hei auttakaas vähän.
miten saako omalla kotipiha tontilla (omakotitalo) metsästää? tarkoituksena olisi pääasiassa omenapuun arki vihollinen eli jänis myös tunkiolta supi ja kettu?
Olen kuullut että moni jousi metsästäjä metsästää omalla pihalla ja käyvät myös hautaus mailla jäniksiä ampumassa?
naapuri pihpihin saati taloihin ei ole 150m
olen kuullut että ovat ampuneet jopa kaupugin puistoissa.
ja vielä että toimivatko ne valo knokit nuolien löytämistä?
olen ampunut metsässä kahta lintua ja molemmat nuolet hävisi metsään, tulee kalliiksi jos tätä tahtia metsästäessä häviää nuolet kun ajattelee että nuoli maksaa 5-15e kpl metsästys kärki n7-10e kpl.
eli antakaas vinkkejä!! vasta aloittaneelle jousumetsästäjälle
jousella koti pihalla
6
529
Vastaukset
- Ei neuvoton
Metsästippäs Suomessa missä tahansa ja mitä tahansa niin vähin vaatimus on että olet suorittanut metsästäjätutkinnon. Muutoin metsästyksesi on laitonta.
Kun metsästäjän tutkonto on suoritettu on sulla vastaus suurimpaan osaan muita kysymyksiäsi - ja osaa sinun ei tarvi tutkinnon jälkeen edes kysyäkään.
Siispä kurssille!Heh heh, juurihan nämä "tutkinnon" suorittaneet ovat pahimpia petopelkureita ja luulevat hädissään ja rapuloissaan minkä tahansa eläimen jättämiä jälkiä suden taikka karhun jättämiksi.
- Reetu554
"jousella koti pihalla"
Kyllä Jousi on nyt onnellinen! - -----------
Sama kysymys askarruttaa mutta eipä taida kukaan tietää kun ei kerro...
- No kerrotaan taas.
Kun ei saa, niin ei saa.
Miksei ?
Lue ja opiskele. - lue tämä uudelleen!
Metsästippäs Suomessa missä tahansa ja mitä tahansa niin vähin vaatimus on että olet suorittanut metsästäjätutkinnon. Muutoin metsästyksesi on laitonta.
Kun metsästäjän tutkonto on suoritettu on sulla vastaus suurimpaan osaan muita kysymyksiäsi - ja osaa sinun ei tarvi tutkinnon jälkeen edes kysyäkään.
Siispä kurssille!
Susiperäaukkoanalyytikonkin kannattais hankkia jostain edes puoli kupillsta tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 511132
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1491128Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601075Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo81934Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu45854Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä55808Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä54770Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54755KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin71711- 32692