIDÄN TÖISSÄ ERÄS NAINEN JOKA ON KÄYNYT TYYLIIN FIRMAN KAIKKI MIEHET LÄPI,KUVOTTAVAA! USKOKAA TAI ÄLKÄÄ MUTTA TÄTÄ MIELTÄ ON SUOMALAINEN MIES, JOLLA ON SYDÄN!

        sinä HENKISESTI otat suihin ja aanukseen siellä sun työpaikallasi siellä firmassa. Ihan selvästi et kuulu porukkaan ku et le käynyt yhteisellä dippi astialla ruiskauttamassa.

        tv: latvani oli tänään laho


      • pappi70

        Jos olet naimisissa pysy naimisissa ja jos olet yksin pysy yksin!


    • Kateellinen sinulle

      Anna menää vaan, mitä pikemmin pääset ihastuksesi kanssa kunnon rakastelu sessioon niin sitä parempi. Pistä töihin hame päälle ja stay upit. Sitten voitte kummatkin jäädä ylitöihin ja etsiä joku sopiva paikka missä nostat hameen ylös, riisut pikkarit ja siitä sitten... No kyllä varmasti tiedät jos sinulla on jo yksi lapsikin. Tuollaisesta pikku seikkailusta ja ihastumisesta saa kumamsti virtaa pyörittää sitä arkea kotona. Ihastuminen on ihana asia ja kuin huumetta jota kaipaa lisää ja lisää...
      Älä ujostele, anna menää vaan kerran täällä eletään.

      • Vaikea on valinta!

        Laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Itse olen elänyt ns. uusioperhe-elämää ja voin sanoa, että toivoisin mieluummin eläväni ns. tavallista avioliittoa. Juttelepa jonkun kanssa, joka on elänyt uusioperheessä tai mieti itse, mitä kaikkea sellainen voi tuoda mukanaan. Mieti tosi tarkkaan, mitä hyvää nykyisessä avioliitossasi on ja jos on aivan pakko kokeilla tätä uutta tuttavuutta, tee se ketään loukkaamatta, niin tiedät miltä se maistuu. Parin vuoden kuluessa tämä uusikin ihminen todennäköisesti tuntuu arkiselta ja voipa olla, että katuisit, jos nyt ryhdyt radikaaleihin toimenpiteisiin.


      • näinkäypi

        Tiedätkös, miten tällaiset rakastumiset usein päättyy. Kun olet noin innokas, käy ensiksi hautaustoimistosta tilaamassa arkku itsesmittaiselle ja pyydä hautaus hiljaisuudessa.

        Näinhän tässä tulee käymään, että olet vainaa, mutta kun hoidat edellämainitut honnat ennen, kuinalat huorata, sillä lopputulos on, kuten edellä kerroin.

        Näitä äkkikuolemia, kun tuppaa tulemaan pikkujoulujen aikaan ja ruumiinavajilla on töitä riittämiin.

        Ajatteleennen, kuin aloitat prosessin.


      • ajattelia
        Vaikea on valinta! kirjoitti:

        Laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Itse olen elänyt ns. uusioperhe-elämää ja voin sanoa, että toivoisin mieluummin eläväni ns. tavallista avioliittoa. Juttelepa jonkun kanssa, joka on elänyt uusioperheessä tai mieti itse, mitä kaikkea sellainen voi tuoda mukanaan. Mieti tosi tarkkaan, mitä hyvää nykyisessä avioliitossasi on ja jos on aivan pakko kokeilla tätä uutta tuttavuutta, tee se ketään loukkaamatta, niin tiedät miltä se maistuu. Parin vuoden kuluessa tämä uusikin ihminen todennäköisesti tuntuu arkiselta ja voipa olla, että katuisit, jos nyt ryhdyt radikaaleihin toimenpiteisiin.

        jollei kotona saa haleja edes pimpistä puhumattakaan , vaikkei mitään syytä kummempaa


    • sivusta seuraaja

      sinä elät jossain unimaailmassa.. Järki käteen.. Jos haluat sisaruksia lapsillesi.. puhu siitä miehellesi.. mutta jätä tuo pikkujoulu juttu ihastumisen varaan.. anna sen olla.. Oot hölmö jos teet jotain muuta.. Mieti seuraukset..

    • sivua lukeva

      oletko miettinyt sitä että tuokin mies saattoi vain pelehtiä sun kanssa.. Kun tosipaikka tulee eteen.. tuskin hän sun kanssa mitään tekis.. Oliko hänellä kenties perhe.. tai lapsia.. Sä oot tosi tyhmä jos elät romanttisia kuvitelmia jostain..

    • sivua lukeva

      siis eronnut mies tuo.. hän on rikkonut jo aiemman perhesuhteensa omiin lapsiinsa.. Ja nyt haluais kenties rikkoa sunkin suhteen.. Kyllä pitäs jo nousta järki tuossa vaiheessa käteen.. Pelehti hän mitä vain.. niin se on vain sitä alku peliä.. Tosi paikan tullen nauraa sinulle kun jätät perheesi ja lapsesi.. Kenties hänellä on jo joku nainen jossain.. Sellaisia on miehet..

      • mies

        Uusio perheestä tuli HELVETTI! Pari vuotta meni hyvin, mut elämä on kuitenkin 90% ARKEA
        Jos voisin tehdä toisin , niin kaikkeni tekisin et ydinperhe ei hajoa!! Huuma haihtuu...
        Ja uusioperheessä kaikki ongelmat tuplana. MIETI


    • j76hp

      Älkää, pässit, menkö naimisiin, jos sitoutuminen on tuota luokkaa. Ja turha sun on puhua mistään onnellisesti naimisissa olosta, kun kerran haikailet sen "oman hapen" perään ja noin äkisti ihastut johonkin random työkaveriin.

      Miksi ihmiset menevät niin löyhin perustein naimisiin nykyään? Miksi lapsia hankitaan niin vähäisellä harkinnalla?

      Itse en mene koskaan naimisiin, koska tiedän, että en pysty sitoutumaan. Oliskohan sinunkin tunnustettava sama asia itsellesi? Tai siis, olisikohan aikanaan pitänyt tunnustaa? Nyt se on jo myöhäistä, koska sen lapsenkin olet maailmaan pukannut. Toimitasi tulee siis väistämättä aiheuttamaan kärsimystä myös ainakin yhdessä viattomalle ihmiselle, eli lapsellesi.

      t. lähestulkoon onnellisesti sinkkuna.

      • Ihquu !

        Taitaa olla hiljaista , kun tälläiseen trollin on aikaa ?
        Onkohan nää yhden ja saman kirjoittajan käsialaa, kun näissä on aina sama juoni ?

        Ai niin neuvoja ?
        No kokeilet tietysti kumman kaa on kivempaa ja lemppaat toisen pihalle, sitten kerrot ensviikon kirjotuksessa kuinka olet mustasukkanen uuden exsälle, ja kuinka uusi on kaiken ihanan jälkeen alkanut nälviä ... ja ööö miten ihana nykyinen miehesi onkaan , mutta kun olet sitä joka asiassa parempi ja menestyneempi .. ja öö kyllähän te siellä toimituksessa keksitte.
        Idea on kuitenkin saada mahdollisimman moni lukemaan näitä, kun on paljon kävijöitä, niin on hyvä myydä mainoksia ;)


      • lisää uusioperheitä

        joskus lapsia kun toisilla ei ole koskaan se sopiva hetki hankkia niitä mutta ne jotka osaa niin tehköön


    • itsekin ihastunut

      Ihastuminen on luonnollinen tunnetila, jota ihminen itse harvoin pystyy kontrolloimaan. Jotkut ovat jopa ihastuneet ihastumisen tunteeseen; perhoset vatsassa ja herkkä hymy, kukapa niistä ei tykkäisi :)

      Ongelma pitkässä parisuhteessa on se, että oma puoliso ei perhosia ja kutkuttavaa odotusta enää aiheuta; puoliso ja suhde on arkinen ja tylsä. Uuteen ihmiseen ihastuminen tuntuu hienolta ja saa jopa miettimään oman parisuhteen jättämistä ja tunteita ihastuksen kohteeseen.

      Mutta, kaikki tietävät, että ihastuminen on ohimenevä tunne, uudenkin suhteen jatkuessa pidempään siinä tulee arki vastaan. Ei enää perhosia, ei enää kutkutusta tai "IHANIA pitkiä katseita".

      Tässä vaiheessa kannattaakin laittaa vaa'alle oma parisuhde ja perhe vastaan ihastuksen kohde muutaman vuoden päästä; pystyykö työkaverisi tarjoamaan sinulle enemmän kuin miehesi ja lapsesi muutaman vuoden päästä? Olisiko suhteesi työkaveriisi jotenkin parempi ajan kuluessa kuin suhteesi on nyt miehesi kanssa.

      Joku viisaampi on joskus sanonut että ongelmat siirtyvät parisuhteesta toiseen, eli ne ongelmat joita koet nyt miehesi kanssa, tulevat luultavasti vastaan myös seuraavassa parisuhteessasi. Miksi? Koska sinä et muutu.

      Kannatan itse vaihtoehtoa, että mietit ensin itse mikä sinulle on tärkeintä ja yrität puhua miehesi kanssa tilanteesta. Kaikki olemme ihmisiä ja tiedämme että ihastuksia tulee elämän varrella useita; ne ovat usein viattomia. Se mikä kannattaa ja kestää on rakkaus ja kunnioitus omaa puolisoaan kohtaan. Unohtamatta riitojen sopimista ja rikkeiden anteeksiantoa. Helpompi on korjata kuin aloittaa alusta.

      • ...pikkujouluromanssit on silkkaa skeidaa. Kyllä sitä vastapuolen persettä on kuolattu jo koko vuosi ennen sitä ja sitten siinä kalsarikännissä käydään iholle. On sitten hyvä tekosyy jälkeenpäin ku oli muka niin jurrissa ja pikkujoulut ja kaikki...


      • Kokemusta musta on

        Ihastuminen voi olla jopa pelastus omaan liittoon jos omassa pari suhteessa on ongelmia. sitä alkaa miettimään asioita monelta eri kantilta. loppujen lopuksi sitä tajuaa että oma miestään/naistaan rakastaa enemmän kuin ihastusta ja sen takia haluaa oman suhteensa pelastettua.


      • niinkuin aina
        siilisimo kirjoitti:

        ...pikkujouluromanssit on silkkaa skeidaa. Kyllä sitä vastapuolen persettä on kuolattu jo koko vuosi ennen sitä ja sitten siinä kalsarikännissä käydään iholle. On sitten hyvä tekosyy jälkeenpäin ku oli muka niin jurrissa ja pikkujoulut ja kaikki...

        ja oli pikku joulu
        ja oli pikku housut pois
        ja tuuhis esillä
        ja pippis pystyssä
        ja nuuhkasin
        ja duuppasin
        sitte tuli arki ja
        hooooran seuraavalle dumppasin.


    • Tiedän tunteen 17 vuotta sitten ihastuin en kylläkään työ kaveriin mutta muuten!
      Avioliitossa oli kaikki suht hyvin! ja lapset oliat vielä pieniä. Mutta tunteet olivat vahvemmat kuin järki ja
      hyppäsin mukaan tähän sekkailuun, tuli ero! lapset kärsi! mutta itse olin onnellinen muutaman vuoden!
      kunnes taas tuli ihastus! ja tätä rumbaa on jatkunut.............. kunnes huomasin että kyllä se ensimmäinen
      aviomies olisi ollut kuitenkin se paras! Tällä hetkelä elän yksin muistoineni !
      Jos suinkin mahdollista niin pidä kiinni liitostasi!!!!! Kaikki on hetken huumaa.

    • Harkinta ei kaduta

      "Lisäksi mieheni on alkanut nälviä kroppaani tavalla, joka on saanut itsetuntoni laskemaan ja tuntuu, että en saa olla suhteessamme oma itseni." Tämä on aika paljon kertova juttu, ja miehellesi hyvin raskauttavaa ja typerää käytöstä.

      Ei ole mukavaa jos parisuhteessa tuntuu että toinen ei aidosti halua, vaan osoittaa aivan päinvastaista huomauttelemalla ulkonäöstä tilaisuuden tullen. Siksi et suhteessasi koe olevasi haluttu, ja se on aika masentavaa. Siinä ei auta sekään, vaikka joskus sekstaattekin, jos se tuntuu että olette vain toistenne tarpeiden tyydyttäjiä paineen kasvaessa ja vähän kuin pakon sanelemana. ...Ja sitten tuleekin joku, joka selvästi arvostaa sinua naisena paljon enemmän ja haluaa sinua oikeasti... Vaikea ja houkutteleva tilanne.

      'Ensimmäiseksi keskustelisin sinuna miehesi kanssa suoraan asioista. Mikä suhteessanne mättää ja mitä haluat. Ja mitä miehesi haluaa? Suora rehellinen puhe ajoissa poistaa usein muuten myöhemmin ikäväksi kehittyviä tilanteita. Ja se voi olla helpoin tie, vaikka ryhtyisitkin uuteen suhteeseen. Mutta varmaankaan silloin kaikkea ei voi saada, mitä näyttäisit tässä nyt tavoittelvan.

    • Köpi 999

      jostain syystä vähälle hellyydelle viime aikoina.
      Se eronnut mies luonnollisesti toimii, kuten Maslowin tarvehierarkian mukaan voi odottaa. Sinulla on ehkä alkoholin käyttö nostanut testosteroni arvoja. Ehkä muutenkaan et ole kovin varovainen.

      On todella helppoa olla hetki hellä ja mukava. Se nyt onnistuu keneltä vaan. Juhlatunnelma auttaa asiaa.
      Uusioperheen tilanne voi todellisuudessa olla aika erillaista perheen sisältä katsottuna, kuin ulkopuolelta haaveillen.
      Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella.
      Jos nyt et mitenkään selviä ilman lisäseksiä se kaverin kanssa, niin jatka sitten vaan hyvin huolellisesti. Toisaalta todellisuudessa yli 90% paljastuu joskus tavalla tai toisella. Välttämättä puoliso ei aina sano, vaikka tietää. Toive toisen kypsymisestä aikuiseksi suhteessa voi elää mukana.

      On varmaan monta ihmistä, jotka luulevat onnistuneensa pettämään huomaamatta, todellisuus on kuitenkin toista.
      Avioelämän hyvien hetkien järjestely ei ole kummankaan erillinen velvoite vaan molempien oikeus ja mahdollisuus. Eroista puhutaan kuin tikkarin syömisestä. Todellisuus on kuitenkin toista.
      Eri vaiheet kokeneena suosittelen pääsääntöisesti housujen jalassa pitämistä ja järjen käyttöä.

