Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin, minä linkitän metsästäjien tekemiä typeryyksiä. Milloin on ammuttu perheen jäsentä, milloin metsoa karhuna jne ja jne.
26.10.2012 20:22
Onhan sillä paljonkin tekemistä. Aina kun petoeläimien jälkiä näkyy taikka kun ne pikkusen säikyttelevät ihmisiä taikka nappaavat suihinsa lemmikkieläimiä, niin hysterisoituneet ja panikoituneet pelkurit ja metsästäjät lähtevät hyvin herkästi liikkeelle.
Nythän tähän touhuun pitäisikin saada jotain järkeä. Ei yhden koiran takia tarvi kenenkään panikoitua. Sehän luonnollista ravintoa uljaille petoeläimille.
26.10.2012 14:01
Nyt jo Haukka, tuo uljas petolintumme, näytti voimansa. Tämä on aivan mahtavaa, kertakaikkiaan repeän onnesta.
25.10.2012 10:42
Tarkoitat varmaan Pelle Pelotonta, näin leikkimielisesti? Minä kun olen niin vietävän hyvä keksimään uusia ideoita. Ja järki leikkaa kuin partaterä.
25.10.2012 00:02
Heh heh, olenpas tosiaankin nöyryyttänyt sinua oikein olan takaa.
24.10.2012 20:02
Jahas, sulla kiismittää vieläkin, kun olen kyykyttänyt sua niin perusteellisesti luontoon liittyvissä asioissa, psykologiassa sekä erityisesti matematiikassa. Olet täysin altavastaaja tyhjine kommenteinesi. Voithan tietysti todistaa asettamani tehtävän, jos haluat tehdä vaikutuksen. Lisään vielä, jotta tehtävässä käytetään myös järjestysaksiomeja (kunta-aksiomien lisäksi).
21.10.2012 21:20
Todistapas kunta-aksiomien nojalla, että 500>1. Heh heh, etpä taidakaan osata.
21.10.2012 00:34
Heh heh, miettikääpäs, kuka täällä on etupäässä puhunut paniikista ja joukkohysteriasta? Siitähän tässä on kyse. Äidinmaidosta imetystä "paniikkigeenistä". Nyt tätä maaseutuamme tulisi ihan oikeasti jo sivistää.
19.10.2012 11:40
Heh heh, juurihan nämä "tutkinnon" suorittaneet ovat pahimpia petopelkureita ja luulevat hädissään ja rapuloissaan minkä tahansa eläimen jättämiä jälkiä suden taikka karhun jättämiksi.
14.10.2012 16:33
Luehan sinäkin vaan tuo minun lähettämäni viestiketju läpi, niin ymmärrät minkä tason "opiskelija" olet, heh heh.
14.10.2012 14:19
Heh heh, änkeäähän tänne joku tollo taas vikisemään kun pikkusen fiksummat keskenään pohtivat asioita.
11.10.2012 11:11
Ihan pohtimisen arvoinen juttu. Harvoinpa täällä minun avausteni lisäksi on tarjolla näinkin fiksuja avauksia. Minä tarjoaisin tähän kysymykseen kuitenkin vähän syvällisempää ja luonnon ystävän kannalta järkevää ratkaisua:
Hirvieinareilta aseet takavarikoitava ja hirvestys totaalikieltoon tässä maassa. Jos hirviä pitäisi kuitenkin jonkin syyn takia ampua, niin poikkeusluvalla se olisi puolustusvoimien tehtävä. Maamme petokannan tulisi on niin suuri, jotta nämä uljaat eläimet hoitaisivat ylimääräisten hirvien popsimisen.
11.10.2012 01:19
Heh heh heh heh.....
"Ne ehtivät tappaa useita nautoja, lampaita ja koiria"
ja heh heh heh...
"olivat lähestyneet suoraan tiellä kulkevia ihmisiä"
hi hi hih hih:
"liikkuivat myös omakotitalojen pihoissa"
he heh heh (namistellaan tällä vielä kerran):
"Ne ehtivät tappaa useita nautoja, lampaita ja koiria"
10.10.2012 15:55
Heh heh, riidan aiheena on varmaankin ollut se, kun vaimo on patistellut tyhmää, sutta pelkäävää einaria psykiatrin puheille. Ois edes älynnyt hakata tyhjää päätänsä niihin tiiliskiviin, mutta kun ei niin ei.
10.10.2012 15:23
Kyllä voi joku olla pöljä. Ei shakkinappulat ole yleensä mistään karamellista tehtyjä. Luuletko pöljä, jotta oikeasti joku syö ja nielee puisen nappulan? Kyllä metsästysrakki pippurisoosissa on paljon makoisampaa ja taustamusiikkina vielä petopelkurin uikutus allegro.
10.10.2012 11:37
Heh heh, liittyyhän se hyvinkin. Otetaanpa pikkuinen esimerkki shakkimatematiikasta (minähän olenkin jo survonut sinut mattiin useaan otteeseen, heh heh):
Laudalla, jossa on n kertaa n ruutua, on kaksi valkeaa kuningatarta (minä ja sessuni) ja musta kuningas (petohysteerikko). Kuinka monta siirtoa valkea tarvitsee mattiin? Sama kysymys myös äärettömälle laudalle.
Tämä siis alkupaloiksi. Jos jotakuta aihe kiinnostaa, niin täältä pesee aiheeseen liittyviä tosi hankalia lisäkysymyksiä.
10.10.2012 02:23
Heh heh, tuommonen tollohan voisi vaikkapa googlettaa, jotta jotain käsitystä saisi termistä itseisarvo. Matematiikasta tuskin tajuat mitään, vaikka luulet tietäväsi, että kaksi on suurempi kuin yksi.
09.10.2012 12:55
Heh heh, harvoin jaksan piiperöitten tekstejä edes lukea, mutta nyt sattumalta kiinnostuin tästä avauksesta. Tarkoitat varmaan Mestarilla Minua, Susianalyytikkoa. Minulla tosiaan on kynnet joilla raapia ja (raatelu)hampaat joilla purra. Mutta toisaalta minulla on myös ymmärtämisen suuri lahja. En minä ole paha. Autan mielelläni tyhjän pelkääjää eteenpäin elämässä. Kiitos ylistyksestä.
08.10.2012 22:00
Miksikö tarjoan jollekin banaania? Mietippäs sitä, heh heh. Voisko a - kirjaimella alkavaa (pyhässä pannassa tällä palstalla) ilmaisua tässä yhteydessä jo käyttää? Heh heh kun naurattaa tuoomonen poju "pyssyineen", heh he heh he he.
29.09.2012 03:44
Näinhän se on, mutta et sitten ottanut kantaa siihen, jotta olisiko hyvä idea tuo top ten 20 - lista ? Kaksikymmentä aivan mahtavaa juttua.
26.09.2012 13:14
64 / 106