niin kai se sitten on...

niin se vaan on

minä olen vain ja ainoastaan tällainen pieni piiperöinen. on mulla tosin pyssy. mutta ei se auta, ei se vaan auta. tästä ei kertakaikkiaan tule mitään. peli on menetetty. takkiin tuli 76-0. kyllä hirvi kaatuu pyssylläni. minäkin osun pellolla makaavaan nautaan ja saan ruokaa perheelleni. kulta-ajatukset on vuoltu minun päästäni totaalisesti. minä vain yritän jollain tapaa taapertaa eteenpäin. vielä meillä on jonkin verran (tosi vähän) voimaa metsästäjäporukassamme, vaatii se kyllä (tosi paljon) viinaa. saaliiksi en viime aikoina olekaan saanut juuri muuta kuin puiden latvoja ja repaleiksi silvoutuneita kaverin naamoja. ei tästä tuu mittään, peli on menetetty. Mestari on näyttänyt kyntensä! minä olen alistunut osaani. olen oppinut itkemään ja ruikuttamaan. minä en enää kestä Mestarin kyykytystä! haluan vain olla poikien kanssa turvassa.

11

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lueppa läksyt

Meneppäs takasin läksyjen pariin.

• Läski kimittäjä

Mitäs metsästäjä täällä kirjoittelet. Kirjoita metsästys sivuilla. Täällä vastustetaan.

Tänäänkin taas jouduin laittamaan läskini löllyämään, kun tarvi hakee tiimarista tusseja ja paperia. Teen kylttejä missä lukee liha on murha, koska äiti laittoi tänään ruuaksi paistia. Tykkään enemmän eineksistä ja keksin, että mukamas vastustan lihansyöntiä niin äiti ostaa hampurilaisia ja pitsoja. Eipähän tarvitse syödä mitään perunaa eikä salaattia.

Harmittaa ja nolottaa vaan liikkua kylillä kun on tätä läskiäkin kertynyt. Ei oikein kehtaa edes naisten lähelle mennä. Löydänköhän ikinä naista. En varmaan ainakaan sellaista herkkua, kun tuolla metsästäjä naapurilla.

• Heh heh, harvoin jaksan piiperöitten tekstejä edes lukea, mutta nyt sattumalta kiinnostuin tästä avauksesta. Tarkoitat varmaan Mestarilla Minua, Susianalyytikkoa. Minulla tosiaan on kynnet joilla raapia ja (raatelu)hampaat joilla purra. Mutta toisaalta minulla on myös ymmärtämisen suuri lahja. En minä ole paha. Autan mielelläni tyhjän pelkääjää eteenpäin elämässä. Kiitos ylistyksestä.

• Niinpä...

... itseeni oon kiittänyt, ja kiitosta on riittänyt...

terv. Susianaalilysti

• Niinpä... kirjoitti:

... itseeni oon kiittänyt, ja kiitosta on riittänyt...

terv. Susianaalilysti

Heh heh, tuommonen tollohan voisi vaikkapa googlettaa, jotta jotain käsitystä saisi termistä itseisarvo. Matematiikasta tuskin tajuat mitään, vaikka luulet tietäväsi, että kaksi on suurempi kuin yksi.

• Mitenkähän tuo
        Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh, tuommonen tollohan voisi vaikkapa googlettaa, jotta jotain käsitystä saisi termistä itseisarvo. Matematiikasta tuskin tajuat mitään, vaikka luulet tietäväsi, että kaksi on suurempi kuin yksi.

matematiikka liittyy metsästykseen ja sen vastustamiseen, paitsi että et osaa navigointilaskuja ?

• Mitenkähän tuo kirjoitti:

matematiikka liittyy metsästykseen ja sen vastustamiseen, paitsi että et osaa navigointilaskuja ?

Heh heh, liittyyhän se hyvinkin. Otetaanpa pikkuinen esimerkki shakkimatematiikasta (minähän olenkin jo survonut sinut mattiin useaan otteeseen, heh heh):

Laudalla, jossa on n kertaa n ruutua, on kaksi valkeaa kuningatarta (minä ja sessuni) ja musta kuningas (petohysteerikko). Kuinka monta siirtoa valkea tarvitsee mattiin? Sama kysymys myös äärettömälle laudalle.

Tämä siis alkupaloiksi. Jos jotakuta aihe kiinnostaa, niin täältä pesee aiheeseen liittyviä tosi hankalia lisäkysymyksiä.

• Ai niin...

Heh heh, liittyyhän se hyvinkin. Otetaanpa pikkuinen esimerkki shakkimatematiikasta (minähän olenkin jo survonut sinut mattiin useaan otteeseen, heh heh):

Laudalla, jossa on n kertaa n ruutua, on kaksi valkeaa kuningatarta (minä ja sessuni) ja musta kuningas (petohysteerikko). Kuinka monta siirtoa valkea tarvitsee mattiin? Sama kysymys myös äärettömälle laudalle.

Tämä siis alkupaloiksi. Jos jotakuta aihe kiinnostaa, niin täältä pesee aiheeseen liittyviä tosi hankalia lisäkysymyksiä.

.... shakissahan syödään nappuloita. Ja sinä syöt myös koiria.

Hyvää ruokahalua vaan... Taidan itse tehdä päivälliseksi sorsapaistin.

• Ai niin... kirjoitti:

.... shakissahan syödään nappuloita. Ja sinä syöt myös koiria.

Hyvää ruokahalua vaan... Taidan itse tehdä päivälliseksi sorsapaistin.

Kyllä voi joku olla pöljä. Ei shakkinappulat ole yleensä mistään karamellista tehtyjä. Luuletko pöljä, jotta oikeasti joku syö ja nielee puisen nappulan? Kyllä metsästysrakki pippurisoosissa on paljon makoisampaa ja taustamusiikkina vielä petopelkurin uikutus allegro.

• Älä muuta sano...

Kyllä voi joku olla pöljä. Ei shakkinappulat ole yleensä mistään karamellista tehtyjä. Luuletko pöljä, jotta oikeasti joku syö ja nielee puisen nappulan? Kyllä metsästysrakki pippurisoosissa on paljon makoisampaa ja taustamusiikkina vielä petopelkurin uikutus allegro.

nappuloita ja koiria syövän täytyy olla totisesti pöljä.

• satavarmasti
        Älä muuta sano... kirjoitti:

nappuloita ja koiria syövän täytyy olla totisesti pöljä.

Analyytikko on aivan selvästi mielivaivainen, vähäjärkinen, hankmo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1132
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      149
      1128
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      81
      934
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      854
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      808
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      770
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      755
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      692
    Aihe