    • 1542862

      se hetken huuma häviää hyvinkin nopeesti. Usko pois että sulla tulee tosi hankalaa..EIKÄ SE VAIHTAMALLA PARANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Arjen kujeet on samat jokaisessa suhteessa. Keskustele miehesi kanssa miten löytäisitte yhteistä aikaa. Etsikää keinoja sytyttää jo ehkä hiukan hiipunut liekki. Itse olen naimisissa ja EN IKINÄ VOISI PETTÄÄ MIESTÄNI. Sen verran pitää olla kunnioitusta sekä itseään että toista kohtaan.

      • Ukonkutjake

        Voi elämä tässä näkee kuinka aikuisia sitä ollaan suomessa. itse olen 29 vuotias ja alkanut parisuhteeseen 24 vuotiaana. 16 vuotiaasta asti leikin ja kiertelin naisia, sanoen jopa työkseni mutta kun oikea tuli kohdalle lopetin ne hommat.

        monesti on houkutuksia ollut ja jopa suoraan kysytty että lähdenkö mukaan , mutta minkä helevetin takia pitäisi pettää omaa puolisoaan. ja kyllä puolisollanikin on ollut houkutuksia , mutta ei ole lähtenyt mukaan,
        vaikka on omien sanojen mukaan jopa pikkuisen ihastunutkin.

        mut kaikki taplaa tavallaan ja kyllä ne hullutkin puuroa syö...


    • potkukelkka heppu

      Tuo alotushan on ihan selvä trolli ja provosointia.
      Onnitunut sellanen, näkeehän sen apinakin.

      • kirjoittama

        oleellistahan on, että tämä voisi olla jonkun oikeasti


      • hei hulinaa

        Meidän porukasta usealla ukkomiehellä oli suhde paikallisen naisen kanssa. Parilla duunarilla ja parilla pomolla oli kimppalihaa, joiden kanssa oli jutuista päätellen tosi hauskaa. Muutamat kaverit selvisivät ilman paikallista, johtuen firman tarjoamasta runsaasta viinamäärästä. Taisin olla joukon ainut poikamies, vaikka kalliiksihan se matka tuli vaikka rahaa meni lähinnä naisiin.Sellaistahan se pikkujoulu taitaa ukkoporukassa olla?


    • Horolle

      Jotkin vaan on huoria syntyjään.
      Kerro ukolles että ottaa lapsenne koska siinä käy niin kuitenkin sillä eihän tuo nyt salassa pysy.

    • gwegRE

      Anna miehelle pillua edestä ja takaa. Työpaikoilla on aina näitä "ihastujia". Joita sitten me miehet panemme ihan kirjaimellisesti halvalla. Suorastaan maksutta.

      Vakavasti puhuen: Ihastuksia tulee ja menee. Kaikille ei kannata antaa. Etenkään työyhteisössä.

      • jynkyttäjä

        ei muutaku rupeatte uusio perheeksi ja jätä se paska ukkos joka sua haukkuu! kuitenki läskimahanen suomalainen sika joka makaa vaan sohvalla päivät pitkät eikä tee mitään !

        ota se työpaikan äijä saat tuntea taas ihanuutesi ja majoneesit sisälläsi.


    • The_Evil_Of_Silence

      Miksei elämä ole koskaan täydellistä (niin kuin olen aiemmin sanonut ennenkin) kun elää avioliitossa ja perheessä, mitä TV-sarjoissa ja elokuvissa näytetään. Ja vaikka joillakin ihmisillä on mahdollisuus elää "täydellisesti", täytyy muistaa että ihmisten yksilölliset persoonat eivät ole (koskaan) täydellisiä. Ainakin minulle kerrottiin näin.

    • poikamies.

      ...ja sinun avioliittosi kaltaisia onnettomia liittoja, niin saa tällainen paatunut poikamieskin joskus pimperoa. Ilman sitoutumisia, ilman vastuuta. Kaiken paskan saa niskaansa se miestään pettävä osapuoli, samaan aikaan itse vain nautin salasuhteen hedelmistä. Kätsää.

    • pornotti

      Ota selville minkälainen työpaikan miehen muija on ja ehdota kaikille parinvaihtoa! Jos ja kun on kivaa voittekin kokeilla sen jälkeen nelistään ryhmäseksiä! Siinähän tuhero turisee ja pamppu pönöttää! Aah, kyllä käy kateeks!

    • Sinikka vaan *

      Mutta, unohda koko juttu ja mukaudu omaan perhe -elämääsi ja elä onnellista elämää heidän kanssa mihin olet jo suostunut koska onhan sinun t'ytynyt rakastua mieheesi koska teillä on parisuhde ja lapsikin ja haluat lisää lapsia.Ja mitä tulee siihen pikkujoulu ihastukseen ota järki käteen huh, kolmen lapsen eronnut mies ei mikään helppo nakki,unohda hänet.

    • langat käsissä

      Miten voit samanaikaisesti pohtia eroa ja toista miestä sekä uutta lasta??? Vaikuttaa että sinulla ei nyt ole ihan kaikki patterit latingissa. Nyt äkkiä hakemaan keskusteluapua ammattilaiselta!

    • Vallu29

      Ehdotan että teette lisää lapsia aviomiehesi kanssa ja sitten hankit eron ja ryhdyt itse etävanhemmaksi. Joka toinen vk-loppu voitte sen jälkeen viettää kahdestaan etäisärakastajasi kanssa ja vaihtaa yhteisiä kokemuksia.

      Mutta muista, ei pitkiä katseita työpaikalla, se kuluttaa tehokasta työaikaa!

      • herra x

        annahan lisää. Kyllä se avioliittosi joutaa romuksi. niin saatte ihanan ihastuksesi jutella vakavista
        asioista. Mut sen neuvon annan. Älä ala tuolle ihastuksellesi riesaksi. Hänellä on vapautensa
        josta hän takuulla haluaa pitää kiinni.


      • sille ihastuksellesi
        herra x kirjoitti:

        annahan lisää. Kyllä se avioliittosi joutaa romuksi. niin saatte ihanan ihastuksesi jutella vakavista
        asioista. Mut sen neuvon annan. Älä ala tuolle ihastuksellesi riesaksi. Hänellä on vapautensa
        josta hän takuulla haluaa pitää kiinni.

        sitten ku sulla vatta on pömpöllä niin kyllä kummasti katseet lyhenee ja loppuu kokonaan. Kotona se läski äijäs elättää tietämättään vierasta penikkaa ja haukkuu sua ja sun entisestäkin löysiintynyttä värkkiäsi jatkuvasti. Koska totuus on ehkäpä se että sun ihastukses on vaan sun pimppasi perään koska olet sille sitä tarjoomassa ollut.


    • Minä myös

      taitaa olla hieman eksyksissä. Ihan on kun meikäläisen jutut 12-kesäsenä, en tosin ollut tuolloin naimisissa eikä minulla ollut lasta. Säälittävä henkinen tenava, alkaisit etsiä itseäsi sen vieraan mulkun sijaan.

    • kacca

      En alkanut edes lukemaan muiden kommenteja koska tiedän että asioista voi olla monta mieltä ja niistä monta näkökulmaa. Antaisin sinulle nevon,elä omaa elämääsi! Katso mitä tuleva tuo,hiipuuko ihastus kahden viikon päästä vai syveneekö? Tai loppuuko ihanuus ensimmäisen yhteisen yön jälkeen? Mitä miehesi ei tiedä se ei sitä satuta,en kylläkään kannusta pettämään.Itse samanlaisesa tilanteessa ollut,ihastunt päätä pahkaa yms,mutta kuukaudessa parissa ihastus hiipunut,en kyllä aloittanut suhdetta mutta kerran senkin ehdin tekemän ja aika nopeesti oman kullan kainaloa ikävä tuli,joten katsele,elä hätiköi

      • omatuntoni

        Mulla on oma suhde avomieheeni rakoillut jo puolisen vuotta... Nyt olen ihastunut toiseen mieheen. Mitään ei välillämme ole tapahtunut, koska omatuntoni ei sen on aina kieltänyt. En halua särkeä avomieheni sydäntä, vaikka hän onkin särkenyt jo omani pariin otteeseen.. meillä ei ole lasta, mutta olemme seurustelleet yli 10 vuotta... joten historiaa on jo niin paljon, että ero ajatuksena tuntuu pelottavalta. Enää en tiedä rakastanko avomiestä, vai olenko vain tottunut häneen vierelläni. Suutelua, seksiä tai rakastelua ei suhteessamme enää ole (mies ei tahdo).... lähteäkö seuraamaan ihastusta vai ei, siinä pulma.

        Mun mielestä sun pitää vaan kuunnella sydäntäsi itsesi kannalta. Lapsikaan ei ole onnellinen suhteessa, jossa kaikki ei ole kohdallaan. Puhu miehesi kanssa tulevaisuudestanne. Keskustelkaa toiveistanne ja unelmistanne... keskittykää joskus myös toisiinne. Kun asiat ovat miehesi kanssa selvitetty eli tiedät missä mennään, olet viisaampi valintasi suhteen. Salasuhde ei pelkästään särje miehesi sydäntä, vaan saattaa repiä sinut rikki, jos omatuntosi soimaa. Miten pystyt katsomaan miestäsi silmiin ja "esittämään" onnellista perhettä, jos sydämesi sykkii toisaalle? Ajattele itseäsi. Jos sinä olet onnellinen, kokee lapsesikin olonsa onnelliseksi.

        Näin minä olen järkeillyt...


      • fe

        vittu mikä huora säkin oot, "en kehota sinua pettämään" mutta kehoitat kuitenkin,tiedätkö itsekään mitä kirjoitat??? pilluun vaan vierasta lihaa ja oman kullan kainaloon tuhisemaan,sekö on sitten oikein TÄH???? nimimerkkisi kertoo kaiken kacca!!! sydämmetön ihminen sinä oot!!!


    • siitä vaan

      Ei muuta kuin poltat kaikki sillat takanasi ja särjet perheesi. Saattaahan se uusi suhde kestää jopa kuukausia. Sitten kun se päättyy. menet takaisin entisen ukkos luo, hän varmaan ottaa sinut avosylin vastaan.

    • Tasaarvoa kiitos

      Jos naisille käy noin siitä nostetaan tollanen haloo. Mut jos miehille käy samoin niin miehille se on muka suotavaa. Monista kirjoituksista olen huomannut sen.

      • parisuhteenepäyhtälö

        Tytöt ovat tyttöjä.


    • cwecwewfcwecw

      Kuules. Sinun kannattaa nyt miettiä sitä että ihastuminen ei kerro siitä millaista sinun elämä hänen kanssaan tulisi olemaan.

      Ajattele mitä sinulla on nyt miehesi ja lapsesi kanssa ja millaista arkea te vietätte, ja ajattele sitten millaista arkea sinä viettäisit ihastuksesi kanssa kun arki astuu suhteeseen mukaan vähän ajan päästä. Älä yritä kuvitella mitään iltoja takkatulen ääressä koska se on pelkkää hevonpaskaa eikä kuvaa arkea millään tasolla. Tarkoitan sitä arkea kun joudut kantamaan kauppakasseja ja maksamaan laskuja ja muutenkin vittuuntumaan kun uuden ihastuksen alushousut on lattialla ja paidat täytyy silittää ja muutenkin joudut tekemään ruuat ja tappelemaan siitä mitä ohjelmaa televisiosta haluaisit katsoa.

      Mitäs jos sitten tapaat uuden työkaverin uudessa työpaikassa ja taas ihastut? Vaihdatko senkin jälkeen miestä?

      Minä olen tietysti jäävi moralisoimaan kun itse olen melkein samanlaisessa tilanteessa ollut jo vuoden. Olen ihastunut työkaveriini, olen itse avoliitossa ja työkaveri on naimisissa ja heille tulee lapsi. Ihastuminen on täysin yksipuolista, mutta tässä on ollut aikaa ajatella omaa liittoa ja siitä mitä liitolta kaipaan ja millaista arkea voisin elää jonkun toisen kanssa. Minun valinta on selvä. Jos vain jostakin löydän uuden ihastuksen joka on samanlainen kuin nykyinen ihastukseni, minä nostan nykysuhteesta kytkintä samantien koska en ole tyytyväinen nykytilanteeseen ja sitä ei saa edes korjatuksi.

      Haluan vain sen sanoa että ihastuksia tulee ja menee, mutta jos olet vasta ihastumisen jälkeen huomannut että oma liittosi on arkinen eikä sisällä sitä kipinää mitä koet uuden ihastuksen kanssa kun pelaat silmäpeliä, niin silloin olet tekemässä pahan virheen koska arki tulee vastaan ihan jokaisessa liitossa, niin tulisi myös ihastuksesi kanssa. Liiton arkistuminen täytyy vain kestää ja ymmärtää.

      Jos voit, niin yritä piristää nykyistä suhdetta ja mieti tarkkaan sitä mitä elämä tulisi olemaan myöhemmin, koska se ei välttämättä tule olemaan niin hyvää kuin mitä nyt kuvittelet.

      Jos miehesi kuittailee kropastasi, niin eikö olisi aika tehdä asialle jotakin eikä vain valittaa? Kropan saat kiinteäksi lähtemällä vaikka miehesi kanssa iltaisin kävelylenkille. Siinä saisitte sitä yhteistä aikaa.

      • ajattele vähän

        Juuri näin ja ajattele myös sitä että mitä ihastuksesi ajattelee lapsestasi ja siitä että hänestä tulisi mahdollisesti isäpuoli!


    • toinen tonttu

      Mukavan kuuloiset pikkujoulut!
      Ymmärrän sinua täysin.

      En osaa sanoa muuta kun laitahan himpun verran jäitä hattuun ja nauti flirttailusta. Arkeen on mukava saada piristystä ja jännitystä, muttei sitä mielestäni kannata ottaa liian vakavasti. Jos ajan kuluessakin mahd. suhde tuntuu järkevältä ajatukselta, niin sitten on muutosten aika!

      Minun ehdotus onkin; Anna ajan kulua ja nauti siitä niin kauan kun sitä kestää. Ei miestäsi kannata sekoittaa tähän juttuun... Kaikilla meillä on tunteet ja oma elämä oli lapsia tai ei. Kaikkea hyvää sinulle!

      • kolmas tonttu

        Nauti joka hetkestä. Älä liikaa ajattele huomista. Äläkä syyllistä itseäsi. Ei silti tarvitse suinpäin tehdä mitään typerää.


      • naiset ovat sikoja!

        toivottavasti en koskaan tapaa sinunlaistasi naista!!!


