tarja48

..........TERVETULOA SINÄ JUURI, JOKA NYT LUET TÄTÄ....... Olen NAINEN OULUSTA . Vaalea hiuksinen/Vihreä silmäinen/normivartaloinen(jotku väittää hoikaksi) . Iloinen luonteeltani (miksi?) SIKSI koska olen tajunnut ETTÄ ELÄMÄ ilman huumoria on TOSI TYLSÄÄ . Puheliaskin olen (miksi?) SIKSI että olen huomannut JOS et PUHU et saa it- seäsi esille :)) Olen ABSOLUTISTI alkoholin tupakin suhteen ....Uskovainen olen sen verran kuin sinä- kin . Olen vaan tottunut kysymyksiin esim. kapakissa :oletko uskovainen , kun huomaavat tuo et osta alkoa, vaan WISHYÄ raakana joka kerta ...heh hee ! ETSIN MIESTÄ : joka on uskollinen (minä ainakin olen ) Osaa puhua (minä osaan) osaa hoitaa raha-asiansa, tykkää matkustelustakin(kumpikin omilla rahoilla) Hellyydekipeä Se kertoo miehestä ,että on kotoa saanut kunnon eväät maailman tuulia vatsaan Tässä tätä nyt sit taas tuli, vaikka parilla sanalla piti tästäkin selviytyä Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
- Tottakai TÄYTYY MAKSAA . Olettehan puoleksi asuntoa maksaneet , eli pesämunaa rakentaneet .
Älä anna periksi - Kannattaa ottaa lainaa !! Minä olen yh- äiti ja maksanut lainaa nyt 13v
Minulla on rivitalo kolmio . Lainaa minulla on jäljellä nyt 7. 980€ ... Eli loppusuoraa pukkaa
Miksi noin nopeasti maksoin ? Halusin nauttia asunnostani ilman lainanlyhennystä , siksi maksan kokoajana ylimääräistä että haaveeni toteutuu
Minulla ei ole autoa ...ajan työmatkani polkupyörällä
Minä en polta /en juo alkoa / en käytä huumeita / käyn kirpparilta ostamassa vaatteeni ...siinä syy että pystyn maksamaan
Laita laina , sie pystyt siihen - Pakko Kommentoida!!! Olen 53v nyt ja Raitis elämäni joka päivä ...WISHYÄ Raakana Kiitos!! ... Sitä olen kohteliaana ravintolassa aina sanonut :)
SYY moiseen ?? Olin 10v kun Veljeni 20 v ja sehän poika joi ja joi perkele!!!
Tuolloin päätin ; minä en juo Alkoa ja päätös pitää tänäpäivänäkin
Ravintoloissa tullut kuitenkin käytyä JA PALJON , lauantaina viimeksi ...iliman alkoa . Ihan eka kerrat olivat jännittäviä koska tietenkin pelotti miten muut suhtautuvat ? .. Ja ihan turhaan pelkäsin :). Sain kysymyksiä ; oletko autolla? Ja sanoin : ei oo korttia .. Polkupyörällä olen Seuraava kyssäri oli : oletko uskovainen? Vastus minulta :?en sen enempää kuin sinäkään .
RAKASTA JA LUOTA ITSEESI niiiiin paljon ETTÄ VOIT mennä vaikka RAVINTOLAAN Ja ihan selvinpäin
TULET huomaamaan kuin paljon muut ihailevat sinua ja sinun rohkeuttasi uskaltaa olla erilainen nuori ...minäkin olin
Minulta on monenmonta kertaa kysytty ; miten jaksat katsoa " kännikaloja" ???
Minun vastaus on joka kerta ; minusta on ihan hyvä juttu että juovat ...heistä tulee puheliaita ...itse olen .
Ilo iliman viinaa on teeskentelyä . Tuo lause on vanha ja sais kuopata sinne oikein syvälle ..
IHIMISET. PITÄKÄÄ HAUSKAA / PUHUKAA NIILLE TUNTEMATTOMILLEKKIN
Huomaatte että se ei ole todellakaan vaikeaa
puhun kokemuksesta , sillä minähän puhun - HELEPOSTI PYSTYN . Minä olen ollut selv. päin ja 51v ja aion olla jatkossakin
Tein 10v niin vakaan päätöksen kun näin /pelkäsin oman veljen (20v) viinahuuruista
elämää ETTÄ tämän "tytön" kurkusta ei viina virtaa ja se päätös on vaan pitänyt.
Mitä olen oppinut tämän ansiosta ON ...Puhumaan . Kapakissa olen käynyt elämäni aikana TOSI PALJON mutta aina selvin päin .
Ei se viina tuo sitä rohkeutta VAAN se että luotat itseesi... - ajattele POSITIIVISESTI :)) Jos kaikki heteroita ...meidän väkilukuhan nousis
pilviin JA eikä ole se uskontoryhmä JOKA pitää huolen että lapsiluku ei lopu kesken
OOT tosi tietämätön / häijy ihmistä/siä kohtaa JOTKA etvät todellakaan sitä
HOMOUTTA valinneet VAAN he ovat sen synnyilahjakseen saaneet VAIKKA sitä eivät halunneetkaan . Ajattele JOS VAIKKA SINÄ SEN OISIT SAANUT SYNNYINLAHJANA - "turvakoista"??? mitähän tuokin nyt tarkoittaa :)) "huora..pukkeja !!! heh hee OOT niin tietämätön :))
Tunnen työni puolesta MONIA HOMOJA Mtönnän kyllä että tykkäävät seksistä
SIINÄ kuin sinäkin :)) MUTTA ovat sairaan ahkeria MUTTA heistäkin löytyy myös niitä laiskoja NIINKUIN meistä heteroistakin ...ELI et voi yleistää jonkin yhden henkilön homouden takia - TÄHÄN SANON ...voi itku :((
Miksi pitää AINA kirjoittaa " RASISTISESTI " Kokeilisit kirjoittaa POSITIIVISESTI
TIETOISKU : HOMOT/ LESBOT eivä ole valinneet noita rooleja VAAN he ovat käyneet armotonta taistelua täämän asian läpikäymiseksi . Heille on jo tosi vaikeaa
hyväksyä itselle asiaa OLEN HOMO/lesbo . Kertoa vanhemmille OLEN HOMO/lesbo.
