Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh heh, etkös huomannut saamaani raivoisaa kannatusta avauksessani. Minua suorastaan ylistetään ja palvotaan, pyydetään mukaan politiikan tekoon.
10.03.2013 12:43
Minähän olen jo ratkaissut tämän ongelman. Lukekaa aiempi avaukseni EHDOTUS UUDEKSI ASELAIKSI. Fiksu huomaa siinä olevan viisauden.
10.03.2013 12:01
Analyysi on väkevää. Se on niin väkevää, jotta heikompaa hirvittää. Itkuhan siinä tulee väkisinkin simmuun.
29.12.2012 13:23
Nyt jo jouluviinojen kittaaminen on sitten alkanut metsästäjien sekä muitten aseenkäyttäjien perheissä. Ollaan hyvässä nousuhumalassa ja aseet ovat vielä kaapaeissa (kuitenkin käyttövalmiina). Mutta odottakaahan, kun menee tosi päähän taikka pikkusen laskun puolelle, niin alkaa tapahtumaan. Oma perhe ja nalkuttava akka muuttuu monesti riistaksi ja mustaa joulua pukkaa päällensä monissa perheissä.
24.12.2012 12:45
Voiko a:lla alkava nisäkäs niellä omaa vertansa? Minäpä annan vastauksen tähän hieman filosofiseen kysymykseen, heh heh:
Toki voi. Jos jokin (vaikkapa Susianalyysi) mäjähtää tuon otuksen naamataulua ja sierainparia kohden tosi voimallisesti, niin siitä aiheutuva vuolas verivana aiheuttaa hölmistyneen karvanaaman pelosta lerpahtaneille lerppahuulille sen verran suurta tulvaa, jotta sitä on pakko niellä.
12.12.2012 19:16
Sinä häpäisit itsesi tullessasi minulle uhoamaan.
11.12.2012 10:09
Tarkennan tässä vielä, jotta sulla on mennyt puurot ja vellit vähän sekaisin niin kuin metsästäjillä yleensäkin. Ei luonnon ystävän kannalta ihmisen ole tarkoitus tappaa eikä syödä petoeläimiä, vaan näiden uljaitten saalistajien tulee raadella ja popsia suihin muita eläimiä, miksei joskus ihmisiäkin siinä sivussa. Kyllä tällä pallolla ihmistä piisaa, susia, karhuja ja ilveksiä on taas aivan liian vähän.
05.12.2012 14:11
Heh heh, haiskahtaa mielikuvituksen aiheuttamalle kepposelle ja paniikkikohtaukselle. Kaikista huvittavinta on kun metsästysseuran puheenjohtajalta on kysytty jotain aiheeseen liittyvää. Nämä einarithan näkevät ja kuulevat jatkuvasti petoeläimiä joka suunnalla laumoittain. Eiköhän tässä jälleen kerran jokin rakkikoira juoksennellut irrallaan. Ja mitä sitten, vaikka olisikin ollut ilves? Sittenhän tämä olisin ihan jännä juttu. naminami.
04.12.2012 13:35
Tässäpä näette. Pikkuhiljaa järki voittaa ja ollaan menossa asettamieni lakipykälien suuntaan:
http://yle.fi/uutiset/tyoryhma_vaatii_kaikki_aseet_lukkojen_taakse/6400673
03.12.2012 13:55
voi voi ja heh heh reppanaa, no miksi sitten niin hirveä märy susista kun ne eivät ole tappaneet yhtäkään ihmistä?
24.11.2012 15:04
On aiheellista panna tämä avaukseni esille. Sen verran paljon on taas viime päivinä sattunut käsittämättömiä ja hirvittäviä metsästäjien aiheuttamia veritekoja.
20.11.2012 15:34
Joo, tämäkin einari oli ollut hirvimetillä juuri ennen veritekoa vähän "lataamassa akkuja".
19.11.2012 14:42
Jos oikein tulkitsen, niin myönnät siis olevasi se märisijä, joka ei kestä kipua?
10.11.2012 08:32
Heh heh, pettikö hermo? Sehän olet varmaankin sinä, joka täällä märisee. Olen yrittänyt käsitellä avauksen aihetta muutamaan otteeseen, mutta asialliset viestini on jostain syystä poistettu. Jollakin (sinulla?) tekee ilmeisesti niin kipeää aiheen käsittely, että pitää vinkua ja ulista.
09.11.2012 08:01
Heh heh, pitääkin olla melkoinen surkimus, jos haluaisi petopelkurin nimimerkkiä käyttää. Tietenkin, jos huumorimielellä ja opettavaisessa tarkoituksessa näin tekisi, niin se olisi ymmärrettävää.
02.11.2012 12:03
Heh heh, nytkö jo kuvittelet olevasi salapoliisietsivä mikki hiiri? Minä olen varmaan se pelottava Musta Pekka mielessäsi. Ainakin sutta pelkäät, heh heh, se on tullut selväksi.
31.10.2012 19:34
En nyt viitsi kaikkia hienoja avauksiani linkittää. Eihän ne mahtuisikaan tähän mitenkään.
31.10.2012 15:44
Eikös olekin hieno viestiketju? Siinähän kyykytän raukkoja totaalisesti. Toisaalta tarjoan myös ymmärrystä. Ihan mieltä lämmittää muistella noin hienoa avaustani, Mestarin käsialaa.
31.10.2012 02:45
Heh heh, sinustahan ei ole muuhun kuin vanhojen vitsien hokemiseen. Sen sijaan Susianalyysi on aina raikasta, tuoretta, älykästä, joskus jopa vaikeata purtavaa, hyvin mukaansatempaavaa ja luonnon hyvinvoinnin kannalta tärkeää tuotosta.
27.10.2012 21:29
Heh heh heh..."Pelkäät metsästäjiä", vuoden huumoripläjäys, heh heh.
Muistapas hirmuinen kuulatulokseni. Ei sellaisia kaaria narukäsillä pukata. Mutta sinä pelkäät mitellä älyllisesti voimiasi minun kanssani, heh heh. Et pärjää kuulan työnnössä etkä järjen mittelössä, mikä mitättömyys!
27.10.2012 17:19
63 / 106