    • Cikkeli

      Lutka

    • 4+10=?

      Näin se media tappaa perhearvot...

    • Onnellinen sinkku

      sen että jos on parisuhteessa niin työpaikan pikkujouluista ei ole muuta kuin harmia. Ihmisten moraali on vajonnut alemmaksi kuin peruskallioon maalattu viiva. Voiko keneenkään enään luottaa? Kun asut yksin niin säästät rahaa ja voit mulkuttaa/pilluttaa mielesi mukaan jos vain on tarjolla.

      • Pakkko mennä

        jakamaan aisaa ja toosaa??? onko se ilimanen lahja aina pakko olla avioero , klamydia tai äpärä? Pankaa kuin puput paskiaiset. Sitä teiltä odotetaankin, orjat.


    • TheldranM36

      heh, se on näköjään tullut teidänkin suhteeseen se mikä tulee jokaiseen suhteeseen ennen pitkään, eli ARKI!! Totta ihmeessä sen uuden miehen jutut kuulostaa sinusta ihanilta kun hän ei elä kanssasi parisuhteessa vaan homma on ihan alussa ja kaikki on muutenkin niin uutta ja ihmeellistä. Miehesi on kuitenkin ollut kanssasi jo pidemmän aikaa, elää rinnallasi kun teillä on pieni lapsi jne. Yritä nyt olla aikuinen ihminen ja ymmärrä että jos nyt heität parisuhteesi menemään, ja pääset siihen ihannoimaasi uusioperheeseen, niin se sama ARKI tulee siihenkin suhteeseen. Otatko sitten taas uuden miehen ? - tämä pätee kaikkiin suhteisiin jotka kestää vähänkin pidempään ja näitä tilanteita tulee eteen, mutta sinä teet valinnat, vain sinä.

    • ...sinähän vaikutatkin olevas lähestulkoon onnellisesti naimisissa..ja lähdet ensimmäisen kakslahkeisen matkaan heti,kun tilaisuus ilmenee.Ihmiset on täysiä idiootteja nykyään..halutaan sitä ja tätä,ja sittei kuitenkaan haluta.Omannavan tuijottajia pääsääntöisesti.Tehdään niinkun itse,vain ja ainuastaan itse halutaan,eikä pätkääkään välitetä muista,eikä oteta ketään muuta huomioon..niitä kuulusia tyhjiä lauseit välittämisestä lukuunottamatta.. ikävää..todella ikävää..

      • MK

        Keskustelemalla omista tunteistasi ja tarpeistasi avoimesti miehellesi voisit saada parisuhteeseen enemmän ymmärrystä ja kunnioitusta.
        Onko teidän mahdollisuus viedä lasta välillä jonnekin hoitoon, jotta voitte viettää enemmän aikaa keskenään tai aikaa jäisi omille ja/tai yhteisille harrastuksille?

        Minun isäni petti äitiäni, kun olin 15 -vuotias. Tuon pettämisen selviäminen kotonani aiheutti suunnattoman riidat, huudot öisin, turvattomuuden , pelon, vietin aikaa paljon poissa kotoa, yritin karata, löysin alkoholin lohduttajakseni, sain traumoja...Mieti mitä teollasi aiheutat lapsellesi. Miltä hänestä tuntuisi menettää oma isä, jos lapsi jäisi sinulle? Kuinka usein joutuisit hänelle kertomaan isän poissaolosta ja lohduttamaan häntä. Lapsi ei edes osaa kertoa kaikista kokemistaan tunteista. Ensimmäiset kolme vuotta ovat tärkeätä aikaa hänen elämässään. Silloin rakennetaan turvallisuutta ja luottamusta. Mieti kuinka paljon ero voi vaikuttaa hänen elämäänsä? Onko ihastumisesi pikkujouluissa tärkeämpää kuin oman lapsesi elämä?

        Miettikää pettäjät mitä aiheutatte lapsille ennen kuin teette jotain peruuttamatonta. Voitte todella särkeä jonkun pienen puolustuskyvyttömän ihmisen sydämen ja traumatisoida hänet ja sillä saattaa olla hänen elämäänsä hyvin kauaskantoisia vaikutuksia. Ottakaa vastuu myös muiden elämästä. Liiallinen itsekkyys aiheuttaa vain tuskaa muille.


    • kepaa 1971

      Vaikka välil panettaakin...sitä se vaan on. Usko pois!!!!!

    • panee sinua omaksi nautinnokseen ja siirtyy sitten seuraavaan. Sitten onkin mukavaa kun suhde omaan mieheen on pilalla.Asustelet lapsesi kanssa yksiössä jossain Kaliiossa yksiksesi pöksyt märkinä eikä näy
      miehiä mailla halmeilla. Toisaalta...Elätkö nyt kulissiavioliitossa?? Rakastatko miestäsi todella vai roikuktko hänessä lapsen ja taloudellisen turvan takia. Mietippä näitä...

    • Piispa Swe

      on kuolema, sanoo Raamattu!

      • oodoo1

        Kuulostaa siltä, että olet aika kunnollinen, ajatteleva ihminen. Et tiedä kuitenkaan, Sinulla ei ole kokemusta siitä, mitä se tarkoittaa, jos tulee avioero ja lapsen huoltajuuskiista tai ainakin tapaamisen jakaminen. Pettäminen johtaa joka tapauksessa ongelmiin ja ne saattavat kestää ainakin niin kauan kun lapsesi on aikuinen. Mieti, mikä on tärkeää elämässä, oletko jo mennyt riittävästi, vai onko lapsen saaminen ja sen sitovuus tuonut liikaa paineita, että voisit olla uskollinen. Miehellesi, jos hän huomauttaa muuttuneesta vartalosta synnytyksen jälkeen, voit sanoa, että mieti vähän.. Itse voit tietenkin parantaa parisuhdetta huolehtimalla itsestäsi myös esim. käymällä lenkillä tai salilla. Mies näkee Sinut kokonaan, ei tuo pikkujoulusuhde. Nyt on aika alkaa panostaa henkiseen kasvuun! Pettäminen vie Sinut ojasta allikkoon.


    • Yksi Mies

      Jahhah, tämä on juu pari kertaa nähty. Elämässä on ollut 2 pitkää parisuhdetta, molemmat on päättynyt siihen että kumppani ei ole kestänyt arjen painoa.

      Huomion arvoista on että suhteet olivat omasta ja naistenkin mielestä kuulemma onnellisia, ja seksissä ei todellakaan ollut tytöillä valittamista. (kuulostaa kehuskelulta, mutta ellen mainitse, saisi lukija kuvan että nämä naiset olisivat olleet tyytymättömiä laatuun kotona ja siitä onnettomia...)

      Ensimmäinen ajatteli että seikkailussa ei ole mitään pahaa kunhan ei jää kiinni, mutta jotakuinkin kolmannen kerran jälkeen sitten kärähti. Yhdeksän vuoden ajan on ottanut vähän väliä yhteyttä ja rukoillut minua takaisin (kuulemma sen elämä on jokseenkin palasina), mutta en usko että vieläkään harmittaa niinkään omat teot vaan se että jäi kiinni.

      Toinen taas sitten ihastui töissä esimieheensä. Firman kekkereissä sitten lähti mopo käsistä ja sattui kaikenlaista. Asiaa puitiin pitkään, mutta sitten kun viimein suostuin yrittämään uudestaan, tyttö halusikin aikaa miettiä että mitä haluaa, ja että kumman kanssa haluaa jatkaa. Vuosien rakkauden jälkeen tilanne oli kestämätön ja minä lähdin.

      Vaikka se onkin hieno asia että varsinkin naisten elämä ja päätäntävalta omista asioistaan on aikalailla vapautunut, valitettavaa on se että kun suhteita ei niiden "alamäkien" aikana pidä koossa enään perinteet ja velvoitteet, tylsistyminen ja toisen syyttäminen suhteen laadusta (samalla kun ei itsekkään jaksa arjen raskauden jälkeen erityisesti tehdä töitä sen eteen) tuhoaa monia onnellisia pareja.
      Tuttujahan nuo väsymisen ja syyttelyn tunteet itsellekkin on, tosin ehkäpä hyvä kasvatus tekee sen että ei tulisi mieleenikään pettää ketään.
      Ei se seksi minua niinkään haittaa, eihän ne paikat käyttämällä kulu, mutta toisen luottamuksen hyväksikäyttö oman nautinnon hankkimiseksi omalle kumppanille aiheuttamasta kivusta välittämättä, on itsekkyyttä kauheimmillaan.

      Nyt laahaudun kymmenien tyhjien irtosuhteiden läpi, ja hetki hetkeltä uskon enemmän ja enemmän siihen etten sittenkään saa koskaan kokoon itselle onnellista perhettä. Silti hyvä vaan että nuo kaksi kyseistä parisuhdetta loppuivat. Mielummin olen yksin kuin sellaisen kakaran kanssa joka ajattelee vain itseään...

      (Ps. kun luin tämän romaanini läpi ennen lähettämistä, huomasin itsekkin että osa kyynisyydestäni saattaa johtua katkeruudesta. Noh, eiköhän se siitä helpota...)

      • oodoo1

        Hienoa, että vastasit esimerkein. Ja että olet mies, ja vastasit tähän. Kyllä nuo sinun esimerkkisi ja oma kokemus kertovat valitettavasti sekä miehistä että naisista nykyään. Minulle parisuhde on pyhä ja en voisi enää pettää ketään.. Tämä on tullut vuosien kokemuksen jälkeen. Nuoret ja lapset pettää...toisaalta heillä on myös ne lapset jotka rakentavat tulevaa yhteiskuntaa. Kuinka he voivat rakentaa mitään, jos vanhemmat ovat aivan poissa tolaltaan?


    • petekkä

      Mieti oletko kuitenkaan sitten onnellisessa parisuhteessa, kerranhan täällä eletään.. ????

      • MASxmas

        pohdintoja ompi sulla. Itse aikoinani vähemmistönä(nainen) työskennellessäni miesvaltaisella alalla,oli pikkujoulut muut pippalot melkoisia koitinkiviä. Osallistuminen oli itsestäänselvyys.Pidin kuitenkin oman reviirini ja rajat aina selkeinä,sillä tiesin,että maanantaina on mentävä saman porukan eteen töitä tekemään. Toki ihastumisia tuli ja meni,mutta ei koskaan mitään vakavaa,sillä pelin säännöt olivat kaikille selvät.Nautin tilanteesta,kun sain uusia näkökulmia miestenmaailmaan keskusteluin ja silti kohtelu oli toverillista,suojelevaa ja luontevaa.Tämä oli parasta,eikä siihen tarvittu mitään seksiä! Sitä on löytynyt kotoa oman kullan kanssa aivan riittämiin ja löytyy edelleen.
        Jos oma suhteesi takkuaa (voin sanoa,että pitkissä liitoissa on aina myös alamäkiä,ylämäkiä unohtamatta), niin kannattaa yrittää järjestää kahdenkeskistä aikaa ja tutustua toisiinne uudelleen. Anna miehellesi mahdollisuus,sillä mitalissa on kaksi puolta,usko pois.Hyvä suhde vaatii kummankin panosta:)


      • typsy2

        Olen ollut naimisissa saman miehen kanssa yli 30 vuotta. Monesti olen tuntenut tuon arjen paineen suhteessa. Samat kuviot toistuu jos antaa toistua. Mutta siihen voi itse vaikuttaa. Minä olen pukenut ne stay upit ja hameen, virittäytynyt tunnelmaan ja vietellyt oman mieheni monta kertaa. Ja olen järjestänyt meille kaikkea kivaa tekemistä. Rohkeitakin juttuja. Näin arki ei pääse seksielämään. Ja olen tällä kokemuksella sitä mieltä että kun sängyssä menee huonosti niin muutenkin menee huonosti. Olen myös pitänyt itsestäni huolta. Niin että kun jonnekin mennään, muutkin miehet olisivat kiinnostuneita.

        Olen myös ihastunut lukemattomia kertoja muihin miehiin. Mutta en mene koskaan pidemmälle kuin mitä hyväksyisin miehenikin menevän. Näin meillä on ollut hyvä elämä. Lapset kasvaneet tasapainoisiksi ja menestyvät elämässään. Olen antanut miehelleni parhaat naisen nuoruusvuodet ja muistelen sitä ilolla. Ja teille miehet sanon: kun pidätte naisenne tyytyväisenä ja onnellisena, tuo hän vaikka kuun taivaalta perheen hyväksi. Ja nuoret vaimot: mies tarvitsee myös huomiota. Ja kun mies on lähdössä jonnekin omalle reissulle, niin pitäkää vaimot huoli että oman naisen tuoksu ja tuntu on tuoreessa muistissa.

        Jos neuvoja haluat aloittaja. Flirttaile turvallisesti ihastuksesi kanssa mutta jätä siihen. Yritä järjestää miehellesi ja sinulle yhteistä aikaa. Se ei ole lapselta pois, päinvastoin. Kannattaa panostaa siihen mitä jo on!


      • näin on
        typsy2 kirjoitti:

        Olen ollut naimisissa saman miehen kanssa yli 30 vuotta. Monesti olen tuntenut tuon arjen paineen suhteessa. Samat kuviot toistuu jos antaa toistua. Mutta siihen voi itse vaikuttaa. Minä olen pukenut ne stay upit ja hameen, virittäytynyt tunnelmaan ja vietellyt oman mieheni monta kertaa. Ja olen järjestänyt meille kaikkea kivaa tekemistä. Rohkeitakin juttuja. Näin arki ei pääse seksielämään. Ja olen tällä kokemuksella sitä mieltä että kun sängyssä menee huonosti niin muutenkin menee huonosti. Olen myös pitänyt itsestäni huolta. Niin että kun jonnekin mennään, muutkin miehet olisivat kiinnostuneita.

        Olen myös ihastunut lukemattomia kertoja muihin miehiin. Mutta en mene koskaan pidemmälle kuin mitä hyväksyisin miehenikin menevän. Näin meillä on ollut hyvä elämä. Lapset kasvaneet tasapainoisiksi ja menestyvät elämässään. Olen antanut miehelleni parhaat naisen nuoruusvuodet ja muistelen sitä ilolla. Ja teille miehet sanon: kun pidätte naisenne tyytyväisenä ja onnellisena, tuo hän vaikka kuun taivaalta perheen hyväksi. Ja nuoret vaimot: mies tarvitsee myös huomiota. Ja kun mies on lähdössä jonnekin omalle reissulle, niin pitäkää vaimot huoli että oman naisen tuoksu ja tuntu on tuoreessa muistissa.