Kertoa kavereille menettämättä kaveruus OLEN HOMO/lesbo
Joten annetaan asian jo olla .. VAIKKA meille on jostain kumman syystä opetettu
HOMOT ovat avointa riistaa : Niitä saa "kivittää" . Niille saa heittää VITUN HOMO
herjauksia . MUISTAKAA kun meinaatte sellaista tehdä !!! Hekin ovat IHMISIÄ /
Heilläkin on TUNTEET / Me loukkaamme tietoisesti heitä herjauksillamme
.....SITÄHÄN SÄÄ KYSYIT ... Kyllä HAAVISTO ois ollut pätevä PRESSA - SINULLE hihku sanoisin näin :)) Jos vanhempasi " kärttyvät" tietoa lastesi menoista /seurusteluista/koulun käynnistä - Mielestäni helpoin asia on KEHUA lapsia isovanhempien kuullen Vaikka totta ei aina olisikaan . MUISTA !! Isovanhemmat ovat myös positiivisessa mielessä KIINNOSTUNEITA lastesi asioista
Minäkin kyselen AINA miten koulussa menee / oliko tarhassa kivaa /ovatko olleet
terveitä ja se tärkeä asia myös ONKO heillä kavereita :)) Olen aidosti kiinnostunut
RAKKAISTA lapselapsistani 9v vanhin 5v seur. sitten kaksi tyttöä jotka ovat 2v - KIRJOITAN ÄITINÄ :)) En itse ole halunnut muuta kuin LAPSENI onnistuisivat Kasvamisessa tähän "kovaan/kylmään" maailmaan terveinä (mieleltään ) ja löytävät näin omat paikkansa . Sanon sen myöskin ÄITINÄ ..on nääs hiton vaikee pesti tää kasvatustyö
Nyt voin huokaista helpotuksesta ..Lapset ovat aikuisia vanhin 32v ja hänellä on aviomies 4lasta . Toinen avoliitossa onnellisesti. Poikani valmistuu keväällä insinööriksi JA työpaikkakin jo tiedossa heillä on 2v tytär .
Sekin on PAKKO myöntää : Kerron miel. piteeni jos tekevät mielestäni jonkin homman väärin . SIITÄ tulee miel. pahaa ja riita . MUTTA se onkin sitten eriasia
KUIN KAUAN riidellään /Kumpi osapuoli tekee sen aloitteen riidan poistamiseksi
...ja löytyykö "sopuratkaisua" ;)) KYLLÄ löytyy . Kun riita on valmiina --ei siis heti
ruveta ratkomaan sitä VAAN kumpikin tahollaan miettii ja kun asia lievenee mielessä on se sitten helpompi keskustella .
Meillä on myös tapana kertoa toisillemme ILOT /SURUT ja keskustella vaikka muuten vaan
....ELI sanon vaan JUTELKAA ..ei puhumattomuus johda mihinkään miel. pahan jälkeen .
Ja.... RAVISTELKAA...vanhempianne avaamalla suunne ja kertomalla miltä teistä tuntuu / mikä aiheuttaa pahaa mieltä
MEKIN vanhemmat tarvimme joskus "pientä potkua" että tajuamme ettemme aina ole oikeassa - HUI KAMALAA !! Tuohan kuulostaa ROHKAISULTA ....kiusatkaa !! kaveit !!!
KOSKA minuakin on kiusattu ja minä olen PÄÄSSYT sen yli ja nyt nautin tästä
KUN minua ei enää kiusata ...PERSKUTARALLAA /HURAAAA tämän kirjoittajan
aivoitusta :((
Minusta "kiusattuna" tuntuis tosi pahalta mennä kouluun JOS varpaillaan koko
ajan joutuisin olemaan ..nyyh!! Ajatus : nyt tuolta tulee kaks tyttöä/poikaa kohti
...APUA..mitähän niillä onkaan mielessä . Nämä nuoret tulevat ja juttelevatkin ihan normaalisti ..jess!! ne ovat lopettaneet . Seur. välkkä alkaa valoisasti KIUSAAJAT
EIVÄT KUISANNEET . Ne tulevat taas kohti OVAT NYT KAVEREIT..ottavat "takin (roikkuu käsivarrella) pudottavat sen rapakkoon ...hups!! Sorry !!! vahinko sano-
vat ja nauravat päälle ..ja samalla kiusatulta putoaa TAAS JÄLLEEN KERRAN US_
KO KANSSAIHMISEEN . MIETTII!! mikä minussa on vikana /pitäiskö kertoa opelle/vanhemmille...vai antaa jatkaa kiusausta ENÄÄN 11kk että alkaa kesäloma