        Jos neuvoja haluat aloittaja. Flirttaile turvallisesti ihastuksesi kanssa mutta jätä siihen. Yritä järjestää miehellesi ja sinulle yhteistä aikaa. Se ei ole lapselta pois, päinvastoin. Kannattaa panostaa siihen mitä jo on!

        ehkä se kolmen lapsen isä joltain ehkä tuntuu . mutta hän laittaa kaikki peliin ajattele misssä tilanteessa hän itse on kaipaa piikaa lapsillensa ja on ensi pikkujouissa uuden typyn pyöteissä ,tämä on tosi


      • !!!

        MITÄ ON ONNELLISUUS???? EI SE HUORAAMINEN AINAKAAN ONNEA TUO.VOI TULLA ITKU PITKÄSTÄ ILOSTA.EI ELÄMÄ OLE JATKUVAA ONNEA,JOS EI OLE SURUJA EI TIEDÄ ONNESTAKAAN MITÄÄN.ONNI ON SITÄ ETTÄ IHMISEN ON ITSENSÄ JA TOISTEN KANSSA HYVÄ OLLA.EI SIINÄ MUUTA TARVITSE.Sanonta ,tee se toiselle minkä haluat sinulle tehtävän,auttaa pitkälle suhteessa.


      • hyynis
        näin on kirjoitti:

        ehkä se kolmen lapsen isä joltain ehkä tuntuu . mutta hän laittaa kaikki peliin ajattele misssä tilanteessa hän itse on kaipaa piikaa lapsillensa ja on ensi pikkujouissa uuden typyn pyöteissä ,tämä on tosi

        Se kertoo moraalista kaiken kun toinen on joskus ollut vieraita nuohoomassa. JOs edelliset eivät mitään painaneet vakakupissa tuskin painat sinäkään.


    • bb loppu jo

      pakko on lapsi ollut pieraista ja vielä pitäisi piereskellä lisää vaikka haluis voida ihastuu eikä haluis loukata ketään... IHQQQ! Ja sit ne on ihanimipa kenen kanssa voi oikeesti keskustella ja ihan oikeesti ihan oikeita asioita.

      Vähän yliammuttua... mutta toisaalta?

    • Haluan vain "lohduttaa" sinua erään mainitsemasi asian suhteen.
      Kerroit joskus jopa kadehtivasi uusioperheitä vapaista joka toisista viikonlopuista...kaikilla se ei ole niin.
      Exäni jätti minut ja lapseni yli 3v sitten, eikä minulla ole edelleenkään (ei siis myöskään ennen eroa) ollut yhtään viikonlopua/lomaa ilman lapsia.
      Lapset olivat "jo niin isoja", että lastenvalvoja katsoi aiheelliseksi lasten itse päättää olemisensa isän luona, minulle isä vaati yksinhuoltajuuden.
      Uudet suhteeni eivät siis ole voineet onnistua, koska minulla ei ole yhtään omaa vapaata aikaa, eivätkä lapset niin isoja ole, että heitä voisi yksin jättää...teinien kujeet ;)
      Haluan vain sanoa, että itsekin tunnen kateutta niitä eronneita kohtaan, joilla on joka toinen vkl aikaa itselleen.
      Kyllä se aurinko vielä minullekin paistaa, kuin myös sinulle. Asioilla on tapana järjestyä.

    • kohta60

      Olitko rakastunut mieheesi solmiessasi avioliiton? Mikä sai sinut kiinnostumaan toisesta miehestä, joka sattui kohdallesi pikkujouluissa? Haluatko pysyvää tasapainoa ja rauhaa sekä itsellesi että läheisillesi? Kyllästytkö mahdollisesti uuteen ihastukseesi muutaman vuoden kuluttua..jne??

      Ymmärrän sinua hyvin ja luulen kokeneeni saman muutama vuosikymmen sitten. Silloinkin juhlittiin joulua etukäteen alkoholin vaikutuksen alaisena ja tunteet olivat viedä mukanaan. Olin vähällä rikkoa oman hyvän avioliittoni, koska ihastuin mieheni työtoveriin. Mieheni oli (ja on edelleen) hyvä, mutta liian tuttu ja turvallinen. Luulin hetkellistä ihastusta rakkaudeksi, koska olin kyllästynyt lähinnä itseeni. Halusin enemmän.

      Onnekseni omatuntoni esti menemästä liian pitkälle. Kerroin miehelleni ihastuksesta ja aloimme korjata omaa liittoamme. Se kannatti, sillä ymmärsin myöhemmin ajautuneeni tilanteeseen pelkästään oman tasapainottomuuteni vuoksi. Kevyempiä ihastumisia oli ollut aiemminkin ja tuli vielä sen jälkeenkin. Koskaan en kuitenkaan pettänyt miestäni, enkä ole katunut.

      Mieti tarkkaan nykyistä parisuhdettasi ja onko sinulla halua olla nykyisen miehesi kanssa loppuikäsi. Viihdytkö hänen kanssaan, onko teillä yhteisiä harrastuksia, mihin ihastuit hänessä? Kukaan ei todellakaan ole täydellinen. Arki tulee joka tapauksessa mukaan kuvioihin jokaisessa suhteessa.

      Oma herkkyyteni ihastua vastakkaiseen sukupuoleen ja huomion hakemisen tarpeeni liittyi isäsuhteeseeni. Koska en saanut varmuutta isäni rakkaudesta, kerjäsin huomiota ja ihailua miehiltä joka käänteessä. Olen käynyt myöhemmin paljon tätä asiaa läpi ja nyt olen erittäin kiitollinen miehelleni, että hän jaksoi pysyä rinnallani. Joka tapauksessa toivotan sinulle valoisaa ja ihanaa tulevaisuutta. Lapsesi on kaikkein tärkein!!

    • petetty

      ammu itsesi

      • Minä vaan---

        yliammuttu mieti mitä kirjoitat.


    • Norris Hamptom

      Ennen maa repee, enenkuin HUORA häpee.... on vanha sananlasku!

    • xxxxllll

      kysy Kuumalta Perunalta? se näköjään antaa neuvoja ilmaiseksi

      www.hotpotatoe.net

    • Itseäsi

      No, sun täytyy ajatella tuosta oikean miehesi sydämen särkemisestä niin että eihän hän oikeasti sinussa kovin paljon menetä jos ollaan rehellisiä. Toki hän voi sydämensä särkeä koska et ehkä ollut mitä hän odotti mutta kerro hänelle rehellisesti kaikki ja hän osaa sitten arvioida sinut uudelleen ja ehkä tulla siihen johtopäätökseen että on oikeastaan onni hänelle että "löysin itsesi". Sinun miehesi lienee vielä nuorehko niin olisi reilu että hän heti voisi alkaa etsiä sitä oikeaa.

      Sun kannattais sitten uuden ihastuksesi kanssa miettiä että jossain syvällä hänessä on tehty tietty arvio sinusta. Eli että pystyt aika teinityttömäiseen käytökseen ollaksesi 2-vuotiaan äiti. Kukaan mies ei loppupeleissä arvosta ja oikeasti kunnioita naista joka vehtaa miehensä selän takana.Milloin on hänen vuoronsa? Ja työpaikallakin on käynyt selväksi, että olet ihminen joka ei ole luotettava.

    • Lapsirakas

      Toivottavasti miehesi löytää hyvän naisen jota rakastaa ja saa jättää sinut seikkailemaan ihastuksesi kanssa
      Mieti hyvä nainen.Jos sulla on hyvä aviomies,niin kerro se sille vieraalle miehellesi.Sä olet naimisissa ja että sulla on hyvä mies.Jos sun miehes saisi tietää,että sä flirttailet toisen kanssa ja suunnittelet salatapaamisia.
      Siloin sä menetät ainakin hänet.Eikä hän voi koskaan luottaa sinuun.Asetu nyt aloillesi.Käykää yhdessä jossain miehesi kanssa ja löytäkää ne onnen hetket.Kerro miehellesi ,mikä sinua harmittaa hänessä.Keskustelkaa jaa menkää yhdessä kuuntelemaan vaikka kauneimpia joululauluja.
      Kun lapsikin on,niin on hänen turvallisempaa kasvaa tässä kovassa maailmassa,kun n koti ,isä ja äiti
      Rakkaudella sisar

    • Vinkkailija

      Älähä ny! >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Vielä pahasti käy elämälles!

    • höh101

      Ole kerrankin oma itsesi, anna palaa

    • ei pal järkee

      Kovin heppoisin perustein oot kelkkaan lähteny,omahan on asias. Mut ihmisenä oot näkyy surkea tapaus.

    • SIMAVEIKKO KÄPÄLÄS

      OOMME KAIKKI KAIKKI... Toivottavasti vähän edes lohduttais, totuudesta ei sit tiä oletko se vain sinä... Mutta hyvää joulua kaikille, myös huorille...

    • Isomela huitoo

      tänää hiljattain... Oliko kiva katsella itseä tänään teeveestä?

    • Sonnillaseisoo

      on sutturalla vintissä pimeää jos tuollaista pyörittää päässään.
      Ensinnäkin mitäpä luulet miksi tämä herra ihastuksesi on eronnut?
      -pikkujoulupeffaa kun on ilmeisesti otettu ennenkin ja näköjään huonolla menestyksellä..

      lääkärikin määrää tuollaiseen vaivaan anustappia viidesti päivässä.
      tulee scheisse-ajatukset peräpäästä nopeammin ulos.
      ja ei muutakun pumppaamaan..

    • tomba32

      moi, herkkuahan se on. Pidä se salassa. älä kerro muille. Leikkiä saa, mutta muista ketä rakastat -lasta ja hänen isää.

      t. mies, 2 lasta, ja ihana vaimo...pikkujoulut tulossa

    • Ex Rouva

      Oot kyllä yks pösilö en muuta virka! "En myöskään haluaisi murtaa mieheni sydäntä" LOL HahHahHaa :))
      Sähän tekisit palveluksen miehelles,,,,pääsis tollasesta suturasta vek! Just niin,,älä siel vääristä naamaas,,näin o näreet!

    • Pauli-anna

      Kyllä mahtaa työpaikalla juttu lentää, ja maine onkin sitten lopullisesti ansaittu. Ei mene kauaa, kun jutut on aviomihen korvissa. Työpaikan miehet pitävät halpana lutkana (mikä on oikeutettua) ja työpaikan naiset alkavat puhua selän takana. Onnea valinnalle.

      • w5s4rdyctguvjk

        "Työpaikan miehet pitävät halpana lutkana (mikä on oikeutettua) ja työpaikan naiset alkavat puhua selän takana." Mitä sitten, ketä kiinnostaa jos heillä ei muuta elämää ole ja miehet juoruaa kun kylän ämmät jonkun pussailun perusteella? Työpaikan ihmiset puhuu AINA seläntakana, joten sille ei kannata kyllä mitään perustaa, eikä vois vähempää kiinnostaa, mitä joku laumahenkinen elämäänsä tylsistynyt lammas ajan kulukseen määkii.
        Hei, jos sä ajattelet elämääs jonkun työpaikka juorujen pohjalta, niin onnea vaan sulle.

        Muu vastaukseni on tuolla myöhemmin, mutta tämä vaan tähän väliin.


    • mie vaan

      Mieti miltä sinusta tuntuisi, jos saisit tietää puolisosi tekevän samaa???
      haksahdin aikoinani pikkujouluissa.. ja tehtyä ei saa tekemättömäksi... joten mieti!

    • viimasydämmessä

      KANNATTAA TARKKAAN HARKITA MITÄ ON TEKEMÄSSÄ!! KANNATTAAKO HYVÄ TOIMIVA SUHDE KAATAA JOHONKIN IHASTUKSEEN? JOKAISESSA SUHTEESSA ON YLÄ JA ALAMÄKIÄ,ONKO SIIS OIKEA TAPA ETSIÄ PAREMPAA, JOKA EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE PAREMPAA? OISKO PAREMPI PANOSTAA NYKYISEEN MIEHEESI, JA KESKUSTELLA HÄNEN KANSSAAN! JOS HÄN NYT PITÄÄ HUOLTA LINJOISTASI! VOI MYÖS TARKOITTAA SITÄ ETTÄ HALUAA SINUSTA PITÄÄ HUOLTA! KADUTKO JÄLKEEN PÄIN UUTEEN SUHTEESEEN RYHTYMISTÄ? MITÄ JOS SIINÄ TULEEKIN VIELÄ ISOMPIA PETTYMYKSIÄ? OLETHAN JOSKUS TUNTENUT SAMOJA TUNTEITA MYÖS NYKYISTÄ MIESTÄSI KOHTAAN KUIN PIKKUJOULU IHASTUSTASI?? LÄHINNÄ RIEPOO TOLLANEN ETTÄ OLLAAN HETI VAIHTAMASSA MUKAMAS PAREMPAAN JOKA EI VÄLTTÄMÄTTÄ OLE EDES SAMAA TASOA NYKYISESI KANSSA ! IHMINENHÄN EI VOI TUNTEILLEEN MITÄÄN,MUTTA KEHOITAN HARKITSEMAAN TARKKAAN MITÄ TEET,ÄLÄ AINAKAAN MIETI UUSIA LAPSIA JOS TUNTEET OVAT NOIN SEKAISIN! EI OLE OIKEIN SITÄ UUTTA LASTAKAAN KOHTAAN! JA TOISAALTA JOS RUPEAT PETTÄMÄÄN NYKYISTÄ MIESTÄSI JA OLET HÄNEN KANSSAAN PELKÄSTÄ VELVOLLISUUDEN TUNTEESTA NIIN SIINÄ KÄRSII VAAN LAPSI,MIES JA SINÄ ITSE! LAPSI AISTII MYÖS HEMMETIN HYVIN YMPÄRILLÄ TAPAHTUVIA ASIOITA! ONGELMISTA PARISUHTEESSAHAN SE KERTOO JOS RUPEAA KATSELEMAAN YMPÄRILLEEN, OISKO SIIS AIKA JUTELLA VAKAVASTI MIEHESI KANSSA? !

      JO PELKÄT SUUTELUT OVAT TIETYN ASTEISTA PETTÄMISTÄ ! ÄLÄ NYT AINAKAAN HYPPÄÄ SÄNKYYN PIKKUJOULU IHASTUMISESI KANSSA,ENNENKUIN OLET SELVITTÄNYT AVIOLIITTOSI KIEMURAT NYKYISEN MIEHESI KANSSA! EI OLE OIKEIN LÄHTEÄ LEIKKIMÄÄN KENENKÄÄN TUNTEILLA! KAIKISTA ENITEN HÄNTÄ SATUTAT JOS SALAAT HÄNELTÄ ASIOITA ! JOS SULLA ON YHTÄÄN SELKÄRANKAA JA SYDÄNTÄ, UNOHDAT TOLLASET SALASUHTEET!!!!

    • huh huh ja hohhhooo

      Kukaan 10 ollut mies ei hotakkoihin kajoa... Oletko feministi?

      • kokemuksella

        Oli tämän jutun aloitus nyt sit totta tai tarua, niin vois se ainakin olla totta. Ja sai kovasti jengiä kommentoimaan asiaa. Jos jutun aloittaja nyt on oikeesti moisessa tilanteessa, niin sanosin kans et ehkä kannattaa punnita asioita aika monelta kannalta ennen kuin rikkoo perhettään ja parisuhdettaan. Oisko miehesi kommentointi vartalostasi tapa yrittää saada huomiota, kun kirjoitit ettei teillä ole riittävästi aikaa parisuhteelle ja yhdessä ololle? Ehkä hän pelkää, että todellakin saatat löytää jonkun toisen ja tyhmällä tavalla purkaa pelkoaan sinun menettämisestä tuolla tavalla? Toinen juttu tuo työpaikkaromanssin poikanen...vastapuoli voi tietty olla ihastunut myös sinuun, mutta on myös hyvin todennäköistä, että hän voi haluta vain pientä vipinää kanssasi ja siitä ei kehkeydy sen kummempaa. Hänellä on jo velvoitteet omille lapsilleen, joille toimii etävanhempana. Ehkäpä hän ei ole valmis esim. saamaan lisää lapsia kanssasi tai perustamaan missään muodossa uutta perhettä kenenkään kanssa? Sanoisin, että jos asiat parisuhteessasi ovat oikeasti kunnossa, niin anna ihastuksesi olla päivän piriste, mutta älä vie sitä sen pidemmälle enää. Jos kuitenkin koet, että parisuhteesi voi huonosti...oliko näin jo ennen pikkujouluja vai vasta sen jälkeen?...joko puhut miehesi kanssa ja haette ongelmiinne apua jos haluatte yhdessä jatkaa tai sitten eroatte. Nykypäivänä ihmiset luovuttavat liian helpolla. Kun arki astuu kuvioon, niin sitten ei enää halutakaan leikkiä yhdessä vaan löytää uusi leikkikaveri, jonka kanssa voi taas kokea alkuaikojen huuman. Mieti tarkkaan plussat ja miinukset ennen kuin teet lopullisia ratkaisuja. Rikottua ei saa enää ehjäksi.


    • OTAS TÄÄLTÄ

      niin miehille kuin naisille. Ihastus on juuri mikä tuntuu todella valloittavalle ja erittäin jännittävälle... Etenkin jännittävälle, jännittävät asiat kiehtoo ihmis mieltä! Mutta pitempi parisuhde ihastuksesi kanssa, onko se parempaa kuin nykyisen vuoden päästä? kuinkapaljon lapset ovat kärsineet? Kuullostat oikeasti 16 vuotiaalta, flirtti on ihmismielen tyydystystä mutta pitää muistaa ettei siitä etene nimittäin se voi olla pahempaan suuntaan kuin nyt, ihastushan tuntuu aina siltä parhaalta... mutta se on ihminen joka voi olla vain pahee kuin nykyisesi, tuskin kukaan niin unelma eroaa omista lapsista!
      Mutta järkikäteen, jokainen ihastuu mutta rakastuminen on eriasia, se tiedetään vasta kun ihminen tunnetaan....

    • missvihannes

      kerro miehellesi että olet ihastunut toiseen ja jutelkaa asiat halki.. ihastus voi kummasti hälvetä kun sen kertoo ja "salaisuus" poistuu ihastuksen ympäriltä :) parhaassa tapauksessa vain ja ainoastaan tukevoittaa suhdetta omaan mieheesi. :)

      salailu ja valehtelu on vihoviimeisiä tekoja suhteessa. ennemmin kertoa tapahtunut ku alakaa siihe valehteluun.. ja jos sydämen särkemistä ajattelet, teit sen jo jos se suudelmasta särkyy.
      petos vaa pahentaa.

    • rsgsfhsfh

      haista .. trolli pikkujoulupaska. oot joku lihava

    • kokenut tämän

      ollen täättä mielt asiast. et ensmöiset katsot itseäs peilin ja kysyt mitä tahdot,sit sen jälkeen keskustellet miehes kans vakkavissas ja kysyt suoraan et miks hän nälvi sinun kroppa. jos tosiian ja tohon et jos ollet lähestulkoon onnellisest naimisis niin mun mielest ei olle kun kaks eri vaihto ehto et joko ollan onnellisest tai ei! ja tohon jos sä et rakasta miestäs ennän niin paljon ÄLÄ IKINÄ MENNE AJATTELEMAAN ET LAPSEN TAKIA TÄYTTY OLLA YHDES koska lapsi vaisto sen ja paremin mitä me tiedetään tai osataan kuvittella. kokemusta on sitä. ja mitä tohon uusiperheihin tulle ei niitä kannata kadehtii koskaan.

    • uusperheellinen

      Hei! Jos on omaan rakkaaseensa rakastunut ja kaikki on hyvin niin henkisesti kuin fyysisesti ja suhde on kaikin tavoin tasapuolinen. Silloin ei hae ketään, eikä mitään koska omasta suhteessa on niin hyvä olla. Ei huomaa jonkun muun silmäpeliä ym.
      Sinun suhteesi ei ole ollut jollakin tasolla ns kaikki kohdallaan, siittä on saattanut puuttua puolisosi hyväksyntä sellaisena kun olet, seksin vähyys, tilan antaminen ja prinsessana olotila.
      Jos suhteessa toinen osapuoli tekee sinulle alemmuuden tunteen niin silloin teillä ei ole kaikki kohdallaan ja silloin olet ollut kaikkein haavoittuvin uusille katseille ja ihailulle.
      Silloin teidän kanttaa ottaa nykyisen kumppanin kanssa siittä puhe miksi hän haluaa alemmuuden tunteen sinulle aiheuttaa,koska empä menisi tekemään uutta lasta tulehtuneeseen suhteeseen.
      Turha olla kateellinen meille uusioperheille, koska olemme maksaneet kovan hinnan niistä vapaa viikonlopuista. Koska erot eivät ole koskaan helppoja. Pienet lapset sopeutuu paremmin kuin isommat eroon.

      • Aviomies

        Kalsarikännejä ei vedetä pikkujouluissa vaan kotona yksin tai perheen läsnäollessa. Nimikin sen jo kertoo, kalsarit jalassa turvallisesti omalla sohvalla. Tarkkuutta keskusteluun.


    • näin näkisin

      Mun mielestä sä et ensinnäkään ole osannut varautua siihen, että pitkässä suhteessa tulee ihastumisia. Pussailu nyt mitään kovin vaarallista ole, mutta siitä ei pitäisi kyllä tullakaan. Mitään kummempaa, se on kivaa, oli hetken unelmaa ja hauskaa ja sitten takaisin todellisuuteen. Jos sä jotenkin kuvittelet ruusuja ja punaa, niin uusioperheen yhteen sovitteleminen on hankalaa, jos sä luulet, ettei neljän lapsen kanssa taistella hapesta, olet kovin naivi ja kannattaako todella ihastuksen takia... Sä et ole kovin montaa kertaa ihastunut, oletko kovin nuori?
      Ei, sori, nyt vasta luin tuo biologinen kello... Hmm. No, sä et varmaan vaan ole kauhean kokenut ihastuja muuten.

      Ihastus ei sano ihmisestä mitään, sä et tunne sitä yhtään ja ihastuminen pohjautuu aina osittain myös haavekuviin, tässä tapauksessa kokonaan, koska et todellakaan tunne miestä parin kuukauden työtoveruuden perusteella.

      No, te molemmat parisuhteessa, ette ole huolehtineet siitä, ettekä ilmeisesti tajunneet, että lapset ovat aikaavieviä ja vaativia ja pitäsi pystyä sen jälkeen ajattelemaan perheenä, kokonaisuutena, eikä vaan itseään ja parisuhdettaan. Kroppa kärsii, seksi kärsii, aika loppuu ja kaikki on sovittelemista. Kaikki mille antaa paljon, palkitsee paljon, mutta te nyt ilmeisesti ette osaa antaa ettekä saada. Teidän pitäisi alkaa jo hoitaa toisianne ja parisuhdettanne, koska tunteet alkaa kääntyä toiseen suuntaan.

      Sun pitäisi sirtää fantasiat omaan mieheesi, teidän pitäisi puhua siitä mistä se yht'äkkinen nälviminen johtuu (=teillä ei ole läheisyyttä eikä seksiä, mies tuntee itsensä hylätyksi eikä osaa ilmaista sitä muuten). Teidän pitäisi saada suhde raiteilleen ENNEN toista lasta, koska jos nyt on vaikeaa ja aikaa vähän, sitten sitä vasta onkin. Mutta jos sä pakenet toiseen mieheen ja sun mies vihamielisyyteen, niin eipä ole hyvä juttu, vihelläpäs nyt se alkava erokriisi poikki.
      Seksiä, läheisyyttä, aikaa toisillenne ja joku perheharrastus (käykää vaikka yhdessä uimasssa lapsen kanssa, huvipuistossa, akvaariossa jne.). Teidän pitäs löytää perhe ja sen riemut.

      Niin, kyllä, ihmiset vaihtaa, menee yhteen, eroaa ja muuta. Mutta onko se arki sitten normaalissa ja normaalissa suhteessa erilaista? Kestääkö se lapsien takia, tai lapsista huolimatta, ja olisiko suurin vastuu omasta itsestään ja perheestä aikuisilla. Mä en usko koskaan että se on lapsista kiinni, sitä happea ja tilaakin saa kyllä, mutta se on kiinni aikuisista. Oletko varma ihastuksen perusteella, että toinen olisi toista kummempi? Riski on riski. Sinun kannattaisi ensisijaisesti ottaa se jo olemassa olevan suhteen kanssa.

      Teidän pitää keskustella avoimesti, ja myös ihastuksista, ja miten saatte suhteellenne taas aikaa, miten molempia alkaisi taas huvittamaan ja mitä te molemmat voitte tehdä ja olette jättäneet tekemättä. Ja siitä voitteko tehdä liiton eteen töitä ja saada sen toimimaan, eli tahdotteko? Sehän muistaakseni kysytään siinä kaavassakin. Mutta sä et voi kallistua ja juosta karkuun toisen miehen suuntaan, se vain toi tämän kriisin ja kaipuun esille.

      Sitten se johtaa joko eroon, mutta yhteisestä sopimuksesta tai hyvään liittoon, joka on vain vahvistunut kriisin ansiosta.

      • Jake123456

        Elikkäs, itse olen 27 vuotias ja ikääni nähden paljon nähnyt ja kokenut mies. Valitettavasti vuosien varrella olen todennut että 100% uskollinen parisuhde on niin harvinainen, että voi sanoa että käytännössä sellaista ei ole. _Aina_ vähintään toinen pettää, mutta varsin usein molemmat. Mikäli olet sitä mieltä että puolisosi on uskollinen, et todennäköisesti vain tiedä asioiden todellista laitaa. Joidenkin tilastojen mukaan joka kymmenes miehen omanaan kasvattama lapsi on jonkun toisen miehen siittämä, ja minusta se kertoo aika hyvin siitä kuinka yleistä pettäminen on. On kuitenkin verrattaen harvinaista että seksihurjastelu vieraan miehen kanssa johtaa 9kk päästä yllätykseen, ja silti joka kymmenes lapsi on vieraan miehen!


      • jokasormi

        ole kovin vaarallista, vain vähän intiimimpää kuin paneskelu (muihin aukkoihin). Joten ei mitään hätää niin kauan, kun et rakastu. Kuten Jake... yllä sanoo, uskottomuus oln hyvin tavallista ja siis aivan luonnonmukaista meininkiä, mitä on turha häpeillä tai piilotella yhtään keltään.


    • jussi pussi

      vai mistä on kyse.. tarviiko sun sitä vehjettä etsiä joltain toiselta.. sehän on samanlainen vehje sun omalla ukollasi.. mikä mättää????

    • 14

      siinä näkee mimmonek kiero paska olet oikee kaks naamanen kääryme ammuittes tai hävii sinne minne ei aurinkopaista

    • Kalske

      tulee ja menee.Jos nyt vaihdat miestä,mistä tiedät oletko onnellinen uuden miehen kanssa,kun ihastumisen alkuhuuma menee ohi?! Ihastuksesi ei voi olla luotettava,kunnon mies,kun iskee silmänsä sinuun,joka olet naimisissa.Mistä tiedät,jos hän vain tahtoi käyttää sinua hyväkseen ja etsi sinusta seikkailua ja itsetunnon kohotusta?!Oletko varma,ettei hän tekisi samoin joskus tulee tulevaisuudessa,jos teillä olisi suhde?! Alkoholin vaikutuksen alaisena estot vähenee ja ihmiset tekee kaikennäköstä typerää,mikä kaduttaa-ehkä lopun elämää!!
      Olen kuullut kertomuksen aviomiehestä,joka eksyi pikkujouluista työkaverin makuuhuoneeseen.Häntä kadutti se suunnnattomasti jälkeenpäin ja toivoi vain,kun saisi tehdyn tekemättömäksi.Mies oli niin ahdistunut,että purki sydäntä taksikuskille.

      • ahdistuksen merkki

        Mutta mistä te oikein keksitte, että aloittaja muka haluaisi "parisuhteen" ihastuksensa kanssa?? Nimenomaan nainen ymmärtää, että arki koittaisi silloinkin ja siksi juuri tällaiset ohimenevät salasuhteet ovat parhautta (niin kuin moni semi-ihku nykyään sanoo).


    • asdfs

      Feminismi alkaa näkymään jo aikas hyvin tässä yhteiskunnassa. Median rummuttama "Naiset, nouskaa jaloilleen"! teema polkee avioliittoja lokaan jo hyvällä vauhdilla. Miksi tyytyä yhteen kun voi saada monta? Naiset, olkaa vahvoja ja näyttäkää mistä pesee! Luen tässä samalla toista artikkelia jossa naiset kertovat kaikkien miehien olevan sikoja, itsekkäitä hölmöjä. Voimme ollakin, mutta onko uskominen toiseen hölmöyttä? Feminismisyyden mukaan on.

    • zigi

      Ajattelen vaan että olit valmis saamaan huomiota ja kun joku toinen mies sitä sinulle antoi niin silloin on valmis. Itstunto jos on kiinni siitä että saako ympäristöltä hyvää palautetta niin sitten se on hyvä, mutta jos saakin huonoa palautetta niin sitten hakeutuu sinne mistä hyvää saa.
      Siis ei muuta kuin naisellista itsetuntoa parantamaan muualle kuin vieraiden sänkyihin, sillä se vie kaikki mettään.
      Täytyy ajatella yhteistä hyvää perheessä eikä vain omaa nautintoa ja mukavuutta. Jos on jo lapsi ja mies niin he ovat etusijalla eikä itse koko ajan ominen pyyteineen.
      Ymmärrän kyllä asian.

      • 3 lapsen etähuoltaja

        Moni on täällä kateellinen sinulle. Lähinnä kanssasisaret toruvat ja opastavat "oikealle" tielle. Tuttuja piirteitä kertomuksessasi oli. Elät hienoa aikaa, elämääsi eväissä on uusia mausteita joihin et ollut varautunut, kaikki on aitoa ja hengen jumalattaret iloitsevat kanssasi. Uusi tilanne saattanut sinua hämillesi, mitä tehdä tällaisen "oudon" asian kanssa? Joskus lounaat ja työpäivät saattavat venähtää. Jopa useammankin kerran.

        Ja aina kotiin päästyäsi näytät uupuneelta. Taas työpäivä "rankkoine" sessioineen takana. Kenties sinut saa aidosti iloitsemaan pieni lapsesi joka aidosti haroittavine sormineen ottaa sinut vastaan. Ehkä sinulle kerrotaan hämmästyneen iloisesti miten lapsen päivä muuten on mennyt. Kuulet sen kuin kaukaa ja etäältä. Et kuitenkaan kuule, vaan todennäköisesti vastaat että "kiva". Näin lapsen rikkaista päivän tapahtumista on käyty keskustelu. Tiedän missä ajatuksesi kuitenkin päällimmäisenä ovat.

        Haluat tukia ja lukea päivän postit, haluat myös "vilkaista" sähköpostia. Yksinolo jatkuu. Kenties työpostiisi oli tullut "tärkeä" viesti. Suljet sen. Lapsesi pitää jalastasi kiinni tiukasti, silität hänen päätään ja jokellat. Saat lapsen nauramaan. Ehkä kerrot haluavasi syödä kerrankin rauhallisesti - yksin. Sellainen sinulle suodaan. Olohuoneesta kuuluu keskustelua ja naurua, ihan kuten aina menneinä vuosina. TV pauhaa. Muuta keskustelua ei juuri käydäkään. Et halua liiemmin kuulla mitä asiaa äidilläsi oli kun oli tavoitellut sinut.

        Lapsi nukahtaa perheen rutiinitoimien parissa. Sekunnit pitenevät. Tutkasi on virittäytynyt. Se skannaa kaikki puheet, sanonnat eleet. Kaikki, mitä toinen sanoo - ja mitä ei. Palapelisi on avoin. Tiedät että siitä muodostuu todellinen kuva kumppanistasi. Ihan kaikki se mitä olet aina tiennyt. Vaikka et tiedäkään.

        Aamulla avaat kännykän kun olet matkalla töihin. Toisinaan pian kotisi hävittyä. Elämä maistuu. Sen mausteita tunnistat. Pidät niistä. Kenties aamutapaaminen, ennen töihin menoa autossa, hätäisessä kahviossa on myöhästyttää töistä. Aina ehdit juuri ja juuri. Nauratte itsellenne.
        Tarkkailet muiden ilmeitä. Mitä he tietävät ja ajattelevat sinusta. Jutellessasi työkavereiden kanssa pohjimmiltaan yrität selvittää heidän suhtautumistaan. Varsinainen asia jää taka-alalle. Koet olevasi rilaisemmassa tilanteessa kuin muut. Niin oletkin.

        Kotiin lähtö ei tahdo onnistua entisaikojen tapaan. Hyvä että ehdit kauppaan. Pankkiin et ole aikoihin ehtinyt.

        Kotona puolisosi sanat ovat arvostelevia, vähätteleviä. Muistat lahjaksi saanutta korua, jota pohjimmiltasi ei oikeastaan halunnut. Sormuksesikaan ei ole se mitä toivoit. Miehesi on "alkanut nälviä kroppaasi". Itsetuntosi on heikentynyt entisestään. Miksi on näin? Palapelisi paloista haet niitä paloja, jotka tukevat näkemystäsi. Etsit niitä kaikkialta. Tunnet kuinka perhe on tavallista arkea, ei mitään muutoksia mihinkään. Sinua ei ole viety ulos. Jos onkin, niin samasta seisovasta pöydästä on aina syöty. Vuodesta toiseen. Siitä on tullut perheenne tapa. Haluaisit tähänkin vaihtelua. Mutta ei. Muistat miten miehesi kertoi varanneensa jo hyvissä ajoin sieltä samasta paikasta pöydän teille. Saman pöydän. Se on perheen yhteinen hetki. Ennen se oli vain teidän.

        Ihmettelet kuinka miehesi sanoo ilkeitä asioita sinulle. Hän keskeyttää monasti omilla kommenteillaan ja koet tuttavienkin ihmettelevän sitä vuodattaen sääliä sinulle: kuinka kauan aiot jaksaa? Olet kertonut miehesi olemuksestasi ystäville. Tyttö-kerho on kanssasi yhtä mieltä. Se vahvistaa tuntoasi. Vaikkeivat todellisuudessa olekaan.
        ...jatkuu... (viesti oli kuulemma liian pitkä)


      • 3 lapsen etähuoltaja
        3 lapsen etähuoltaja kirjoitti:

        Moni on täällä kateellinen sinulle. Lähinnä kanssasisaret toruvat ja opastavat "oikealle" tielle. Tuttuja piirteitä kertomuksessasi oli. Elät hienoa aikaa, elämääsi eväissä on uusia mausteita joihin et ollut varautunut, kaikki on aitoa ja hengen jumalattaret iloitsevat kanssasi. Uusi tilanne saattanut sinua hämillesi, mitä tehdä tällaisen "oudon" asian kanssa? Joskus lounaat ja työpäivät saattavat venähtää. Jopa useammankin kerran.

        Ja aina kotiin päästyäsi näytät uupuneelta. Taas työpäivä "rankkoine" sessioineen takana. Kenties sinut saa aidosti iloitsemaan pieni lapsesi joka aidosti haroittavine sormineen ottaa sinut vastaan. Ehkä sinulle kerrotaan hämmästyneen iloisesti miten lapsen päivä muuten on mennyt. Kuulet sen kuin kaukaa ja etäältä. Et kuitenkaan kuule, vaan todennäköisesti vastaat että "kiva". Näin lapsen rikkaista päivän tapahtumista on käyty keskustelu. Tiedän missä ajatuksesi kuitenkin päällimmäisenä ovat.

        Haluat tukia ja lukea päivän postit, haluat myös "vilkaista" sähköpostia. Yksinolo jatkuu. Kenties työpostiisi oli tullut "tärkeä" viesti. Suljet sen. Lapsesi pitää jalastasi kiinni tiukasti, silität hänen päätään ja jokellat. Saat lapsen nauramaan. Ehkä kerrot haluavasi syödä kerrankin rauhallisesti - yksin. Sellainen sinulle suodaan. Olohuoneesta kuuluu keskustelua ja naurua, ihan kuten aina menneinä vuosina. TV pauhaa. Muuta keskustelua ei juuri käydäkään. Et halua liiemmin kuulla mitä asiaa äidilläsi oli kun oli tavoitellut sinut.

        Lapsi nukahtaa perheen rutiinitoimien parissa. Sekunnit pitenevät. Tutkasi on virittäytynyt. Se skannaa kaikki puheet, sanonnat eleet. Kaikki, mitä toinen sanoo - ja mitä ei. Palapelisi on avoin. Tiedät että siitä muodostuu todellinen kuva kumppanistasi. Ihan kaikki se mitä olet aina tiennyt. Vaikka et tiedäkään.

        Aamulla avaat kännykän kun olet matkalla töihin. Toisinaan pian kotisi hävittyä. Elämä maistuu. Sen mausteita tunnistat. Pidät niistä. Kenties aamutapaaminen, ennen töihin menoa autossa, hätäisessä kahviossa on myöhästyttää töistä. Aina ehdit juuri ja juuri. Nauratte itsellenne.
        Tarkkailet muiden ilmeitä. Mitä he tietävät ja ajattelevat sinusta. Jutellessasi työkavereiden kanssa pohjimmiltaan yrität selvittää heidän suhtautumistaan. Varsinainen asia jää taka-alalle. Koet olevasi rilaisemmassa tilanteessa kuin muut. Niin oletkin.

        Kotiin lähtö ei tahdo onnistua entisaikojen tapaan. Hyvä että ehdit kauppaan. Pankkiin et ole aikoihin ehtinyt.

        Kotona puolisosi sanat ovat arvostelevia, vähätteleviä. Muistat lahjaksi saanutta korua, jota pohjimmiltasi ei oikeastaan halunnut. Sormuksesikaan ei ole se mitä toivoit. Miehesi on "alkanut nälviä kroppaasi". Itsetuntosi on heikentynyt entisestään. Miksi on näin? Palapelisi paloista haet niitä paloja, jotka tukevat näkemystäsi. Etsit niitä kaikkialta. Tunnet kuinka perhe on tavallista arkea, ei mitään muutoksia mihinkään. Sinua ei ole viety ulos. Jos onkin, niin samasta seisovasta pöydästä on aina syöty. Vuodesta toiseen. Siitä on tullut perheenne tapa. Haluaisit tähänkin vaihtelua. Mutta ei. Muistat miten miehesi kertoi varanneensa jo hyvissä ajoin sieltä samasta paikasta pöydän teille. Saman pöydän. Se on perheen yhteinen hetki. Ennen se oli vain teidän.

        Ihmettelet kuinka miehesi sanoo ilkeitä asioita sinulle. Hän keskeyttää monasti omilla kommenteillaan ja koet tuttavienkin ihmettelevän sitä vuodattaen sääliä sinulle: kuinka kauan aiot jaksaa? Olet kertonut miehesi olemuksestasi ystäville. Tyttö-kerho on kanssasi yhtä mieltä. Se vahvistaa tuntoasi. Vaikkeivat todellisuudessa olekaan.
        ...jatkuu... (viesti oli kuulemma liian pitkä)

        ..jatkuu.. (vaikka miehen logiikka ei tätä rajoitus ymmärrä)

        Mitä pitää tehdä? Ottakaa puheeksi työkaverisi kanssa tilanteenne. Äkkiseltään sinulla on merkittävästi hävittävää. Hän on jo menettänyt. Muutos ei todennäköisesti ole yhtä selkeä kuin kuin talven tulo. Jonakin aamuna ennen päivän sarastusta huomaat talven tulleen. Lunta on maassa. Olet kuin laivan kapteeni, tai ainakin kuulut miehistöön. Tekemilläsi päätöksillä vaikutat myös muiden elämään. Halusivatpa he sitä tai eivät. Toisaalta onhan merillä aina muitakin satamia. Ei rannattomia meriä ole olemassakaan. Olivatpa ne kuinka isoja tahansa.

        Jotenkin sinun olisi hyvä tuoda juttu esille miehellesi. Hän saa sen kuitenkin tietää joskus. Kerro sitten myös työkaveristasi. Pikkujouluista. Miten mukavia työkaverit ovatkaan. Kerro siitä että olet ollut hänen kanssaan paljon tekemisissä. Kehu työkaveriasi. Miehesi ei pidä näistä asioista, ainakaan kaikista. Ole rehellinen. Kerro mitä heikkouksia, loukkauksia olet miehesi puolelta kokenut. Uskon että suurin osa on ollut huumorimielellä väännettyä. Kaikkea sanottua ei ole tarkoitettu realisoitavaksi. Miehesi vaikenee. Näin ainakin uskon. Sinä voit tilanteen selvittää, jos pohjimmiltaan haluat. Tätä "yksinpuhelua" saattaa kestää useita viikkoja. Mutta älä lopeta. Lopussa te molemmat puhutte. Opit näkemään asioita toisin. Et ole mitenkään vaarallisilla vesillä. Kyse on siitä mitä haluat. Haluatko että perheesi yhdessäolo jatkuu? Kai tiedät sen, että avioliitto on kahden epätäydellisen ihmisen koalitio. Avioliitto on täynnä kompromisejä. Pohjimiltaan te olette aina samalla viivalla. Jos haluat pitää perheen yhdessä. Menkää vaikka syömään yhdessä - seisovaan pöytään. Palapelisi on yhä kokoamatta, ja niin se myös jää.

        Juttele ja vietä aikaasi työkaverisi kanssa miten aikaa vain riittää. Kerro sisäisestä tsunamistasi. Älä pyri juttelemaan yhtenä päivän koko elämäsi valovuosi. Yksi päivä ei riitä edes yhden päivän asioille. Ottamatta perheen ajasta sekuntiakaan tietenään. Ystävänä voi pysyä. Välillänne tulee olemaan jännitettä, ja se varaus on -merkkinen. Sitä ei voi muuttaa. Se on kirjoitettu teidän sisimpiinne.


    • kaiju 1212

      Ymmärrän tilanteesi. Silloin kun on jotain säpinää toisen miehen kanssa niin oman miehen kanssa syntyy heti riitoja. Johtunee osittain huonosta omasta tunnosta. Olen itsekin tälläinen helposti ihastuva ja olen todella kärsinyt niistä. Olen ehdottomasti tullut siihen tulokseen ettei seksin, ihastumisen eli huomion himon perässä kannata juosta. Kantapään kautta se on tullut koettua. Eniten tästä kaikesta kärsii lapsesi. Monien suhteitten jälkeen olen tullut siihen tulokseen että lasta voi aidosti rakastaa vain hänen oma isänsä. Ja perheyhteys onnistuu vain biologisten vanhempien kanssa.

      • rofa55

        Tämä onkin herättänyt melkoisen määrän keskustelua :)

        Tiedän, että kun olet tuossa tilassa et edes halua kuunnella neuvoja jotka ovat kaikki kuitenkin mielestäsi vääriä; olivatpa kumpaan suuntaan hyvänsä.

        Olen itse nähnyt ja jopa tehnyt kaikenlaista, joten sanoisinko kokemuksen syvällä rintaäänellä..... mikäli ydinperheesi toimii edes hiukan siedettävästi, palaa sinne ja kiireen vilkkaa. Kaikki muut versiot tulevat loukkaamaan kaikkia ympärilläsi, tulet sen huomaamaan ennemmin tai myöhemmin. Paluuta ei ole, kun olet lähtenyt väärälle polulle, ei vaikka kuinka katsot onnellisia ydinperheitä vuosien päästä. Kadehdit heitä ja huomaat minkälaisen hirvittävän vaikutuksen olet tehnyt lapsiisi. Oman psyykken vautioitumisen huomaa vasta vuosien päästä.

        Menetin itse kaiken juuri tuollaiseen leikkiin ja ellen olisi vuosia myöhemmin löytänyt naista jota rakastan hyvin paljon, olisin melko varmaan pari metriä maan alla tai vähintään hourulassa.

        Mieti tarkkaan ystäväni!


    • Hyvää joulun odotust

      minä en Sinuna jatkaisi seurustelua uuden työkaverisi kanssa ,vaikka kuin olisitte toisillenne läheisen tuntuisia,itse kunnioitan o,aa perhettäni ja olen kunnioittanut jo 25 vuotta vaikka on ollut hienojakin nais"suhteita tarjolla,mutta tee itse ratkaisusi,mutta tee oikein ettet lopun ikääsi tarvitse tuntea syyllisyyttä.
      nim:Hyvää joulun odotusta"

    • lare78

      "Lisäksi mieheni on alkanut nälviä kroppaani tavalla, joka on saanut itsetuntoni laskemaan ja tuntuu, että en saa olla suhteessamme oma itseni." Kirjoitit noin. Tuo on ainoastaan Selittelyä itsellesi, miksi toimit muka oikein. Siis keksit syyn, miksi saat pettää, koska sillä pystyt peittämään omantunnon tuskia. Kaikissa parisuhteissa on joskus pientä nälvimistä, ja riitaa, niin tulee olemaan myös uudessa suhteessasi.
      Tosiaan vaikutat 16-vuotiaalta. Olet jo pettänyt miestäsi pussailemalla toisen kanssa. Ei sulle voi järkeä puhua, kun ei sulla sitä ole. Mutta jätä nyt se miehesi, ja lapsesi, ennekuin aukaiset haarasi. Ja pidä mielessäsi, että et ole uskollista tyyppiä, joten älä enää ikinä rupea seurustelemaan vakavasti, ettet enempää aiheuta surua, ja jopa pilaa jonkun elämää (lapsesi, miehesi) Itse olen mies, ja 100 prosenttisen uskollinen. Minulla on Avovaimo, jolta odotan samaa. Meillä on myös kaksi lasta, emmekä kumpikaan aio pilata onneamme Pillun, tai Kyrvän perässä juoksun takia. Sääli sinua.

    • Minkään taakseen...

      Niin, voin kertoa, omalla työpaikallani kävi eräille kollegoilleni samalla tavalla. Pikkujoulun yhteydessä kolleegani suutelivat ja ihmettelivät herätettyjä tunteita. Nainen ei jättänyt miestä rauhaan, vaan lähetteli sähköpostia etc. varatulle miehelle. Mies koki, että on vain ollut hetken humalan aiheuttama hölmöily. Miten naiselle kävi? Hänen oma miehensä sai selville, että vaimonsa lähettelee intiimä postia toiselle miehelle. Mies teki omat johtopäätöksensä. Otti ja lähti. Naiselle jäi pieni lapsi elätettäväksi.
      Sen jälkeen kyseinen nainen on elänyt irtosuhteissa, milloin kenenkin kanssa.
      Eikä ole vieläkään onnellinen.

      Salassa pitäminen loppuu joka tapauksessa jossain vaiheessa. Mietihän seuraavaa: ksyeessä on mies, joka on jo eronnut yhden kerran. Siis, mikä on todennäköisyys, jos eläisitte yhdessä, että hän huomaisikin, että tulipa tehtyä typeryyksiä ja lähtee kävelemään. Tutkimusten mukaan 80%!!!

      "Tuntuu todella epäreilulta aviomiestäni kohtaan, että ajattelen kaiket päivät tätä toista." Niin pitääkin tuntua, koska tiedät tekeväsi VÄÄRIN!

      Parasta olisi, jos ymmärtäisit ensimmäiseksi laittaa omaa parisuhdettasi kuntoon, kun ajatella, että tuon toisen kanssa varmaankin onnistuisi paremmin. Ei muuten onnistu!

      Anteeksi vain, mutta osoittaa henkistä kypsyyttä, jos haaveilet salasuhteesta. Se paljastuu joka tapauksessa. Sitten vielä puut miehesi sydämen särkemisestä. Aivan juuri, siitäkin on kysymys.
      Kysymys kuuluu, kuinka hyvin voit nukkua yösi miehesi vieressä, jos tilanteesi jatkuu tuollaisena?

      Mitä pitäis tehdä, kysyt neuvoa. Tässä sinulle yksi omakohtainen kokemus ja neuvo:
      Olin eräällä kahden viikon koulutusreissulla. Siellä samalla kurssilla oleva nainen halusi tutustua minuun paremmin. Kun olimme keskustelleet kahdestaan elämämme liittyvistä asioista, hän sanoi, että haluaisi mennä sänkyyn kanssani. Kieltäydyin. Kerroin, että halua tehdä sitä itseni enkä vaimoni takia. Lisäksi sanoin hänen toiveestaan salarakkaan hankkimisesta, koska oli niin vaikeaa miehen kanssa, että en missään tapauksessa halua hänen tekevän sitä. Ja perustelut olivat aivan samat kuin edellä.
      Siitä ei seuraa mitään hyvää!

    • Kaksineuvoinen

      EI MUUTA KUIN EHDOTAT MOLEMMILLE YHTEISTÄ RAKASTELUA! Moniavioisuutta Suomessa ei sallita, mutta ei tuo ruusuista tulevaisuutta tuo perheelle (ja lapsille?). Katso kumpi mies sitten jää vai jääkö kumpikaan?

    • mk

      Vaan teette selvät pelinsäännöt miten ollaan ja toimitaan ja riittävästi seksiä peliin niin rupeaa siellä kotonakin olla kivaa ja sanot miehellesi jos et kelpaa tällaisena niin ei mieskään mikään anosis ole.
      Lyöt miehellesi kuvan jostain hyvin treenatusta miehestä ja sanot että et sinäkään täydellinen ole.
      Se on ihan turhaan tapella omasta ajasta kun sen voi sopiakkin. Kun lapset ovat pieniä niin viikonloppuna 2-4 tuntia kummallakin puolisolla omaa aikaa ihan riittävästi. Kun olet naimisissa niin vieraisiin ei kannata mennä ja jos menee niin voi saada tauteja.

    • Fiksut naiset etenee

      "Olen pari kuukautta sitten vaihtanut työpaikkaa, enkä ole kaikkien työkavereideni kanssa ehtinyt tutustua vielä kunnolla. Meillä oli pikkujoulut viikko sitten, ja innostuin tutustumaan yhteen miespuoliseen kollegaani vähän turhankin intiimisti. Pussailtiin avoimesti muiden työkavereiden edessä, mikä vähän nolottaa näin jälkikäteen, mutta muuten ei harmita."

      Jeps. Uskottavuus työpaikalla työkavereiden parissa on kaiken A ja O.

    • näin on näreet

      Huoraksihan näitä työpaikoilla nimitetään heti arjen koittaessa. Pillu on vaihtotavaraa, ei muuta! Jos pillu on niin löyhässä, niin miksi sitä ongelmiin pitää täältä keskustelupalstalta apua etsiä. Katso itseäsi aamulla peiliin ja kysäise huora sieltä katselee, miten saisin pilluni kuriin. Se on muuten kumma juttu, nämä työpaikkojen huoraajat ovat itse aina ensimmäisenä tuomitsemassa muita naisia, koska heille ei minkäänlainen muu kontakti vastapuolen kanssa ole mahdollista, kuin hillitön nussiminen. Siksipä sitä pukeudutaan huorahtavasti, että miehet lankeaisivat miinaan ja kyllähän ne näyttäävät lankeavankin löysään miinaan.

      • Tuohan on ihan normaalia työpaikalla tapahtuvaa..Siis, pidä salarakkaana kunnes juttu jäähtyy.Kannattaa kokeilla, ei se välttämättä olekaan niin ihanaa..vaan se fantasia voi olla parempi kuin oikeasti sitten. Toisaalt..hunossa liitossa ei kannata olla edes lapsen takia. Uusioperhe-elämä ei sitä onnea tuo välttämättä.Tosi on että aikaa kaksistaan saattaa jäädä enemmän jos homma pelaa.
        Nimim. Kokemusta näistä kaikista:))


      • Nainen ja ei H

        naisista niin mitä ne miehet sitten ovat?. tai tiedähän minä mitä me naiset keskustelevat mutta en viitti sanoa.
        Taidat olla tietämätön mitä h- sana tarkoittaa.


    • Kohti valoa

      ... Annat ymmärtää, että olet ajatteleva aikuinen nainen ja haet kuitenkin hyväksyntää täältä petollisisille puuhillesi. Varmaan löydätkin täältä paljonkin kanssasisaria ja -veljiä, hyväksyntää ja tukeakin. Niin monet kun näemmä haluaa tänä päivänä elää "Kauniit ja Rohkeat" -tyyliin. Mulle tässä kaikki nyt ja heti! Ei kestetä elää sitä arkea ja tehdä duunia sen onnen eteen ja ottaa vastaan niitä ikäviäkin hetkia ja tuntemuksia. Joka tuutista tulee kaiken aikaa mainoksien muodossa sellasta tavaraa, että mitä vaan voi ja saa tehdä oman lyhytnäköisen onnen tavottelussa. Mitä vaan vaistot, vietit ja tuntemukset "käskevät" meitä tekemään. On siinä pieni ihminen sitten ihmeissään. Kaikkiko olikin luvallista ja tuhatvuotiset perinteet sekä arvot joutaa romukoppaan, kun homo sapiensin nykymuoto homo markkina-anus tekee päätöksiä?

      Vaan mietippä asia toisinpäin. Siis niin, että miehesi toimisi sun lailla. Saako asia yhtään uutta perspektiiviä?

      Mut jos avioliittosi on jo muutenkin ajautunut hakoteille, on se tietty sitten ihan toinen juttu. Ehkä etsitkin vaan syytä itsesi ulkopuolelta irtautua nykyisestä liitostasi, mutta et ole siihen valmis, ennnenkuin olet löytänyt sen niin kuuluisan "uuden oksan".

      En halua moralisoida tai tuomita kenenkään tekemisä. Kukin päättää kohdallaan. Mutta kyllähän tuollaisen tekstin lukeminen surulliseksi vetää. Tuolla tekstilläsi ja ajatuksillasi veit taas piirun verran ihmiskuntaa takaisin sinne viettien, siis apinoiden suuntaan. Mihin ovat kadonneet tästä maasta sivistys ja valistus, sydämen sellaiset, vai ehtikö niitä koskaan kehittyäkään?

    • parisuhteenepäyhtälö

      Mikähän siinä on, kun muutamassakin vastauksessa aloittajaa on mollattu teinimeiningistä tai toimimisesta kuin 16-vuotias? Ei kai ole mitään, mikä olisi 16-vuotiaalle sopivaa mutta "aikuiselle" epäsopivaa. (Toisinpäin toki on montakin juttua, kuten parinvaihtojutut avioliitossa ja paljon muuta...)

    • Joskus kokenut saman

      Sanon samalla tavalla kun varmaan moni muukin, ota järki käteesi ja koita unohtaa tuo mies. Ymmärrän, että on helppo ihastua toiseen mieheen, jos saat huomiota eri lailla kun aviomieheltäsi. Mutta koska tämä mies on juuri eronnut, voit olla varma että hän ei ole valmis sitoutumaan kovin pian. Hänelle teidän juttu on pieni piristys näin kaamoksen keskellä, mutta en usko että siinä muuta on. Jos sinulla on hyvä aviomies ja pieni lapsi ja haluat lisää lapsia, unohda tämä ihastus. Sinänsä ihastumisesta ei ole mitään vaaraa kun se vaan pysyy ajatustasolla eikä mene tekoihin. Jos nyt sorrut häneen, pilaat taatusti monen ihmisen elämän, kovimmin oman elämäsi. Et anna koskaan itsellesi anteeksi, vaikka miehesi sen antaisikin. Hetken hairahdus satuttaa niin monta ihmistä, lähinnä sinun läheisiäsi. Toivon sinulle voimia taistella itsesi irti tuosta tilanteesta. Ajattele pientä lastasi, ja tulevia. Hyvää Joulunodotusta teille kaikille :)

    • aika hoopoa

      Tyhmyys tiivistyy.Minkä ikäinen olet kun olet noin lapsellinen ,että pilaat hyvän suhteesi jollain flirttailevalla ukolla.Täytyy olla k...a päässä jos himot hyrrää niin että lapsesikin unohtuu.Kaikista eniten tulee lapsenne kärsimään,kun et anna hänelle turvallista kotiympäristöä vaan haihattelet jonkun ukon perään.oletko aina ollut yhtä leväperäinen.luuletko ettei kumppanisi huomaa sinun unelmointiasi.Varo vain ettet jää lehdelle soittelemaan,kohta ei ole sulla miestä eikä lasta.Nauti sitten siitä miehestä niin kauan kuin hän löytää uuden kohteen.

    • Tyypillinen keksitty juttu, että saataisiin paljon vastauksia palstalle. Mikä pääsi sisällä mättääkin, mielikuvitus
      ainakin. Säälittävää.

      • Kokenut erämies

        Ennen vahdit hatullisen kirppuja hyppäämästä pois kun , yhden kutisevan v...n ettei mene vieraisiin.


    • aikaa

      Mistäpä sitä sinulla aikaa riittää miehellesi ja lapsellesi kun pitää kytätä työpaikan miestä.Joka nauraa sinulle takana päin kuinka höynäytettävissä olet. Vielä valitat kuinka miehesi nälvii sinua.Ei kai se nyt tyhmä ole,kyllä miehesi huomaa mitä touhuat.Kiitostako odotat. Eiköhän niitä katseita pitäisi luoda siihen omaan mieheen ja lapseen,eikä johonkin työpaikan ukkoon. Miten naiset ovatkin nykyisin niin moraalittomia. Ei mitään vastuuta,vaan oma napa ensimmäisenä, lapsetkin jää heitteille just sinunlaistesi takia.Ei ihme jos on häiriintyneitä lapsia suomi täynnä.

    • aikana

      Oli oma suhteemme silloin juuri kääntynyt nälvimis vaiheeksi yhteisen ajan puutteesta. Miehenikin viihtyi enemmän baareissa kuin kotona. Juuri sellaisessa parisuhteen kriisivaiheessa on helppoa ihastua johonkin täydelliseen kuvitelmaan kun joku vaan vähänkin antaa aihetta. Onneksi järki palasi päähäni eikä ihastus johtanut pettämiseen ja nyt olemme taas löytäneet mieheni kanssa uudelleen toisemme. Emme olleet ihan nuoria ( alle 25v) kun tapasimme (yli 26v) jotenka kokemuksia oli kummallakin, sen uskoisin edesauttavan elämässä ettei ihan heti vaihdeta jonkun ihastuksen tultua kuvioihin. Meidän suhteessa saa ihastua ja flirttailla kunhan se ei johda sen pidemmälle eikä ole johtanutkaan. Liika mustasukkaisuus on sairasta ja tukahduttaa koko suhteen.

      Oletko ihan varma että miehesi sydän murtuisi? Jos sinun sydän ei murru niin miksi murtuisi miehesikään? Miksi sinua riivaa lapsentekopakko jollekkin ja samoin sisaren teko pakko? Tasapainoiselle älykkäälle ihmiselle ydinperhe voi olla ihan liikaa vaadittu jotenka levottomalla saa olla kaikki lapset eri isästä kunhan ihastus on jokaisen kohdalla taattu, sen pidemmälle ei voi vaatia.

    • 8€

      pyytää maksu...tuohan on huoran tunnusmerkki

    • uskojo perkele

      omaasi, jos ihastut toiseen.
      jos rakastat omaasi et tunnne mitän vetoa muihin!! faktaa

    • hohhoijakkaa taas

      sen miehen edellinen avioliitto oli päättynyt..?

      Oikeesti, ei aikuinen ihminen ala heti nuoleskelemaan pikkujouluissa kaikkien nähden, taitaa olla provo koko juttu!

    • 80 vuotias

      Huomaat että olet myöhässä, miehelläsi on jo toinen, ensimmäisen lapsen syntymän aikaan mies etsii aina toisen, naisen järki ei tajua miksi, mutta niin vain elämä kulkee kun on valloittanut etsii toista parempaa koko elämänsä ja 70 vuotiaana se löytyy osto ja myyntiliikkeestä.

    • --------------

      h*****ja ne jotkut akat on. Vähän mies osoittaa kiinnostusta niin jo haarat levällään. Ei minkäänlaista moraalia.

    • vittuuntunu

      Ei naisiin voi luottaa, kaikki ovat huoria sikoja paskoja, vittu!

      • Kokemusta on

        Ihastus ja rakkaus kestää maksimissaan yhden vuoden. Tämän jälkeen alkaa arki... Pettäviä "sikoja" niin miehiä kuin naisia löytyy joka oksalta! Jos olet lähes onnellisessa parisuhteessa pysy siinä ja unohda jo kertaallen eronnut mies, tulet vain pettymään pahemman kerran! MIETI MITÄ OLET TEKEMÄSSÄ... HETKEN HUUMAAN EI KANNATA LÄHTEÄ!


      • hohhoijaaaa
        Kokemusta on kirjoitti:

        Ihastus ja rakkaus kestää maksimissaan yhden vuoden. Tämän jälkeen alkaa arki... Pettäviä "sikoja" niin miehiä kuin naisia löytyy joka oksalta! Jos olet lähes onnellisessa parisuhteessa pysy siinä ja unohda jo kertaallen eronnut mies, tulet vain pettymään pahemman kerran! MIETI MITÄ OLET TEKEMÄSSÄ... HETKEN HUUMAAN EI KANNATA LÄHTEÄ!

        Todella säälin sinua!!!!!!! Ja vielä pienen lapsen äiti!! Ja se, että avoimesti olitte yhdessä pikkujouluissa!! Toivottavasti miehesi saa tietää asiasta ja jäät yksin!!!!!!


      • kyrpiintynyt

        Ei miehiin voi luotaa, kaikki ovat pukkeja sikoja paskoja,vittu!


    • nuori mies maalta

      Miksi nykyään ajatellaan että kaikki on sallittua, kunhan vain oma nautinto täyttyy? Miksei uskollisuutta enää arvosteta? Viestisi perusteella vaikutat todella lapselliselta. Mitä minä ajattelisin, jos minun oma äitini olisi tuollainen? Olen saanut elää onnellisen lapsuuden, koska vanhempani ovat olleen yhdessä ja ensimmäisessä avioliitossaan, ja ovat vieläkin. Vastoinkäymisiä on ollut, mutta aina on selvitty. Olemme perheenä todella vahva ja he ovat esimerkillään minulle opettaneet ja näyttäneet, että uskollisuutta tulee arvostaa. Ihmettelen tätä nykymaailman trendiä, että ollaan monessa eri liitossa elämän aikana. Ehkä ei kannattaisi sitoutua, jos on sellaiseen kyvytön?

      Onko nykyään meno sellaista, että oma nautinto on aina etusijalla? Muutama vastoinkäyminen ja heti jahkaillaan seuraavan perään.

      • hillevi-villevi

        heti ollaan uutta kattomassa kun tulee vastoinkäymisiä, oma nautinto ajaa ihmisiä. meneppä huviksesi tonne deittiinn ja katso niitä ilmoituksia. Mitä vaatimuksia niillä naisilla ja miehillä on. Ei saa mitään vaikeuksia löytyä se on luettavissa monien profiilista. se ajaa ihmiset tälläiseen käytökseen tuskin aloittaja on mihensä kanssa keskustellut hänen nimittelemisistään tai mistään muustakaan uusi antaa huomiota ja keskustelee. siinä on se ongelman ydin.. siinä on se ratkaisu. mutta kun ei kaiken kuuluu nyky ihmiselle olla helppoa ja ongelmatonta ja nautinnollista.


    • zigi

      Mä kyllä ajattelen, et jos on toista pettänyt ja siitä tulee sitten syyllisyyttä niin ei sitä saa toisen päälle kaataa ja kertoa toiselle. Sillä aiheuttaa toiselle kauhean ahdistuksen. Se on vaan kestettävä itse se syyllisyys ja selvitettävä jossain terapiasssa miksi ja mitä tuli tehtyä.

      • mies olen

        Just näin. Turha kertoa miehellesi sellaista, mikä ei häntä kiinnosta tai mitä hän ei haluaisi kuulla. Kukapa haluaisi kuulla jotain tuollaista puolisostaan - paha mielihän siitä tulisi. Pettäminen on ok, kunhan (a) itse aidosti nautit siitä etkä kadu ja (b) kumppanisi ei saa sitä tietää. Jos kumppanisi kaverit, sukulaiset, ystävät ja naapurit tietävätkin, se ei haittaa kunhan kumppanisi ei saa tietää - muuten hänellä tulee paha mieli. Yleensäkin sopimukset tehdään siksi, että osapuolilla on hyvä mieli, kun KUVITTELEVAT toisen osapuolen noudattavan sitä. Tieto lisää tuskaa. Vältä asioiden tiedostamista! Vältä asioista tiedottamista! Aina ja kaikessa.


      • zigi
        mies olen kirjoitti:

        Just näin. Turha kertoa miehellesi sellaista, mikä ei häntä kiinnosta tai mitä hän ei haluaisi kuulla. Kukapa haluaisi kuulla jotain tuollaista puolisostaan - paha mielihän siitä tulisi. Pettäminen on ok, kunhan (a) itse aidosti nautit siitä etkä kadu ja (b) kumppanisi ei saa sitä tietää. Jos kumppanisi kaverit, sukulaiset, ystävät ja naapurit tietävätkin, se ei haittaa kunhan kumppanisi ei saa tietää - muuten hänellä tulee paha mieli. Yleensäkin sopimukset tehdään siksi, että osapuolilla on hyvä mieli, kun KUVITTELEVAT toisen osapuolen noudattavan sitä. Tieto lisää tuskaa. Vältä asioiden tiedostamista! Vältä asioista tiedottamista! Aina ja kaikessa.

        Mun viesti ei nyt tainnut mennä sulla jakeluun. Siis sitä omaa syyllisyyttä ei saa kaataa toisen niskaan, vaan on käsiteltävä itse. Kun on kova syyllisyys asiasta jota on itse tehnyt niin pääsee siitä helpommin kun kaataa sen toisen niskaan. Mutta se on käsiteltävä ensin itse ja sitten kun on päässyt jotenkin asian kanssa tasapainoon jos nyt on, niin sitten voi sen toista syyllistämättä kertoa.
        Ei kannata heti takajaloilleen nousta, jos ei ymmärrä mitä toinen kirjoittaa


      • mies olen
        zigi kirjoitti:

        Mun viesti ei nyt tainnut mennä sulla jakeluun. Siis sitä omaa syyllisyyttä ei saa kaataa toisen niskaan, vaan on käsiteltävä itse. Kun on kova syyllisyys asiasta jota on itse tehnyt niin pääsee siitä helpommin kun kaataa sen toisen niskaan. Mutta se on käsiteltävä ensin itse ja sitten kun on päässyt jotenkin asian kanssa tasapainoon jos nyt on, niin sitten voi sen toista syyllistämättä kertoa.
        Ei kannata heti takajaloilleen nousta, jos ei ymmärrä mitä toinen kirjoittaa

        Vaikutat siltä kuin olisit tyttö, max 25v, mainsteam normimenijä, luet Cosmoa tai vastaavaa, josta olet oppinut ulkoa fraaseja kuten "ei saa kaataa toisen niskaan" ymmärtämättä ihmistä syvällisemmin. Bullshittiä. Ei kumppanisi syyllisty siitä, jos kerrot itse tehneesi jotain "sopimatonta" - sinua hän siitä syyttää, oikeutetusti, eikö vain. Tottahan oman "syyllisyyden" tunnustaminen helpottaa, vale kun on pahista pahin oman olon syövyttäjä; se, että totuuden kertominen osin helpottaa oloa, jopa "syyllisellekin" suotakoon: se on palkinto valheesta luopumiselle.


      • zigi
        mies olen kirjoitti:

        Vaikutat siltä kuin olisit tyttö, max 25v, mainsteam normimenijä, luet Cosmoa tai vastaavaa, josta olet oppinut ulkoa fraaseja kuten "ei saa kaataa toisen niskaan" ymmärtämättä ihmistä syvällisemmin. Bullshittiä. Ei kumppanisi syyllisty siitä, jos kerrot itse tehneesi jotain "sopimatonta" - sinua hän siitä syyttää, oikeutetusti, eikö vain. Tottahan oman "syyllisyyden" tunnustaminen helpottaa, vale kun on pahista pahin oman olon syövyttäjä; se, että totuuden kertominen osin helpottaa oloa, jopa "syyllisellekin" suotakoon: se on palkinto valheesta luopumiselle.

        Ei voi mittään kun et ymmärrä:) Enpä jaksa rautalangasta alkaa vääntään.


    • simo69

      HORO!

    • yök65

      Onko pakko lähteä naimaan vierasta jos on onnellisesti yhdessä ihanan miehen kanssa! Et ole kyllä ainut joka haluaa huorata vaikka on oma hyvä suhde kaiken lisäksi.

      Kerro heti miehellesi mitä teit ja lähde suhteesta jossain vaiheessa pilaat sen kuitenkin. Et ansaitse hyvää miestä! Disgusting.....

    • !!!

      Tiedät kai sanomattakin minä työkaverisi sinua pitävät. Kunnia mennyt mutta h.... maine kasvaa!Kohta tietää muutkin. Kehujako odotit.Tyhmä olet päästäsi.Toivottavasti et tee enää lisää lapsia kärsimään.

    • Merivesikirvelee

      Kannattaa miettiä, kuinkapaljon on valmis menettämään,suhteessa siihen mitä saa.Koska elämässä joutuu maksamaan kaikesta.Joten jos perse kestää merivettä niin antaa palaa.

      • yks lukija vaan'

        Ei kannata pettää jos on hommannu miehen ja lapsen.
        Kannattaisi ajatella miltä heistä tuntuu, jos tekee mieli käyttäytyä sopimattomasti.


      • Turha vaiva
        yks lukija vaan' kirjoitti:

        Ei kannata pettää jos on hommannu miehen ja lapsen.
        Kannattaisi ajatella miltä heistä tuntuu, jos tekee mieli käyttäytyä sopimattomasti.

        orja ei tuollaisia mieti. Vain oman navanalusen kutina ja hetken mielihyvä on se mitä päähän huoraavilla sopii, yksinkertaisesti noin. Muulla, olkoon lapsi tai aviopuoliso ei ole merkitystä.


      • mies olen
        yks lukija vaan' kirjoitti:

        Ei kannata pettää jos on hommannu miehen ja lapsen.
        Kannattaisi ajatella miltä heistä tuntuu, jos tekee mieli käyttäytyä sopimattomasti.

        Älä toimi sen mukaan, mitä muut toimivat, vaan kuuntele itseäsi ja toimi halujesi mukaan. Silloin ihmiset näkevät sinut sellaisena kuin olet ja voivat suhtautua sinuun aitona omana itsenäsi. Olisi valheellista peitellä sitä, että tekee "vierasta" mieli. Ole mikä olet ja luota, että riittävä osa ihmisistä tykkää sinusta silti ja siksi.


    • Cardinal

      Oli mukava sunnuntai päivällinen perheen kanssa, kun puhelin soi. Vieras numero. Vieras naisääni kertoi:" hänen miehellään on ollut suhde jo jonkin aikaa vaimoni kanssa, ja kertoi miehensä "kärähtäneen ja tunnustaneeen" jo ajat sitten, mutta kun ei ukko lopettanutkaan suhdetta, niin päättipä itse lopettaa sen miehensä puolesta". Totuus tuli meilläkin hetimiten selväksi, oli vaimo jo jonkinaikaa "odottanutkin puhelua". Pitkä kaavahan siinä käytiin, vuosia meni suhteen luottamuksen uuteen rakentamiseen. Nyt olemme onnellisemmin naimisissa kuin ennen, lapset isompia, molemmat aikuisempia, vahvempia, ja rakastuneempia. tapahtumahetkellä oltiin oltu 15 vuotta yhdesssä, nyt melkein kaksi kymmentä. Parasta kuitenkin on, että nyt osaamme keskustella ongelmista. Emme pakene niitä. En kyllä suosittele, mutta "nosta ihmeessä itse kissa pöydälle" ja selvitä mitä todella haluat. Sattuu helvetisti enemmän kun joku toinen tekee sen. Vanha parisuhde voi myös "olla se oikea."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      61
      4581
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      51
      3052
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      139
      2330
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      1946
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      73
      1515
    6. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1197
    7. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      1115
    8. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1082
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      87
      1078
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1076
    Aihe